@Lz tessa poept gemiddeld 3 keer per week. Soms ineens 2 keer per dag. Zolang ze geen krampjes hebben en gewoon vrolijk zijn lijkt mij het allemaal prima toch. Mijn man stoort zich ook zo aan die muggen, is telkens op jacht. Ik zie en voel ze tot nu toch niet. @Jingels, inderdaad kaar erover en klaar is klara, eh Jingels. En quiche is zo lekker. Wat herkenbaar mijn man is ook niet van de nieuwe gerechten terwijl ik het zo graag allemaal uit probeer. Ok Tessa is een echte meid. Ze heeft ontdekt dat ze heeeeel hard kan gillen en vindt dat nogal grappig. Ze ligt dus nu in de box allerlei gilletje uit te proberen. Sorry buren maar ze is effe vrolijk aan het doen
zo lekker gewandeld net wat heerlijk he dit weer! Ze keek de hele tijd om zich heen, prachtig om te zien. Ze keek me wel gek aan ze moet wel gedacht hebben wat is dat voor geks voor haar ogen (zonnebril) In bed gelegd en ze sliep in 2 tellen
* schiet me opeens te binnen, dus schrijf het even op voor ik op iedereen reageert * Is iemand van jullie toevallig gisteren bij de Dixons in V&D in Leiden geweest? Mijn man werkt daar en hielp een vrouw met een baby van bijna 2 maanden, dus ong even oud als Emma. Dat moet dus een mei-mama zijn. .. kleine kans dat 't een van jullie is, maar toch ....
@ allemaal bedankt voor jullie lieve opmerkingen over 'n foto's.... word er helemaal verlegen van.. @ chantalk: weet jij om 11 uur 's ochtends al dat Luca een niet slapen dag heeft? Ik hoop voor je dat hij het toch 's middags even inhaalt @ bianca: zo leer je wel dat het loont je kleintje af en toe wat langer te laten huilen. Dat heeft bij mij ook wel geholpen: als ze huilt: eerst afmaken waar ik mee bezig ben (eten, computer, kopje koffie etc) en op het moment dat ik dan wil gaan, is ze stil (tenzij het voedertijd is natuurlijk...) @ erica: ben je lekker opgeknapt van de buitenlucht? @ bibichie: kun je niet de verhouding poeder/water veranderen zodat ze per ml meer voeding binnenkrijgt? (ik weet niet of dat kan hoor, gebruik zelf geen kv). Dan hoeft ze minder lang te drinken, evt het gaatje vd speen groter maken zodat ze minder moeite hoeft te doen en minder snel moe raakt? Lekker wandelen is het met dit weer hè? Wij zijn er ook lekker op uit geweest. @ nemo: ik ben vorige week bij de huisarts geweest, zij heeft een verwijsbrief voor een echo geschreven en nog even gekeken naar haar (niet te uitgebreid, dat had de fysio al gedaan). Ik heb nu een echoafspraak voor haar op 5 sept, ze moet nl eerst 3 maanden zijn). Ik kreeg nog een mailtje van de HA dat ik haar altijd kon bellen als ik het idee had dat ze meer last krijgt van haar heupjes/benen. Die massage ga ik zeker vaker doen, zal nog eens de prenatal site er op naslaan voor een uitleg van hoe je je baby lekker kan masseren. @ tassie: dat wordt dus lekker naar de VVV voor leuke tips voor autotrips? @ liefzonnetje: Emma heeft zo'n 2-3 goede poepluiers per dag en verder vaak een remspoortje in de plasluiers. De frequentie van poepen is voor baby's net zo variabel als voor volwassenen, daar kan het ook varieren van dagelijks tot wekelijks. Emma is niet echt dol op het liggen op haar buik in de box, ze leunt dan ook vaak echt naar één kant, dus 1 arm en 1 been op de grond, de andere arm en been in de lucht. Ik wil haar toch wel af en toe op haar buik in de box laten oefenen. Ons beklimt ze altijd héél enthousiast @ jingels: vergeet de eieren niet! @ liefzonnetje: ik word eigenlijk nooit geprikt door muggen, ze moeten altijd m'n man hebben . Alleen ik zag dat Emma vanochtend ook onder de muggenbultjes zat, arme ziel... en toch niet krabben! Ik had vanochtend/-middag een bespreking over de verbouwing van de apotheek, dus had Emma meegenomen. Eerst gevoed, toen wandelend naar de apotheek, bespreking, naar de slager en weer terug wandelen, voeden. Al met al 3,5 uur weggeweest en ze heeft eigenlijk nauwelijks gejammerd. Ze heeft bij iedereen natuurlijk de show gestolen en viel in slaap toen ze bij mijn regiomanager op de arm lag Ze heeft alleen thuis nog niet echt lang geslapen, is steeds wakker . Ik hoor haar nu ook al weer sabbelen... Ze moet het nog maar even een uurtje uithouden... ben benieuwd of dat lukt.
