goede morgen. Zo das voor het eerst sinds lang dat ik weer zovroeg online ben volgens mij. normaal lig ik nog in mijn bed @ tassie. Ik heb de nokia 7373. Gaat het weer wat beter met Dylan? zielig is dat he als je niet weet wat er is. @ ow. haha ja ik kook ook nog steeds na elk gebruik de flesjes en speentje uit. Ik heb bij de prenatal zo'n sterilisator gehaald. Dan zit je niet steeds met een pannetje te rommelen en je krijgt niet zo'n kalk aanslag op de flesjes (was bij ons heel erg). @ simone. suc6 op je werk vandaag. Valt vast niet mee zo'n eerste dag. Zie er ook wel een beetje tegen op. @ erica. haha wat een leuke foto in het badje. wat een lieverdje. @ jingels. Nu al je beebje uithuwelijken? de collegaatjes van mijn man waren Luca ook al aan het reserveren voor hun dochtertjes ik heb hem beloofd dat ik eerst eens ff ga keuren of ze ook wel leuk zijn. @ bibiche. dat zul je nu altijd zien. Vertel je hoe voorbeeldig ze zijn en dan zijn ze net die dag een beetje 'vervelend' haha. ze dacht vast laat ik mama's eens eventjes voor de gek houden. Een meeting lijkt me wel leuk, maar helaas wonen jullie allemaal zo ver weg en aangezien ik een held ben me ver rijden. Luca werd vanmorgen pas om 7 uur wakker dus dat was wel weer een keer lekker ipv 5 u of half 6 Hij ligt weer lekker te slapen nu dus ik ga maar eens vlug poetsen. We krijgen morgen bezoek van mijn nicht dus het moet een beetje opgeruimd zijn. Maandag en dinsdag krijgen we ook bezoek. (begint het dan nu pas te komen ) Mijn broer is nog altijd niet geweest. Mijn mannetje loopt al bijna en heeft hij zijn neefje nog niet gezien Och ja moeten ze zelf weten, hebben het vast te druk. Mijn schoonzusje heeft gister auditie gedaan voor so you wanna be a popstar. Dat is ook veel belangrijker Ze is iig niet door ze kon niet zingen volgens hen. tot strakjes maar weer.
@ JeSie: sterkte, niet alleen met het verlies van de kleindochter van je buurvrouw, maar ook nu alles van je broertje weer boven komt. Dat maakt 't toch extra zwaar lijkt me. Je mag hier gerust je hart luchten hoor! @ nijmeegsevierdaagse: ik neem wel wat pep- en verbandmiddelen mee uit de apotheek. Kan er nog iemand een scootmobiel of 40km wagentje lenen? Dan kunnen we daarin al het drinken e.a spullen in vervoeren (en afwisselend een stukje rijden ) @ chantalk: leuk dat jullie al een datum voor het dopen hebben, heb je iets om naar uit te kijken, en natuurlijk het feest te organiseren! @ simalex: sterkte vandaag met je eerste werkdag! De eerste van de mei-mama's is alweer aan het werk... wat gaat het toch snel @ erica: lieve foto's, wat ligt ze daar prinsesheerlijk in dat badje. Jullie hebben dat badzitje dus in het kleine badje, niet in het grote bad? @ Nemo: gezond hoor, dat je zoveel wandelt! @ chantal: fijn dat je er uit bent gekomen met je baas, nu heb je nog even de tijd om verder te bekijken wat de mogelijkheden zijn. Wel jammer dat je dan wrs afscheid moet nemen van je huidige team Over werkperikelen gesproken: ik hoorde van de week dat wij straks tot 18.00u open moeten ipv 17.30u, dus dat betekent schuiven in de roosters om de bezetting vol te krijgen. Ik kan in ieder geval zelf niet elke dag tot sluitingstijd blijven ivm het KDV, we gaan ook nog op zaterdag een paar uur open (dat was al wel bekend). Maar betekent al met al wel dat er 13 uur extra ingevuld moet worden met de bestaande bezetting.. dat moet ik dan dus na mijn verlof binnen een maand in orde hebben ..... ik hoop dat we een extra assistente mogen aannemen. Iemand interesse?
