Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @LZ;Ik heb hem gekregen van de kraamvisite, vond het ook meteen een leuk shirt. Hij zit inderdaad wel krapjes... ben bang dat hij het nu al niet meer aankan.

@Erica: bedankt *glimt*

2. Niet meer actief

Bianca; Daar wordt je niet vrolijk van! En je wou toch die dinsdag niet de hele dag.

Jingels wat een knap kereltje zeg!

Liefzonnetje; Weltrusten!

Erica; House vind ik echt geweldig! Dylan heeft nu zijn wakkere tijd hij ligt wel in zijn bed maar wil niet echt slapen.

Tigger; Maak je niet druk :D ! Je moet het niet als verplichting zien. Het is gewoon gezellig. Veel succes morgen bij de gastouder. *knuf*

Liefs Nathasja

3. Niet meer actief

@Tassie thanks, heb er even na gekeken, en dan mag Joaquin toch wel naar de 5 flessen a 150 cc hmzzzz dat red ik dus al helemaal niet hahahaha... hij drinkt er liever 7 van 150 cc op :)

@Emmetje, hmzz dat met schoonmoeders hahaha... mijn familie woont anderhalf uur hier vandaan zo ook mijn moeder en me zus. En zij missen Joaquin dus ook heel erg en mijn zus heeft ook een kleintje van 5,5 maand en die mis ik ook weer heel erg.... ik heb ze nog nooit zo vaak in 1 week gesproken of gezien :) Gelukkig kan ik er goed mee overweg dus dat scheelt alweer.. maar ook mijn moeder vind het moeilijk hoor, want ze mist wel een aantal dingetjes vind ze zoals de echte ontwikkelingen van Joaquin etc etc... maar goed ik rij vaak naar Didam hetliefst elke week zodat de familie op de hoogte is van onze bink... zo ook vandaag en Joaquin heeft heel wat knuffels en kusjes gehad van veel mensen :) Maar zo is me schoonmoeder ook een apart geval.... voorheen zagen we elkaar circa 1 x per maand (ze woont in A dam en wij in Almere) dus dat is best wel om de hoek, maar zij komt het liefst elke dag :( nou dank je de koekoek, heb ook me rust nodig :) Dus dat willen we niet, maar zij gaat dadelijk elke woensdag oppassen dus dat is echt haar oma dagje zullen we lmaar zeggen

@ nemo nou het verbaast mij niets hahaha dat hij ons pest, maar we hebben weer een nachtje voor de boeg dus ben benieuwd hoe hij het vanavond doet maar gaf hem 150 cc en meneer dronk maar 80 cc dus heb er eigenlijk een hard hoofd in, hij komt vandaag denk ik om 1 uur hahahaha

Fijn dat Sven het zo goed doet zeg, maar wat je handen betreft hmzzzz geen ervaring mee moet ik zeggen.

Vanmorgen heeft Joaquin voor heteerst ECHT gelachen naar deze mama * verliefd ben ik er op geworden *

Ik kwam op zijn kamer vanmorgen met de tekst (omdat hij zo hard aan het krijsen was hahaha) Kijk daar hebben we ons zonnestraaltje om half zes en dat zei ik een paar keer, en hij werd stil.... ik nog niets in de gaten doe het rolgordijntje omhoog en ja hoor BIG SMILE ! : :D

@LZ ken house niet maar voorstukjes gezien en dat zag er idd wel mooi uit... En wat je mannetje betreft ken het ook...

Steef kwam vrijdag ook dat hij eigenlijk wel hee lbang is dat hij Joaquin een keer per ongeluk laat vallen ofzo of te hard met het hoofdje iets gebeurd... tsjah je hoeft maar over je eigen lange tenen te struikelen en daar lig je al niet waar... en dat hij ook vaak niet weet wat betreft de huiltjes wat hij nu wlit... Nee helaas Steef Joaquin zegt nog niet papa ik wil een nieuwe luier of ik heb giga zin in frikadellen :rolleyes: Maar ook daar komt hij wel weer overheen en zal hij zijn weg wel in vinden...

