Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hahaha die nemo echt goed vond ik hem... en gelijk heb je... ik ben dan weer iets te verlegen ofzo.. .vind het dan dom.. terwijl het de normaalste zaak van de wereld is neit waar... maar je hebt er geen ervaring mee... en nu wel :) daarom ga ik ook bij jullie in de leer bij een 2e

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @rachel:Welke topic dan?

Nu ik overgestapt ben op kv voel ik me helemaal niet meer schuldig en waarom zou het minder goed zijn? :confused: Het is voeding hoor het belangrijkste is dat je je kind veel liefde, aandacht, veiligheid schenkt.
    Dat je kind zich kan ontwikkelen tot een eigen persoontje, dat je kind weet dat zijn ouders altijd voor hem klaarstaan no matter what. Dat een kind als hij/zij zich bang voelt gewoon in jouw armen kan liggen en zich veilig voelen dat is het allerbelangrijkste. Niet of je bv of kv geeft. Want als ik de fles geef heb ik net zo intiem moment als met de borst want mijn dochter kijkt me recht in mijn ogen aan zo prachtig.

Weet je het is nooit goed! Maar je doet wat het beste is voor moeder EN kind. Het moet niet zo zijn dat je zoveel pijn moet lijden of moeite moet doen voor je kind ten koste van jou. Jij hebt alles gedaan wat je kon doen en meer niet.

De vrouwen die zo met een vinger wijzen zijn vrouwen waar bv goed gaat. Ik neem aan als je geen problemen had gehad met BV dat je ook was doorgegaan. Ik ook nl. maar ja soms lukt het niet.
    Je hebt moeders die roken en drinken tijdens de bv is dat dan wel goed? Ik oordeel nooit over de keuzes die mensen maken met opvoeding want als ouders doe je altijd het beste voor je kind en iedereen heeft wel een mening erover.

Het is vaak onwetendheid van mensen om zo snel over kv te oordelen want hoe weten zij nou hoeveel moeite je hebt gedaan en ook al heb je geen moeite gedaan en gelijk op kv overgestapt. Boeiend jouw kind, jouw lijf en jouw leven.

Het is vaak nog ff laten zien van zo bij mij is het wel gelukt en bij jou niet soms komt het wel zo over in bepaalde topics. Ik weet nl. niet over welke topic jij het hebt? Maar soms lees ik verhalen dat ik denk pff gaan we weer zijn ze beter dan ons omdat ze bv geven :( Mijn dochter is mijn leven, ik ga door vuur voor haar met of zonder bv te hebben gegeven. Zo dat is eruit.

En gelukkig is het inderdaad niet zo hier bij de mei mama's dat mensen hierover oordelen want wij weten hoe moeilijk sommige het hebben gehad met bv.

Wat anders: ik ben ongie en volgens mij moet ik weer kraamverband aandoen :confused: de rode zee is er niks bij.

Lekker 30 minuten op de crosstrainer gestaan want ik moet echt nodig 6kg afvallen want ik pas geen ene broek en ik weiger een maat groter te kopen :)

Wat ik wel vreemd sinds ik zwanger ben geweest en bevallen piept mijn ademhaling als ik diep door mijn mond ademhaal, echt vaag.

3. Niet meer actief

Mooi gezegd Bibiche,

Nah net was op net 5 die astro gedoel he... belt een vrouw met echt een serieuse vraag of haar vader, wel haar echte vader is... wat doet dat mens gaat ze pendelen en ze zegt glashard op tv NEEE je vader is niet je vader, maar ze vond het wel moeilijk om dit op tv te doen en dat het uitgebreider moest gebeuren, maar wel NEE zeggen op tv hmzzzz dat oude vrouwtje was best wel van slag doordat NEE van haar.

Wordt dat niet gescreend ofzo van te voren wat ze willen vragen.... en daarnaast vind ik het wel vaag dat zij dit door de telefoon kan doen?!

oww baby alarm... meneer is weer errug huilerig vandaag.... wordt hele tijd wakker en dan valt hij in me armen in slaap leg hem in bed, 5 min weer huilen en ga zo maar door .... snik snik...

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ff pauze ;)
    Luca weer net in bedje gelegd, maar daar is hij het niet mee eens :)
    Zo krijg ik het huis natuurlijk nooit gepoetst. :(
    Gelukkig beneden bijna klaar, maar de badkamer pffffff daar heb ik zo'n hekel aan.
    Net belde de dierenarts nog eens om te vragen hoe het met mickey gaat.
    Hij houdt nog steeds niks binnen ook geen water :cry: Vanmiddag moet ik weer terug om te kijken of hij niet uitdroogt.

ik ga maar eens ff boven kijken want volgens mij is het voor het echies met dikke tranen.

