Lees zo bij, eerst meisje eten geven... Ze zal het wel nodig hebben. Ze drinkt nu voor de 2e keer eerder. Vanmiddag om kwart voor 2, maar toen maar 80 cc op en nu dus.. Zal wel aan het regelen zijn. Arm meisje..
@ tigger: Emma heeft afgelopen dagen ook vaak 's middags om de 2 - 2,5 uur honger. Ik geef er maar gewoon aan toe, op dit moment betekent dat dat ze dan 7 ipv 6 voedingen krijgt en dat aantal is dan weer heel normaal voor haar de laatste tijd. (zou wel willen dat ze het langzaam afbouwt richting 5-6 voedingen, maar ik vind dit ook prima).
Goedemiddag ladies, hier is alles top gegaan eigenlijk Joaquin kwam vanmorgen om 6 uur \/ alleen wel uhhh bij ons in bed geslapen want hij had de laatste voeding om 23.30 uur en ging hem op bed leggen niks aan de hand, ik ga om 00.30 zelf naar bed en dan doe ik altijd nog even spieken bij de kleine man... en uhhh er kwam me een walm van de kamer en meneer was nog klaar wakker... dus kont verschoond en hup in bed NEUHHH dat werkt dus niet! En na 1 uur te hebben jengelen en krijsen hebben we hem bij ons gepakt omdat wij anders ook geen slaap krijgen. Maar hij doet het prima om de 4 uur En de ideetjes om naartoe te gaan TOP! ik ben helemaal voor!
Locatie: nog onbekend Datum: Tassie: za 6 okt / zo 7 okt Babymei: za 6 okt Rachel: za 6 okt (niet 23 sept + 13 okt) Emmetje: za 6 okt Bibiche: za 6 okt Assepoester: za 6 okt (geen eigen vervoer) Onzewonder: za 6 okt Jingles: za 6 okt (onder voorbehoud ivm rooster!) Tigger: za 6 okt JeSie: za 6 okt
Locatie: nog onbekend Datum: Tassie: za 6 okt / zo 7 okt Babymei: za 6 okt Rachel: za 6 okt (niet 23 sept + 13 okt) Emmetje: za 6 okt Bibiche: za 6 okt Assepoester: za 6 okt (geen eigen vervoer) Onzewonder: za 6 okt Jingles: za 6 okt (onder voorbehoud ivm rooster!) Tigger: za 6 okt JeSie: za 6 okt Erica: za 6 okt (onder voorbehoud ivm rooster!)
zullen we nu alvast de schema's van de kleintjes zo proberen te krijgen dat we een gezamenlijke voedertijd kunnen inlassen
Ik zat samen met Emma een mand met oud speelgoed van vrienden door te spitten, voor het meeste speelgoed is ze nog te jong, maar er zat 1 ding bij wat je in de box kan hangen met van die draaidingen er in. Ik deed het één keer voor en vervolgens deed ze het zelf! Nu heb ik het in de box gehangen en is ze er continu mee bezig (gelukkig heeft ze de muziekknoppen nog niet ontdekt en blijft het bij het ronddraaien van dingen). Het is zo leuk om te zien! Ze doet het dan nog wel met gebalde vuistjes, maar wel heel doelgericht. *glim* ben helemaal trots
Hey meiden, Ik heb jullie verhaal vluchtig doorgelezen, maar heb niet alles supergoed onthouden om op te reageren. MeiMamaMeeting: Dronten of Amersfoort lijkt me erg leuk!!! Datum: wij gaan van 29 sept - 6 okt juist op vakantie (in Vilsteren, Dr.) dus lijkt me niet handig voor ons om dat weekend te meeten. In September hebben we altijd veel verjaardagen dus dat wordt ook nix... En het weekend 19-20 okt. hebben we familieweekend... Hebben we ook nog een voorstel later in oktober?? Maar dan wordt het een indoormeeting ben ik bang... Ja en vandaag mijn eerste werkdag (als primeur meimama). Ik heb em overleefd, zo zal ik het maar zeggen. Vanacht slecht geslapen (maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik na een vakantie of zo weer moet werken). En stond op een nieuwe afdeling. Collega van 8.00 - 12.00 uur bij me en de rest (van 7.15 - 15.45) moest ik dus alleen doen. Groep van 8 bewoners, dementerend, 2 