Hallo dames Ben een hele tijd niet geweest, dit weekend lekker genieten met mijn 2 mannen. Voor de rest weinig te melden. Vanaf 20 Juli heb ik geen internet meer een maand lang niet dus jullie zien mij over een maand weer. Iedereen de groetjes
Goedenmorgen meiden, Ik werd vanmorgen uit mijn bed gebeld door een leidinggevende van een vz-huis of ik daar wel wilde komen werken per 1 aug. Omdat nu ook al voor het uitzendbureau van dezelfde werkgever werkte was ik in principe al aangenomen! Moet wel even een aantal voors en tegens tegen elkaar wegstrepen: voors: - vaste afdeling, dus kan band opbouwen met collega's, bewoners en hoef niet elke dag 'opnieuw' te beginnen. - weet nu van te voren mijn rooster. - waarschijnlijk konden ze rekening houden met Alexander zijn rooster. - contract voor half jaar, maar er is toch wel werk genoeg in de zorg... en als het toch niet helemaal bevalt, het is maar 6 maanden! tegens: - verzorgingshuis, voorkeur gaat eigenlijk meer uit naar verpleeghuis (revalidatieafdeling) - vacature was voor 16 u p week, maar ze had waarschijnlijk wel 20 u per week werk. (alleen moet ik minimaal 20 u werken om het financieel rond te krijgen....) - vacature van 1 aug. tot 1 feb. voor ziekte en zwangerschpsverlof... waarschijnlijk geen mogelijkheid verlenging dus. tja... ben best wel aan het twijfelen eigenlijk. Maar een half jaar lang weten waar je aan toe bent is best wel prettig, vooral met Yildou. Beter dan elke dag op een nieuwe afdeling en elke dag opnieuw beginnen. Ook al is het dan niet mijn droombaan op de gewenste afdeling. En omdat ik al min of meer ben aangenomen... kan ik natuurlijk wel een paar eisen neerleggen (rooster Alexander, 20 u per week, schaal 35, reiskosten, enz) Maar het is duidelijk maar voor een half jaar. Stel dat ik opnieuw zwanger zou mogen worden/zijn, moet ik WEER hoogzwanger solliciteren... Of ik moet er op gokken dat degene niet weer na haar bevalling aan het werk wil... Of gewoon in december verder solliciteren naar een nieuwe afdeling? *dilemma, dillema* Tassie: Fijn dat het zo goed ging op het CB. Dylan groeit goed! En super dat hij zo weinig last heeft gehad van de prikjes. Bibiche: Wij zijn nu een week gestopt met inbakeren en Yildou slaapt inmiddels weer net zo lang door (van 23 u tot 8u30). Wel ligt ze gewoon onder lakentje + dekentje. Maar afhankelijk van de temp leg ik haar in een pyjamaatje of in de romper... Assepoester: Gelukkig goed nieuws van de kinderarts! Succes bij de tandarts. Erica: Hier overdag ook korte slaapjes. Yildou is vanaf 8u45 tot 11u30 wakker geweest zonet! Dus nu even een hazenslaapje denk ik en dan aan de fles (13u?) Overdag ligt Yildou gewoon in de kinderwagen. Dekentjes hangt van het weer af. Emmetje: Dat is handig zeg! Die korting. Hier ook het pavlov-effect bij Yildou. Wat een ongelukjes met plassen zeg! Wel lekker fris voor haar, steeds een schone romper aan! Jingels: Wat een 'carriere switch' zeg. Ik heb altijd dierenarts willen worden, maar na de HAVO ben ik mbo+ dierenartsassistente gaan doen. Toen geen werk te vinden natuurlijk, dus na een halfjaar schoonmaken uiteindelijk de zorg in gegaan. Eerst mbo(niv.2) Helpende en daarna mbo(niv.3) Verzorgende IG. Terwijl ik gemakkelijk de hbo-V had kunnen doen. Maar ja, ondertussen een huis gekocht, dus dat is dan lastig studeren... En nu alweer getrouwd en een prachtige dochter en mijn leven nog voor me... *ben erg tevreden en gelukkig* Chantal87: Balen dat je nog niet in je oude broeken past.. maar shoppen is natuurlijk ook leuk! Sammmie: Dus maar flink aan de buikspieren dan! Alleen wel oppassen dat je je litteken niet overbelast! Onzewonder: Helpt het niet om lekker te smeren? Misschien dat ze daar uiteindelijk van vervagen, door de goede doorbloeding? Sorry hoor! Moest even om jouw verhaaltje lachen! Maar ook de straie onder de bikinilijn of niet? Jouw kereltje groeit goed trouwens! Heerlijk van dat kletsen! Succes met de warmte... dan valt het hier mee zeg. vandaag wel zon, maar frisse wind. Onze wonder en Tassie: Leuk zo'n babyzwem-date! Ik wil eigenlijk ook wel gaan babyzwemmen, ik zal er nog eens achteraan gaan. Of willen de dames uit omgeving Leeuwarden misschien babyzwem-daten in de Blauwe Golf? Goddess: Fijn dat je het tandje nog niet voelt aan de borst! Dat lijkt me echt niet fijn! Tigger: Is de rust al wedergekeerd? Hoe gaat het eingelijk met de andere dames? Liefzonnetje, Rachel, Amilah, Alida? (En natuurlijk ook degenen die ik nu niet noem)
Hey Alida! Fijn dat je zo druk aan het genieten bent! Je reageerde net toen ik met afvroeg hoe het met je ging. En Rachel is natuurlijk nog lekker met vakantie... duh blond! Sorry!