5. Rachel: Ik sluit me bij de rest aan over de Fv.

Sorry, ik was vergeten aanhalingstekens te zetten bij "ontmoet" . Ik heb hem namelijk nog niet ontmoet.
    Ik ben in contact met hem gekomen via internet (jaha, I know, Ik ben geen internet date type, mnaar het moet maar ;) ).
    En we hebben al wat afgemaild, en ik heb z'n telefoon nummer gekregen.
    Hij heeft dezelfde interessen (speelt gitaar, schrijft, danst), dus dat is mooi. Hij is goed met zijn handen (technishc gezien dan, niet doordenken he? ;) ), studeert nog, hij is 1 jaar ouder dan ik, blond (hooray, me likies blondies!) maar nu zwart geverfd...uhm.... Gevoel voor humor (heel belangrijk), bescheiden, ...uhm... Woont niet zo heel ver van mij vandaan... uhm... verder weet ik het ff niet meer (tja, dat krijg je als je om 1 uur snachts met je slaperige hoofd mailtjes gaat lezen en schrijven :) ).
    Hij maakt gewoon een erg aardige indruk. Nouja, zelfs als het niets wordt lijkt het me wel een jonge die je gewoon als goede vriend kunt houden, daar is ook niks mis mee, ik zie het wel, heb toch niks te verliezen.

6. Niet meer actief

@Chantalk nou die badkamer laat ik altijd aan steef over heheheeh... daar doe ik dus geen ene moer aan.. ja breng de was naar de droger and that's it!

@Gt ja ja een internet date hehehe... hier nog eentje hoor, en zie nu woon samen, bijna getrouwd (we kibbelen wel met elkaar net of wel al 30 jaar geetrouwd zijn) en een kleine smurf dus het kan wel hoor....

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb mijn vriend ook ontmoet via internet :D

@Chantalk: beterschap voor je kat. Je kunt zelf ook zien of hij uitgedroogd is. Gewoon ergens een stuk vel omhoog trekken en als dat zo blijft staan dan is hij uitgedroogd.
    Succes bij de dierenarts vanmiddag.

8. Niet meer actief

zie het kan echt hihi.... ik heb hem via Love @ lycos leren kennen... maar zijn naam he was k.bruinsma en er stond ook een foto bij (bleek ook Klaasje te zijn)

Maar goed ik ben van 1982 en uhh klaasje is vermoord in 92 ofoz? dus ik kende Klaasje Bruinsma niet Hmzzzz dus ik dacht zuiver dat steef het was joh! :oops:

Maar anders was ik dus echt voor Klaas Bruinsma gevallen pffffffffff ](*,) heb ik weer zeg... ik val altijd voor de verkeerde mannen dus dat is wel bizar, maar gelukkig zat achter de naam Klaas en de foto van Klaas een hele lieve man namelijk Steef :) \:D/

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @ow ahha je valt op criminelen dus :)
    @gt: spannend zeg meid

zo ik weet niet wat mijn meissie heeft maar ze wilt gewoon niet meer slapen in de middag :(

10. Niet meer actief

@Bibiche tsjah zo zou je het kunnen noemen jah... me ex is ook niet bepaald een lieverdje nee hmzzzz :rolleyes:

MAAR NU NIET MEER HOOR, HEB DE ALLERLIEFSTE EN LEUKSTE MAN VAN AARDE ;)

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

wahaha ow. je weet ze er wel uit te pikken hè? klaasje :)
    gelukkig maar dat het er toch een hele lieve man achter zat. ;)

Het is nu weer stil boven hij slaapt weer dus nu kan ik de bovenverdieping gaan doen :rolleyes:

Ik vind het toch maar vreemd, als ik alleen ben met Luca gaat hij wel slapen in bedje maar als papa er ook is dan wil hij alleen maar bij ons zijn en huilen.
    Gelukkig heeft hij papa vanmorgen breed toe gelachen voor hij ging werken...zo ziet hij dat Luca ook lief kan zijn en kan lachen :D
    Vond het zo zielig toenhij zei dat hij Luca alleen maar huilend kent :(

Oja gister kwam opa nog met een t-shirtje van VVV-Venlo :) ze moeten mijn man toch wel hebben eerst een romertje en slab van Feyenoord en nu van VVV :)
    die van Feyenoord word overigens wel geruild daar gaat Luca natuurlijk niet in rondlopen ;)

12. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hoihoi,

GT; spannend hoor een nieuwe vlam! Wel lekker veilig zo achter het net hihi.

Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest voor de prikjes. Elia heeft even flink gegild, maar dit was meer van de schrik dan van de pijn volgens mij. Tijdens het aankleden kon hij zelfs alweer een heel klein beetje lachen.
    Hij is wel direct toen we thuis kwamen in slaap gevallen en slaapt nu nog, zelfs zijn flesje had hij geen trek in. Nou ja, straks nog maar weer proberen.