'jonge' bewoners (in de 50), dus best wel heftig. En tja... om even een vies verhaal te vertellen in nette woorden... een van de bewoners was incontinent van feaces en had dat overal uitgesmeerd, in de huiskamer en slaapkamer en gang, terwijl ik net iemand op bed aan het brengen was. Dus de overige 6 bewoners waren erg onrustig daardoor en liepen er ook nog dwars door heen.... Daar sta je dan in je eentje... waar moet je beginnen? Plus nog een overstromende vaatwasser... Jullie begrijpen dat ik het te druk heb gehad om Yildou te missen! Dus jullie kunnen we voorstellend dat ik lichamelijk en geestelijk inmiddels wel vrij uitgeput ben! Met Yildou ging het trouwens vandaag prima. Ik had om 5.45 gekolfd voor haar voeding, en die dronk ze pas om half negen op (zonder brullen o.i.d.) en daarna kwam ze om 13u en toen ik weer thuis kwam om half 5... kon ze weer aan de borst. Dus ze gedroeg zich voorbeeldig. En ik had om 10 uur even gebeld hoe het ging hoor! Papa was in zijn nopjes met zo'n voorbeeldige dochter. En kreeg tegelijk een steekje waarom ik nu nergens aan toe kom met de meisje. Hij heeft namelijk gewandeld, 2 x was gedraaid, gedroogd en opgeruimd, alles gepoetst en gedweild... 8) Sorry dames, ik heb nu eenmaal de perfecte man! Hij is niet inruilbaar 8) Tja, ik heb het natuurlijk altijd erg druk met dit forum.... Maar goed. Ik ga even lekker bankhangen en om 9 u douchen met Yildou en voeden en daarna duik ik mijn nestje in. *knuffel* voor iedereen die vandaag aan mij gedacht heeft. Erg lief dat jullie zo meeleven. Dat waardeer ik echt heel erg!
@Simalex, top je hebt je dagje dus top doorgemaakt! Gelukkig maar en je meissie dus ook met paps En ja nu val je door de mand niet waar.. hahahaha geen tijd hebben voor de huishoudelijke taken... hmzzz maar uhh mijn mannetje is vandaag niet thuis he... zit hij soms bij jou? Want die van mij is ook zo namelijk. @Emmetje Lleuk om te zien he hoe geinteresseerd ze kunnen zijn in iets nieuws. Wij hebben hier een mobiel van Vtech met gansjes eraan en Joaquin vind dat toch wel zo geweldig, hij volgt ze ook helemaal.... En lachen dat hij doet, maar zodra ik dat op de foto wilt zetten is meneer weer gefixeerd door de camera waardoor de lach verdwijnt en hij gaat fronsen want hij vind dat toch NET iets interessanter zucht! @tassie. Ja wie weet de 31e. .... maar goed nog niet te vroeg juichen niet waar. Steef is al wel kei zenuwachtig ervoor, want dit is eigenlijk zijn eerste echte sollicitatie. Hij werkt nu al 10 jaar bij zijn huidige werkgever, maar is er ingerold zeg maar.... en nu is dit iets wat hij graag zou willen doen, maar was altijd bang om t te doen ivm het niet hebbenvan de diploma's, maar ja wie weet we horen het over een weekje niet waar. En de auto dat is een mooie zeg.... wij hebben zon kleine clio maar het past net! maar uhh jij rijd dus @Chantalk, ik kook alles uit via pannetjes, heb zon sterrilisator maar gebruik dat ding niet, want ik begrijp er geen snars van hahaha... en zag op de site van difrax dat het op eigen risico is om dat via de sterrilisator te doen ivm het lekken. en je komt gewoon hoor met de meeting! Is gezellig en anders kun je vast wel met iemand mee rijden toch? Waar woon je dan? Zo ik ga er ewer even vantussen effe knuffelen met me zoon (ow wat klinkt dat stoer ben echt mama hahahaha) ja sorry moest ik effe kwijt haha.... het is nog steeds af en toe onwerkelijk... mijn jochie is vandaag alweer 6 weekjes... pff wat gaat het hard!
