hmzz ok, verder geen plannen dus nah ja dan maar volop knuffelen met Sven.. GREAT NIEUWS! Er is poep gesignaleerd in dit huis. en hoe klein Shrek is er niks bij het s namelijk groen... is dat erg? ik zeg maar zo poep is poep... en me mannetje lacht zowaar weer nu ik gekke bekken boven zijn gezicht trek
Zo, goedemorgen (nog net) dames, De kleine druktemaker is net weer opgehaald door haar heit! Zo hee, wat een rust ineens. Ik merk dat ik best heel erg moe ben en dat het lastig te combineren is een dreumes van 16 mnd en dan mijn eigen kleine schatje erbij. Maar goed, we hebben het weer overleefd. Hopenlijk heeft Yildou er geen naweeen van (qua huilen e.d.) Nemo: Dus geen sauna vandaag? Jammer zeg! Qua oefeningen ben ik niet fanatiek, maar ik probeer wel elke dag minimaal een half uur te lopen met hond en kinderwagen. En ik ben nu weer aan het werk, dus lichaamsbeweging genoeg. De eerste avond had ik spierpijn na het werken! Ik hoop trouwens dat het niets ernstigs is met je handen. Had je er ook lasst van tijdens je zwangerschap (met vocht e.d. vasthouden?) Sven nu al uit de kinderwagen? Jeetje! Wat wordt het een klein reusje dan zeg! Heb je nog een leuke foto om te showen? Bibiche: Heb je het er even van genomen gisteren? Hopenlijk blijft het droog en kun je genieten van het carnaval. Lijkt me erg leuk, maar ja, tis weer zo'n end weg voor mij. Onzewonder: Wat vervelend dat Joaquin moetie heeft met poepen. Yildou heeft er ook nog steeds last van dat het maar eens in de 4 - 5 dagen komt. Volgens de CB-arts hoefde ik me geen zorgen te maken of iets te doen. Kwam door de combinatie BV en FV. Op advies van mijn schoonzusje gooi ik inmiddels 1 x daags 2 schepjes Johannesbroodpitmeel (Nutriton van Nutricia) bij een flesje. Het is normaal werkzaam tegen spugen, maar volgens schoonzusje helpt het ook tegen krampjes en gaan ze er lekker van poepen. Ik merk nog niet echt resultaat, maar ik gebruik het ook nog maar 3 dagen. Wat je ook kunt doen om het poepen iets te stimuleren: - drupje (zonnebloem) olie door de fles. - 10 ml extra water - tempen - anusje insmeren met vaseline (of andere luierzalf) - wrijven over het buikjes (rondjes met de klok mee) Maar goed, je moet zelf maar zien wat je aanspreekt en wat je doet. Je kunt jammer genoeg niet voor Joaquin gaan poepen. Groot gelijk dat je niet teveel drukte wilt voor Joaquin. Van slapen worden babietjes groot zeggen ze altijd. Female: Welkom terug! Wil je ook weer bij ons op het lijstje? Met de gewichten e.d? Kunnen we zien hoe je kereltje groeit! Jingels: Ik vind het ook heerlijk om te winkelen. Alleen laat de portemonee dat niet altijd toe helaas. Heb deze maand ook maar een minisalaris gekregen *snik snik*. Er zit namelijk geen ORT (onregelmatigheidstoeslag) bij. Spannend, zo'n dagje wegbrengen heh? Gelukkig is het goed gegaan. En je kunt natuurlijk vandaag de hele dag weer knuffelen met je kereltje. Maat 68/74? Dat is groot! Yildou begint net in maatje 62 (en daar heeft ze maar heel weinig van, dus ik moet ook nodig te shoppen!) Bianca: Het leed van de prikjes is weer geleden? Is hij nu weer helemaal zichzelf? Goddess: Spannend zo'n date! Ik zou gewoon eerlijk zijn hoor. Als zo'n vent dan op je afknapt heb je er ook nix aan immers! Ennuh, hoe kijkt vast ook raar op als je even melk af gaat kolven voor Josh / klaagt over stuwing / plotseling melk doorlekt. Tigger: Zo, spanned zeg, die kijkers! Nu maar snel op zoek naar een nieuw stekje! Ninetje: Welkom hier. Een oude bekende van het NOD-forum! Wat een mooie naam zeg Chiara! Nou, ik zal hier de ravage weer even bijwerken! Vanmiddag komen pake en beppe langs. Die zijn 2 weken op vakantie geweest en nu moeten ze natuurlijk Yildou weer zien!
Onze wonder: Jippie! Poep! Groen = krampjespoep volgens mij. Daar zou ik me niet teveel zorgen over maken. Als de volgende weer normaal van kleur is....
@Simalex. Alles wat je er neer hebt gezet heb ik al geprobeerd hahaha thanks voor de tips en hij heeft zo juist gepoept... wel groen maar goed poep is poep.. En de nutriton zit al in de comfort zeg maar dus dat hoef ik niet meer extra toe te voegen... Owww leuk dat oma en opa langs komen... ik ga vanmiddag met joaquin hun bezoeken
@Simone: ja ,Jelte groeit mij eigenlijk te hard... hij moet nog 3 maanden worden. Gelukkig heeft iedereen last van het winkelsyndroom HIer wordt de kinderwagenbak ook bijna te klein, ik schat nog zo'n 4 cm over....de vraag is wat nu? Ik had express met kopen al op de grote van de bak gelet, en de enige die eigenlijk vrij grote bakken had was een onbekend merk *driver* dus die hebben we toen gekocht. Prima kinderwagen maar goed, je kan hem ook ombouwen tot wandelwagen en dan moet je dat zitje helemaal plat zetten... want zitten dat kan het eerste half jaar toch nog niet. @OW: als jij het te druk vindt, niet gaan hoor, je weet zelf heel goed wat Joaquin wel of niet aankan. Jelte gaat 1 dagje naar Menno's ouders, en 1 dagje komen mijn ouders in ons huis oppassen. Gisteren ook even bij mijn werk langs geweest, even snel een paar recepten ingebracht, gelukkig kon ik het nog Ik heb inderdaad heel veel in de uitverkoop gekocht behalve 1 mexx-pakje, dat kon ik gewoon niet laten hangen... voor de kerst, zal zo even showen d.m.v. een foto.
