Locatie: nog onbekend Naast de dierentuin zit een pannekoekenhuis waar we naar toe kunnen indien het slecht weer is. Datum: 7 0ktober Tassie Rachel (eventueel met hubby) Emmetje Onzewonder Jingles Erica simalex Emmetje Bibiche Assepoester (kan elke weekend in oktober wel) Nemo evt. met vriend (dan mijn man ) Babymei (het liefst op en zondag) Carpoolafspraken: Friesland -> A'foort: vervoer aangeboden: Nemo vervoer gevraagd: Assepoester Noord Holland -> A'foort vervoer aangeboden: Babymei vervoer gevraagd: Limburg -> A'foort: vervoer aangeboden: vervoer gevraagd: chantalk Wil je je naam erbij zetten als je 7 oktober kan. Alvast bedankt!
Het liefst voor mij op een zondag, maar pas me wel aan als het niet anders kan. Valt dan wel te praten met me werk denk ik
Hallo allemaal, Jelte ligt net op bed,nadat hij z'n tussendoorslokje heeft gehad. Hij heeft nog steeds dunne ontlasting maar is nu wel wat geliger van kleur, niet echt groen meer. Misschien is het wel wat jij zegt LZ, ik weet het niet. Ik wacht het wel af. Vanavond voor het eerst weer eens vrienden op bezoek gehad ( die van dat geregistreerd partnerschap), was heel leuk. Kraamvisite is hier helemaal over ( gelukkig), ga morgen beginnen met het opruimen van het dressoir wat volstaat met kraamkado's ,kleding had ik al gewassen, zodat het weer een beetje opgeruimd is... ( mag ook wel naar 11 weken). Ik kan echt merken dat Jelte aan het clusteren is tussen 17.00 uur en 19.00 uur, hij slaapt dan zo door, ik maak hem rond 23.00 uur wakker, en dan slaapt 'ie tot 03.00/04.00 uur. Hier begint hij dus een beetje ritme te ontwikkelen, hij is morgen alweer 11 weken, dus ik ben blij dat er uberhaupt een ritme komt Volgens mij kan die dierentuin in Oktober prima hoor, als het niets is, duiken we gewoon dat pannenkoekenrestaurant in.
Goedemorgen dames, Joaquin heeft gepoept \/ Het was dun met idd hele dikke stukken ertussen het arme schaapje maar het is eruit! Vannacht kwam hij om kwart voor 3 nadat hij om 21 uur de laatste voeding had gehad, dus is wel ok dacht ik zo. En nu net weer om half 7 dus schone lei kunnen we weer beginnen neit waar... Ik ben maar uit bed gegaan gelijk en hopelijk ga ik mijn ritme ook weer te pakken krijgen, want ja ik zou toch moeten want over 6 weken moet ik ook weer werken en wil dan wel het ritme al goed te pakken hebben. Het is weer bagger weer vandaagzeg Ga vandaag de beneden verdieping doen en dan is het weer spik en span hiero, op het strijken na dan maar dat vind ik ook iets verschrikkelijks! @ Jingels, dus jij hebt je kraamvisite nu wel gehad ik krijg toevallig vanavond nog 2 collega's a.s. donderdag de manager van Steef nog. En van de week nog een vriendin van me zus.. Dus nee ik ben er nog niet klaar mee... maar maakt ook niet uit. Maar de spullen had ik na 2 weken al naar boven, want mijn dressoir stond zo giga vol..... en de kaarten heb ik allemaal al in een mooie album ingeplakt... Ik ga het geboorte kaartje van Joaquin inzenden bij WIJ Jonge ouders want hij is zo giga leuk, mijn schoonzusje heeft hem namelijk ontworpen. Met een mooi verhaaltje erbij om haar te bedanken daarvoor namens Joaquin. Zo ik ga gauw wat doen, ik spreek jullie gauw weer ok. Knufff Brigitte
Goedemorgen (voor mijn gevoel al middag pfff) Wij zitten alweer 'gezellig' vanaf 4.30 in de woonkamer. Elia heeft deze week besloten dat het tijd is om op te staan zogauw het licht wordt. Met grote ogen ligt hij je aan te staren om dan een fantastische glimlach te laten zien; JOEHOE MAMA IK BEN WAKKER Daar sta je dan met je duffe hoofd hmmm kom er dan maar uit, anders wordt papa wakker. Hij wil die ochtendfles maar niet uitstellen. Ik ben nu ook naar 5 x 150 gegaan, maar hij slaapt er niet langer op dan die 120. Maar goed, met een volle buik en lekker gebadderd hebben we saampjes papa uitgezwaait naar het werk en hoop ik dat hij nu weer rozig genoeg is om nog even door te dutten. Liefst tot de voeding van 11.00 kan mama ook nog even een uurtje meepikken. Tot later (en niet tot zo hoop ik hihi )
hahaa die Bianca leuk he.. die grote ogen van je kind met andere woorden time to play.. Joaquin is nu ook wakker hoor, maar hij ligt wel in bed te jammeren..... En daar blijft hij ook nog even, want mama moet poetsen Ik probeer ook de 5 voedingen aan te houden, maar sinds 2 dagen gooit hij mijn regelmaat van 5 dagen achter elkaar zowaar om grrr hihi... ah ja we beginnen weer vrolijk opnieuw niet waar. Pak gewoon de eerste voeding vandaag half zeven.. en ga zo verder n de hoop dat ie dat wilt aanhouden, maar jaaaaaaaaaa wij hebben dat niet voor het zeggen niet waar.
