Nemo; Daar moeten we even naar kijken. Als we weten met hoeveel we zijn. dan kunnen we ook contact opnemen etc. Vooralsnog zijn dat de gewone prijzen Emmetje ik ben maar zo vrij om antwoord te geven
@nemo, tassie: die prijzen zijn inderdaad gewone prijzen, groepskorting geldt meestal vanaf 15-20 personen. Maar dat gaan we wel even onderhandelen
Ja dat is waar, nu mag hij hem ook van mij hebben Een vraagje he Nathasja hoe doe jij dat eigenlijk met Dylan? Qua voeding zeg maar en overdags. Zoals ik het nu doe is het zo 5.30 uur voeding gelijk terug naar bed( maar als ik dadelijk weer moet werken is het anders natuurlijk ,dan wordt het gelijk aankleden en dat soort dingen) 10.00 uur voeding 10.30 uur spelen tot een uur of 12 12.00 t/m 14.30/1500 slapen 15.00 voeding 15.30 t/m 17.00 spelen /knuffen 17.00 naar bed 19.00 voeding tot +/- 20.30 spelen/knuffelen en dan weer naar bed? 23.00 laatste voeding en hup gelijk slapen. Ik doe het dan toch zo goed, of slaapt hij dan teveel? Andere dames mogen natuurlijk ook reageren
Meiden wat een schattige filmpjes en foto's! Leuk hoor zo wil je er toch wel 10 aaahhh. Bibiche sterkte morgen met de prikjes. Op de site van het rijksvaccinatie programma staan wel tips. Gewoon wrijven over de plek helpt ook, dan heb je minder kans op een harde rode plek. En even met de beentjes "fietsen". In het bevallingslijst forum zijn er al april 2008 mama's Ik bedacht mij dat tegen de tijd dat ik weer werk (weekje) er al een mei 2008 bevalling forum zal zijn Soms lijkt het nog gisteren dat ik manlief heel lief vroeg wanneer hij er aan toe zal zijn dat ik met de pil zou stoppen. Dat was 4 juni vorig jaar en ik heb hem die avond trouwens niet meer geslikt . Nog geen jaar later was ons smurfje (zo noemt dennis haar altijd) er al. Het blijft toch het meest mooie jaar van mijn leven.
Even snel een vraagje, mogen de papa's ook meekomen naar de meeting of alleen de mama's? Anders moet ik ook kijken of ik vervoer heb, weet namelijk niet of ik mijn rijbewijs dan al heb en meteen zo,n stuk durf te rijden. Verder kan ik ff niet reageren, Lindsey is van slag van het thuiskomen en m,n nichtje logeert hier dus lekker drukjes
@ow: nee joh lekker laten slapen. Soms heeft Elenora echt dagen dat ze alleen maar slaapt. Joaquin doet het lekker met de voedingen. Elenora heeft het zo gedaan vandaag maar het verschilt per dag 5 uur fles gelijk slapen 7.15 wakker 8 uur fles 8.30 t/m 10.30 uur slapen (normaal 9 t/m 12 uur slapen) 11 uur fles 11.45 t/m 14.30 uur slapen 14.30 uur fles 16 t/m 18.30 uur slapen 18.30 uur fles 20 uur t/m morgenochtend 5 uur slapen waarschijnlijk Ik ga haar vanavond nog wel om 22.30 uur de fles geven, ik weet niet of ze het drinkt want meestal is ze niet wakker te krijgen of ze drinkt echt heel erg slecht zelfs slapend. Bij mij helpt de speen weleens 's nachts maar hooguit 1 uurtje rekken.
@Nemo die van ij eigenlijk niet hahaha... die vind het wel leuk maar uhh hij zegt maar zo en dan moeten wij zeker tussen al die kakelende vrouwen zitten hehehehe... ik stel zelf voor alleen mama's met beebjes, want ik denk niet dat alle mannen hierom staan te springen of wel? Die van mij zou ik heel lief moeten aankijken en om moeten kopen ofzo... en dan wilt hij wel hahahaha
Jasper zou wel graag mee willen mits er meer papa's komen Dus als de vriend van Nemo nou ook komt en nog meer papa's dan vind ik het eingelijk wel makkelijker Dan kan Jasper namelijk gewoon rijden en weet ik zeker dat ik kan komen. Wat vinden jullie?
