Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger: Nee, helaas heb ik geen foto (was ik vergeten te maken, handuuuug).
    Tjeee wat wordt emma groot!
    Leuke foto's!

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Thanks.. *glim*

Jammer, GT.. Moet hilarisch geweest zijn, dat bekkie. :D

Ja ze wordt wel erg groot, moet het kussen gaan draaien op de commode, want ze stoot haar hoofd nu bijna.. hihi.

3. Niet meer actief

zooooow dames ben er effe vlug want Joaquin is NOG STEEDS wakker! vanaf vanmorgen 10 uur al pfff die moet toch zeker doorslapen hahaha nu dat hij zo moe is...

Nah ja maakt ook niet uit, ik heb alles net gelezen en aahh die emma ziet er zo schattig uit en idd groot joh! damz...

Ik ga er gauw ook weer vantussen ok, want hij wilt alleen maar bij mama liggen... :) wel leuk, maar steef zit hier voor jan met de korte achternaam

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

wat een leuke foto's zo'n schatje :D

ik ga er ook weer van tussen Luca heeft best last van zijn beentjes en is nogal jengelig.

nog 1 vraagie. Wie weet wanneer de ogen gaan verkleuren? Luca heeft zulke prachtige kijkers ik hoop dat dat zo blijft.

voor nu een fijne avond en alvast een welterusten

groetjes

5. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Chantal; mijn man is italiaan en Elia dus 50%. Hij komt uit de Dolomieten. Zijn ouders hebben hier een ijssalon gehad. Nu met pensioen zijn ze weer terug naar Italie. Vandaar dus een italiaanse naam voor ons ventje.
    En ja, hij wordt tweetalig opgevoed. Giovanni spreekt beide talen vloeiend, maar thuis Italiaans. Ik versta het wel, maar spreken blijft lastig (faalangst).

En bij jullie thuis? Afgaande op de naam Luca?

6. Tigger: Dat was het zeker :D !

Chantalk: Volgens het boekje is de oogkleur na 1,5 jaar zeker.
    Maar een vriend van me had tot z'n 6e blauwe ogen en blond haar, en heeft nu groene ogen en zwart haar.
    Dus helemaal zeker is het nooit.
    (Hoop dat Josh z'n ogen ook zo blijven!).

bianca: wat naar dat je faalangstig bent, ben ik ook (helaas). Dus ik weet hoe lastig het is (ja, je hebt wel van die trainingen, maar die helpen geen moer).

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Gt: ik bedoelde ook een foto van het eten ;)

Jelte is om 17.15 gaan slapen en wordt NU wakker. :confused:

@Tigger: geweldige foto's!

8. Niet meer actief

nou nou die Joaquin is NOG wakker pfff die is of morgen helemaal kapot, of slaapt giga door... ik denk het eerste ;)

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    We zouden ook voor de meeting naar de jonge gezinnen beurs kunnen gaan, dat is natuurlijk helemaal gericht op moeders en baby's:

Data: donderdag 1 t/m zondag 4 november 2007
    Openingstijden 10:00 uur - 17:00 uur
    Locatie hallen 10 en 11 van Jaarbeurs Utrecht
    Adres Jaarbeursplein 6, 3521 AL Utrecht

@ tigger: wow, wat een mooie foto's, moet ook wel met zo'n mooie dochter. Ik zie trouwens dat ze een armbandje om heeft, heb je haar dat de hele dag om of alleen op speciale momenten? Emma heeft ook een armbandje gekregen, ik wil die zaterdag bij haar om doen, maar nu is m'n man bang dat ze het armbandje los krijgt en in haar mond kan stoppen. (volgens mij zal dat zo'n vaart niet lopen..)
    Hoe is het trouwens met de hand van je man? (zag 'm op de foto)

@ goddess: leuk dat je Josh al verschillende smaken aan het leren bent.

@ chantalk: met 6 maanden hebben ze hun uiteindelijke kleur, dat gebeurt geleidelijk.

@ onzwonder: slaapt ie al?

Emma heeft volgens mij vandaag voor het eerst de schilderijtjes op haar kamertje en in de box ontdekt. Ze was er duidelijk door geïnspireerd want ze maakte haar eigen muurschildering tijdens het verschonen (letterlijk spuitpoep :))
    Ik heb voor Emma's 2e maand weer een fotoboekje gemaakt, ditmaal bij TPG post op A6 formaat. Ik vind de kwaliteit van de foto's wel beter dan die van de blokker. Het is een gebonden boekje, glanzend en met een foto op de omslag. Erg leuk dus!