En ik over dat valen vond ik wel uhhh angstaanjagend moet ik zeggen, want het is of de duivel er mee speelt... want me zus der beste vriendin haar dochtertje is 1 dag ouder dan Joaquin heeft niet goed opgelet vorige week vrijdag :oops: Haar dochtertje is namelijk van de commode afgevallen toen ze kleertjes ging pakken DAT IS OOK DOM NATUURLIJK! maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel eens gedaan heb, want dan dacht ik oooooow dat is een meter dat kan wel effe gauw... maar ja 1sec is al vaak genoeg! Het kindje had gelukkig helemaal NIETS!

Maar zo zie je weer... ongeluk zit in een klein hoekje... maar toch zou knetter gek worden!

@Assepoester JIJ GELUK! geen striemen me zus ook niet pffff die is alles ontlopen overigens! 6 weken te vroeg bevallen, dus de kg was binnen 2 dagen weg geloof ik, en de striemen uhhh die kent zij niet hoor :confused:

Damzzz wat slapen jullie kindjes lang hahaha, ok ik ben ook de laatste die is bevallen hiero! Maar mij ntijd komt nog wel i know it for sure ;)

@Simone... errug grappig die kleine tekst :) :rolleyes: heeft niemand gezien denk ik

@Chantal... nou mams heeft er meer moeite mee als Belle dus :) Ze kan makkelijk die hele dag aan hehehehe... nee ik ben ook zo aan de beurt, of ja nog 1 maand en dan mag Joaquin ook op proef komen, steef heeft van mij vrij moeten nemen hahahaha.... ik zal ook wel janken, steef is meer zo van hehe effe rust :) nee hoor.... maar hij is er wel gemakkelijker in denk ik zo.

@Jingels Ik ben ook super trots op je ivm de BV ik ben er zelfs Jaloers op! hahaha... aan de ene kant vind ik het super jammer dat het zo is gelopen, maar aan de andere kant was ik er ook klaar mee.. maar goed dat is wel heel erg dubbel niet waar... En wat betreft die bloedvaatjes, dat werd vanmiddag ook tegen mij gezegd dat het heel gezond ventje is, wnat Joaquin heeft het ook :) En wat betreft schoonmoeders hehehehe.... hoe kan dat toch altijd dat vrouwen dat hebben...

Omdat de mannen uhhhh moederskindjes zijn misschien? :p

@Chantalk... nou de schade moeten wij ook inhalen, maar de een keer gaat het beter als de andere keer... ik durfde het eerst ook niet, maar toen ik na 2 a 3 weken NA de bevalling erachter kwam dat het helemaal top ging hahaha Konijntjes :)

@Babymei nog gefeliciteerd sorry niet eerder gezegd :) maar geld het nog ah jawel ik ben jullie berichtjes van 18 juli ana het beantwoorden niet waar... en die slaapzak ik weet welke je bedoeld, i kwil hem ook, maar durf het niet whahahahaha Steef is zeer zeker ook wel wat gewend hoor.. ik ging een matras halen voor Joaquin, kwam met de duurste thuis 189.99 pffffffffffffff

@Bianca,,, uhh zelfs ik snap er niets meer van ... weet jij nog wel welke dagen je uberhaupt moet komen hahaha....
    Je moet met de vuist op tafel gaan slaan!

@Jingels damzzz reuze baby ":) dan is Joaquin echt nog een kleintje zeg hihi

Zooooooooooooooooooow ik ben weer helemaal bij ;)

Pff is me een werkje geweest een half uur a drie kwartier dammzzz maar ja ben nog niet moe... maar ga wel me mandje in duiken want er komen drukken dagen aan....

Want spontaan zegt me nichtje vandaag is 8 jaar... Gitje (is mijn naam voor me familie, omdat waarschijnlijk de naam Brigitte voor iedereen te moeilijk is om uit te spreken pfff) Mag ik bij jou slapen in mijn vakantie....