Emmetje; Tuurlijk gaan we onderhandelen. Onze wonder; Ziet er prima uit. Mijn schema ziet er als volgt uit. Is per dag wel verschillend qua tijden, maar wel gelijk qua dingen 7:30 eten en dan meteen weer naar bed meestal word hij rond 10 uur wakker. half 12 eten uurtje spelen dan naar bed. meestal komt hij dan weer om half 4 uurtje spelen knuffelen etc half 7 meestal nog even wakker half 11 meteen weer naar bed in eiegen kamer eten. Maar vandaag komik maar aan 4 voedingen 7:30 11:30 16:30 en zo weer. Nemo en rachel; van mij mogen partners mee, maar die van mij zal thuis blijven. anders kan ik ook niet onze wonder meenemen. Nee grapje! Hij vind dat niets. Liefs Nathasja
Ahhhhhhhhhhhh Erica.... mooi gezegd! {|= Prachtige filmpjes en foto's.... wat worden ze alweer groot he? @Simone: gelukkig dat je de eerste dag gehad hebt. Mijn onderschrift komt uit de leer van Confucius. Je kan het op 2 manieren uitleggen: 1)Alles heeft een begin en eind, wij als mensen , vergeten nog wel eens dat alles eindig is,en onlosmakelijk met elkaar verbonden. Soms begrijpen wij niet waarom dingen ons overkomen in ons leven, we vergeten nog wel eens, dat we soms dingen gewoon moeten accepteren,hoe moeilijk dat ook is, en dat er geen reden voor is. Pas als we dat kunnen, hebben we in dit leven geleerd. 2)Mensen schijnen altijd doelen nodig te hebben in het leven, als we geen doel zouden hebben, zou het leven zinloos zijn. De dood kunnen wij dan ook niet begrijpen, het kan nooit geen doel zijn, alleen de verlossing van de dood, zou dat kunnen zijn. Het klinkt een beetje zweverig, maar voor mij is het heel duidelijk. Ik ben zelf ook iemand van de tarot en intuitie, en toen ik bovenstaande *gezegde* las, herkende ik dat heel goed. Met Jelte gaat het nu weer goed, hij had al een paar dagen hele dunne ontlasting, ook groenig, volgens mij een virusje ofzo. Geen koorts, en plast goed. Vanmiddag werd het weer wat beter. Hij slaapt in principe nu van 19.00 uur tot 03.00/04.00 uur. Ik maak hem om 23.00 wel wakker voor een slokje aan de borst (15 minuutjes) en dan slaapt hij zo verder. Hij zit nu in maatje 62/68, het gaat nu wel heel hard. Sinds deze week gaat het iets beter in de box, zijn nijntje mobiel herkent hij nu en vermaakt hij zich 15/20 minuutjes mee, daarna gaat 'ie duimen (moe?) dus dan breng ik hem naar bed. Ook is hij veel meer wakkerder overdag. Ik denk van de 24 uur dat hij er 7/8 wakker is. In principe voed ik nu volledig op verzoek. Er zit nooit meer dan 4 uur tussen de voedingen. Ziet er in grote lijnen zo uit: bijv. 10.30 aanleggen tot hij loslaat meestal 15/20 minuten, boertje+ lekker kletsen + verschonen (15/20 minuten), dan 2e borst tot hij los laat 15/20 minuten. Dan even in de box/ wandelen-boodschappen/badje/spelen op de bank . Tussen 19.00 uur en 23.00 uur kolf ik wel, voor de voorraad en ik ben bang dat mijn productie anders terug loopt. Ik denk dat ik nog op zo'n 7 voedingen per dag zit, waarvan 1 a 2 per nacht m.u.v. regeldagen. Die man van mij gaat niet mee hoor. Vanmiddag tijdens de Tour even 3 wassen weggevouwen... deed ik toch nog iets nuttigs.Hoe was jullie weekend?