Ja je smelt gewoon van die glimlach, dat wordt nog wat als we een jaar verder zijn hihi. Ik had vorige week een goed ritme te pakken, maar we hebben een (te) druk weekend gehad. Elia was erg van slag zaterdagavond en na de zondag was het 's avonds helemaal pet. We moeten toch maar wennen om minder te ondernemen, want ons ventje kan er nog niet echt tegen. Zijn hele ritme in de soep. Gisteren ben ik bewust thuis gebleven om meteen weer in het ritme terug te gaan, maar meneertje was nog wakker toen papa thuis kwam van het werk om 2100 en die wilde nog even knuffelen. Ja wat doe je dan? Zeggen dat dit te laat is? Hij sliep uiteindelijk pas om 2200 en dan er weer uit voor de fles van 2300 hmmm. Al met al weer het ritme onderbroken grrr. De fles heeft hij nu om 6.10 gehad dus eigenlijk te vroeg, maar ga maar met dit uur verder tellen vandaag. De avondfles slaapt hij toch, dus daar zal ik het wel rekken.
Ja dat scheelt dan alweer dat je het eea wel kunt rekken nietwaar. Ik moet zeggen dat Joaquin niet echt geschokt is zeg maar als wij weg gaan.. en dat terwijl het toch altijd anderhalf uur rijden is ongeveer als wij op visite gaan bij mijn mams of zus... en dat doen we iedere week wel een keer... maar goed hij heeft ngo niet echt een ritme dus misschien dat het daar door komt. Maar ik ben bang dat ik er niet veel van bak als ik officieel mama boos moet zijn op Joaquin als hij die grote glimlach op zet hihi.... *smelt*
O ja, dat spencertje van het filmpje, waar heb je die gekocht? Vind hem nl helemaal fantastisch! Hmm hij protesteert nog steeds in bed, ga zo maar even bij hem zitten.
Bij de Mexx online heb ik dat toen besteld. Joaquin is inmiddels gelukkig in slaap gevallen mama moet poetsen pfff zit nog steeds achter de laptop hahaha
Goedemorgen dames, Jullie hebben alweer lekker gekletst. Onze wonder fijn dat joaquin heeft gepoept en heb toch goed geslapen dacht ik zo. In zijn eigen bedje? Bianca; Ik hoop dat ie snel zijn oude ritme weer oppakt. Hier ook weer een goede nacht gehad meneer kwam om half 7 heb het uitgesteld tot half 8, omdat ik straks weg moet en dn akan ik de voeding gewoon weer thuis geven. maar hier gaan we ook het ritme maar op pakken van het normale leven. Liefs Nathasja
Ja ja in zijn eigen bedje hahaha.. gelukkig wel, dat doet hij nu weer netjes sinds 2 dagen denk ik dus dat schiet weer op niet waar.. Lekker dat Dylan zo lang heeft geslapen
Goedemorgen! Hier alles lekker, Lindsey heeft heerlijk geslapen van 21.00 tot 7.00 en van 7.30 tot nu. Ben helemaal uitgerust. Nichtje is de kamer aan het verbouwen met blokken, ze slaapt tegenover onze kamer en hoor hele verhalen eruit komen Ah Lindsey is ook wakker....tot snel!
