Weet niet meer wie het allemaal vroegen, maar ik ga niet verhuizen. Manlief had onze internet verbinding afgezegt want hij wilde naar een andere provider en nu heeft hij weer te laat aangemeld dus duurdt het een maand voordat we weer internet hebben. Dat wordt zeker afkicken, vind er ook niks aan. Zal jullie die maand ook zeker missen. Niet te veel babbelen he meiden anders moet ik over een maand veel te veel bijlezen. Trouwens als wij weer internet hebben moet ik ook weer bijna aan het werk bah. Iemand zei dat ze striemen had gekregen van de ks, nou hier ook en niet 1 maar best veel. Had tijdens de zwangerschap helemaal geen striemen. Dus ik baalde best toen ik het de volgende dag zag. Ben er nog wel even dus tot vrijdag kan ik nog antwoorden en dan heb ik geen internet meer. Heel veel succes met jullie kleintjes en geniet ervan. Misschien als ik een keer bij mijn ouders ben dat ik wel even langs wip. Iedereen een dikke knuffel van Lars en mij. Doeidoei
zooo dames ga jullie voor vandaag althans voor vanavond verlaten want mijn programma Judging amy komt eraan en me binkie wil ik nog effe lekker knuffelen! Toedelssssss
chantalk: Ok sorry, 3e graads was een tikkeltje overdreven . Maar serieus, zowel de vk als de kraamhulp (en nog een hele lijst mensen) waren behoorlijk geshockeerd en vertelden me toen (ben ik ze errug dankbaar voor ) dat ze het nog nooit zo extreem hadden gezien.
Emmetje; Hij heeft nog steeds geen last.Ligt nu weer lekker te slapen. Gelukkig slaapt ze nu. Dylan heeft ook wel van die momenten dat ie een tijdje wakker is. Heb je leuke dingen gekocht? Alida; Ik vroeg of je ging verhuizen. Wel jammer dat jegeen internet meer hebt dan,maar daar kom je wel overheen. Heb je meer tijd om van Lars te genieten. Onze wonder veel plezier metkijken. Ik ga zo de gilmore girls en Er opnemen en dan house en de nieuwe serie kijken. Misschiennog tot straks en anders tot morgen meiden. Fijne avond Liefs Nathasja
Ola... was ik weer eventjes samen met manlief boven achte de pc en laptop! En de kleine proberen we wakker te houden ahhahaha... Maar uhh GT bij mij zeiden ze dat ook al extreem extreem wil er wel een foto van maken kun je zien hoe giga het is En Tassie wij hebben alles op dvd van gilmore girls tot einde seizoen 7 ahhhhhhhhh is huilen geblazen hoor, want ik ben er verslaafd aan geweest aan Gilmore Girls en ik kon uiteraard nie twachten totdat het in NL was hihi.. dus manlief alles gebrand is echt heeeeeeeeeeel leuk.....
@ tassie:shoppen voor babykleertjes bij de Hema levert altijd leuke kleertjes op, ik heb een jurkje, mouwloos oranje hemdje, witte broek, 2 maillotjes (aangezien het toch weer kouder gaat worden) en een leuk setje met als hoofdkleur blauw. We hebben nl zoveel roze kleertjes gekregen, dat ik ook wel wat andere kleuren wil hebben. Ik wil nu alleen nog wat leuke rompertjes met lange mouwen omdat ik nu al een aantal witte overslag kleren heb (jurkje, broekje+hesje), en dan is het leuk als ze dat met verschillende rompertjes aan kan. Rompertjes moeten nog wel 'ns een aantal keren per dag verschoond worden .... gilmore girls en ER vind ik ook erg leuk om naar te kijken, judging Amy trouwens ook. Ik vergeet het alleen op te nemen en dat terwijl we een DVD recorder hebben, makkelijker kan haast niet... Wij hebben de volledige serie Friends, eens in de zoveel tijd beginnen we dit weer te kijken vanaf seizoen 1, en elke keer bij serie 10 balen we weer zo dat de serie afgelopen is. Gilmore girls heb ik trouwens echt al een tijd niet meer gezien, misschien maar proberen via internet te kijken en in te halen. Hebben jullie dat ook dat je bij bepaalde films danwel series altijd op dezelfde momenten huilt, hoevaak je 't ook gezien hebt? Zo kan ik bijv. de film "de kleine blonde dood" echt niet meer zien, of ik moet aan het einde van de film gewoon totaal iets anders gaan doen, maar anders huil ik de hele boel bij elkaar. Raar toch, hoe dat werkt..