Hoi iedereen, ben er weer. Oja, 6 oktober lijkt mij prima hoor. Beetje een klote weekje achter de rug, ben nu toch wel behoorlijk depri aan het worden. Ik kreeg o.a. te horen dat ik niet meer terug kan naar Haarlem, ik krijg geen urgentie, dus moet ik minstens 5 jaar wachten om naar Haarlem terug te kunnen, stelletje kl**tzakken bij de gemeente... En ik Alkmaar krijg ik ook geen urgentie, dus over een tijdje ben ik gewoon dakloos. Heel erg fijn, het zit me ook altijd mee (AHUM!). En binnenkort krijg ik ook geen geld meer van die organisatie, omdat ik kinderbijslag krijg (uhm, hello? dat is 50 euro per maand!), en ik kan dan alsnog geen uitkering krijgen omdat ik in hun woning zit. Net knallende ruzie met mn moeder over Josh... Josh de hele dag al bleren.... Great...just great...life keeps on getting better and better... Sorry, ik voel me gewoon ff niet in staat om leuk op iedereen te reageren. Iedereen alsnog fijn weekend
@gt: zit je ook niet mee he. Maar wat ik echt niet begrijp is waarom jij geen uitkering krijgt? Ik ben daar zo verbaasd over. Heel veel sterkte en zoek het nog eens haar fijn uit want ik kan me niet voorstellen dat ze jou dakloos zouden laten. @OW: leuk he kroelen met je kleintje, ik geniet nu ook elke dag van mijn prinsesje, zo'n scheetje. @simone: lekker zo'n eerste dag maar wel fijn dat je zo afgeleid werd iig.
Simone; het is toch geen innestelingsbloeding he? Had ik nl bij Elia, dacht ik ook dat ik (weer) niet zwanger was. Assepoester; Elia tilt zijn hoofdje ook nog niet op. Wel als hij rechtop leunt voor een boertje maar niet liggend. Dan draait hij zijn koppie wel opzij als hij ons wil zien hihi. Meiden we wilden een datum in oktober wat dachten jullie van Zaterdag 6 oktober of zondag 6 oktober? Uuhhh 6 oktober klinkt gezellig maar is het nou zaterdag of zondag 6 oktober? OW; haha Elia heeft dat precies hetzelfde met de camera hier. Of het nu foto of video is, die lens is errrugg interessant. Die grote glimlach is accuut weg haha.
Zo meiden ben er weer! Gt : balen allemaal zeg, hoop voor je dat het allemaal snel en goed opgelost wordt. Simalex : je eerste dag heb je weer overleefd Farm sport was echt lachen! Kan het iedereen aanraden maar neem wel schone kleren mee! Maakt me trouwens niet uit waar we heen gaan is allemaal wel even ver denk ik z'n beetje vanaf alkmaar, alleen limburg of zo wordt wel heel ver voor mij Kaylie is vandaag voor het eerst de hele dag bij d'r papa geweest, peet heeft maar 6x gebeld, netjes toch? We hadden een pool gemaakt,wij meiden, nou ja, hij belde 5 keer en ik 1 x. Was wel even wennen zeg, de hele dag zonder kind....Maar we hebben het allebei netjes overleefd Ben trots op ons 8)
Wij zijn vandaag op autojacht geweest. De kinderwagen (x-adventure) past nl erg slecht in onze polo. De bak van het onderstel afhalen vind ik logisch, maar de wielen ook nog losmaken en apart meenemen? Bak in de kofferbak, onderstel op de achterbank, wielen op de grond en Elia er ook nog in........pffffffff. Nee dan toch een grotere auto. We zijn erg gecharmeerd door de Renault Scenic. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook nog op kraamvisite geweest bij vrienden. Ze hebben een zoontje van 4 weken. Uhhhh zoontje? Hij is 60 cm en weegt 6 kilo! Misschien niet zo schokkend voor iedereen, maar onze Elia is nu 56 cm en 4,7 kilo met 10 weken. Ze hadden geen maten op het geboortekaartje, dus je gaat met een ander idee op bezoek (althans ik wel) Ik had me dus een kleiner ventje dan Elia voorgesteld...... tja houd dan je gezicht maar in de plooi. oeps.
