Hallo allemaal, @Ninetje welkom, mooie naam en mooie meid! Tessa had de eerste keer niet zo een last van de prikken. 2 uur na de prikken had ze rode plekken op haar benen en was het echt een uurtje gillen. Na een paracetamol en een paar uur slaap was het al stukken beter. Jij sterkte want het is toch heel wat voor elke moeder. Begreep ik het goed dat je al een dochtertje hebt, wat vindt die van haar zusje? Mijn bevalling was trouwens niet zo zwaar. Ik heb wel 2 dagen weeen gehad maar niet meteen zo heftig. Ik vond het eerlijk gezegd wel een hele mooie ervaring. Knijp mijn handen dan ook dicht want besef dat het vaak echt zwaar en pijnlijk kan zijn. @Bianca hoe is het nu met Elia? @GT tja dilemma he. Ik vind het allebei kunnen. Zolang je maar niet eerst veel afspraakjes maakt en het dan pas zegt. Maak je het zelf ook lastig mee. Als iemand zo een leuk ventje als Josh niet ziet zitten dan zijn ze gek @Tassie veel plezier met je auto, blijf je nou het hele weekend rondjes rijden @Tigger met een combi van een sprongetje en prikjes zou mij ook het lachen wel vergaan. Knuffel voor Emma, en voor jou want het is toch altijd weer even pittig om door die uren/dagen heen te komen. @Ow, Emmetje en Tassie vervelend dat jullie vaders zo weinig bij jullie leven betrokken zijn. Zijn toch altijd momenten in je leven dat je wou dat dat anders was.
@ ow. nou hoef je ook niet jalours op te zijn hoor. Mijn ouders zijn dan nog wel bij elkaar (hoewel het vorig jaar weinig scheelde) maar het is niet altijd rozen geur en manenschijn geweest hoor. Natuurlijk is er in elk huwelijk wel wat, maar mijn moeder heeft het ook niet makkelijk gehad. Ze is verschillende keren overspannen geweest en kan me ook nog herinneren dat we vroeger hulp in huis kregen omdat mijn moeder het niet meer aan kon. Mijn oma woonde ook bij ons in en zij lag in bed (kon niet meer lopen) dus ze had de zorg voor 4 kinderen en oma. Als ze vorig jaar dat ongeluk niet had gehad dan waren ze nu niet meer bij elkaar geweest en dan weet ik niet of mijn moeder er nog wel was geweest nu ze was toen ook heel depresief en zag het niet meer zitten allemaal. Ik denk dan ook dat het zo heeft moeten zijn, dat dit haar ogen heeft geopend. @ tigger dat is snel! kun je mss toch sneller opzoek naar een huisje dan je dacht
@ ninetje. Luca heeft gister zijn prikjes gehad. Hij had last van zijn beentjes en was een beetje jengelig, maar na een molletje is hij lekker in slaap gevallen.
onzewonder: Ja mama, ik zal netjes mijn lipjes op elkaar houden . Erica: Nee, ik vertel het bij het eerste afspraakje (denk ik, etnzij het echt een eikel is, dan ga ik niet eens de moeite daartoe nemen, maar dat spreekt vanzelf). Tigger: wow, dat is echt snel! Veel succes!