JAJA :( ze wilt dus graag met Joaquin knuffelen, flesje geven etc... ik zo nou dat moeten we dan maar eens gaan doen niet waar... maar wel heel duidelijk gemaakt dat het niet om de hoek is en dat ik haar niet zomaar 123 kan terug brengen naar huis.... Nee dat begreep ze, en ze vond het supers! Ik zo wanneer wil je dan...

ZEER GEHAAID IS ZE HOOR! Zegt ze.. we gaan morgen naar Hardenwijk, dus ik ben dan dicht bij jou toch? :( Uhh ja dat klopt.... nou dan wil ik morgen wel komen. Ok deal... is prima meid je komt maar... zegt ze later.. maar ja dan heb ik maar heel eventjes de donderdag dus dan blijf ik wel gelijk tot zaterdag :confused: Uhhhhhhhhh nou ja het scheelt het is een lief grietje hahahaha... geef ze een kleurboek en ze is zoet :)

Dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen niet waar.... Voor de rest dus niet veel gedaan dan lekker in de tuin gezeten met de familie en veel bij gekletst...

Ik ga er nu echtvantussen! Spreek jullie vast en zeker gauw weer..

Knufffffffffffff

Damzzz wat een lang verhaal is dit vandaag geworden ;)

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ chantal: zo'n glimlach als verwelkoming maakt alles goed, nietwaar? Leuk dat je even lekker hebt kunnen shoppen!

@ jingels: ik ben eigenlijk wel blij dat geen van onze moeders dichtbij woont. Soms zou het wel handig zijn, maar het kan ook te beklemmend zijn.
    Mooie foto's van Jelte, mooie knul hoor!

@ babymei: tja, de commercie is erg blij met moeders en oma's... onder het motto: "alleen het beste is goed genoeg voor mijn (klein)kind" kan de prijs voor baby- en kinderartikelen gerust omhoog geschroeft worden, we betalen het toch wel. Zelfs als je weet dat je eigenlijk teveel betaalt.

@ goed hoor, dat je zelf een slaapzak hebt genaaid, het klinkt lastig te maken. Dan geniet je er nog meer van dan wanneer je het gekocht zou hebben. Mijn moeder maakte vroeger ook veel kleding zelf, heb alleen die gave niet van haar overgenomen (bovendien kan zij het nu ook niet meer, ze is het toch verleerd). Ik heb nog een slaazakje van vroeger, ik had m'n schoonmoeder gevraagd of ze er nieuw elastiek in wou zetten en de bandjes aanpassen zodat ik het op meerdere lengtes kan maken. Ik heb het bij haar achtergelaten en ze stuurde het enige tijd per post terug, maar toen ik het van de week tevoorschijn haalde uit de kast, zag ik eigenlijk geen verschil met hoe het was, nog steeds de rek uit het elastiek...

@ tigger: neem lekker de tijd voor jezelf hoor! Jij hebt dus vandaag ook al de eerste stap voor de opvang van Emma, goed plan om eerst even rustig koffie te drinken bij haar gastouder, dan kan Emma wennen met jou er bij. Succes.

van welk merk is die slaapzak waar jullie het over hebben?

@ bianca: vervelend hoor dat je rooster steeds wijzigt. Mag dat wel volgens je contract? Kun je het nu wel regelen met de opvang voor Elia?
    Als mij dat zou overkomen, zou dat echt een ramp zijn. Ivm wachtlijsten bij het KDV heb ik al met 4 mnd zw.schap de dagen voor kinderopvang moeten reserveren, deze werden definitief in maart. Als ik dat nu nog zou moeten wijzigen, zou ik dus een paar maanden geen kinderopvang hebben.

@ onzewonder: ik ben ook altijd bang dat ik bv struikel op de trap of zo als ik Emma vast heb. Vreselijk lijkt me dat.
    Leuk hoor, dat je nichtje komt. Ze zal het vast geweldig vinden met Joaquin. Veel plezier.

