@LZ: het is een vierdaagse hoor Of ga jij gelijk door tot 5 dagen ? Ik wil hem nog wel weer eens lopen maar dan de 50 km. Hier trouwens ook maat 62/68 net hoe het valt. @Chantalk: mooi dat alles goed was bij de gyn. En toch wel dopen dus. Weet je al wat je gaat doen ? Een feest of niet ? @Tigger: balen he dat ineens je verhaal weg is. Je hebt Emma al in de buggy las ik. Past ze niet meer in de kinderwagenbak dan ? En ondersteuning leveren ? Was het stiekem geen leedvermaak ? @Erica: ja slaapweer, en dan weer wakker worden met mooi weer @Emmetje: hoe is het met je zus ? @Nathasja: mooi dat het wat beter gaat met jullie hond. @Rachel84: Alida komt een maand niet omdat ze internet had opgezegd en de nieuwe internetprovider gaat pas over 1 maand in. @Bibiche/Jingels: ik was al bij de huisarts geweest met het oogje van Sven (een paar weken geleden) toen heb ik een zalf gekregen. Die heb ik toen overigens niet gebruikt omdat het vanzelf (lees behandelen met afgekoeld gekookt water) over ging. Er is toen ook gekweekt. Mischien moet ik dan nu toch maar de zalf gebruiken. Al lees ik hier op het forum dat veel baby's het hebben en die krijgen er geen zalf voor. @Onzewonder: jouw kindje had toch ook prutjes in zijn oogje ? Hoe is het nu ? Hm of was het toch babymei haar kindje die er last van had @Simone: en heeft die ongi nog doorgezet ? We horen ook niets meer van Female, ik zie haar wel posten in andere topics. Mischien kan ze ons niet bijhouden Ook iemand vroeg of we nog plannen hadden voor het weekend. Morgen even naar de kapper en taarten bakken. Verder geen idee eig. Mijn vriend heeft nu vakantie dus het mag wel mooi weer worden.
Nog iemand hier die zolang ongesteld is? Ben maandag al 4 weken mega ongesteld! Echt niet normaal meer lek continu door en zo erg is het nog nooit geweest en zeker geen 4 weken lang. Zit inmiddels aan mijn 2e pil strip en hoop echt dat het snel minder word. Ben al op de helft met bijlezen Bedankt voor de complimentjes van de foto's!
@Rachel: gelukkig hier nog geen ongi. Mag van mij nog wel even wegblijven. Jij succes ermee, klinkt niet echt fijn.
@ nemo: mijn zus heeft nog steeds last van zenuwpijnaanvallen door de gordelroos. Ze krijgt daar wel medicijnen voor, maar het nadeel daarvan is dat die pas na een paar weken effect hebben en de bijwerkingen ervan lijken op effecten die ook van de tumor zouden kunnen komen. Dus het is voor ons lastig in te schatten of en zoja hoeveel last ze nu heeft van die tumor. De artsen geven zelf geen termijn aan waarin we evt meer klachten van de tumor kunnen verwachten. Binnenkort hebben we de proefdienst voor haar begrafenis, dit heeft ze zelf geregeld zodat ze de dienst zelf ook kan meemaken. Ik vind het heel goed van haar dat ze dat bedacht heeft, maar voor mezelf vind ik het erg raar. De dienst is in een nonnenklooster net over de grens van Belgiƫ, wij kwamen daar vaak toen we klein waren. De nonnen willen Emma graag zien, dus die nemen we mee. Het wordt dus een hele onderneming....
Hoi Hoi Meiden, Ja ons mannetje was echt heel klein 46cm en woog maar 2410 gram en dat terwijl hij maar 2 weekjes te vroeg geboren is. Maar het gaat heel goed met hem hoor hij is nu dan dus 4980 gram en 57 cm...we zijn heel trots op Mareno. Ik wil ff iets anders kwijt ik heb jullie geloof ik weleens verteld dat ik 7 jaar geleden mijn broertje ben verloren door een ongeluk hij was toen pas net 10 jaar oud. Nu heeft vorige week zaterdag de kleindochter van onze buren ook een ongeluk gehad en kwam natuurlijk alles bij mij terug nu ging het gisteren eindelijk iets beter met haar tot net 2 uurtjes geleden de buurvrouw op belt met de mededeling dat Joyce haar kleindochter is overleden het kind is maar 14 jaar oud geworden.....De hele straat is in rouw iedereen kende haar jij heel goed ze woonde zelf 2 straten verder. Sorry het heeft niks met onze beebjes te maken maar wilde het ff kwijt
Jeetje Jesie wat een verschrikkelijk verhaal. Sterkte met de verwerking, dit zal veel bij je omhoog halen dat kan ook niet anders. Hou je taai. Rachel, ik ben nu voor de 2e keer ongie. Alleen dit keer al 2 weken en ben ook met de pil begonnen. Heb de indruk dat het daardoor ook zo lang duurt, want de vorige keer was netjes 6 dagen. Ik verzorg het drinken wel bij de vierdaagse oke?