Erica, lief dat je nog naar Elia vraagt. Hij heeft een uurtje geslapen op de paracetamol en kon daarna al weer een heel klein beetje lachen. Na een flesje lijkt hij nu een stuk beter te pas. Hij kletst weer, dus dat is al heel wat. Toch kijkt hij wel wat flets uit de oogjes, zielig hoor! OW, bij het cb vond ik het geen probleem. Hoort er nu eenmaal bij, zo nuchter ben ik "normaal" eigenlijk altijd. Alleen dat gillen vanmiddag ging me echt door merg en been. Ik heb ook wel even meegehuild hoor, vond het zo vreselijk zielig. :-#
@Erica heee was je er weer @ Chantal.. hmzz nee dat is waar... ik kan me ook niet veel van mijn vader en moeder herrinneren ik was 6 toen ze uit elkaar gingen, het enige wat ik nog wel weet is het blijf van me lijf huis, waar ik meer gezeten heb dan dat ik bij mijn vader en moeder tegelijk woonde zeg maar... @Tigger ow jeeeee dat gaatsnel.... hup naar Funda jij @Gt jaaaa anders moet ik weer even preken he.... en je weet waar de kindjes vandaan komen niet @Bianca nou ik hoop voor je kleintje dat hij gauw weer de oude is... joaquin heeft er nog weinig zin in namelijk zit hele tijd te huilen tenzij het speentje in zijn mond zit hij heeft echt pijn van het niet kunnen poepen... raar hoor geef nu al 2 weken comfort hmzzzzz
@Ninetje: jou ken ik nog van het NOD-topic! Fijn dat het met jou en Chiara zo goed gaat. De bevalling snel vergeten, dat lijkt me het beste. Ik heb zelf een KS gehad met een dramatische anaesthesist, dusseh ben ook druk bezig omdat allemaal te vergeten Jelte moest natuurlijk wel even brullen met de prikjes, en nog een uurtje najengelen, daarna kwam 'ie meteen in een sprongetje ( anderhalve dag) nouja en toen was het wel over. Op naar de volgende prikken! Jelte was vandaag voor het eerst naar de ouders van Menno. Vanochtend om half 9 heb ik hem gebracht ( was wel even moeilijk),vanmiddag om half 6 heb ik hem weer gehaald. Tuissendoor ben ik wezen kolven, winkelen ( leuk leuk leuk, het geld is op) en boven aan de schoonmaak geweest. Eigenlijk was de dag heel snel om,maar ik heb Jelte heel erg gemist. Bij opa en oma heeft hij het heel goed gedaan , daar ben ik wel blij om. Ik heb heel veel dingen mt 68/74 gekocht. Volgens mij ben ik dan tot november onder de pannen. @Tigger: spannend nu al kopers. @Onzewonder: kan me voorstellen dat je je vader aan de zijlijn zet met alles wat je hebt meegemaakt. En nu je zelf een kind hebt...... dan is alles weer anders. @Rachel: trek je niets aan wat ze zeggen over jou voedingsmethode, als jij je er goed bij voelt, dan is het ook goed! Mensen vinden het raar als ik vertel dat ik nog steeds BV geef, dan kijken ze je aan of je van een andere planeet bent. Hoe dan ook, je doet het toch nooit goed.
Chantalk: Ja, precies . Ow: Nee, dat weet ik niet, vertel eens? Jingels: Zo, alvast een beginnetje voor je eigen babykleding-speciaal zaak!
Ach, het klinkt cliche,maar geld uitgeven op zijn tijd , zorgt er altijd voor dat ik me beter voel...... ik lees dit terug en denk dan:..... klinkt alsof ik een afspraak moet maken met een psychotherapeut.
Hahaha Jingels toch! Juist doordat je dat zegt klinkt het alsof je al 25 jaar zware shop-aholic bent .