Ik heb gisteren in de winkel babyolie gekocht en 's avonds na het badje Emma hiermee ingesmeerd en wat gemasseerd. Ze werd er echt helemaal rustig van en keek er zo lief en ontwapenend bij * smelt *
    Helaas kwam daarna het moment van aankleden... ze heeft vaak de neiging haar armen stijf naar beneden te houden als ik haar een rompertje of truitje aan wil doen. Als ze dan eindelijk haar arm buigt, pak ik 'm snel om door 't mouwtje te steken. Gisteren was dat dus het moment dat ze moord en brand begon te schreeuwen. Zo'n contrast met de rust die ze vlak daarvoor nog uitstraalde... ik schrok ervan. Gelukkig was ze later al weer gekalmeerd en lag ze keuvelend en lachend op mijn schoot.

5. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
  6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Thanks lieverds..

Jingels, wat een heerlijk mannetje. *smelt*

Emmetje, Emma is ook al zo'n lekker meisje... *nog een keer smelt*

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ jingels en emmetje. wat een leuke foto's. wat een schatjes en wat worden ze toch groot.

Luca heeft vandaag weer zijn 'ik wil niet slapen' dagje. Hij is niet vervelend maar gewoon klaarwakker :(
    Papa heeft nachtdienst gehad dus ik laat hem maar niet in zijn bedje huilen. Dan maar op de arm. De box is hij ook zo moe :(
    Vanmiddag naar de gyn :pale: ik hoop maar dat alles goed is.
    Ik laat nog wel horen wat de gn zegt, maar eerst gaan we lekker met z'n 3tjes winkelen vanmiddag.

8. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Goedemorgen,

Ligt mijn mannetje al wakker vanaf 5.30, dus ik ook. Rug/zij/buik maakt niet uit, hij blijft druk "fietsen". Maar wel gezellig saampjes in bed. Ga ik om 10.00 snel douchen zodat hij om 10.15 de fles kan drinken............ligt hij te slapen! Wel in ons bed tegen mijn kussen met een t-shirt van mij aan. Ja handig hoor!
    Zit nu dus met een opgewarmde fles achter de laptop hih. Ga hem zo toch maar wakker maken, zit anders bijna 6 uur tussen de flesjes, dit redt hij zelfs 'snachts bijna niet!

Lief dat iedereen zo reageert over mijn rooster. Snap er zelf ook niet veel meer van. Heb er vannacht dan ook erg slecht door geslapen. Tja en opvang..... ik neem hem mee (werk op kdv) dus dan wordt er makkelijker geschoven. Wachtlijsten zijn vervelend, maar dit is ook niet prettig.

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Ow wow jij kan ook lekker schrijven (lees typen) zeg! Veel plezier met je nichtje. Kun je meteen oefenen hoe het 2 zou zijn.
    @Emmetje, schatje joh!
    @Chantalk succes bij de gyn
    @Bianca lekker he gewoon lekker anders doen dan mama had gepland.
    @Lz je bent nooit te laat om iets te leren toch. Ik ontdek ook iedere keer nieuwe dingen, zal wel flink wat jaren zo blijven.

Hier alles ok. Tessa viel uiteindelijk om 22.00 in slaap en heeft toen wel geslapen tot 06.00 gelukkig. Ik ben zelf vandaag een beetje moe. Ach zo maar even naar buiten knap ik vast van op.

10. Niet meer actief

@Erica, Ja sorry hahaha.... moest het even kwijt :) Af en toe heb ik van die momentjes zie ook mijn site pfff dat mensen er niet gek van worden, maar zo lucht ik altijd mijn hartje

11. simalex

simalex Bekend lid

Bianca: Dan hebben Elia en Yildou dat vast samen afgesproken.

