Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Ben gisteren naar mijn werk geweest en het rooster voor de volgende maand was klaar dus ik heb mijn rooster ook alweer.
    Ik dacht dat ik 27 aug moest beginnen maar ik moet het weekend alweer dus 25 aug kan ik weer aan de bak. BAH helemaal geen zin in.
    Sinds gisteren baker ik Lars 's avonds in want hij wil 's avonds totaal niet slapen en nu wel heerlijk eindelijk s avonds een keer rust :oops: .

Als het goed is is dit de laatste dag dat we internet hebben.
    Meiden jullie zijn geweldig. Heb altijd met mijn problemen bij jullie terecht gekunt. Kom ook zeker na die maand zonder internet bij jullie terug en ga dan lekker meekletsen. Meiden een dikke knuffel voor jullie kleintjes en ik zie jullie over een maand.

Groetjes en knuf knuf

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @alidah: oh we zullen je missen en dikke kus aan lars terug
    @chantal: balen zeg van je werk, pff lijkt me zo moeilijk want je gaat dan dubbel achteruit want je verdient al minder omdat je geen bedrijfsleidster meer zal zijn en ook omdat je minder uren zal gaan werken. Echt vervelend maar ik dacht dat je nooit achteruit kon gaan in salaris? Lijkt me heel moeilijk. En kijk het inderdaad eerst aan misschien kan je over een paar maanden toch blijven of ergens anders in de buurt
    @assepoester: wat een popje zeg, echt een scheetje
    @bianca: klinkt gezellig. Ik heb een zwarte parasol en Elenora kijkt dan weer naar de bomen en de lucht.
    @babymei: ik heb die babydoos niet gewild, ik heb tegen de vrouw gezegd dat ik geen interesse had :oops: was een beetje chago die dag.

Nou hier alles ok, ben lekker vroeg naar bed gegaan rond 22.30 uur en Elenora werd om 4.30 uur wakker en hele fles leeggedronken. Ik doe nou 's nachts de aventfles gebruiken want die gaat normaal te snel voor haar maar als ze slaperig is dan helpt het wel om iets meer te drinken. Ze had de fles ook in 10 minuten op :oops: en daarna een keiharde boer haha.

Zo gaan jullie nog wat gezelligs doen in het weekend? Wij weten het nog niet, iig vanavond komen vrienden bij ons eten met hun 5 weken oude zoontje.

3. Niet meer actief

Alida; Ik heb je een pbtje gestuurd.

Bibiche; Lekker dat het zo goed ging vannacht. Slaapt ze nu ook nog?

Liefs Nathasja

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @tassie: nou ze werd wel om 7.30 uur wakker en om 8 uur weer de fles. En nu slaapt ze alweer 45 minuten.

5. Niet meer actief

Dat is wel lekker toch? Kan je eventueel zelf nu ook nog wat slaap pakken.

6. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Tassie: Je bent geweldig meid. Bedankt voor je pb.

Groetjes

7. Niet meer actief

Alida; Is goed hoor :oops: Doe rustig aan!

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai lieverds!

Ben ik weer even snel..
    Alida, lieffie tot gauw! *kus* Ook voor Lars!
    Fijn dat ie zo goed geslapen heeft ingebakerd.

Assepoester, ik ga gelijk je meisje bewonderen.. :D

Bibiche, ga morgenavond met vriendinnen eten.. Heb er wel zin in..
    En dat is heerlijk lang slapen, Bibiche.. :D

Emma heeft iets geks, om half 3 's middags de fles en ze wordt nu steeds om 17.00/17.30 's middags wakker, moord en brand: Honger.. Drinkt niet zo heel veel (80/90 cc) Om half 11 dan gewoon weer de fles, maar ik merk dat ze 's ochtends later komt. Nu zit ik te denken (ja, even opletten nu, hihi):

Omdat ze nu nog 5 voedingen nodig heeft.
    Voorheen was het dus 06.30/10.30/14.30/18.30/22.30 uur en dan om 06.30 weer. Dus een nacht van 8 uur.

Nu lijkt het erop: om half 3 een fles, dan dus om 17.30 uur omdat ze zelf komtm ipv 18.30 en dan zou ik dus met 4 uur ertussen op 21.30 uur uitkomen ipv van 22.30. Maar maak haar dus toch pas om 22.30 wakker voor de laatste fles, maar omdat ik merk dat ze 's ochtends dus later komt, heb ik het idee dat ik dus gewoon om 21.30 de laatste fles kan gaan geven, omdat ze dus ongeveer 9 uur slaapt nu 's nachts. Zou ze zelf al aan het regelen zijn omdat ze straks naar 4 voedingen terug gaan?

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh Assepoester, wat een lieve foto's! Die bij papa is echt leuk! en die bij de fotograaf ook! Allemaal eigenlijk, hihi..