Simalex; Fijn dat je de vuurdoop hebt doorstaan. Ik zie er oook wel tegenop maar het is niet anders. Goddes; jeetje he. Ik snap niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan. Hoop dat er snel duidelijkheid is. Onze Wonder; Kan me voorstellendat steef zenuwachtig is. Tuurlijk rijd ik dat past wel. Emmetje; Dat is wel leuk dat Emma al zo er mee aan het spelen is. Dylan doet dast metde babygym zowel met zijn voetjes en vuistjes en dan maakt ie er ook nog geluid bij. Volgens mij is Amersfoort het centraalst voor iedereen. Dus ik denk dat dat het handigst is. Wat vinden jullie? Emmetje Zullen wij samen de organisatie op ons nemen? Dylan heeft geloof ik zijn huiluurtje ontdekt, want vanavond was het weer raak` maar ja nu ligt hij weer heerlijk te slapen gelukkig. Liefs Nathasja
Bianca; Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik weet wel dat de renault megane erg lekker rijdt, Maar door reactie's in mijn omgeveng weet ik dat ze niet altijd erg goed zijn. Veel technische mankementen, maar dat is wat ik heb van horen zeggen. Sorry dat ik je niet verder kan helpen. Babymei; Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Hartsikke netjes toch dat ie maar 6 keer heeft gebeld en kanp van je dat je het ook aan andere hebt over gelaten Liefs Nathasja
@GT zie PB! *KNUFFEL* @Bibiche ja ja je gaat er echt steeds en steeds meer van genietne hihi.. zo laatste voeding is naar binnen gewerkt 180 cc pffff en de andere 4 waren 150 cc dus dat kan prima niet waar.... hij ligt nu in zijn eigen bedje zonder tegenstribbelen dus ben benieuwd @Bianca uhhh zaterdag hihi En jammer he van die glimlach... maar ja de foto komt nog wel weet het zekers! @Baby mei nou dat doen jullie goed... toen ik Joaquin bij steef achter had gelaten uhh hebben we 3 x gebeld.... en stuk of 20 x gesmst @Tassie TOP! ja want het verhaal van Bianca komt me erg bekend voor... wij hebben de wielen er nog net niet af, maar die vallen over de achterbank hahaha.... dus ja zou fijn zijn als ik met jou mee kan rijden, we splitten de kosten uiteraard! Maar dat komt wel goed. En Amersfoort lijkt me ook het handigst idd... Owww oowww die dylan hihi.... de kleine van mij slaapt nu ook net met een giga volle buik 180 cc damzzz wat een vreetzakkie niet waar, maar hij doet het nu goed en heb al 3 dagen regelmaat hier in huis \/ Steef is nu weer aan het werk maar komt zo thuis als het goed is.. en dan hup me mandje opzoeken althans dat denk ik dan... haha
goeie zondag morgen Ik heb een geweldige nacht gehad. Gisteravond waren we met Luca bij familie op bezoek geweest en daardoor wilde hij niet slapen. Dus met als gevolg dat hij om 21.30 u zijn flesje al wilde die hij eigenlijk pas om 23.00 u zou krijgen. Met een beetje tegenzin het flesje gegeven (zag het al voor me komt hij weer om 4.00 u ) en hij heeft geslapen tot 7.50 u Wat een schat van een zoontje heb ik toch, gunt zijn mama ook een lekkere nachtrust 8) . @ simone. Heerlijk hè zo'n man. Ik heb er ook zo eentje. Maar hij heeft ook gemerkt dat je soms echt helemaal niks gedaan krijgt met zo'n kleine. @ ow. Ik zou heel graag mee willen, maar ik kom dus absoluut niet in amersfoort of dronten ik weet niet of er nog meer meiden uit limburg komen? Oja en ik weet nog niet of ik dan moet werken dat weet ik pas over 2 weken. @ gt. Balen zeg. het zit je niet echt mee. dikke knuff