Geinig he, de laatste is van vandaag. Ik had Jelte net toegezongen over z'n appelwangen, en toen snel fototje gemaakt, ik lag zelf ook in een deuk. Achja, zo moeder zo zoon he ( wat een cliche weer, maar wel leuk )
jah ons flatjuh staat te koop ben benieuwd hihi wij gaan verhuizen hier in tiel of omgeving of naar de provincie zeeland zo in de omgeving van terneuzen
Goh Terneuzen een vriendin van mij (Beertje86 hier) die heeft meer dan 1,5 jaar daar haar woning te koop gehad en niemand wilde het kopen en was mega goedkoop.... Was een leuke eensgezinswoning
goh, wat een wandelaars vanmiddag. Hebben jullie het droog gehouden? Hier schijnt nu pas de zon, de hele dag nat en stormachtig. @ tassie: knap hoor, dat je de eerste voeding een uur kan rekken! het lukte mij vanochtend met moeite een half uurtje.... Wat is je geheim? @ rachel: gefeliciteerd met je dochters 3e vermaanddag! Vervelend van dat smetplekje. Volgens mij ontkom je er haast niet aan dat dat een keer gebeurt. Emma heeft 't ook af en toe, ze lijkt er weinig last van te hebben, alleen vindt ze het niet fijn als we het schoonmaken. @ chantalk: gelukkig heeft mijn man z'n eigen computer, anders zou ik hier een stuk minder vaak kunnen zijn @ bibichie: ik moet zeggen dat ik het me niet eens kan herinneren wat de CB arts deed bij de controle van Emma, ze heeft vlgs mij wel naar haar vagina gekeken, maar of ze dat als laatste deed of niet weet ik niet. Ze heeft in ieder geval niet tussendoor haar handen gewassen. Op de weegschaal lag bij ons gewoon een handdoek, die word dus niet elke keer vervangen. Ik hoorde trouwens gisteren bij de nagym van de andere nagymmoeder dat bij haar 1e bezoek de lengte van haar baby niet gemeten werd omdat ze dat pas vanaf het 2e CB bezoek doen, terwijl ik bij hetzelfde CB ben geweest en Emma daar gewoon gestrekt en gemeten is. Ook zal zo'n eenduidig beleid op het CB ?!?!?! Ik zal volgende week eens erop letten hoe het met de hygiene is gesteld @ nemo... zolang ik er niet hele dagen mee bezig ben en het thuis kan doen, vind ik het niet zo erg om af en toe weer wat te werken. @ onzewonder: dat zal best moeilijk zijn voor je oom en tante dat die zaak heropend wordt. @ erica: volgens mij kun je best KV en BV afwisselen, je moet alleen je eigen BVproductie in de gaten houden volgens mij. Ik ga over 1,5 week eens uitproberen hoe ik het het beste kan gaan doen als ik weer ga werken @ jingels: leuke foto's weer, 't is echt een lekkere knul! Ik heb vandaag allemaal marktplaats bestellingen opgehaald dan wel thuisgestuurd gekregen. Heb 2 slaapzakjes (zomer/winter), een badjas (alledrie winnie de pooh), een aantal Nijntje speeltjes, een truitje en een schattig gebloemd overslagrompertje (speciaal voor m'n man die er niet van houdt kleertjes over haar hoofdje aan te trekken )
Emmetje: Het is niet echt een geheim. Maar hij is meestal op zoek naar zijn speentje. Als hij echt honger heeft dan lukt het niet hoor. Leuke spulletjes zeg! Rachel: Vervelend van dat smetplekje, maar dara kan jij niets aan doen. Dat gebeurt nu eenmaal wel eens. chantalk: Jeetje wat vervelend zeg voor je vriendin! Veel plezier met je kraambezoek vanavond! bibichie: Klopt ik heb helemaal geen nachtvoeding meer. Hij komt als hij vroeg is om half 6. Dus dat is wel lekker. Wat betreft het cb; Hier hebben ze wel de plek waar ze gingen prikken ontsmet. Ze wast niet haar handen maar wel met desinfecterende creme doet ze haar handen. Bij het meten en wegen ligt er zoeen papiertje. Op het aankleedkussen leg ik zijn eigen handoek neer. Onzewonder: Ik hoop dat er voor je tante en oom snel duidelijkheid komt. Zodat ze rust krijgen. Erica: Ik durf het niet zeggen of dat kan, maar het lijkt me geen probleem. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet hoor. Ik moet de 6 weer beginnen, maar vind het ook wel naar. Jingels: leuke foto's zeg! Hier nog geen nijntje of zo mener vind het wel heel leuk om naar de tv te kijken heeft dan ook geen aandacht voor andere dingen. Liefs Nathasja
Ff kijken eeeeehmmm: -Jingels: Leuke foto's -Babymei: Hartstikke fijn, dankjewel! -Tigger: Tjee, wat kan Emma dat snel zeg! Top! -Rachel: Ik heb het ook wel eens gehad, met dat plooitje, alleen heeft Josh er niet zoveel van. -Bibiche: He bah wat een vies verhaal over dat Cb zeg! Bij ons gebruikten ze trouwens wel handschoenen met het prikken.