Vanmorgen hoorde ik Yildou ook druk doen in haar bedje (scheelde niks bij jumpstyle :) ), dus ik haar maar gevoed. Daarna bleef ze erg lang huilen, krampjes, dus mannetje ook wakker. Balen, zijn wekker moest nog gaan! Dus manlief eerst aangekleed en daarna Yildou teruggelegd, maar ze bleef maar brullen. Dus dan toch maar weer bij mem in bed en daarna samen in slaap gevallen tot 9 u. Maar goed, het is ook al weer 4 dagen geleden dat ze gepoept heeft, dus ik denk dat dat haar dwars zit.

Erg balen van je rooster, dat het zo vaak veranderd zeg! Gelukkig dat je flexibel bent qua opvang, maar toch. Tis voor jou wel handig om te weten waar je aan toe bent!

Chantalk: "Zeg Luca, ga jij eens even lekker slapen!" Succes vanmiddag bij de gyn en veel plezier met winkelen!

Tigger: Je mag best een paar daagjes 'vrij nemen' van ons hoor! Alleen vind ik het altijd wel reuze gezellig dat je er bent! *knuf*

Emmetje: Goh wat een lieve foto's! (En schatigge kleertjes!)Goh, wat zul je schrikken van Emma dan! Eerst heerlijk masseren en rustig en dan vervolgens weer brullen!

Onze wonder: Dat is lastig dat je mannetje teveel wil drinken. Kun je niet wat meer water bij de flesjes doen, zodat hij wat meer in zijn maagje heeft? Heeft het cb hier geen advies voor? Lief die big smile! Die ga je vast nog veel vaker krijgen. Wat een kletsverhaal heb jij trouwens! ;) Veel plezier met je nichtje die komt logeren.
    Volgende week vrijdag krijg ik ook een loge van 16 maanden! haar ouders (goede vrienden) gaan naar een bruiloft, dus ik heb maar aangeboden dat ze wel mocht blijven slapen. Maar ik heb wel een uitgebreidde gebruiksaanwijzing gevraagd! :)

Tassie: Hier nog een House fan!

LIefzonnetje: Dus jij ben ook om het maar even plat te zeggen 'tussen je tieten gespuugd?' Yildou geeft de laatste tijd ook regelmatig een mondje terug (volgens mij door combi borst- en kunstvoeding) en dat is erg fijn smorgens als je gelijk je bh vol hebt! Heb je lekker geslapen trouwens?

Erica: Zo wat het Tessa een lange dag gemaakt zeg! Net een sprongetje gehad? Leuk dat ze zo'n lol heeft in de wipstoel!

Jingels: Zo wat groeit jouw kereltje! Mooie foto's hoor! Daar mag je zeker trots op zijn!

Tigger: Succes bij het wennen aan de gastouder. WEl fijn dat je gewoon gezellig kunt koffieleuten ondertussen.

Liefzonnetje: Klinkt trouwens super, dat slaapzakje! Daar mag je trots op zijn hoor! En dat polootje klinkt ook erg leuk!

Babymei: Fijn dat alles goed was bij de vk! En lekker veel geshopt lees ik! Heerlijk toch. En volgens mij is zo'n slaapzakje erg bruikbaar hoor! Zou ik je wel aanraden om je mannetje thuis te hebben als die felicitasdoos langskomt. Anders koop je die ook nog leeg!

Jingels: Ik zal de beerput niet opentrekken. Maar af en toe is het wel erg fijn om je frustraties te kunnen delen. En ik kan best heel goed met mijn schoonmoeder, meestal beter dan met mijn eigen moeder hoor. Dat marmeren huidje noemen ze in het noorden trouwens 'appelen', en schijnt gezond te zijn als ze dat doen. Volgens mij is het een Gronings woord? Yildou 'appelt' ook regelmatig. Vervelend trouwens van dat wildvlees.

Bibiche: Vreemd dat ze overdag minder goed slaapt. Heeft ze misschien minder slaap nodig? En ik vind het trouwens niet vervelend dat mijn schoonmoeder oppast (juist niet), alleen dat ze zo doordramt over dat ze wil oppassen terwijl we geen oppas nodig hebben...

