Goedemorgen allemaal, Over het uitstapje. Ik heb geen idee wat mijn rooster zal zijn in okt. De roosterwensen hadden we al in moeten leveren (lees verzoek vrij te zijn). Het meest waarschijnlijke is dat ik ook het weekend van de 27e vrij ben (werk om de week dus heb even doorgeteld). Ik werk wel in Amersfoort dus mocht het daar zijn dan kan ik w.s. ook in mijn werkweekend wel even langs komen (dan helaas zonder Tess maar wil jullie en de beebs graag zien). Dat is op Zondag weer makkelijker Ik vind het prima hoor als er mannen bij zijn. @ Jingels duidelijke teksten hoor. Moet er effe een ochtend over denken Lees ik het nou goed dat Jelte 2 keer 15 minuten drin kt iedere voeding. Dat is best lang toch. Tessa drinkt 10 hooguit 15 minuten en is dan wel helemaal klaar. Soms noh even toetje voor het slapen maar dat is een kwestie van minuutjes. Ach het maakt allemaal niets uit. @Tigger fijn dat het zo goed ging op de verjaardag. Goed gevoel dat er weer meer kan, samen met kindje. Voedingstijden tja ongeveer; 6.00 9.00 13.00 16.00 20.00 23.30 Verspringt nog wel eens een uurtje hihi. Fijne dag allemaal
@Tigger fijn dat alles zo goed si gegaan... en veeel plezier vandaag met de babymassage @emmetje wahahahaha ok... dat doe ik ook pfff sorry! zo hier ook wel een goede nacht gehad, Joaquin had de laatste voeding om 22 uur dus errug vroeg.... ik wist dus dat het nachtwerk zou worden en ja hoor om 4 uur was hij er dan.... poging tot flesje willen geven, maar manleif had het flesje gemaakt, alleen nadat hij gisterenavond de flessen had uitgekookt het verkeerde ventiel erin gedaan dusssssssss Brigitte ging Joaquin flesje geven en deed de fles er even uit kwam demelk er aan de onderkant uit op JOAQUIN Dus ik zo nou nou jij doet het goed zeg... kon ik de kleine helemaal verschonen pfffffff midden in de nacht! Ah goed, flesje opnieuw aangemaakt met het juiste ventiel en hij sliep toen verder tot half acht.... en nu weer een flesje dus half 11... ik red de 5 flessen vandaag niet denk ik.. nou maakt ook niet uit! Maar ik heb het gevoel dat hij moeilijk kan poepen, wat kan ik daar tegen doen? En vanmiddag om 10 over 4 moet ik naar de HA met Joaquin ivm de spruw, ik belde net voor een herhalingsrecept voor de spruw, maar nu moet ik komen omdat er na mijn mening geen verbetering in zit Nou dames ik ga even wat doen hiero... spreek jullie gauw weer. O ja, het maakt mij niet uit wanneer we gaan het is toch in het weekend, en dan kan ik altijd wel... maar ik rij met Tassie mee dus alles wat Tassie kan kan ik ook
Zeven oktober, kan wat mij betreft ook, zaterdag 27 oktober ook, maar dan wel ondervoorbehoud ivm rooster. Als je toch bij de HA bent, kan je meteen even een lactulosereceptje vragen, dan komt de ontlasting met 24 uur los als het goed is. Het zorgt ervoor dat de ontlasting goed smeuiig wordt. Je kan het vergelijken met ingedikt appelsap, en dus volkomen natuurlijk. Jelte heeft nog steeds dunne groene poep wel met gele stukken erin, hij heeft ook een paar kleine snotjes in z'n neus,maar geen loopneus, of verhoging. Hij is goed alert en niet jengelig, drinkt goed, iemand enig idee?
