chantal: ik weet zeker dat ik datzelfde gevoel zal hebben, wil er gewoon nog niet aan denken. Ik ga eerst eens oefenen door Emma een paar uurtjes bij mijn schoonmoeder alleen te laten, dat lijkt me al moeilijk zat. Maar hoe ben je de tijd doorgekomen?
ik ben naar mijn zusje gegaan en zijn samen gaan winkelen. Mijn schoonmoeder heeft al een paar keer opgepast maar dat was thuis en ze lag te slapen in haar bedje is toch anders. net werd ze wakker voor de fles heeft ze dus 4 uur gelapen dat is al raar en drinkt ze maar 120ml terwijl ze normaal flesen van 180 weg drinkt en ze viel ook meteen weer in slaap zonder speen. ze is er moe van. maar wat wel leuk was toen ik daar kwam herkende ze meteen mijn stem{denk ik}en ik kreeg echt een grote glimlach heerlijk. dit was mijn dagje kdv op naar de volgende
@Chantal: oh wat lijkt het me vreselijk om je kind achter te laten op een kdv en dat terwijl ik zelf op een kdv heb gewerkt. Pff maar ik weet dat moeders het altijd zo moeilijk hebben, wij belden ze vaak op de eerste echte dag om ze gerust te stellen. Kan je anders ook vragen als ze een volle dag weg moet. @andere chantal: sex hebben wel al vaak gehad hiero we hebben wat in te halen @simone: ik heb geen problemen met dat (schoon)-moeder wilt oppassen, ze vragen het niet en ik ook niet Het is me opgevallen dat overdag Elenora niet goed slaapt zonder bakerzak en 'snachts heeft ze de bakerzak niet nodig. Ik had haar vandaag 2 keer zonder bakerzak laten slapen maar ze werd heel snel wakker en nou slaapt ze al weer langer met bakerzak.
Hallo allemaal, Chantal; gelukkig heb je het achter de rug, half dagje om mee te beginnenlijkt mij ook prima! Het is al moeilijk genoeg. Laten we de beerput wat betreft schoonmoeders maar niet opentrekken........ kan wel een boek schrijven. Maar ook Jelte gaat 1 dag in de week straks naar mijn schoonouders, mijn ouders komen helemaal vanuit de achterhoek naar noord-holland om op te komen passen in ons huis, dat vind ik echt geweldig. Mijn schoonouders wonen eigenlijk om de hoek en die uhm..... nouja goed die passen dus in hun eigen huis op. Laten we die beerput maar niet open trekken... (2e keer...ja het zit hoog). Vandaag naar het CB geweest, Jelte weegt nu 6800 gram, bij 10 weken. Kreeg een compliment over de BV, had trouwens nu een hele leuke VP, lekker vlot. Z'n naveltje is weer aangestipt. Ook zei ze dat Jelte er super uitzag en er heel gezond uit ziet. Hoe zie je dat dan, vroeg ik. Hij heeft een gemarmerd huidje zei ze, je ziet z'n bloedvaten goed. Dat is heel gezond. Nouja ik snap wat ze bedoelde want ze wees het aan, hopelijk snappen jullie het ook. Daarna weer naar huis, paar boodschappen gedaan, en nu is de pijp wel een beetje leeg. Ga zo lekker even de tuin in.
@jingles: elenora heeft ook zo'n huid, en hij is lekker gegroeid volgens mij? Pff hij weegt bijna 2kg zwaarder dan elenora
@ bibiche. ja wij hebben ook heeeel wat in te halen maar ja als je nog steeds heftig vloeit dan is dat ook niet zo prettig maar als morgen alles goed is bij de gyn............. 8)
Chantalk : dat heb ik dus ook, (bij het toilet bezoek) LZ : Leuke bedactiviteiten zijn hier nog echt niet aan de orde, vind het gewoon echt n og prettig idee Ging vanmiddag dus voor na controle, goede bloeddruk, en ijzer was een 7,2. Me knip was dicht maar rood, ze zei dat het een behoorlijke knip was een een goede litteken, maar zag er mooi uit hij was wel erg stug ook en moest het gaan masseren met weleda olie, dus hebben we dat maar vanmiddag gelijk gekocht. Ik had Kaylie mee want niemand kon even oppassen maar die heeft overal doorheen geslapen, me vk heeft onder het praktijk een eigen baby speciaal zaak, heb daar een slaapzak gekocht voor winter / zomer van 0 - 12 maanden. je kan deze ook bevestigen in de auto enz. en nog veel meer schrok me wel dood met de prijs E 84,50 maar ze doen er een jaar mee en nou ja bla bla bla, ben er dus gewoon weer ingestonken! Vriendlief is het gelukkig al gewend, hij keek er niet van op zei hij Ooh ja heb vandaag me moeder lid gemaakt van ook! verassing, weet ze nog niet maar vind ze vast wel leuk, en heb kaylie lid gemaakt van de disney club (vind mama ook erg leuk ) Rest van de maand even rustig aan doen met de centjes...
