@Emmetje; Vichy loopt bij ons ook als een trein ( apotheek zit in een jonge 2-verdienersbuurt), maar met de LRP wil het nog niet zo lukken( toch al anderhalf jaar in assortiment), zijn natuurlijk verscheidene redenen voor maarja..... De zonnelijn van LRP voor de kindjes heb ik net bij Jelte uitgeprobeerd, echt geweldig! Geen uitslag of rare vlekken, echt een prima product. Ik heb zelf last van enorme droge benen, dus ik gebruik o.a. de Hydraphase daarvoor, is nog zo'n aanrader! @Sammie: ik ken jou nog van je stuitbevalling/keizersnede -topic. Hier is de keizersnede-buik ook nog wel dik hoor...maarja schijnt erbij te horen. Hoe is het met je kindje?
hoi Sammie, heb even gespiekt in je album om je dochter te bewonderen! Mooi meisje hoor. Dat pyamaatje (lime-groen) heb ik ook, leuk. Wel raar dat je buik nog zo groot is, terwijl je toch al veel kilo's kwijt bent geraakt. Heb je al een nacontrole gehad ivm de keizersnee? Het lijkt mij, gezien je gewichtsafname, dat het mn nog je uitgerekte buik is, dat kan even duren voor het weer strakker is. (ik kan zelf niet uit ervaring spreken, ik ben alleen maar afgevallen tov m'n startgewicht) @ chantalk: we hebben nu een heel groot difrax assortiment (dat wordt dus wel kleiner helaas), friso voedingen div soorten, nutrilon div soorten, wat billenverzorgingsproducten en zo. We krijgen straks in het assortiment: difrax, nutrilon (ook 75 gr probeerpakjes, erg handig lijkt me, is altijd wel vraag naar), bepanthen, de vsm mamalijn, wat avent producten en nog een aantal andere dingen (vsm kinderlijn).
goddess tear ja de tijd vliegt voorbij zeg Sonya welkom chantalk bon slaapt in zijn rompertje Oek oek mama1986 zwaait terug en voor iedereen een dikke knuffel zwai zwaai
@GT; dat is inderdaad erg vlot! Maarja er schijnen ook kinderen geboren te worden die al een paar tanden hebben.
@goddes: zo dat is al snel @ de nieuwe meiden: welkom hier en gezellig Hoeveel meiden werken hier nou in de apotheek Jingles, Emmetje en Chantal? Allemaal apothekers? Zo wat is het warm he! Elenora wil ook vaker drinken ivm de warmte, ze heeft wel last van de warmte.
Dag dames, Ben dus bij de HA geweest, en nu is het geval dat de kanaaltjes verstopt zijn en er dus ook geen productie meer is ( mijn borsten geven het ook wel goed aan zeg pfff) heb geen lekkende borsten ondanks dat ik vanaf 11 uur gisteren NIET meer gekolfd heb. De HA heeft ook aangegeven dat het beter is om niet meer te kolven omdat er een borstonteking dreigt aan te komen. Wellicht doordat ik het niet kolf en dus ook nie meer stimuleer het over 3 a 4 dagen weg kan zijn, indien het erger wordt krijg ik antibiotica. Ik zelf heb overigens geen spruw! Voor Joaquin heb ik gel gekregen, nou hij smult er van dus laten we hopen dat dat gauw ook over gaat. Ik zelf heb vandaag echt een giga dip! Ben flink uitgevallen tegen steef ik voel me echt lelijk ik heb namelijk de striemen tot bijna onder mijn borsten zitten en ze zijn giga groot en rood en het lijkt ook niet minder te worden, dus een bikini zit er voor mij nooit meer in. Mijn haren waren een drama (die heb ik inmiddels helemaal afgeknipt) en mijn gezicht is ook drama heb een of andere vage uitslag waardoor het helemaal uitdroogt gebruik daarvoor nu een of andere vette creme van de apotheek, dus hopen dat het daarmee een beetje weggaat.... En voel me ook wel schuldig over de bv, maar na veel wikken en wegen hebben we nu besloten om het definitief te