Goedemorgen Dames Ik zie dat de plannen voor de vierdaagse al goed vorderen . Dat is mooi! Onze Wonder; We krijgen een Toyota Auris. Dit wordt de gezinsauto! Als Erik weer werk heeft dan kijken we wel voor een 2de autootje erbij. Maar waarom kijk je niet voor een suzuki swift of een totyota Yaris of Aygo. Zijn heerlijke autootje, Maar misschien is dat helemaal niet nodig, want heeft steef de 31ste wel geluk! Chantalk; Leuk zeg! Ja gaat weer beter gelukkig, maar wat het nou was. Ik heb echt geen idee. Erica; Wat een leuke foto's zeg! Geweldig wat een mooie meid! Tigger; Ja het is echt vervelend zeker alsje er niet s mee kan. Er was nets goed, maar ja geloof dat het nu beter gaat . Chantal87; Fijn dat je er bent uitgekomen met je baas en misschien komt er in de tussentijd wel een oplossing. [size=18]Meiden we wilden een datum in oktober wat dachten jullie van Zaterdag 6 oktober of zondag 6 oktober?[/size] Hier is de rust verlopig weder gekeerd. Ik hoop dat het zo blijft. Groetjes Nathasja
Emmetje; Ik zal voor je duimen dat je een extra assistente mag aannemen. Mag je wel aardig schuiven denk, maar het is een uitdaging
Tassie : Klinkt leuk! 6 oktober lijkt zo ver weg , maar is er zo! Ga zometeen weg naar het vrijgezelle feestje van me vriendin, moet gewoon die kolf mee nemen, anders gaan we het niet redden, dat vind ik nou wel een beetje ellending van de borst voeding, je kan de kraan niet dicht draaien, als die vol is, druppelt ie gewoon door...... Zie je me al zitten tussen de koeien met me kolf we gaan namenlijk farm sporten Dit gaat weer wat worden..... Nou ja moet effe opschieten, meiden hoe jullie op de hoogte, tot vanavond
6 oktober kunnen wij ook, wij kunnen 2 weekenden echt niet en dat zijn 23 september en 13 oktober verder moet het lukken ons aan te passen En waar gaan we afspreken?
@Emmetje: afwisselend de assistentes een half uurtje later laten beginnen en een half uurtje langer door? Er zijn er vast wel een paar die om de week of 2 weken de zaterdag willen doen? Ik ga zelf ook om de week op zaterdag werken. Mijn man heeft een eigen zaak, en werkt om de week op zaterdag, de andere zaterdag werk ik, systeem he! En daarom kan ik doordeweeks 2 dagen werken, en daarvoor van baan verwisseld. Mijn oude werkgever wilde dat ik de ene week 3 dagen achter elkaar ging werken... nouja dan is de keus snel gemaakt he -alarm-
@ emmetje. Wij zijn geopend van 8.30 - 18.00. een team van 2-3 man begint om 8.30 tot 17.30 en een team van 2-3 man van 9.00 tot 18.00 de middagpauze is dan ook verdeeld. het eerste team van 12.00 tot 13.00 en het tweede van 13.00 tot 14.00. De zaterdagen zijn gewoon onder de asisstentes verdeeld. Omdat we zoveel man personeel hebben moeten we gemiddeld 1 zaterdag in de maand werken van 9.00 tot 12.30u. De zaterdag krijgen we niet uitbetaald maar de uren mogen we ons opschrijven. Zo kun je nog wat extra uurtjes verdienen.