Locatie: nog onbekend Datum: Tassie: za 6 okt / zo 7 okt Babymei: za 6 okt Rachel: za 6 okt (niet 23 sept + 13 okt) Emmetje: za 6 okt, zo 7 okt, za-zo 20-21 okt, za-zo 27-28 okt (onder voorbehoud inventarisatiedag) Bibiche: za 6 okt Assepoester: za 6 okt (geen eigen vervoer) Onzewonder: za 6 okt/ (alle dagen pas me aan op tassie) Jingles: za 6 okt, zo 7 oktober, za 27 oktober (zaterdagen onder voorbehoud ivm rooster!) Tigger: za 6 okt JeSie: za 6 okt Erica: zo 7 okt of zo 27 okt (onder voorbehoud rooster, indien Amersfoort dan sowieso wel een deel) Chantalk: za 6 okt (onder voorbehoud ivm rooster!) (geen eigen vv) Chantal87:za 6 okt Goddes Tear: za 6 okt (geen eigen vv). simalex: za 27 okt of zo 7 okt Carpoolafspraken: Friesland -> A'foort: vervoer aangeboden: vervoer gevraagd: Assepoester Noord Holland -> A'foort vervoer aangeboden: Babymei vervoer gevraagd: Limburg -> A'foort: vervoer aangeboden: vervoer gevraagd: chantalk
7 oktober kan ik ook. Zullen we maar gewoon afspreken zonder mannen? Zie namelijk dat het grootste gedeelte geen zin heeft En anders is het zo sneu als er maar een paar mannen zijn tussen al die vrouwen 7 oktober aanhouden dan? Jesie ik heb je even een pb gestuurd!
Hoi Hoi Rachel bedankt voor je aanbod, maar lukt dat wel met 2 kinderwagens en 2 maxi-cosi "s en de rest van het handeltje hihihi. Mijn mannetje gaat niet mee trouwens en welke datum maakt mij eigenlijk ook weinig uit. Liefs van Jesie
Wat een gedoe met een nieuwe datum zeg... Is het dan een idee om dan de zondags uit te gaan? 7 oktober dus? Jingels: groene poep staat volgens mij voor voormelk/krampjes? Misschien is je borstvoeding wat wateriger, door de warmte? Als hij verder niks heeft zou ik me niet zorgen maken! oow, tis flesjestijd
Datum maakt ons/mij weinig uit. Kunnen eigenlijk altijd wel. @Assepoester/Simone: we kunnen idd wel even kijken om een busje te huren. Moeten we eerst maar even kijken wanneer we gaan en met wie.
@Simalex; krampjes zijn eigenlijk sinds vorige week over ( vlag uit), ik geef ook al 2 weken geen cinababy meer. Het zal wel aan de waterige melk liggen, door het warme weer? Ik weet het niet.
Ik kan in principe heel maand oktober dus mij maakt het niet uit. @OW: wat ook helpt is bij elke fles 10cc extra water. Elenora heeft ook moeite met poepen, echt kleine beetjes. Maar ze heeft er geen last van.
Hmmz denk inderdaad niet dat het past.... Misschien kunnen we onderweg dan ergens afspreken Jesie dat we achter elkaar rijden? Durf namelijk niet het hele stuk "alleen" te rijden denk ik Oja en net van Simone zei....is het niet een beetje te koud voor de dierentuin in okt? Ik bedoel je weet het hier in Nederland nooit met het weer maar toch....
Locatie: nog onbekend Naast de dierentuin zit een pannekoekenhuis waar we naar toe kunnen indien het slecht weer is. Datum:7 0ktober Tassie: Rachel: Emmetje: Onzewonder: Jingles: Erica: simalex: Emmetje Carpoolafspraken: Friesland -> A'foort: vervoer aangeboden: vervoer gevraagd: Assepoester Noord Holland -> A'foort vervoer aangeboden: Babymei vervoer gevraagd: Limburg -> A'foort: vervoer aangeboden: vervoer gevraagd: chantalk[/quote]
[/quote] Ik heb het lijstje aangepast. Wil je je naam erbij ztetten als je 7 oktober kan. Alvast bedankt!