Wat een weertje he, heerlijk zo. Hoe doen jullie het met de zon. Ik doe een hydrofiele luier met knijpers voor de reiswieg. Hebben jullie een parasol, bevalt dat? Emmetje wat goed zeg dat Emma zo lang rustig is gebleven. Ik merk ook dat Tessa nu langer rustig blijft, volgens mij omdat ze de werels om haar heen meer ervaart. Merk je ook dat ze meer rond kijkt etc. En tevreden over de verbouwplannen? Vanmiddag lekker de duinen in getrokken. Daarna even lekker op het balkon gezeten. Tessa is nu vaak wakker met onze etenstijd. Nu hoeven we daar gelukig niet meer zo een rekening mee te houden. Dat vind ik wel fijn, eerder was alles zo een geplan. Ze kon dan maar zo kort even zichzelf vermaken. Ze wou gewoon steeds vast worden gehouden en terrecht Nu kan ze zich wel even op tafel in de wipstoel vermaken.
Erica; Lekker hoor zo lopen. Ik heb een parasol werkt prima! Emmetje; Klopt helemaal gaan zeker wat dagjes weg! Lekker zeg dat Emma zo makkelijk was vandaag. Liefs Nathasja
@Natasja, wat is dylan toch een lekker kereltje ( heb ff je album weer bekeken). @Erica: hier ook een hydrofiel luier of een laken, net wat ik voor handen heb. @Emmetje; ik was het niet
... sinds we thuis zijn, is Emma wel aan het jengelen en huilen (af en toe echt krijsen) als ze in bed ligt ... wil ong om de 2 uur drinken... (ach, vanochtend 5 en 4 uur tussen de voedingen, dus ze heeft wat in te halen ) @ erica: ja, ze kijkt echt steeds meer rond, heeft ook nauwelijks geslapen in de kinderwagen. De verbouwplannen krijg ik nog in detail toegestuurd zodat ik per dag kan plannen waar we door kunnen gaan met het werk aangezien op dag 1 van de verbouwing alle huidige werkplekken verwijderd worden (dat wordt improviseren met de hoofdletter I). Het wordt wel heel erg mooi!
Waarschijnlijk een heel dom vraag maar wat is de felicitas doos en wat gaan ze me nou weer aansmeren? Vriendlief heeft lekker tot volgende week maandag vrij, heerlijk 10 dagen genieten. Woensdag hebben we een bruiloft in leiden van me vriendin, slapen we bij me ouders in wass. Gaan dinsdag al heen en donderdag weer naar huis, heb er nu al zin in! Aanstaande zaterdag is het vrijgezelle feestje, heb nog nooit zo iets meegemaakt lijkt me heel erg leuk! Heb trouwens een nieuwe camera ( een roze!) van me mannetje gekregen voor me verjaardag, ben er echt blij mee, nu kan ik nog meer foto's maken van me kind! Heb het net op de pc geinstaleerd, echt helemaal top!
hallo meiden, ik moet het echt van mijn afschrijven ik word echt gek. ik ben echt gek op mijn werk ik ben bedrijfleidster bij de Blokker 36 uur. ik heb ook altijd gezegt daar stop ik niet mee blijf gewoon 36 uur werken. totdat Belle geboren was en ik echt hevig verliefd op dit meisje ben. dus toen ik mij weer beter voelde en weer na kon denken bedacht ik ik wil minder werken niet veel maar 32 uur als vervangster. nu kan dat maar ik moet een stuk verder rijden ongeveer 75 minuten en ben nu binnen 15 min thuis dus kost mij veel meer reis tijd. dus de tijd die ik bespaar ben ik nog kwijt en wat ik ga verdienen is het echt niet waard. alles wat ik heb opgebouwd ben ik kwijt en verdien straks net zoveel als ik 5 jaar geleden deed. met het verschil dat ik met 10 min op mijn werk was. ik ben er gewoon van slag van ik werk al 17 jaar hier en dan krijg ik dit. heb nu met mijn man afgesproken dat ik ouderschapverlof op ga nemen voor 18 uur en dan zien we wel hoe we het moeten redden. voel mij echt in de maling genomen. moet het even kwijt. Belle heeft prikken gehad viel mij 100% mee vond half dagje kdv erger.