Onze wonder; Gilmore girls ben ik wel de orginele van aan het verzamelen. Ik vind het echt geweldig. Maar van Stargate atlantis hebben we ook terwijl het hie nog niet is. Emmetje; Wat een leuke kleertjes allemaal. Je hebt gelijk om meerder rompertjes te hebben. Judging amy vind ik ook erg leuk. Dat met het huilen heb ik soms ook wel ja. Liefs Nathasja
Hoi meiden, Zo daar zijn we weer, heb echt een druk weekend gehad, vrijdqag avond boodschappen doen, en zaterdag was ik jarig, maar kreeg vrijdag de griep, was dus vreeselijk beroerd op me verjaardag en dat moet je nog de visite gaan entertainen, pijn in me keel, warm, hoesten, loop neus, nou jullie kennen het wel. Gelukkig heeft Kaylie niks opgepakt, ben ik wel blij mee, ben sinds vandaag weer een beetje opgeknapt. Verder gaat alles wel goed, vanaf zaterdag lacht kaylie echt naar ons (een mooier verjaardags kado kan je niet wensen van je dochter) Kwam s'morgens haar kamer binnen en ze gaat gelijk met een big smile naar me lachen *smelt*smelt* Eten gaat ook goed, heb ineens weer volop borst voeding, kolven gaat gewoon 250 cc makkelijk ! Moet nu echt kolven of voeden anders loop ik weer met 2 natte plekken op me shirt zal niet de eerste keer wezen. Morgen komen ze om de keuken op te meten. Wordt in september geplaatst, wordt echt mooi (hoop ik) , ga maar slapen, meiden spreek jullie morgen weer en reageer verder Kuz
@Alida; tot over een maandje @Assepoester; fijn dat alles goed was met de heupjes. Ik heb een paar films waarbij ik elke keer moet huilen: Gone with the wind, Schindler's List en ongetwijfeld nog een paar, kan er even niet opkomen. Bij ons thuis staat Law & Order altijd op , net als CSI Miami en Vegas, echt geweldige series en dito acteurs. Het huildagje viel achteraf mee. Jelte was vandaag behoorlijk lang wakker van 09.30 tot 11.30 en van 15.00 uur tot 18.30, met een klein hazenslaapje ( 30 minuutjes). HIj wordt nu echt steeds langer wakker. Maarja de box is nog steeds geen favourite, af en toe wel moeilijk wat ik dan met hem moet. In bed vind ik zo zielig en urenlang op de arm kan ik niet aan beginnen, dan wil hij dat straks alleen maar. Dus ik probeer nu steeds maar iets langer in de box, even eruit en dan er weer in. Morgen ga ik even naarhet CB. Jelte heeft een beetje wild vlees bij zijn naveltje, moet even aangestipt worden, was vorige keer al gedaan,maar het is nog niet helemaal weg. Ik wil hem ook even laten wegen, ben benieuwd. Nou ladies, tot morgen,slaap wel!
Josh-je lacht, Josh-je huilt...en huilt...en huilt....En hij schrikt steeds wakker en is dan helemaal in paniek... zucht, ik hoop dat ik zometeen nog wat slaap kan pakken. Ik ga trouwens weer naar Alkmaar, dus dan ben ik er een paar dagen niet. Iedereen succes (is er toevallig nog iemand jarig, zo ja, gefeliciteerd! *zullen we de verjaardagen weer toevoegen aan het lijstje als ze eraan komen?* ), beebjes :shhh! Ga maar lekker veel slapen en weinig huilen. Oja, is er al iets afgesproken over de Mei-Mama-Meeting? (de MMM dus)? Ik wil iedereen zien! En alle beebjes bewonderen! Oh, ik ben zo benieuwd naar iedereen! Anywayz, tot over een paar dagen~! Jingels: Gone with the wind is voor mij ook Gone with the tears. Heb 'm overigens al zo'n duizend maal gezien... Ow: Neuh dankje, ik heb hier mijn eigen horrorshow op m'n buik/borsten/billen/benen/dijen . Wel naar dat jij het ook zo erg hebt, vooral met de wetenschap dat het nooit meer helemaal wegtrekt. ik moet zeggen dat je mijn striae al veeeeeeel minder ziet Hoera, hoera! . Ik stond net in mijn nieuwe bikini, en het leek ineens best mee te vallen (ok, het was donker, misschien kwam het daardoor... maartoch! ). Babymei: gefeliciteerd!