haha nou dat slaapzakje was niet "even" genaaid... dubbele stof en ik wilde perse dat de naden ook aan de binnenkant niet zichtbaar waren... dus de naden tussen de lagen stof in (begrijp je me nog... hmmm) dat was een heel gepuzzel, maar met hulp van mijn moeder is het uiteindelijk gelukt... alleen natuurlijk aan de onderkant en het laatste stukje na de rits zit aan de binnenkant een zichtbare naad, tja ergens moet je die zak draaien he? Ben wel trots hoe ie gelukt is... met ook de hippe kleuren en 2 soorten stof (limegroen gewerkt en effen blauw) Volgende project wordt denk ik een polo-tje met lange mouwen met zo'n kort over lang effect (snappie?) Overigens is het voor een jongen wel veel lastiger om patronen te vinden, in de Knippie baby staan bijna alleen maar meisjes dingen.... Babymei: fijn dat alles goed was! jij dus ook aan de massage.... ik moest het gewoon met glijmiddel doen... pff voor het eerst van mijn leven dat gaan kopen... vond dat toch wel een beetje genant... stond ik bij de kassa met een baby in de kinderwagen, zoogkompressen en glijmiddel... ik voelde me net een puber Pff een slaapzak van 84,50 ik ga een winkeltje beginnen! iemand interesse? ik maak ze voor de helft House is inderdaad ook op dinsdag.... zal dan de donderdag nog een dubbele aflevering zijn? Haha Assepoester, ook hier wordt standaard elke aflevering opgenomen, ongeacht tijd/zender etc, lang leve het mediacentre!
Oh meiden, ben echt aan het verzaken.. Maar ben echt heel druk en onwijs moe.. Ik denk pas in het weekend weer een beetje tijd. Sorry, sorry. Alles gaat hier verder oke. Morgen naar gast-ouder, een beginnetje met wennen. Morgen blijf ik gewoon nog erbij. Gezellig koffie drinken en elkaar wat beter leren kennen. Lijkt me voor de eerste keer prima. Ik lees wel bij, maar zal dus even minder reageren. *kus*
@ babymei. de kraamhulp zei idd tegen mij ook om te gaan masseren, maar omdat het wondje nog steeds open was durfde ik dat niet. Toch maar eens mee gaan beginnen. Ik kom morgenvroeg nog eens kijken, manlief heeft de comp nodig vannacht om te leren. toedelssss en een goede nacht
Nemo; Nou..... vooruit maar wel netjes houden he? hihi (ze heeft alleen niet geantwoord grinnik). Zo'n dure slaapzak hebben wij ook aangeschaft. Leek me erg handig voor in de maxi-cosi bij logeerpartijtjes. Hoef je niet meer te hannesen met jasjes of zo. Alleen verdrinkt Elia er nog in.
@Bibiche: ja hij is ontzettend gegroeid weer.... van 6230 naar 6800 gram in 2 weken.... Ik merk het ook aan zijn kleding hoor, shirtjes 62 worden al krapjes.... broeken 62 zitten gelukkig nog wel goed. Ik voel weer een goed winkelexcuus aankomen, ik zal mijn man binnen afzienbare tijd weer eens lief aankijken
Grrr had ik pas verteld dat de roosters zijn omgegooid op mijn werk, is het nu weer gewijzigd! Roostervoorstel per juni; 1. Di-Don-middag ,Vrijdag heel Gewijzigd in juli; 2. Dinsdag heel , vrijdag heel Gewijzigd vorige week; 3. Dinsdag heel ,Donmiddag ,Vrijdochtend Nieuw voorstel vanmiddag; 4. Ma-middag ,Dinsdag heel ,Vrijdagmiddag ! Word er echt helemaal simpel van! Hoe verleidelijk om op te zeggen, zo weet ik toch ook niet wat ik voor Elia moet regelen?
Even een paar nieuwe foto's. http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0427.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0433.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0419.jpg *trots*
tja daar hadden we het al eerder overgehad..... wel genaaid, niet genaaid pffff dus ik ging maar op de nette variant in
Jingels daar mag je ook zekers trots op zijn, mooi mannejte hoor. Bianca belachelijk van je werk, zou ik ook van over de ......... gaan. Chantal knap hoor de eerste dag kdv doorgekomen. Fijn dat Belle het daar goed heeft gehad. series> HOUSE!! en heroes vind ik ook leuk. slaapzak> ja werkt perfect hier. Ik stop de onderkant van de slaapzak onder het matras en nu blijft ze mooi op haar plekje. sex> laten we zeggen met name ook "anders"gezellig maar het word wel steeds gezelliger opa's en oma's> een opa in Peru en nog maar een opa hier, geen jaloezie dus. Helaas geen oma's meer schoonouders>mijn schoonvader is een schatje Tessa wou niet zo slapen vandaag. Is van 13.00 tot 21.30 wakker geweest (3 hazeslaapjes van 10 minuten). Ze was wel vrolijk, gewoon niet moe. Van 21.00 tot 21.30 was ze wel jengelig, logisch. Inmiddels vind ze de wipstoel ook geweldig, eerder wou ze er niet in.
Jingels, wat een super ventje zeg... inderdaad om trots op te zijn! Past trouwens dat "I look like my dad" shirt wel goed bij hem? Ik heb maat 62-68 en de lengte is nu al bijna te kort maar hij is veel te wijd..... ... ik heb hem dus maar wat ingenomen..... baalde wel, vond het een leuk shirt. Erica: wipstoeltje hebben we nog niet uitgeprobeerd... de box is nog leuk zat en lekker bij mij op mijn buik liggen vindt hij ook geweldig en ik ben er vandaag achter gekomen (tja een beetje laat maar oke...) dat het de perfecte houding is om een boer te laten (en nog wat extra's) NOu ik ga richting bedje... 2 avonden is het bijna 0:00 uur geworden, dus vandaag maar eens op tijd mijn mandje in.... en hopen dat Steven lekker lang blijft slapen... die ligt trouwens krap 30 min in bed, geen kik gehoord en volgens mij moet hij wel liggen ronken nu