Hoi mensen. Het is al een hele tijd geleden dat ik hier gepost heb.... Hoop dat alles goed met jullie gaat? Bij ons gaat het heel goed, we genieten echt van onze kleine man. Hij is heel relaxed en het is zo leuk dat hij nu kan lachen en zulke lieve geluiden maakt. En zooo nieuwschierig is... Val er even middenin maar toch even reageren.....; @ jingles; dat heeft iedereen toch? Heerlijk, zo' n luxe-gevoel om met tassen thuis te komen... Zeker in de uitverkoop . Lijkt me ook lastig, dat je Jelte wegbracht. Maar wel lekker tijd voor jezelf gehad. @ GT hoe gaat het nu bij jullie? Je hebt een date las ik? Leuk! En ben je nu meestal nog bij je moeder thuis? Geef je eigenlijk nog steeds bv? @ biancanr.1 Moeilijk he, die prikjes. Kynan had 2 weken geleden ook de eerste. Gelukkig was mijn man mee, ik had er gewoon buikpijn van @ Tigger; ik lees nu dat jullie huis te koop staat? Ben de draad even kwijt, waarom gaan jullie verhuizen? In dezelfde woonplaats of ergens anders? Hoop dat het vlot gaat, succes (hoop sneller als met je paard! ) @ tassie: nieuwe auto Gefeliciteerd! @ ow wat vervelend zeg, dat niet kunnen poepen. Wat zegt de ha ervan? @ chantalk hey die banner is echt mooi geworden zeg
@Jingels ik wil ook shoppen maar goed eind augustus ga ik weer eens shoppen.. en uhhhh ik heb hier de kast al vol genoeg hangen tot maat 80 erg zeg hahahaha... maar fijn dat het met Jelte allemaal goed is gegaan! toppie! @GT nou uhhhhh je weet wel @female heeey je hebt de weg weer teruggevonden mooi zo... maar nog geen HA erbij gehaald, maar ik wacht tot zondag heb ik net even tegen steef gezegd. Maar wel met de Friso gebeld.. en zij geeft aan dat het zijn tijd nodig heeft... ok, maar ik geef nu bijna 2 weken comfort en het is nog pet met het poepen... hij heeft woensdag voor het laatst gepoept... en dat was wel weer dun met flinke harde stukken erin... en ik kan er niet meer tegen zon ongelukkig ventje, er kan nog amper een lachje van af.... want zodra de speen eruit is krijsen met die handel... dan zie je gewoon zijn gezichtje dat hij moet ddrukken, maar het lukt hem gewoonweg niet.... Nu las ik in een andere topic hier dat een andere mama dat ook heeft gehad en zij moest weer van het CB direct overstappen naar OMNEO van Nutricia en ze doet dat nu een dag en voila haar dochtertje heeft gepoept... maar ik ben af en toe echt in de war.... er is niemand die fatsoenlijk antwoord kan geven op de kv vragen volgens mijn.... Ik ga even rondneuzen op internet of ik iets kan vinden erover.. maar is moeilijk te vinden aangezien ze nergens mogen adverteren of info mogen geven ivm de wet Joaquin ligt nu lekker te slapen al dus dat scheelt benieuwd of hij het weer gaat redden minimaal 5 uur Knuffffff
goedemorgen ladies, Nou Joaquin gooide weer eens roet in het eten... hmzz schema weer naar de mallemieten... nah jah... hij kwam namelijk vannacht weer om kwart voor drie.. en dat terwijl hij om 22.30 uur voeding had gehad... ok.... en die dagen ervoor heeft hij om 21 uur zijn laatste voeding gehad en dan gewoon doorsnurken tot 5 he... vaag zeg.. Hij heeft nog niet gepoept, maar is nu wel rustig... ok vanmorgen niet hoor krijsen omdat meneer het niet snel genoeg ging met de fles... jeetje temperament van zijn mama hoor We liggen momenteel gezellie samen in bed, hij is de streepjes op de muur aan het bewonderen en ik ben aan het bijkomen van vannacht. Gaan jullie nog iets leuks doen van hetweekend? wij hebben een druk weekend... ik ga zo ook even bijslapen met de kleine man, want wij gaan met zijn tweeen als steef terug is naar een bbq van mijn neefje.. Hij wordt namelijk a.s donderdag uitgezonden naar Afghanistan, en zondag hebben we een feestje van