Onze Wonder; Lijkt me een goed plan! Simalex; Kun je niet zeggen dat je wel die 16 uur wilt werken, maar tegen het salaris van die 20 uur. Ik bedoel zij willen jou hebben. EN je kan toch in de tussentijd verder kijken. En dan zeggen dat je per een bepaalde datum kan beginnen.. Het is wel lekker dat je vastigheid heb het eerste half jaar. Alida; ga je verhuizen dat je geen internet hebt straks? Liefs Nathasja
@ow: elenora heeft zeker meer regelmaat. Eigenlijk slaapt ze al door meestal van 21-22 t/m 5-6 uur en dan komt ze daarna weer om 8 uur. De eerste 2 flessen drinkt ze nooit op ik moest haar nl. 150cc aanbieden van het cb maar dat wordt dus weer 120 cc want ze laat altijd wat staan. Maar de andere 3-4 flessen drinkt ze wel 150cc op. En na de fles van 8 uur gaan we meestal naar beneden ff kroelen en in de box. En dan slaapt ze weer van 9.30-12 uur. In de middag is het verschillend hoe lang ze slaapt want ik wil elke dag naar buiten maar dan slaapt ze ene keer wel diep in de wagen en andere keer telkens wakker. En dan van 17 t/m 21 uur is ze echt klaarwakker met af en toe een slaapje in mijn armen. En dan slaapt ze weer van 21 uur t/m volgende dag. WEl heerlijk hoor dat ze niet meer ieder uur aan de borst wilt en de avonden voor mezelf Ze huilt ook alleen in tijdens haar huiluurtjes terwijl vroeger heel veel huilen maar dat kwam dus omdat ze niet goed uit de borst dronk en alleen maar honger had. Zo ik ben net va 10-12 uur weer gaan slapen want ik kon mijn ogen niet open houden, hebben jullie dat ook dat jullie weer moe zijn? Is hier iemand omstreken R'dam?
@Simone: ik zie zwemmen (nog) niet zo zitten. Het is een heel gedoe voor maar heel even "zwemmen" en het is ook niet zo gezond voor de kleintjes. We zouden toch een keer een terrasje doen in Leeuwarden ? Ik bestel alvast mooi weer. En maar even goed nadenken over je nieuwe baan. Begrijp ik trouwens dat je weer zwanger zou willen worden ? @Alida: tot over een maand ! @onzewonder: blijft de melk er nu wel in ? En helpt de gel al ? En heb jij zelf ook al wat minder last van je borsten ? @Nathasja: dikke kus voor Dylan omdat hij zijn prikjes heeft gehad. Heeft hij er geen last van ? @Assepoester: succes bij de tandarts. Het is wel rustig rondom lz. Zou ze weer problemen hebben met internet ? Of is ze stiekem op vakantie ? Hier gaat alles prima. Verder weinig nieuws eigenlijk.
Nemo; Tot op heden niet. Hij ligt heerlijk te slapen. Weet niet hoe het straks is. Bibiche; Ik heb daar ook erge last van. Zal er wel bij horen. Liefs Nathasja
@Simone, hmzz idd dilemma, maar net wat je zegt het is wel voor 6 mnd zekerheid..... en je kan ondertussen toch ook verder solliciteren ? Wellicht is dat iets? Ja waar zijn die andere inderdaad hihi... je mist ze dan weerwel he Wat die striemen betreft, ja ik smeer me al een tierelier en ik wilde al bijna (zie tvshop op net5) die slakkenslijm proberen, maar dat kost 60 euries... ja zegt steef ik heb ook nog een paar naaktslakken gevonden in de tuin kun je die er nieto p leggen nou laten we dat maar niet doen he hahaha @Tassie, mooi kletsen we wel daarover verder op msn en laten we hopen dat het wel mooi weer wordt dan he...anders wordt het een v&d hahaha @Bibiche nou dat klinkt wel goed zeg met je kleine meissie.. .dus dat is een hele goede keuze van je geweest niet waar! @nemo, de melk bleef er nu idd in, en de gel helpt zeer zeker het is al bijna weg, maar moet dan nog wel 2 dagen door gellen zeg maar en me borsten gaat goed moet ik zeggen, ik had me net gedouched en was vergeten om de zoogcompressen te doen uhhhhhhhhhh ik had nu een lekkende (*) hahaha... maar goed dat was maar een klein beetje, het kriebelde wel om te kolven moet ik eerlijk bekennen... en wat bedoel jij eignlijk met het nog niet zo gezond? dat babyzwemmen bedoel je ivm de chloor?