Locatie: nog onbekend Naast de dierentuin zit een pannekoekenhuis waar we naar toe kunnen indien het slecht weer is. Datum: 7 0ktober Tassie Rachel (eventueel met hubby) Emmetje Onzewonder Jingles Erica simalex Emmetje Bibiche Assepoester (kan elke weekend in oktober wel) Nemo evt. met vriend (dan mijn man ) Babymei (het liefst op en zondag) Tigger (20 en 27 okt niet) Carpoolafspraken: Friesland -> A'foort: vervoer aangeboden: Nemo vervoer gevraagd: Assepoester Noord Holland -> A'foort vervoer aangeboden: Babymei vervoer gevraagd: Limburg -> A'foort: vervoer aangeboden: vervoer gevraagd: chantalk Wil je je naam erbij zetten als je 7 oktober kan. Alvast bedankt![/quote]
@ow: \/ jippie dat Joaquin al 2 dagen in zijn eigen bedje slaapt wat goed zeg. Elenora heeft gisteren ook eindelijk goed gepoept, het kwam er zelfs van de zijkant uit @bianca: ik hoop dat je kleintje snel weer zijn ritme krijgt of misschien krijgt hij ineens een ander ritme! @tassie: zo lekker hoor 6.30 uur pas, heb je helemaal geen nachtvoeding meer? Elenora heeft gisteren eigenlijk niet veel gehuild na haar vaccinaties. Ze was wel klaarwakker, ze heeft tot 21 uur samen met ons tv gekeken, echt heel lief. Om 21.30 uur haar laatste fles en ze kwam om 5 uur en om 8.30 uur weer dus netjes Volgens mij ga ik ongie worden want ik heb echt pijn in mijn onderrug en last van mijn onderbuik. Ze ligt nu weer heerlijk te slapen sinds 9.15 uur en dat zonder speen en bakerzak Wel armpjes naar beneden en strak onder laken. OH woont er niemand in ZUID-HOLLAND? om mee te reizen/rijden voor de meeting?
Zie net dat Lindsey vandaag alweer 3 maanden is Heerlijk hoor dat Joaquin al 2 dagen in zijn eigen bedje slaapt, knap ventje @Bianca ik hoop dat het ritme snel weer terug is, misschien sprongetje?
goh, wat een activiteit hier alweer op de vroege morgen na 3 dagen tot 7 uur slapen, besloot Emma vandaag weer 'ns vroeg uit de veren te willen, 5 uur was ze wakker, ik heb het nog 'n half uurtje kunnen rekken, maar half 6 wou ze er toch echt wel uit. da's dan toch weer even wennen. Ze is nu bijna aan luiermaat 3 toe, dus doorlekongelukjes komen nu iets meer voor, vanochtend 2 flinke plasluiers + natte rompertjes. de maat 2 luiers zijn bijna op, dus dan gaan we over naar maat 3 alweer! ik ga vanmiddag hier in de buurt even een aantal marktplaatskoopjes ophalen. Marktplaats is echt ideaal voor babyspullen. gisteravond na mijn nagym werd ik gebeld door een assistente, ze waren met z'n 3-en 's avonds aan het werk om alles af te maken, het was zo druk geweest overdag. Ik heb echt een topteam! Mijn vervangster is nu op vakantie, dus die kan niet bijspringen op de werkvloer. Ik probeer daarom vanuit huis alvast wat dingen te doen voor de verbouwing die ik op de computer kan doen. Kom ik alvast langzaam weer in het werkritme en het scheelt m'n team nu en mij straks heel veel tijd! Ik ga nu even bij ze koffie drinken. tot later
was ik weer even. Manlief heeft de comp weer nodig dus kan niet reageren. Ik probeer straks nog ff te lezen en anders weer morgen 7 okt vind ik ook prima en waar maakt me ook niet zo veel uit. Als hubbie meegaat heb ik ook vervoer
Getsie wat voel ik me schuldig. Ontdek net onder Lindsey haar kin een plootje die helemaal rood en nat en ontstoken is Heb het goed schoongemaakt en gedroogt en ingesmeerd. Wel sneu hoor ze krijste alles bij elkaar En toen ook nog een mailtje van de sprongenwekker dat het 3e sprongetje eraan komt. Misschien dat ze daarom zo huilerig is al 2 dagen?