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff, Chantal wat een rot situatie zo. Kan me voorstellen dat je het even niet helemaal weet nu.
    Maar ga je nu als bedrijfsleidster blijven werken met 18 uur ouderschapsverlof? Dat kan toch wel? En dan in die tijd misschien uitkijken naar wat anders? Leuk is het niet, maar dan zit je toch lekker dichtbij huis en ga je niet zoveel achteruit in loon. En dan tegen de tijd dat je ouderschapsverlof op is, verder kijken, wie weet is er dan wel weer ruimte in je eigen filiaal?

11. Niet meer actief

Ola ladies,

Hier even snel een berichtje van mij... .met het logeetje gaat het helemaal goed, geen kind aan :)

Vandaag gaan we naar de dierentuin dus dat is wel gezellie niet waar... hopen dat het mooi weer blijft, of ja DROOG!

Joaquin uhhh die heeft het wel goed gedaan moet ik zeggen

Joaquin heeft gisteren dus echt 5 voedingen gehad, want hij had het als volgt

9 uur
    13 uur
    17 uur
    21 uur
    (toen viel hij om 23 uur in slaap, hem om half 1 een proberen wakker te maken maar nee hoor)
    toen maar op bed gelegd en hij kwam toen om 4 uur :confused: Owkeeeee dus hij heeft doorgeslapen in principe ;)

En nu kwam hij weer om half negen vanmorgen dus dat gaat wel goed niet waar... :) Nu kijken wanneer hij het zo doet dat hij doorslaapt maar dan een keer wanneer de voeding om 23 uur als laatst is, maar hoe ik dat voor elkaar ga krijgen hahaha..

Maar goed hij heeft ook iets nieuws uitgevonden HEEEEEEEEEL HARD KRIJSEN! pfffff als je dat snachts moet aanhoren hwhahaha gaan je haren recht van overeind staan... de buurt is wakker denk ik hihi....

Maar ja maakt ook niet uit niet waar.

Nog even een vraagje over die spruw he! Wie heeft dat ook gehad? En hoe lang duurde het bij jullie voordat het weg ging? En hoe deden jullie het toedienen?

Want het moet 30 sec in de mond blijven zitten YEAH RIGHT! dat krijg je dus nie tvoor elkaar... Joaquin eet het op ;) En nu doe ik het op het speentje en dan sabbelen maar... maar ik heb het gevoel dat het niet minder word eigenlijk :cry:

Owkee ik ben er weer vandoor, sorry dat ik niet op jullie gereageerd heb, maar deschade haal ik nog in ok ;)

Wel foto's bekeken Smile GLIM sweeties!

12. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Wat een omslag in het weer zeg, jammer hoor.
    Mooie foto's hoor Assepoester. Die bij de fotograaf vind ik wel mooi maar persoonlijk vind ik die jij maakt eigenlijk nog leuker :oops: Gewoon lekker naturel, thuis met papa en in de box etc. Ik vergeet vaak foto's te maken zal er weer eens een paar schieten.

Alida tot over een maandje, wel terug komen hoor :) Veel te gezellig, je hoort er gewoon bij. Kussss

Wij hebben nog geen plannen voor het weekend. Hangt ook een beetje van het weer af.

Groetjes Erica

13. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ow, ik heb Elia die gel zo'n weekje gegeven ipv 2 weken. :oops: Hij moest er zoveel van spugen gewoon zielig. Ik zag toen ook geen puntjes meer. Gelukkig is het weg gebleven. Ik deed de gel op de speen van de fles, steeds weer wat erop smeren. Of evt op de speen, sabbelt hij het er ook af. En tja 30 sec. is niet te controleren, deed mijn best om het te geven. Hij vond het trouwens wel erg lekker hihi. ;)

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @tigger: ik had ergens gelezen dat het voor een kind niet uitmaakt of ie nou om 21 of om 00 uur de fles krijgt, ze komt toch vaak op dezelfde tijd in de ochtend.

Ik heb gemerkt iig bij mijn meissie dat het echt niet uitmaakt bij haar of ze om 21 uur of om 23.30 uur de fles krijgt, ze komt altijd om 5-6 uur 's ochtends. Ik maak haar ook niet meer wakker. Behalve gisteren want ze had haar laatste fles om 17.30 uur maar om 22 uur werd ze echt niet echt wakker en dronk maar 90cc.

15. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Erica: ik heb sinds kort een parasolletje... eerst 1 van prenatal, maar die was na 1 keer gebruiken kapot.... :( en paste eigenlijk ook helemaal niet op de bugaboo... nu dus die van bugaboo gekocht, wel duur, maar veel beter! heb ook 2 keer met een hydrofiel en knijpers gewerkt.... maar geef voorkeur voor het pluutje ondanks dat ik het heel stom vind staan... maar ja, zon op zijn toet vindt meneertje NIET fijn...