Chantal87: Compliment dat je de dag zo goed bent doorgekomen zonder je dochter.

Nemo: Dus Sven geniet nog vollop van jouw borstvoeding! Om de 2 uur... fff vermoeiend zeg! Slaapt hij trouwens snachts al een beetje goed? Of was het doorslapen eenmalig.

Ik dacht trouwens gisteren flink ongesteld te worden... komt er helemaal niks. Nou ja, het komt vanzelf. Alleen hopenlijk niet zaterdag onder het werk :pale: Lijkt me niet zo prettig met een wit uniform aan...

Ik doe mee met de afspraak om niet zoals mijn schoonmoeder of eigen moeder te worden. En de hele zomer mooi weer... Oke, dus dat wordt dan de hele zomer op een terrasje? ;)

Asspoester: Kan me voorstellen dat je je "nepvrienden" liever niet tegenkomt dus daarom niet gaan zwemmen. Yildou zit nu trouwens op 5 voedingen, maar laat er gemakkelijker 4,5 uur tussen. Wat schrijf je dat trouwens leuk over het ledikantje doorfriemelen! Kan me voorstellen dat je dan geniet als je je meisje terug moet leggen *zwijmel*

zo... nou krantje genoeg dacht ik zo. Ik zal eens even lekker de was ophangen en een boterhammetje eten.

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @simone: zo dat is een krant :confused: wat
    Elenora kan ook aardig jumpen haah ziet er zo grappig uit en steeds sneller ook
    Ik dacht ook gisteren ongie te worden maar nog steeds niks. Vrees dat het liters wordt de eerste keer :(
    @ow: mooi he zo glimlach ik krijg dat nu elke dag zelfs in de nacht zwijmel :D
    @bianca: mmm irritant zo'n rooster, mag dat inderdaad zomaar? Wij hadden bij ons op het kdv echt vaste dagen en daar mocht niet eens geruild worden door ons niet en door kantoor niet.
    @chantalk: dat had Elenora gisteren een niet slapen dag. En leg ik haar om 19 uur in bed, deed ik elke avond in de hoop dat ze wel ging slapen ook al zijn het haar huiluurtjes en ze sliep :confused: Ik moest haar wakker maken voor haar laatste fles
    @emmetje en Jingles: wat een mooi kindjes toch
    @tassie: house is echt leuk en de hoofdrolspeler ziet er niet slecht uit voor zijn leeftijd :)
    @tigger: succes bij de gastouder

Nou ik ben doodmoe mevrouw komt al 2 ochtenden om 5 uur wat ik niet erg vind zolang ze maar daarna weer 3-4 uur gaat slapen. Maar nee ze komt om5 uur en drinkt dan de helft van de fles, ik krijg haar voor geen mogelijkheid wakker. En dan komt ze om 7 uur weer :( :cry: pff en dan hou ik haar zoet tot 8 uur maar dan moet ze echt de fles. En dan drinkt ze weer niet alles op wel meer dan die van 5 uur. Pff zo vermoeiend. Eigenlijk zou ze de fles van 5 uur niet moeten krijgen zodat ze om 6-7 uur wel goed drinkt maar ik krijg haar niet stil met de speentje. Plus dat het mij opbreekt want dan slaap ik net weer 1,5 uur en dan moet ik weer opstaan.

Ze drinkt ook slecht alle flessen laat ze wat staan, de avondfles, nachtfles en ochtendfles valt ze altijd in slaap en krijg er amper wat binnen :cry:

Ik denk dat ik ook een verduisterende rolgordijn ga kopen want zodra de eerste zonnestraal in haar kamer komt, is ze al wakker.