stoppen omdat ik er zelf aan onderdoor ga, en het pijn doet, waardoor ik minder van de bv geniet en door de pijn kan ik amper nog een beweging van Joaquin richting mijn borst verdragen en daardoor ook niet van geniet om lekker met hem te knuffelen.... en dat is wel heeeeeel erg moet ik zeggen, terwijl het zon lief, mooi knulletje is en ik hem eigenlijk helemaal niet los kan laten Dus ik ben mezelf een beetje aan het vermannen zodat alles weer goed komt niet waar en dat komt ook wel, maar af en toe zijn de vele veranderingen in mijn leventje even te veel... hebben jullie dat eigenlijk niet? Hoe zijn jullie om gegaan met al die veranderingen tegelijk? Sorry moest dit even kwijt dames @Tassie, ik ga ook maar 3 dagen werken per week, maar of het financieel ook allemaal haalbaar is moeten we ook afwachten, zelf denken we van wel, maar we kunnen wel een paar dingen minder gaan doen ben ik bang... ah ja alles voor de kleine bink niet waar. Thanks Erica en Tassie, ik weet het er zijn vele kindjes groot geworden met de FV dus die van mij ook niet waar... mijn moeder zei het de straks nog dat ik ook zon bonk van een baby was geworden met nog geen druppel bv @Chantal, nou kouder hoeft niet hooor hahaha maar wat aangenamer wel... het is gelijk zo vies benauwd.... @Simone, lekker die bbq gaan wij ook binnenkort doen. Apart he dat de kleintjes altijd gelijk even van slag zijn als ze elders zijn Maar reden te meer om te knuffelen @chantalk, wel lekker dat Luca zo lang slaapt hahaha deed Joaquin dat nou eens 1x in de week tot een uurtje of acht hhahaha, maar nee standaard om kwart over drie snachts en dan weer om kwart over zes en overdags komt hij om de 4 uur @Oek Oek Joaquin wilt echt geen koude melk hahaha heb het al geprobeerd maar dan trekt hij echt zon raar gezichtje van wat geef jij me nu weer Oeps baby alarm, ga even knuffelen met me ventje Thanks voor het "luisteren zeg maar"
Onze wonder: *knuf* Ik kan me wel voorstellen dat je er ff doorheen zit hoor. Het zijn ook allemaal geen leuke dingen (Ik ben zelf ook in een striae-litteken op pootjes veranderd, dus tja dat gevoel ken ik wel. Die van mij komen overen met 2e a 3e graads brandwonden, ze gaan echt niet meer weg, en ze deden nog onwijs pijn ook). En die bv, het is helaas niet anders, maar je hebt iig je best gedaan, en meer kun je niet doen. maar het blijft natuurlijk wel balen, dat snap ik wel hoor Emmetje: Josh wurmt zich ook steeds van mn bosrt af, om dat vervolgens keihrd te huilen - weer de tepel te pakken - zich er weer af te wurmen. Maar dat doet hij zowel als hij gewoon op z'n rug ligt als op z'n zij, dus ik weet het ook ff niet meer. Ik bedacht me dat het misschien iets te maken heeft met dat tandje dat doorkomt, maar ik zou niet weten waarom. Jingels: Ja klopt, ik moet er niet aan denken. Tandafdrukken in je tepels . Ik hoop maar niet dat hij mij gaat doorboren als dat tandje eenmaal door is . Bibiche: Het is zeker warm, en kuhlowte weer. Tigger: Hoe is het nu met jullie?
*zwaait even* Druk, warm, Emma over de rel (sprong?), man naar eerste hulp, kat heeft hem opengehaald.. Nou ja een zootje dus... *duikt weer onder*
@onzewonder: bij een dreigende borstontsteking is het juist WEL belangrijk om je borst goed te legen. Hoe komt jouw huisarts tot het advies dat dit niet hoeft ? Zie hier . En mijn lichaam is er ook niet mooier op geworden Klaag er ook wel eens over. Ik heb stiekem nog hoop dat het nog (iets) bijtrekt.