Over nachtvoedingen enzo.... Steven heeft 2 weken lang ons heerlijk laten slapen tot 5 a 6 uur... maar komt de laatste 4 dgen weer om 3 uur s nachts.... en dan om half 7..... en daarna om 10:30... geef toch de voorkeur aan een lange ruk tot 5 uur... Ik heb hem juist 2 keer om 22:30 wakker gemaakt om nog te drinken en sindsdien is het dus omgeslagen :( overigens maakte het die 2 keren niet uit hoe laat hij daarna kwam.... hopenlijk gaat het weer terug snel....

16. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    oeps ongeduldig... stond er 2 keer ;)

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Halllllllloooooooooooo!

Me is back :) Ik ga het alleen niet redden om nu eventjes 35 pagina's te gaan bijlezen :)

Maar goed, ik ben er dus weer. Helaas idd gezakt zonder reden eingelijk....nieuwe poging 1 aug om 8.00. Hopen dat ik het dan haal.
    Ik zal het weekend uitgebreid gaan bijlezen ga nu eerst even verder hier in huis.

Knuffel!

Ps Tigger bedankt voor je steun tijdens de vakantie ;)

18. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Welkom terug Rachel! Hopelijk heb je lekker van je vakantie genoten, we zijn benieuwd naar je verhalen.

Tigger, bedankt voor je berichtje ;) en Erica bedankt voor je complimentje :oops:

Liefzonnetje: ja, dat pluutje van prenatal is het tientje niet waard, na een paar keer was het stuk :( Het leuke van een parasol t.o.v. een luier is dat je naar je kleintje kunt kijken. Wij gaan dus binnenkort een nieuw parasolletje halen.

OW: wat vervelend dat die spruw nog niet weg is, maar wel grappig dat die kleintjes de gel zo lekker vinden. En succes met het krijsen, lijkt me best wel vervelend 's nachts.

Alida: tot over een maand, wees voorzichtig met je afkickverschijnselen :) Geniet lekker van Lars en dan zien we je snel weer terug. Moet er zelf niet aan denken om een maand zonder internet te zitten. Sterkte ermee!

Ik zag laatst een foto van Emma (Emmetje) waarop ze haar hoofd omhoog hield. Nu is Sabrina bijna 2 keer zo oud, maar die waagt nog niet eens pogingen. We leggen haar wel elke keer op de buik, maar ze blijft gewoon relaxed liggen en na 10 minuten heeft ze het wel weer gehad, dus draaien we haar weer om. Zijn er al meer bij wie de kleine het hoofd goed omhoog blijft?

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi bianca,
    ik ben niet naar de gyn geweest ik denk chantalk.

hoi Assepoester,
    wat een mooie foto zeg.
    dat broekje heeft Belle ook wat grappig.

hoi Alida,
    sterkte zonder je internet.
    hoop dat we je snel weer spreken.

hoi Tigger,
    ik kan niet als bedrijfleidster werken met ouderschapverlof 18 uur.
    maar ze kunnen mij niet met salaris minder maken
    alleen dan de helft wat ik nu verdien.
    en inderdaad naar een half jaar kijk ik dan wel
    wat ik ga doen.

over de fles ik zou gewoon doen wat Emma zelf
    aangeeft.
    ik merk bij Belle of ik nu de laatste fles om 9 uur
    geef of om 12 uur ze word nog altijd wakker om 5uur .
    ik denk dat ze dat gewoon zelf regelen.

hoi Bibiche,
    grappig dat is bij Belle dus ook ik had niet gezien
    dat jij dat ook al had geschreven maar klopt inderdaad.

hoi liefzonnetje,
    ik heb ook die prenatal parasol maar nog niet
    vaak gebruikt.
    dus maar hopen dat hij nog even heel blijft.

hoi rachel,
    welkom terug leuke vakantie gehad?
    balen dat je gezakt bent maarja ik heb er ook
    3 keer over gedaan dus komt echt wel goed.

voor de rest die ik vergeten ben weer een dikke
    knuffel.

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @chantal: grappig dat bij Belle ook zo is :) alleen wordt Elenora ook nog eens rond 7- 7.30 uur wakker :cry:
    @rachel: welcome back, en naar je zin gehad?
    @assepoester: ik vergeet eigenlijk om haar op haar buik te laten oefenen :oops: en als ik het doe dan draait ze haar hoofd wel om maar niet echt omhoog vasthouden. Wel als ik haar op mijn buik leg ik half lig/zit dan kan ze wel heel goed haar hoofd vasthouden
    @lz: ik heb ook de plu van prenatal maar het is niet echt stevig, een beetje wind en dat ding hangt scheef.

Deel Deze Pagina