10. Niet meer actief

@Emmetje, nou neuhhh hij slaapt nog niet... ik ga net naar zijn kamertje toe... ik denk nou nog maar een keer verschonen dan.. en wat doet ie! BIG SMILE! pfffffffffffff ik zo nou jongeman je gaat je bed in en je moeder laat je nu echt liggen!

Ik doe Winnie the pooh maar aan en effe kijken... hij is nu wel stil ;)

Maar de Jonge gezinnen beurs heb ik niet zulke goede ervaringen mee moet ik zeggen.

Vorig jaar geweest, is 1 hal! binnen 30 min sta je buiten (zonde van de entree) en met kinderwagens geloof me wil je niet doen! Wij waren er dus met onze buiken vorig jaar, en overal staan ze dom in de rij te wachten omdat 1 of meerdere mama's bij een kraam staan te kijken en aan de andere kant ook dus ben je genoodzaakt om te wachten... en dat in 1 hal :(

Ik ben dus niet echt voor..... maar goed als iedereen voor stemt ga ik natuurlijk wel mee :)

11. Niet meer actief

Hoi meiden,

Rachel; Wat lekker dat het goed gegaan in naar nijmegen. Heb je nog leuke dingen gekocht.

Erica; Ze zal vast wel snel aan de fles wennen. ik zal voor je duimen heirvoor, maar neem aan dat ze het bij andere wel zal doen toch?

Chantalk, Ik zeg het gewoon als ik niet wil dat ze em vasthouden. Ik snap wel dat je het vervelend vind hoor! Ik had het met Erik zijn verjaardag. Dylan had toen ook dat als hij bij veel mensen zat dat er de volgende dag geen land met het te bezeilen valt ( hoop dat ik het zo gooed schrijf :oops: )

Bibiche, Vervelend dat je koortslip begint te krijgen. Ik snap niet de assistente zo nuchter reageerde.

Onze Wonder; you go girl. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben benieuwd of ze wat laten horen. Verevelend dat Joaquin zo wakker is vandaag.

Goddes; Ik weet nog niet wanneer ik start er mee. Paps wil graag met 3 maanden al proberen af en to eeen hapje. We zien wel.

Chantalk;Ik hoop dat Luca niet zoveel last heeft van de prikjes leuke foto zeg met bumba.

Tigger;Dylan is ook aan het keijlen en aan het bellen blazen. Hij sabbelt ook steeds op zzijn handjes. Ik heb voorzichtig gevoelt maar kon nog niet s ontdekken. Leuke foto's hoor!

Bianca; Wat goed zeg dat je het Italiaans verstaat. Ik wil het heel graag leren, omdat we bijna ieder jaar naar Italie op vakantie gaan. Op zicht ben ik het wel met je eens. Ik heb dan wel de serie gekocht van hotel de botel. Ik vind het wel leuk dat lerend speelgoed. Komt misschien ook, omdat mijn moeder mijn nie echt stimuleerde En ik zie het ook aan mijn nicht die niets met haar zoon heeft gedaan waardoor hij nu naar een minder goede opleiding gaat als dat hij waarschijnlijk echt had gekunt.

Vandaag een beetje rommelige dag. Dylan die lijkt wel alsof ie met een sprongetje bezig is. Wil alleen maar bij mama, om de 2 à 3 uur willen eten. Ik hoop dat hij vannacht doorslaapt. Morgen gaan we de auto op halen. Yippie!

Liefs Nathasja

12. Niet meer actief

@Tassie.... hmzz ik heb er ook last van ;) ik wil ook een nieuwe auto ! hahahaha...

13. Niet meer actief

Ik sluit me hier ook bij aan. Ik heb me flink geirriteerd op de beurs.

14. Niet meer actief

haha; Dat komt vast nog wel.

15. Niet meer actief

Ja dat denk ik ook wel.... steef is al een lease auto aan het zoeken de mafkees :) AH ja dromen mag niet waar ;)

16. Niet meer actief

Tuurlijk mag dromen, maar het is wel goed dat hij het al doet.
    Zo heeft hij er vertrouwen in dat zijn gesprek goed verloopt

17. Niet meer actief

hahahaa nou hij is zenuwachtig joh! damzz ik snap er niks van....

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hmm, niet zo'n goed idee dus, ik was niet naar de beurs geweest tijdens m'n zwangerschap, maar ik kan me er een voorstelling van maken.
    Dan houden we het nog even op de bestaande ideeën voor 7 oktober ;)

19. Niet meer actief

Lijkt me een goed plan hihihi

20. Niet meer actief

Mij ook :)

Deel Deze Pagina