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Jingels: lieve foto's, en wat een haar. Prachtig ! Dat t-shirtje wat hij aan heeft daar heeft Sven een romper van. Had ik zijn papa op vaderdag gegeven.
    @LZ: ik had het ook over de netjese variant van naaien hoor ;)
    @Bianca: ik zou helemaal pissed zijn als ze steeds zo het rooster omgooien. Ik hoop maar dat het hier bij blijft. Anders moet je er gewoon iets van zeggen hoor !
    @Nathasja: was het jullie hond die zo'n last had van zijn heupen ? Hoe is het er nu mee ?
    @onzewonder: zoooo lief dat ze lachen he. Volgens mij is het ingebouwd ze lachen zo lief dat je spontaan vergeet dat ze je elke nacht wakker houden alles onder poepen, plassen, spugen enz.
    En ik liep ook wel eens "snel" bij de commode weg. Ik ga het nu echt maar niet weer doen.
    Veel plezier trouwens met het logeerpartijtje, wordt vast wel gezellig met zo'n bijdehand grietje.
    @Tigger: je hoeft je echt niet elke dag te melden hoor, maar mag wel ;)
    @Emmetje: ben je al hij de huisarts geweest i.v.m. haar heupjes ?
    En die massage was dus wel voor herhaling vatbaar ? Zwitsal heeft ook oliegel dat is speciaal voor massage.
    En ook al zulke lieve foto's *aaaah lief *
    @ChantalK: succes bij de gyn en veel plezier bij het shoppen.
    @Simone: nee idd ongi worden in je witte kleding is niet zo handig. Maar je doet er niets aan he. Jumpstyle Yildou :)
    Het doorslapen doet hij soms nu alweer een paar dagen niet. Ach zo erg vind ik het ook niet. Ik pak hem uit zijn wiegje en de rest van de nacht slaapt hij dan lekker naast mij in het grote bed :oops:
    Hopelijk kan Yildou straks weer lekker poepen en zit het haar niet al te veel dwars.

De rust is wedergekeerd vandaag, tot nu toe niet weer zoveel drinken (gelukkig). En het appelen/marmer huidje is hier ook. Ik wist niet dat het een teken was van gezondheid.
    Hebben/krijgen jullie kindjes trouwens ook een kaal plekje op het achterhoofd ? Komt volgens mij van het vele draaien met het hoofdje in bed. Lekker weertje hier dus zo maar even wandelen.

14. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    [quote="Bibiche@tassie: house is echt leuk en de hoofdrolspeler ziet er niet slecht uit voor zijn leeftijd :)
    [/quote]

Daar sluit ik mij graag bij aan ;) ;) Vervelend die ochtenden zo, je komt inderdaad niet zelf aan je rust dan.

@Nemo Tessa heeft inderdaad ook een kaal plekje van het draaien. Wandelse!
    @Simone dus je bent de ochtend vroeg begonnen vandaag! Tessa poept ook niet iedere dag. Soms wel soms twee dagen niet. Hopelijk word je niet ongie in je uniform.
    @Ow ik vind je krantjes wel leuk dus schrijf lekker verder.

Tessa slaapt nog steeds :rolleyes: Al vanaf 10.30. let op die spaart vast energie om de rest van de dag weer klaar wakker te zijn.

Groetjessss

15. Niet meer actief

Meiden wat een kranten hebben jullie geschreven zeg!

Nemo; Wat lief dat je ernaar vraagt. Gaat eigenlijk heel goed heb supplement voor bij haar eten en ze krijt iedere dag een halve pijnstiller,meer als preventie, maar het werkt. Ben er erg blij mee.

Onze Wonder; ALs hij zoveel drinkt, misschien toch even navragen bij cb of ha. Wat leuk dat je nichtje komt. Veel plezier!

Simalex; Ik hoop dat Yildou er snel weer minder last van heeft. En dat ze snel poept!

Bibiche; Sorry dat ik gister niet meer geantwoord hebt.IS het allemaal gelukt?

Chantalk; succes bij de gyn!