@ jingels: ja, zoiets zal ik inderdaad moeten regelen. Lastig wordt het wel, want zoveel assistentes heb ik niet op een dag in de apotheek (gem 3,5-4) als de bezetting volledig is, dus met vakanties e.d. levert het je dan gelijk al problemen op. Ik zal er wel uit komen, maar vind wel dat ik er tegenover m'n team iets tegenover moet stellen omdat ze de afgelopen jaren steeds meer extra werk hebben gekregen (wij doen bep. werkzaamheden voor de andere apotheken), dus op een gegeven moment moet bij hun de motivatie ook een nieuwe impuls krijgen. 6 oktober lijkt vooralsnog toch wel de datum te worden voor de meeting, toch nog even een slag om de arm aangezien nog niet alle mei-mama's gereageerd hebben. Volgende vraag is: waar gaan we heen en wat gaan we daar doen? * Amersfoort - dierentuin: prijs  16,50 pp (baby's gratis) + parkeermunt  5,- ( pannekoekenhuis ligt naast de dierentuin) * Dronten - het grote kabouterbos http://www.hansgriet.nl/kabouterbos/index.htm * Rhenen - Ouwehandsdierenpark  17,50 pp (kinderen tot 2 jr gratis) parkeren  5,-, groepskorting vanaf 20 personen (weet niet of dat inclusief baby's is ) @ Haarzuilens - kasteel de Haar: http://www.wegmetdekids.nl/Schoolreisje ... steel.html (lijkt me hartstikke leuk, maar denk dat onze kids nog net te klein zijn... misschien voor een reünie-mei-mama-meeting over 5 jaar ofzo)
6 oktober lijkt me prima alleen durf ik niet zo ver te rijden met de auto want ik en de weg vinden Dus of rijd ik met iemand mee of met de trein! OF is dat niet te doen vanaf r'dam met kinderwagen? Mm hoe krijg je eigenlijk zo'n zware wagen in de trein?
6 oktober is prima En zoals ik ook al in het andere topic zei: ik heb zelf geen vervoer, dus hopelijk kan ik met Nemo of Simone meerijden!
Een lijstje om aan te passen en bij te houden: Locatie: nog onbekend Datum: Tassie: za 6 okt / zo 7 okt Babymei: za 6 okt Rachel: za 6 okt (niet 23 sept + 13 okt) Emmetje: za 6 okt Bibiche: za 6 okt Assepoester: za 6 okt (geen eigen vervoer)
Ik weet niet of ik zaterdag 6 oktober moet werken, het rooster is er nog niet. Maar het lijkt mij wel heel leuk. Ik hou mij zeker aanbevolen. Alle optie's voorgesteld door Emmetje, lijken mij prima.
He Jingels.... ik heb het eigenlijk al tijden willen vragen.... en misschien heb je het al eens uitgelegd of wil je het niet uitleggen... maar jouw onderschrift boeit me wel.... wat is je achterliggende gedachte daarvan? VANDAAG TOT 5 UUR weer mogen slapen! JOEPIE! en daarna tot 9:45 uur ! en toen direct het bad in omdat de poep tot hoog op zijn rug zat.... (was pas gebeurd toen hij bij mij aan het drinken was, dus niet dat hij daar al een hele tijd ingelegen had ) tja wij hadden een andere planning... nog ff lekker kroelen bij papa en mama in bed... haha dat feest ging dus niet door.
Locatie: nog onbekend Datum: Tassie: za 6 okt / zo 7 okt Babymei: za 6 okt Rachel: za 6 okt (niet 23 sept + 13 okt) Emmetje: za 6 okt Bibiche: za 6 okt Assepoester: za 6 okt (geen eigen vervoer) Onzewonder: za 6 okt Jingles: za 6 okt (onder voorbehoud ivm rooster!) Tigger: za 6 okt
Wat doen jullie als ze binnen 2 uur weer komen? Kan ik haar gewoon weer aanbieden? Emma is echt bezig vandaag.. Is zo lang geleden... Volgens mij komt de sprong echt dichtbij!