de zus van Steef ivm haar verjaardag en dat ze is afgestudeerd Leukkk.. Wel even gevraagd of er veel mensen komen, want ik wil die druktes niet, en geen rokers om hem heen... en dat gepak en geplak ook niet.. steef kon het niet helemaal begrijpen waarom ik het niet meer wilde... even uitgelegd..en nog stond ie me raar aan te gapen... maar hij weet toch moeders wil is wet! dus het gebeurt niet En daarnaast Joaquin is veel te onrustig vind ik ivm het niet kunnen poepen en hij slaapt dan ook best wel veel moet ik zeggen en ze moeten hem dan ook met rust laten want hun vinden het ook niet leuk als je ze uit de slaap houdt niet waar... Nou weer een super lang verhaal sorry! Ga nog even een tukkie doen met de kleine man, en hoop straks als ikwakker wordt antwoorden te hebben over de voeding ( heb een topic geopend erover) wat dat betreft.... gaf ik nog maar bv had ik deze ellende waarschijnlijk niet pffffffff
@onzewonder: ik ga gezellig met mijn kolf weer naar de sauna . Verder nog geen idee wat we dit weekend gaan doen. En sorry ik heb geen verstand van kv. Mischien een lepeltje olie geven ? Of voor 1x helpen met de thermometer ? @Female: leuk dat je er weer bent ! @Tigger: dan is jullie huis vast wel geliefd. Spannend hoor. @Jingels: zo even ruig geld uitgegeven dus. Gaan de ouders van Menno oppassen als jij aan het werk bent ? @GT: veel plezier op de je date. Ik zou het hem geloof ik live vertellen (als je hem tenminste leuk genoeg vind). @Simone: jij vroeg een poos geleden of ik mijn oefeningen wel eens deed. Zo nu en dan doe ik ze. Moet wel weer een beetje bijtrekken hoor. @Bianca: hopelijk heeft Elia vandaag een betere dag. Waar is lz ? Ik zei een poos geleden dat ik zo'n last had van mijn handen. Ben naar de huisarts geweest en moest te bloedprikken. Ben benieuwd wat daar uitkomt. Met Sven is alles oke. Heb het idee dat hij een heel stuk is gegroeid. Ben dan ook benieuwd hoe zwaar hij is bij het CB. En ben bang dat hij niet heel lang meer in de wieg en kinderwagenbak past
Goodmorning Zo ff bijlezen hoor @tigger: nu al kijkers wat snel en spannend zeg @GT: altijd de waarheid zeggen anders komt het zo lullig over als je al vanaf het begin gaat liegen en het wordt wat. Plus waarom erover liegen Josh is een deel van je en hij hoort er gewoon bij. @nemo: ben benieuwd wat de uitslag is, wat denk je zelf? Ontsteking of zo? @female: he gezellie dat je er weer bent, en lekker dat alles goed gaat @jingles: lekker zeg shoppen, ik hou van shoppen maar ik vind het nu wel een gedoe met de kinderwagen en ik ga binnenkort ook alleen of met mijn zusjes shoppen is toch veel relaxter @ow: ah zielig dat hij zoveel moeite heeft zeg, elenora heeft gelukkig wel elke dag poep maar ze moet nu echt meer persen dan voorheen. EN je hebt gelijk met wat rustig aan doen met de kleine. Je had geen ellende met poep gehad als je bv gaf maar wel weer die andere ellende van kolven, niet goed drinken. Zo goed geslapen vannacht na 2 wijntjes Ze kwam natuurlijk om 5 uur maar nu voor de verandering werd ze om 8 uur wakker (normaal 7 uur) en ik liet haar liggen en ff huilen en toen kwam ze om 9 uur weer. Hier in R'dam is zomercarnaval misschien dat ik ff ga kijken als het droog blijft.
@bibiche: de huisarts zei dat er vocht in de gewrichten zat. Zelf hoop ik dat het "gewoon" overbelasting is omdat ik Sven zo vaak moet tillen. Als je gaat veel plezier !
@Nemo aha gezellie, ik vind het altijd moeilijk om het zolang vol te houden krijg het dan errug benauwd... maar goed jij kan er tussendoor effe uit om bij te komen samen met je kolf Ik hoop dat het niets ernstig is idd met je handen... wanneer hoe je precies de uitslag? @Bibiche have fun bij de carnaval...