Onze wonder: Dus de kolf in de hoek en gewoon genieten van je kereltje! Flesvoeding is tegenwoordig (bijna) net zo goed als moedermelk en de eerste 6 weken zijn het belangrijkste! Ik snap je dip heel goed. Als je nu wat meer rust krijgt door niet meer te kolven, heeft je lichaam ook meer kans om te herstellen, dus dat gaat vast wel goed komen. En ik wil het eigenlijk niet over mijn relatie hebben op dit forum, maar eerlijk gezegd hebben wij vorige week ook knallende ruzie gehad, als aanleiding kleine ergernissen die we niet uitspreken, maar na een goed gesprek zit alles weer goed gelukkig. Bibiche: Vies plakkerig weer is het hier. Yildou heeft er ook last van. Zonet helemaal overstuur en niet willen drinken van de fles. Wat een tranendal Emmetje: Handig zo'n assortiment in de apotheek. Krijg je ook werknemerskorting? Goddess: TANDJES? nu al? Dat gaat echt wel rap zeg! Heb je er ook last van aan de borst? Als je een zachte gelbijtring hebt, schijnt het heerlijk te zijn dat je hem eerst in de koelkast legt en dan aan Josh geeft. Chantalk: Vervelend van je darmen. Mijn darmen zijn ook makkelijk van slag en dan heb ik ook serieuze buikpijn. Emmetje: Misschien vindt Emma het dan wel lekker om op het voedingskussen te liggen en dan uit je 'hoogste' borst te drinken. Dan worden haar heupjes niet in een stand gedwongen? SaMMMie: Welkom hier. Wat betreft je buikje heb ik geen advies. Maar ik was voor de zwangerschap ook niet echt 'in shape', dus dat verwacht ik nu ook niet, terwijl ik toch al flink ben afgevallen.... Sonya: Ook nog welkom hier. Ook ik ben mama van een prematuurtje (vliezen gebroken met 34w4d, platliggen in MCL, Yildou geboren met 35w2d, 2 dagen couveuze, 4 dagen wiegje, daarna naar huis), dus als je ervaringen wilt delen: you're welcome. Jingels: Vervelend die warmte, maar Jelte is er wel aardig op gekleed zo te lezen. Het begint hier nu ontzettend te dreigen, dus we zullen zo wel onweer krijgen, hopenlijk koelt het dan wat af. OekOek: Slimme vraag. Ik vroeg me dat ook al af. Assepoester: Thanx voor de tip! Nemo: Ja zoiets staat mij ook bij. Hete thee is beter dan koud water... Ow, tis baddertijd voor mijn kleintje! Tot vanavond (of morgen)
hoi onzewonder, jammer dat het niet meer lukt met de bv je hebt je best gedaan. ik hoop dat je geen borstontsteking krijgt want dat is heel pijnlijk. hoi Tigger, zwaai terug succes we horen wel weer van je als je tijd hebt. hoi goddess, al een tandje dat is snel . jij hebt echt een snel groeiend mannetje hoi Bibiche, ik weet niet of je mij bedoeld ik werk niet in een apotheek ik werk bij de Blokker. hoi Sammmie, welkom hier mijn meisje is ook op 14 mei geboren ga zo even kijken in je album. o ja mijn buik is een flubber buik denk niet dat het ooit goed komt zo het word opeens donker hier en de tv deed het ook even niet. maar lap-top gelukkig wel. Belle ligt in een rompertje met spaghetti bandjes onder een dikker lakentje. groetjes Chantal.
Onze wonder; Ook ik heb mijn momenten dat ik me lelijk vinden voel en niets goed is. Ik denk dan maar het zal er wel bij horen. Ik hoop dat de pijn in je borsten snel weg is. Als je eens tegen iemand wil aan klagen dan weet je met te vinden. Welke dagen ga je werken? Sammie; Welkom! Ook ik heb een keizersnede gehad en ik heb ook nog steeds zo een buik. Kan nog steeds niet mijn eigen broeken aan. Tigger; Zwaai zwaai! Jeetje wat verevelnd voor je man zeg! Goddes; Nu al een tandje. Jeetje zeg wat gaat dat snel Nemo; Volgens mij hebben we dat allemaal wel eens. Liefs Nathasja
hoi sammmie, wat een schatje zeg ook al van dat mooie donkere haar ben ik de enige met een blond meisje. je zoontje is ook een leuke knul. groetjes Chantal.
Tigger: Sow! klinkt lekker! sterkte gewenst. *knuf* Simalex: Ja, dat ga ik denk ik idd maar ff doen. Ik voel er gelukkig (nog) niks van aan de borst, maar hij is natuurlijk ook nog niet helemaal door, het si nog maar een klein puntje. Chantal en tassie: Ja, het gaat allemaal in vogelvlucht bij hem. hoe is het eigenlijk met LZ?