@onzewonder: ik bedoel idd met chloor. Een poos geleden was daar zo'n ophef over. Een zouwaterbad schijnt beter te zijn. En eerlijk gezegd vind ik het veel moeiten voor weinig plezier Eerst naar zwembad dan ik omkleden dan baby omkleden dan even in het water want ze koelen snel af dan baby aankleden en dan ik aankleden en dan weer naar huis (of ik ben een luie moeder )
Oja en dan moet ik ook nog om een nieuwe bikini omdat het bovenstukje niet meer goed past. Mm mischien is een corrigerend badpak eerst een beter idee
@tassie pfff nou ik ga het ook niet aanschaffen hoor maar wat voor opties heb je nog meer niet waar haha @Nemo, nee hoor zo had ik het nog niet eens bekeken hahaha met dat aankleden.... we zullen het eens moeten gaan ondervinden.. maar een zoutwater bad waar vind ik die? ja de zee
Nemo; Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Je ben zeker niet lui. Ik vind het dan wel leuk het zwemmen. Tenminste dat lijkt het me. En dat van het badpak dat is misschien wel een goed plan hahah
Hebben ze ook corrigerende bodysuit dus van top tot teen haha. Nee joh grapje maar mijn heupen en billen pff afschuwelijk. Kan niet wachten om weer wat slanker te zijn. Hebben jullie nog tips dieeten of zo?Ik probeer veel eiwitten te eten en elke dag te sporten. @tassie: hoe'st met dylan, veel last van de prikjes? Ik moet volgende week maandag met elenora voor prikjes ale: @ow: ik denk dat er weinig zoutwater zwembaden zijn @simalex: wil je zo snel zwanger worden? Pff ik denk er nog 2 jaar niet aan
Nou als dat effe kon die corrigerende dingen vantop tot teen nee dat hoeft nu ook weer niet.. me buik is het ergst... bah.. maar goed ik was 23 kg afgevallen voordat ik zwanger werd (dat moest ik namelijk om de kansen te vergroten) en ik heb net 6 maanden kunnen genieten van maatje 38 en toen kwam ik binnen 9 maanden 30 kg aan en dat heeft mijn lichaam ook niet veel goeds gedaan ben ik bang
O ik lees het al ik ben niet de enige die zichzelf te dik, we zijn ook echt vrouwen he! Voor mijn zwangerschap was ik 8 kilo lichter maar voelde ik mij vaker dik en onzeker. Gek maar het voelt gewoon zo. Ik ben nou eenmaal net bevallen en dit lichaam heeft wel een mooi kindje op de wereld gezet. Dus naast het mij te dik voelen (wat ik echt wel heb hoor!) voel ik ook trots en blijdschap op mijn lichaam. Ik denk dat we met zijn allen niet moeten vergeten dat 2 a 3 maanden echt nog niet zo lang geleden is. Onze lichamen moeten echt nog verder herstellen hoor. Tassie heeft Dylan nog steeds nergens last van? Vanmorgen post ik nog dat Tessa steeds meer wakker is, nu ligt ze bijna de hele dag te slapen. Tja laten we ook vooral niet doen wat mama verwacht he
OW: Hihi, stelletje party-poopers! . Bianca: Wat leuk zeg, fijn dat het allemaal goed gaat. Zo'n sprongetje is echt super! Emmetje: Zo te horen klinkt dat als een tandje ja. Simalex: Ik zou voor die baan gaan idd! Assepoester: succes bij de TA
hallo meiden, zo jullie hebben weer heel was afgekletst. Assepoester sterkte bij de tandarts en gelukkig dat haar heupjes goed zijn. hoi tassie, lekker dat het goed ging met de prikjes ik moet met Belle donderdag voor haar prikjes spannend hoor. hoi Alida, een maand geen internet dat word afkikken. ik moet er niet aan denken. succes met alles en we horen wel weer van je. Hoi Simone, kiezen is altijd moeilijk. succes met je keuzen maken. jij wilt dus snel weer zwanger worden lijkt mij ook erg leuk maar wil eerst kijken hoe het met 1 gaat. hoi Bibiche, ik heb dat ook soms dat ik moe ben komt bij mij meer als ik een dag niks doe hoe moeier ik word. soms denk ik zou blij zijn als ik weer werk maar moet er ook niet aan denken echt dubbel. hoi onzewonder en tassie, mischien kan ik ook een keer mee babyzwemmen. lijkt mij leuk maar wil niet elke week zit je weer zo aan vast. hoi Erica, Belle is ook steeds meer wakker. verschilt wel per dag gisteren sliep ze veel vandaag weer wat meer wakker of ze dan beetje uitgeslapen is van gisteren. groetjes chantal.