Chantal wat vervelend. Je kan dus niet in je eigen filiaal die paar uur minder werken als ik het goed begrijp? Wil je nu wel naar dat andere filiaal als het je uiteindelijk toch niets scheelt? Pffff en dat na 17 jaar. Babymei een roze camera, klinkt leuk! Emmetje wel een leuk vooruitzicht een volledig vernieuwde (wellicht ook wat gemoderniseerde) werkplek. Is emma nog lang wakker geweest?
hoi Erica, nee dat wil ik dus zeker niet. ben ik meer tijd kwijt dan kan ik net zo goed 36 uur blijven werken. en ons filiaal zit vol dus kan alleen als bedrijfleidster blijven 36 uur en dat wil ik niet.
Hoi hoi, Heb alles bijgelezen, wat een kranten zeg! Ik gebruik ook een parasol. Werkt prima, Elia vindt het ook erg leuk om naar te kijken (blauw met gekleurde balletjes, prenatal). We zijn er vanmiddag lekker op uit gegaan. Mijn broer kwam onverwachts langs, gezellig in de stad koffie geleut. Hierna ben ik met Elia aan de IJssel gaan zitten met een boekje en een flesje water. Genieten ten top! Hij heeft 3 uur aaneen geslapen.
Chantal ben jij nou naar de gyn geweest vanmiddag of is dat de andere Chantal? O, heb ff terug gekeken, zie al dat het Chantalk is. Chantalk hoe is het gegaan bij de gyn?
Even foto showen hoor! Ben druk bezig de site up-te-daten, dus hopelijk zijn er weer nieuwe pagina's vanavond
probeer nu echt een uur of zo me banner te plaatsen, lukt weer voor geen meter, kan alleen een html code invoeren, weet iemand wat ik fout doe? Of hoe ik het kan plaatsen? Heb Banner Maker Pro 6 gedownload, en bij het een nan laatste vakje (save) kom ik dus niet verder.
Aaaahhhhhhhhhhhh lief! Fantastisch mooie foto van Sabrina zeg! Babymei, sorry kan je niet helpen. Ben zo simpel dat ik nog met de standaardbanner werk
Jingles; Dank je wel! Vind het ook echt een lekker ventje. Jouw ventje mag er ook wezen! Assepoester;wat een mooie foto van sabrina zeg! Bianca; Gezellig hoor! Lekker aan de Ijsel zitten. Chantal87; Dat is wel balen zeg! Ik begrijp dat jein het ander filiaal ook geen bedrijfsleider bent dan? Het is wel zonde dat je dan weer minder gaat verdienen. Ik snap dat je het niet leuk vind en zeker als er al 17 jaar werkt verwacht je wel wat meer. Maar als je geen bedrijfsleidster meer bent kan ik me voorstellen dat je ook minder gaat verdienen. Sorry hoor, ik snap dat je dit niet wilt horen en zij hadden waarschijnlijk ook niet verwacht dat je minder wilde werken. Balen hoor! Wat fijn dat de prikjes mee vielen! Babymei; Als het goed is heb je tijdens je zw een doos gehad van de etos dit komt van felicitas enals de kleine is geboren dan komen ze langs om de doss te brengen en te kijken of ze nog wat kunnen slijten aan je w.b.t. boekjes. Ik heb bij hun de serie hotel de botel gekocht, maar ze zijn niet zo agressief ten minste die vrouw bij mij niet. Onze Wonder; Hoe gaat het met de loge? Chantal k; hoe was het bij de gyn? Liefs Nathasja
*glim* (hint: op de site staan nog een aantal mooie foto's (fotogallerij 4), wel zelfgemaakt hoor, helaas maar 1 van de fotograaf )