Bedankt allemaal, Ja het wordt al een hele (knuffel)beer. Die twee kleuren ogen ben ik mee geboren ..... ons nichtje van toendertijd 6 jaar vond dat zo vreemd: tante Lonneke, wanneer wordt dat oog nou blauw? *proest* ik moet nog lachen als ik eraan terug denk.
@ emmetje. ook al zo'n marktplaats bezoeker? Ik heb er ook al vanalles gekocht Ik moet de comp helaas delen en tja leren gaat voor het kletsen op een forum. Luca heeft nu al weer 2 dagen dat hij niet wil slapen in zijn bedje. Ik heb hem vanavond een dik half uur laten huilen in bed, maar heb hem uiteindelijk toch maar uit bedje gehaald. Ik leg hem in de box en hij valt als een blok in slaap Het kraambezoek was wel gezellig. Komt daar opeens een vroegere vriend van me binnen lopen. Dat was dus de vrijer van het nichtje van mijn man
@Jingels wat een scheetje zeg.. Thanks to all ladies maar het komt wel goed, even erdoorheen en dan komt dat ook wel weer goed niet waar... ( weet niet of iemand naar Char weleens kijkt?) Ik ben er elk jaar te zien (herhaling is pas weer geweest) dat ik bij haar op de bank zit. Maar als het goed is wordt het vanaf nu nooit meer uitgezonden, want dat is van 4 jaar geleden namelijk. En op deze manier kwam het ook weer elke keer naar boven. @Emmetje, ik heb vandaag alle klecding via marktplaats in 1x kunnen verkopen alle zwangerschapskleding... dat is ook fijn hihi.. ik ga ook even snuffelen daaro. Doe jij gewoon 2e hands spulletjes kopen of voornamelijk nieuwe spulletjes? Die vna mij kijkt ook naar andere tv... let op he En ik heb zijn lachje EINDELIJK op foto kunnen zetten, ok wel met veel poespas hahahaha.. ik moest hem omkleden omdat hij uhhh (opeens poept hij giga hoor) want hij zat onder de poep hahaha... en toen ging ik op zijn buikje blazen geweldig vond hij dat... Zie hier onder En natuurlijk zijn favo tv programma, hij vind het wel jammer dat het maar eens in de 14 dagen erop komt
@Nemo, ik heb 45 min bij haar op de bank gezeten, en ja ze had in veel dingen gelijk, maar veel namen kon ik niet plaatsen en ze wilde toen de vader van mijn neef spreken die hebben we toen opgebeld en de namen klopte allemaal (ik kende die mensen niet want dat was familie van de vader van Dennis) En later zag ik Char op de gang en toen riep ze me.. en ze zei Brigitte je moet echt rustig aan gaan doen en ana je toekomst denken, ga naar school terug en pas op je gezondheid want het gaat niet goed met je! Dat was op 13 aug 2003 en op 9 september ben ik met spoed opgenomen (dus daar had ze gelijk in) en in 2005 heb ik mijn diploma secretaresse behaald
Hoi meiden, Heb net een smsje gehad van Alida. Alles gaat goed met haar. Lars heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad en hij was een beetje huilerig. Verder was alles goed Lars weegt nu 5720 gram en is 57 cm lang. Heb haar ook de datum ddoor gegeven voor de meeting. Is er iemand die uit de buurt van oude Pekela komt, want ze zou graag willen carpoolen. Liefs Nathasja
@ onze wonder. aaaaaaaah wat een poepie en nu je het zegt ik heb ook eindelijk een lachje van Luca vast kunnen leggen op foto. Het heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat Brrrr vind het altijd maar eng Char.
@Chantalk aaaaaaaaaaah wat een knullie zeg hihi.. ja erg he die foto camera pfff het duurt even maar 100 foto's pogingen verder voila een klein lachtje Ja het is maar net hoe je het bekijkt wat betreft Char... Jomanda vind ik enger
Chantalk; Dat is ook grappig dat je iemand van vroeger tegen komt bij je kraamvisite. Heb je een beetje kunnen bijpraten ook. Jeetje wat vervelend dat Luca niet in zijn bedje wilt slapen. Onze wonder; leuke foto's. Ja standaard programma he? Dylan ook hoor samen met papa. Ik was altijd al benieuwd naar of Char wel echt was wilde ook altijd mezelf op geven omdat ik nog wat vragen heb. Liefs Nathasja