@Jessie: sterkte ! Wat een naar bericht Ik wist trouwens niet dat je je broertje bent verloren, maar ik kan het ook gemist hebben hoor. @Bianca: oke jij het drinken, dan moeten we nog iemand voor de massage, blaren prikken. En er werken hier veel meiden bij de apotheek kunnen die dan voor "doping" zorgen ? Ik loop hem wel. Wie loopt er mee ?
ik weet ook niet zeker of ik het hier verteld heb hoor inieder geval wel in de lounge....hij is aangereden door een auto......en hij heeft het helaas nooit na kunnen vertellen snik snik
@ nemo. ja dopen wilde ik hem sowieso. We geven toch een feest. We kwamen er niet uit wie we wel en wie niet moesten uitnodigen dus hebben we maar besloten iedereen uit te nodigen. mmmm taarten bakken stuur er eentje deze kant op. @ JeSie. wat verschrikkelijk nieuws meid. ik hoop dat je het een plaatsje kan geven. En lekker hier van je af praten als dat je helpt. Ik heb ff gemist waar we het over hebben, maar dan zorg ik wel voor de doping. sluip 's nachts wel ff stiekem bij de apo naar binnen.
Hoi meiden wat is er veel geschreven. rachel; Welkom terug! heb je een lekkere vakantie gehad? Jamamer van je rijbewijs. Ik zal 1 augustus weer voor je duimen! Jessie; Wat verschrikkelijk voor je buren en natuurlijk voor jou, want ik kan me voorstellen dat je weer flashbacks hebt. Doe nrustig aan en gewoon hier van je afpraten/schrijven. Nemo; Ik loop wel met je mee! Chantalk; Wat fijn dat alles goed was! Ik was het ook op een gegeven moment zat die plukwatten. Wat voor tel heb je? Tigger; Balen is dat he! ik doe tegen woordig kopieren voor dat ik op oke druk. Dan kan ik zo alles weerplakken als ik het kwijt raak. Assepoester; Dylan kan ook al goed zijn hoofdje ophouden. Hij slaapt nu veel op zijn buik, want hij wil niet op zijn rug liggen, maar dan is af en toe aan het opdrukke. Zijn hoofdje gaat ook van de ene kant naar de andere kant. Erica; Dylan is op het moment ook veel wakker. hij maakt van die hazeslaapjes. Liefzonnetje; Hier nog maatje 56 sowieso op de benen en bovenlichaam soms 62. Jammer dat hij nu niet doorslaapt, maar day komt wel weer. ik hoop dat ik niemand weer veregetn ben. Dylan is vandaag een beetje vreemd uit het niets krijsen en dan krijg je hem ook niet rustig. Gelukkig slaapt hij nu. Liefs Nathasja
Jesie, wat vreselijk dit! Afschuwelijk en zo oneerlijk. Heel veel sterkte voor hun, maar ook zeker voor jezelf. Het zal behoorlijk veel bovenbrengen.. *knuf* Nemo, Ze past er wel in, maar ze slaapt er niet in en lijkt het echt niet leuk te vinden. De buggy kan helemaal plat en ze slaapt er ook in. Oh en ondersteuning is inderdaad ook leedvermaak. Op Heumesoord zitten alle militairen en Defensie verzorgt dus alles voor alle nationaiteiten. Is echt onwijs gaaf! Wel vermoeiend, haha. Rach, ik ben net ongi geworden.. Maar jeetje al weken zo erg? Ben je al bij de dokter geweest? Misschien toch even vragen? Tassie sterkte met Dylan. Naar is dat he, als ze zo van slag zijn.