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ nemo ja dat klopt, maar dan twijfel ik weer of het nou wel of niet goed is :rolleyes:
    de kat heeft ook behoorlijke sproeipoep dus maar ff voor het weekend checken anders zit ik er het weekend mee en dan komen er extra kosten bij....tis al duur genoeg....was eergister voor een prikje en een chip al 73 euro kwijt :confused: pffff hadden we nog maar wat meer beesten in huis 8)

14. Niet meer actief

@Bianca aaaaaaaaah knuffie voor de kleine bink...

@chantal die van mij slaapt ook hele tijd nu.. hmzzz om 1 uur moet hij weer flesje hebben, maar ik laat hem lekker liggen aangezien hij gisteren bijna 14 uur lang wakker is geweest :(

En uhh feyenoord.. pff als ik daarmee thuis kom steekt steef dat gelijk in de fik! Ik heb hier alles van ajax liggen, maar zoek nog echt zon tenue van ajax voor baby's maat 68 maar nergens te vinden joh... weet iemand waar je dat kan krijgen toevallig?

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    ff snel want ben druk hier met de kindjes.

Bedankt meiden voor jullie geweldige reactie's, voel me een stuk beter! *knuf*

16. Niet meer actief

Your welcome...

Wooow ik heb wat gedaan joh hahaha... ik zit er al heel lang mee om dat te doen namelijk.

Mijn zus en ik hebben geen contact meer met onze vader... al een paar jaar ofzo niet meer.. hij wilt niets met ons van doen hebben hmzzz ok.... (waarom is bij ons ook een grote vraag hoor)

Hij is nu 48 jaar oud, en heeft een vriendin al 10 jaar ofzo... en heeft daarmee 3 kinderen... hij weet niet dat wij dat weten.. althans van de laatste 2...

Maar goed hij "fuckt" maar door zeg maar en krijgt maar tig kinderen want de jongste is nu een paar maanden van hem.... anyways... ik heb hem een kaartje gestuurd met een foto van mij en me zus met de kindjes erop... zo weet hij ook meteen dat hij niet alleen papa is maar ook OPA!

whahahahahahha vind het wel een goede stunt eigenlijk, hij krijgt een rol beroerte denk ik. Lekker belangrijk, maar hij moet het gewoon weten vind ik zelf dan. Ik zeg het maar niet tegen me zus want die krijgt ook een rol beroerte haha....

zooow Joaquin is dus echt de slaap van gisteren aan het inhalen.. hij slaapt nu nog namelijk hmzzzz wellicht tijd om hem wel zo wakker te maken niet waar.... want hij heeft zijn flesje van 13 uur al gemist... ik wacht tot 15 uur en dan maak ik hem wakker want dan kom ik ook op 23 uur uit ;) en dan hopelijk slaapt hij morgen dan weer door tot een uur of 6 a 7 uur.. you never knows natuurlijk

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:whistle: klaaaaaaaar huisje weer netjes ;)

wahaha ow geweldig. zou ik ook gedaan hebben :thumup:

en nog ff over feyenoord. Manlief keek ook niet echt happy toen hij het kado open maakte. Hij wilde er ook al de kachel mee aanmaken :)
    zo'n ajax pakje krijg je dat niet op de ajax site?

ow baby alarm hmmmmz half uurtje te vroeg, maar vanmorgen en half uurtje later dusssss mama niet zeuren :)

18. Niet meer actief

Leuke banner chantal... Joaquin werd net al wakker dus flesje heeft hij gehad, maar snurkt alweer hmzzz....

jawel he hahahaha... met een foto van me zus en ik met de 2 kleintjes erbij weet ie gelijk hoe wij en onze kindjes eruit zien.. lig helemaal dubbel hiero.. morgen krijgt hij het kaartje al hahahaha

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

dank je :D heeft assepoester voor me gemaakt.
    thanx nog assepoester! :thumup:

Ben benieuwd of je ook wat hoort van je vader. Hebben jullie al lang geen contact meer of kwam dat zomaar opeens? (als ik dat vragen mag)

20. Niet meer actief

Mijn vader heeft geen interesse in ons zeg maar... mijn tante (waar ik heb gewoond) heeft voor zon 3 jaar geleden mijn vader opgebeld en gevraagd wat nu eigenlijk de reden is, omdat ik er nog wel aardig mee heb gezeten. En toen kon hij geen reden geven zeg maar... wij hebben niets gedaan wat hem daar toe heeft gezet.

Hij wilde rust met zijn eigen gezin hmzz zok.... maar wij zijn toch ook zeker zijn dochters (maar mijn ouders zijn ook uit elkaar omdat IK geen jongen ben) jaaa echt waar.... dan zou je denken hmzz brigitte daar schenk je toch geen aandacht meer aan... nee ik weet het, maar toch het is en blijft je vader niet waar...

En hij heeft nog 2 kinderen uit een ander huwelijk..dus zover wij weten heeft hij circa 7 kinderen bij 4 verschillende vrouwen. Ik heb me vader voor het laatst gezien denk zon 5 a 6 jaar geleden

Deel Deze Pagina