goede morgen. wat ben ik vroeg voor mij doen . ik ben vast aan het oefenen voor als ik over 2 weken weer moet werken. ik ga vandaag Belle een halfe dag naar het kinderdagverblijf brengen zie er erg tegenop maar goed mama moet nou eenmaal wennen. spreek jullie straks weer groetjes Chantal.
@chantal87: oh veel sterkte meid met het wegbrengen van je dochter @babymei; nog gefeliciteerd @emmetje: mijn man vindt juist zh apotheker zijn veel interessanter dan openbare apotheker. Hij heeft veel meer uitdaging, ineens staat er iemand voor zijn neus met een geval dat gelijk spoed heeft. Bijv. verkeerde medicijnen gegeven of zo Maar hij geeft ook presentaties en doet onderzoeken. In een openbaar apo was zijn ding niet echt. @gt: ik heb gelukkig geen striemen @emmetje; bij titanic en la vita e bella moet ik altijd huilen
@GT hhahaah sta jij midden in de nacht je kleding te passen ofzo Have fun in Alkmaar en Josh sssssssssst je mama wilt lekker slapen En Belle hoe gaat het met je op de KDV? vast wel goed niet waar... En hoe is het met je mama ? En of de duivel ermee speelt, Joaquin heeft vannacht in zijn eigen bedje geslapen en ik kwam niet uit met de voedingen dus om 22 uur laatste voeding, komt meneer om kwart over 2 hmzzzz waarom slaapt hij niet door in zijn eigen bed maar wel als hij bij ons ligt.... errug vaaaaaaag
Dank je wel meiden, Kaylie heeft vannacht van 22.30 tot 8 geslapen om 9 uur viel ze weer in slaap en slaapt nu nog.....wat een slaap kop zeg. Vanmorgen toen ik haar wakker ging maken om 8 uur dus was ze helemaal omgedraaid, haar hoofd lag bij haar voeten, ik nog aan peet vragen "heb jij kaylie vannacht uit bed gehaald?" Nou nee dus... mevr. draait gewoon zelf om, mogen ze eigenlijk al een slaapzak aan? Ik hoorde laatst dat nog niet mocht, ze is nu 6 weken, weet iemand dat? Goddess : Veel plezier in alkmaar! Chantal : Hoop dat het een beetje meevalt voor je Onze wonder : Joaquin vind het gewoon veel lekkerder bij ziijn papa en mama slapen! Moet vanmiddag naar de vk voor na controle, misschien een gekke vraag, maar zijn er meer meiden met de bevalling geknipt van onderen? Ik heb er nog steeds wel last van, is nog erg gevoelig met lopen en soms zitten, is er nog iemand die dat had? Ik hou jullie op de hoogte Kom vanmiddag nog wel even kijken doeg
@Babymei, jeetje wat slaapt jouw kleine meid lekker door zeg Jaloers hiero hahaha.... Maar uhh ben niet geknipt ofzo maar me zus wel, en de kleine van haar is nu 5,5 maand en ze heeft er nog last van hmzzzzzzzzzzzz en de seks vind ze ook nog steeds moeizaam gaan daardoor..... ik weet niet of ik je hier nu eigenlijk mee opbeur hihi
Babymei nog gefeliciteerd, dat lachje is zekers het mooiste kadootje! Geniet er maar lekker van. Ik ben wel ingeknipt maar heb er niet heel veel last van. Soms is het wat trekkerig en opgezet maar dat word steeds minder. Chantal hoe gaat het, raar zeker? Net wat je zegt mama moet wennen. Die kleintjes redden zich wel maar die mama's Gt tot over een paar dagen. Emmetje je schrijft dat je rompertjes een aantal keren per dag verschoont, mag ik vragen waarom? Heeft ze zoveel plas ongelukjes? Alida tot over een maand! Alle andere ook groetjesssss