OlaOla Dames, Nou me nichtje is alweer weg ze had heimwee lol nou vind het nog knap dat ik ze niet vannacht heb hoeven wegbrengen dus wij zijn weer alleen... Wat een noodweer zeg vanmiddag en ik ben al zon held met onweer NOT! Nah ja... @Tassie, wat voor een neue auto ga jij krijgen dan? Ik ben ook op zoek naar een klein leuk autootje voor mijzelf want steef heeft de auto altijd mee en de kdv is toch wel uhhh ver lopen 20 min en in de zomer is dat niet erg, maar wel in de herfst winter niet waar... verder alles goed met Dylan? @Bianca, ok, wist ook niet eens dat het 2 weken moest trouwens want die tube is al bijna leeg ondanks dat ik de 4x per dag vaak niet haal. En ikdoe het ook via het speentje geven dus tsjah... maar ik ben de HA wel op als de tube leeg is en de spruw is niet weg... pff het zit eraan vastgeroest denk ik.... maar volgens mijn heeft hij er geen last van thank god! @rachel....... aloha was het gezellie op de vakantie? Zal vast wel... en uiteraard heb je weer kei leuke foto's van je meissie en op naar 1 aug niet waar ook dat komt er echt wel @Assepoester, ja ja het smaakt ook naar appel/sinaasappel hihi... dus dat vinden ze wel lekker, heb al wel vast kunnen oefenen met Joaquin om van het lepeltje af te eten en dat doet hij al keurig dus kom maar op met het fruithapje Joaquin doet trouwens ook al heel goed zijn hoofdje omhoog houden @Liefzonnetje ik heb een plu van bebe comfort (is me ook aangekletst) omdat er geen andere op de quiny kon pffff not @Chantal sinds 4 dagen doet Joaquin het met 5 flessen dus dat is wel netjes vond ik zelf en hij drinkt ze ook echt leeg onze kleine vreetzakkie @JeSie Joaquin is inmiddels 57 cm en nu denk ik zon 4800 gram maar is vorige week gewogen en gemeten Balen Nemo dat je verhaal weg is, moet je tussendoor ctrl A en dan ctrl C doen dan heb je het altijd nog een beetje zo doe ik het ook namelijk. Joaquin had dat idd met het oogje, maar hij heeft nu ja ja echte traantjes dus dat traanbuisje is open gegaan waardoor die prut nu ook weg is. @Rachel, Alida heeft 1 maand geen internet ivm het overgaan op een andere provider was het geloof ik. @Emmetje ja ja die Joaquin snoept he tlekker op binnen uhhhh 5 sec @Chantalk ok... dus ik moet maar eens gaan bellen voor tube 2 niet waar pfff het zit echt vast die troep zielig voor die kleintjes en net wat je zegt.... als ze er geen last van hebben. Maar ik kook elke fles/speen iedere keer na gebruik uit, dus sta vaak in de keuken met een pannetje hahaha @JeSie spijtig om te horen van je broertje en je buurmeisje Ok klaar en baby alarm wat een timing he!
Jesie: Ach wat naar zeg! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet en je oude verdriet. Nemo: Nee, nog geen ongie. Dus neem maar maandverbandjes mee morgen... Verder heb ik even een ego verhaaltje: Morgen is de dag dat ik weer werken mag... Kan nog niet echt zeggen dat ik er zin aan heb... Maar ik weet dus niet of ik het weekend aan posten toekom. Zodra ik thuis ben nog ik natuurlijk 24/7 met Yildou knuffelen Vandaag nog sollicitatie gesprek gehad. Het was een leuk gesprek, leuk team en huis (voor zover ik dat kon beoordelen) en ze wouden me ook erg graag inplannen. Ironisch: als je 6 maanden zwanger bent moet je op je knietjes als ze je aannemen en nu staan ze om me te springen en kan ik mijn eisen neerleggen... Alleen na hun rooster te zien was ik iets minder enthausiast. Zou 8 x oppas nodig hebben terwijl Alexander maar 16 dagen hoeft te werken! En ik had vanmorgen nog een afspraak met de thuiszorg en die hebben me de hele maand augustus ingepland zonder 1 x oppas nodig te hebben. Dus jullie begrijpen dat ik toch maar voor de thuiszorg gekozen heb! De ongie heeft niet echt doorgezet, dus we wachten maar met spannign af. Misschien wel als ik weer wat meer in een 'normaal werk-ritme' zit. - Ow telefoon -
even snel tussendoor, heb een hongerige emma hier. Voor wie het voorbeeld van rachel wil volgen: landal en nutricia hebben een speciaal arrangement: zie: http://www.landal.nl/katern.aspx?naam=n ... d&taal=NED
Jesie, wat naar zeg. Sterkte met het verlies van je buurmeisje en de herinneringen van je broertje. Simone: succes met werken morgen. Kan me voorstellen dat je er weinig zin in hebt. En als je eisen kunt stellen, gewoon doen hoor Hier ook nog geen ongie te bekennen, nog zo'n fijn voordeel aan bv. Maar hopelijk straks niet alles in 1x Onzewonder: zul je net zien dat ie zijn bananehapje niet hoeft, alleen appel/sinaasappel Is Sabrina dan de enige die niet haar hoofdje optilt als ze op de buik ligt? (Als ik haar gewoon rechtop houdt, houdt ze wel haar hoofdje zelf omhoog)
Jesie wat erg, een kind verliezen is het ergste wat er is. Verschrikkelijk voor die ouders. Jij sterkte met je verdriet, wat erg van je broertje. Simone succes je eerste werkdag, het gaat vast allemaal goed komen meid. Ow gelukkig inderdaad dat ze op de dag terug wil en niet 's nachts Rachel bespaar jezelf het na lezen en klets gewoon weer lekker mee. vierdaagse> Bianca geeft drinken, ik de energy repen. Aangezien Nemo de enige is die loopt wordt ze wel van top tot teen verzorgt denk ik Ongi> nope lang leve de bv (maar ooit moet ik daarmee stoppen, weg cupje meer hallo ongi )
Vandaag hebben we voor het eerst het badzitje in het badje gebruikt, groot succes. Vanmiddag hadden we al even geoefend. Relax