Thanks GT, maar wat gaat het goed met Josh joh, al een tandje wow hahaha die van mijn zus is nu 5,5 maand en heeft er nu pas last van zo zielig en spuit luiers bij haar dus mijn zus is extra aan het wassen geslagen hahaha @Tigger haahha wat zeg je dat weer grappig, man door een kat aangevallen? uhhh wat heeft hij ermee gedaan dan joh hihi... en een knuf voor de kleine @Nemo hmzz heb het gelezen wat vaag zeg.... maar hij had eigenlijk ook al een fout gemaakt met de pil. want ik gaf in mijn verhaal aan dat ik nog wel bezig was met BV maar hij schreef me gewoon de zwaarste pil voor dus ik zeg zo van ok, maar en ik heb het PCO en ik geef in principe nog bv, al lukt dat nu niet meer 123. Maar nu dat we besloten hebben om helemaal te stoppen met de bv kan het wel, maar toch... neit waar @simone, ik begrijp je doordat je zegt dat je niet over je relatie wilt hebben, ik heb dat ook liever niet, maar ik voelde me ook zo schuldig want ik heb de liefste man van de wereld het is zon schatje, word nooit boos op mij, steunt me echt met alles en we praten ook altijd over echt alles dus dat zit ook wel goed, maar af en toe ben ik zo opstandig hahaha... de arme knul maar het is nu al wel weer goed hoor, hij laat het over zich heen komen en dan na een uurtje of wat knuffelen we elkaar flink @Chantal, het is nog geen borstontsteking dus laten we hopen dat het ook niet gaatk omen niet waar... @tassie, thanks, ik onthou het ik ga dadelijk de wo/do/vrij werken, waarvan Joaquin de do/vrij naar de opvang gaat en op de wo komt me schoonmoeder lekker knuffelen met hem, maar ik hoef pas 5 september dus heb nog eventjes En jij? Het is hier nu ook giga donker, tv was ook effe weg..... we gaan nu een filmpje kijken, want Joaquin slaapt al zowat de hele dag..... hmzzz dus waarschijnlijk gaat hij vannacht de boel op stelten zetten... O neeeeeeeeee hij komt nu al hahaha gelukkig maar, want dan is hij nu nog effe lekker wakker en dan over 2 uurtjes de laatste voeding... Knuffel voor iedereen en spreek jullie morgen weer!
OW: You're very welcome! Tja, Josh is ook extreem voreg met z'n tandje hoor. Die van jouw zus is ook vroeg. Normaal komen de eerste tandjes pas tussen 6 en 9 maanden. Josh heeft dus 3,5 tot 6,5 maand voorsprong . Hier komt de spuitluier-fee ook regelmatig langs (lees: vannochtend weer alles onder, ter hoogte van z'n ellboog op z'n rugje helemaal vol.)
@GT hahaha Joaquin had het ook vanmiddag had hem ook net aangekleed he! pfff en het grappigste was het was helemaal niet zoveel poep hahha maar toch had hij het op zijn elleboog zitten haha
Nou ons mannetje is in 2 weken 400 gram aangekomen! Lekker gesmuld dus deze dagen hihi. Hij kletst ons sinds vrijdag ineens de oren van het hoofd. Echt fantastisch, je smelt toch volledig in de bank weg (en niet van de hitte). Vanavond heeft papa ook een hele versiertruc mogen aanschouwen. Mama heeft snel de camera gepakt, dat ligt mooi vast! Ook begint hij wat gerichter met zijn handjes naar een speeltje te gaan. Wat blijft zo'n sprongetje toch byzonder. Het is hier nog altijd bloedheet. Niets lijkt op regen of onweer te duiden, dus we puffen nog maar even door. Toch gaat dit puffen me wel een stuk beter af haha!
Fijn om te lezen dat je na een ks een opgezette buik houdt. (begrijp ik toch goed?) Ik heb nl ook nog steeds een behoorlijke buik, terwijl de rest er 'normaal' uit ziet. Durf nog steeds niet goed aan de buikspieroefeningen te beginnen, maar krijg wel schoon genoeg van de positiebroeken. Kan gelukkig 1 korte broek van vorig jaar aan, pfff. Hier maar 1 klein staie-streepje van nog geen cm. Die is ontstaan tijdens de ks, fijn dan! Hou ik de boel netjes, zorgt de gyn wel voor een herinnering. Op het litteken na dan haha.