Bianca; Leuk is dat he? Dylanheeft dat ook weleens is hele tijd wakker en dan denk ik ga ze fles doen en dan slapen. hhii

Emmetje wat een leuke foto's

Hier gaat eigenlijk alles wel lekker. Na dat Dylan gisteravond niet wilde slapen kwam hij vanochtend pas om half 7 en daarna verder geslapen tot 10 uur. Net lekker de bovenboel gedaan Dylan aan het spelen in de ledikant en nu ligt hij wer lekker te slapen.

We hadden een nieuwe auto besteld,maar die kwam pas over 4 maanden en belde ze gister dat hij volgende week vrijdag al klaar is heerlijk. Dan kan ik gewoon op pad met de wagen hoef ik hem niet in de draagzak rond te zeulen.

Liefs Nathasja

16. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @tassie: wat is gelukt? :(:

17. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    aha marmerhuidje is dus een goed teken... ik vind het er soms zo raar uit zien...

over poepen gesproken.... hoevaak poepen de bv kindjes? Steven heeft hier nog steeds ongeveer 2 a 3 poepluiers per dag (gisteren 4), terwijl ze bij het cb zeiden dat het wel 2 weken weg kon blijven.... huh... nou dan hebben we hier echt een schijtfabriekje ;)
    Overigens is de diaree weer weg :) :) paar dagen lang (na de prikken) was het zo dun dat het echt overal heen liep... gelukkig wel het meerendeel in de luier, maar ook heel veel erbuiten... :( Nu heeft het weer de normale vloeibare substantie...
    heerlijk he die poepverhalen ;)

Vannacht trouwens om 3:00 uur weer moeten voeden.. pfff dat viel ff niet mee, zeker omdat we pas om 0:00 uur waren gaan slapen... muggen :( :(
    maar daarna heeft hij ron 7:15 1 kik gegeven en toen om 8:45 vond hij het echt welletjes..

Nemo: tja wij zijn netjes.... dat Bianca nou direct funzig denkt ;) ;)
    Steven wordt ook kaler en idd ook op zijn achterhoofdje... komt denk ik echt van het draaien. Gelukkig komt er straks wel weer haar :)
    Simone... tja idd spugen tussen (.)(.) haha maar tis wel zo...

Emmetje: wat een schatje! Leuke foto's joh! Wil Emma gewoon op haar buik in de box? Steven hier zet dan direct een keel op... wil alleen bij ons op de buik..... en ik vind het er altijd zo leuk uitzien! :(

ik ga de was maar ff ophangen.... dan is ie straks droog....

18. Niet meer actief

Met het voedingschema?

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja, hier ook een kale plek, schijnt normaal te zijn.
    @Emmetje; mooie foto's!
    @LZ; die van mij kan er af en toe ook wat van, de laatste 2 dagen is de poep hier ook erg vloeibaar... misschien is de BV wateriger door het warme weer?
    Ik weet het niet. In ieder geval stond deze mama vanochtend om half 7 een bed te verschonen ,omdat haar kind was doorgelekt.
    Gelukkig had ik onder de molton nog zo'n vierkant stuk stof liggen ( geen zeil...maar hoe heet het ook al weer?), en dat was dus ook geraakt zeg maar.
    En jelte ligt gewoon vrolijk te kraaien..... en maar lachen naar z'n i-oor ezeltje....

Menno moet tot vanavond laat werken dus ik ga een nieuw gerecht uitproberen. Hoezo? Menno is niet zo van de nieuwe gerechten zeg maar.... ik ben geen keukenprinses maar af en toe iets nieuws proberen kan geen kwaad.
    Ik ga vandaag eens quiche maken; champignons,tauge, broccoli, tomaat, witlof en ham ga ik erin doen. Iemand nog goede tips?

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @tassie: ze heeft geen schema :) grapje ze komt meestal om de 3 uur maar sinds gisteren is het een beetje rommelig. Waarschijnlijk door het warme weer.
    @jingles: ik ben ook zo'n goeie keukenprinses NOT
    ik zou nog kaas erbij doen

Deel Deze Pagina