ik denk dat als er mannen zijn die mee willen komen, van harte welkom zijn (komen we ook eerder aan de groepskorting ) Die van mij zal denk ik niet mee gaan. Bij mij is het schema (ongeveer) 6/7 uur - 1e voeding, daarna direct slapen 10/11 uur - 2e voeding, even tutten/spelen en rond 12 uur slapen half 2-2uur - 3e voeding, even tutten/spelen en rond 3 uur slapen 4/5 uur - 4e voeding, even tutten/spelen en rond 6 uur slapen 7/8 uur - 5e voeding, even tutten/spelen en rond 9 uur slapen rond 10/11 uur laatste voeding, daarna direct slapen Soms zit er dus ergens een 7e voeding tussen in (dan ipv 3 uur tussen de voedingenm heeft ze 's middags om de 2 uur voeding, gisteren heeft ze de 6e voeding overgeslagen... wie weet vanavond weer?) We zijn vandaag weer bij m'n moeder en zus geweest, een schema is dan wat moeilijker aan te houden. Ze was ook wat jengelig (verstopte neus (beide neusgaten), natte broek, moe, geen speeltjes voor afleiding e.d.). Emma heeft regelmatig 'n verstopte neus, niet dat ze verkouden is, het is ook geen loopneus maar gewoon een flinke pulk (soms kan ik 'm er in één keer uittrekken als ie buiten d'r neusje komt.. sorry voor de onsmakelijke details ). Iemand van jullie kindjes daar ook last van? Zonet weer een verschoon festijn: luier af, billen schoon, .... spuitpoep.... billen schoon ..... plassen ....... billen schoon ...... restantje spuitpoep .... billen schoon .... even beentjes met olie inmasseren - ja, 't was een gok... maar uiteindelijk: LUIER OM! gelukkig bleven de kleertjes droog en zijn er alleen 2 hydrofiel luiers en een waskussenhoes vies geworden.
@Jingels: ik geloof wel dat alles in het leven een doel heeft n.m. om er van te leren/groeien. Pf wat gaan we diep. En leg jij zelf ook tarot kaarten ? @Emmetje: er zijn ook van die neuspeertjes bij de HEMA daarmee kun je het snot uit het neusje zuigen. Is dat mischien handig ? Hier geen last van snotneuzen. Beterschap voor je kleine meid !
Jingels; voor mij ook heel duidelijk hoor! Ik vind het trouwens niet zweverig! Emmetje; Dylan had dat ook wel eens met zijn neus. Fijn he als ze dat doen. Ik had een tijd geleden ook was hem aan hetverschonen, want hij had gepoept. Ik heb het 3x opnieuw kunnen doen , want meneer ging steeds weer poepen in de nieuwe luier.
Erica: Wat zeg je dat mooi zeg! 4 Juni is dan idd een bijzondere dag, en dit jaar natuurlijk een bijzonder jaar. Ow: schattig filmpje! Jingels: ik vind het een erg mooie quote! (Ik ben erg filosofisch ingesteld, vandaar).
@Nemo:Ja, ik leg zelf de kaarten. De laatste paar jaar eigenlijk niet fanatiek meer. Het gaat met periodes. @Tassie: dan heb ik gelukkig goed uitgelegd. @Gt: dan kunnen wij elkaar de hand schudden
daaaaaaaag dames, nou Joaquin heeft zijn laatste voeding nu al op en ligt nu net in bedje... en snurken doet hij gelijk hmzz ok... dat wordt dus nacht werk Maar de mannen mogen wel vna mij mee, maar die van mij gaat dus niet mee... vroeg het hem net, en nope. @Tassie grappenmaker maar uhh maakt dat wat uit als hij een keer 4 voedingen heeft? Hij komt dan eigenlijk wel te kort of niet? maar ja elke baby is anders niet waar... de een kan het el hebben en de andere weer even niet. maar jij hebt ook een mooi schema inderdaad. @Bibiche jij hebt ook een mooi schema Grappig is dat he dat ze soms echt niet wakker te krijgen zijn. @Rachel geloof me jij hebt je rijbewijs dan echt al! @Jingels mooi verhaaltje zeg.. ik vroeg het me ook al af die onderschrift maar dacht dat heeft ze al tig keer uitgelegd hahaha... @Emmetje Joaquin heeft ook wel eens (keue ) hahaha zo noem ik dat en die kan ik er ook altijd uithalen, en hij huilt dan weleens als een varkentje klein knorretje noem ik hem dan maar. maar gebruik jij hydrofielen luiers ja hmzz ik heb me altijd afgevraagd he.. kan nu dom overkomen niet waar... lekt dat niet door? ja ik weet het niet hahaha
*breek ff in, was aan het brainstormen* Voor de dames uit Friesland: waarom niet een busje huren als de mannen meewillen? Dan kunnen jullie gemakkelijk alle wagens en bagage meenemen.
Die choco is wel slim ja... als dan toch de mannen meegaan heb me busje volgeladen la la la la la.....
Die vent van mij wil ook niet mee, zoals iemand al zei werdt hier ook de term kakelende kippen "ook gebruikt.