http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0475.jpg Maat 74 en een mooie broek had ik al in 74. Kan me er nu al op verheugen om het hem aan te trekken ( erg he!, ik weet het.)
aH stoer he die mexx pakjes met die spencers... ik heb er nu ook al een paar... en de kerst breek me de bek niet open.. ik kan niet kiezen! Ik weet welke schoentjes hij dan aan heeft Zijn vette Timberlands zooo gaaf hahaha
@Simalex.. ja ik heb ook het vermoeden dat hij krampjes heeft... hmzzz dus ik heb eigenlijk alles wat op de KV staat vermeld dat het verminderd... op het spugen na dan! Want dat doet hij niet... maar krampjes heeft hij en de ontlasting is knudde... En dat zou juist minder moeten worden door die kv pffffffffffff gek van te worden hahaahaha en het ergste is ... ik doe hem dit aan, maar ja wat moet ik hem anders geven niet waar.. kan hem slecht een bak patat met frikandellen voorschotelen
Onzewonder: Misschien een lekkere banaan? Of pruimenmoes? Nee, tis echt niet leuk dat die kleintjes zo lijden. Ik heb ook gevoelige darmen en ik voel me soms al erg naar. Moet je nagaan wat zo'n kleintje heeft. Die weet niet wat em overkomt! zielig hoor! Jingels: Wow, stoere spencer! Nou maar hopen dat ie het nog past met de kerst! Maar ik heb Yildou ook het liefst in super schatigge jurkjes hoor! Als we ergens naar toe gaan met Yildou of er komt bezoek kan ik erg lang twijfelen voor de kast om haar zo schattig mogelijk eruit te laten zien! Erg heh, "Simone, tis geen barbie!", denk ik dan wel eens! Vervelend van die kinderwagen zeg. Dus je moet binnenkort al ombouwen! mIsschien kan hij ook al in halve kiepstand (denk aan wipstoeltje), dan kan Jelte ook wat meer van de wereld zien tijdens het wandelen! Of met kromme beentjes in de bak *zielig* Nou moet ik echt even poetsen hoor! Anders is Alexander strakjes weer thuis en dan krijg ik er weer van langs GRAPJE
@Simone hahaha nou ik had het ook wel geweten met een meisje... barbie, prinses alles was het geworden hehehe... me nichtje Nikki doe ik altijd kleding voor kopen en allemaal dingen die me zus dus nooit zou kopen hehehe... maar ze trekts ze het wel aan zooooooooow cute Mijn bink doe ik gewoon lekker stoere kleding, maar soms is het wel moeilijk hoor, die domme t shirts enz soms ziet het er echt niet uit.. maar jahhhh dan moet je maar naar de MExx is wel iets duurder maar hey dan heb je ook wat zeg ik maar altijd... bij de H&M hb ik de hele collectie al opgekocht van snoopy, kwik kwek en kwak... zooo leuk... Maar ga ervandoor Joaquin weigert weer eens te slapen hmzzz
ongelovelijk he... denk nou ok dan niet slapen gaan we maar even wandelen.. ik leg joaquin in de wandelwagen en hij snurkt gewoon in nog geen 1 minuut pffffff mannen begrijp er af en toe niks van hahaha
@ female. thanx @ ow. wat fijn dat Joaquin weer heeft gepoept. Ik weet hoe het voelt heb er ook heeeeeel lang last van gehad vroeger. kun je goed ziek van zijn. Geef hem maar een dikke knuffel van mij. @ simalex. groen= krampjes? hmmmmz Luca had vandaag ook groene poep (leek net klei) mss dat hij daarom zo huilerig was. @ jingels. stoere kleertjes shoppen....daar en ik ook gek op. lekker geld uitgeven Gisteravond een zeeeeeer gezellig avondje gehad was ook erg laat en toen meldde Luca zich ook nog eens om 5 uur vandaag maar lekker rustig aan een beetje bij tanken.
@Chantalk nou bij deze gegeven maar wel voorzichtig want hij snurkt nog hehehehe... even boodschappen uitladen, maar uhh lekker is dat zeg met die pampers rupsaflex nog wat . Gisteren grote boodschappen gehaald.. bij de c1000 maar geen pampers te krijgen nr3 hebben ze niet eens in hun assortiment ondanks dat het in de aanbieding is momenteel bij hun... ok dan de kleine c1000 maar proberen.. UITVERKOCHT! Nou zul je ze toch wat doen of niet.. nu ben ik verplicht om pampers nr 3 (new baby ) te halen wat 9.99 euro kost en er maar 40 inzitten schande! Maar goed, moet toch pampers hebben niet waar... Pffff die aquarium mag ook wel een schoonmaakbeurt hebben damzzz lijk wel rotte vis... steef zijn werk is dat hij wilde die domme vissen hebben ken ie hem zelf ook mooi schoonmaken... maar ze gaan elke keer dood die vissen of door ? weet nietwaardoor of die grote bikkel vreet ze hun kop eraf Maar de aquarium blijft altijd maar 1 week mooi zeg maar en dan is het weer bagger... die vissen zien niks zo... hahhahaha maar ze gaan dan met hun vinnen langs de ramen en zien weer wat grappie... bah wat flauw weer... ga er maar gauw vandoor
hahah verveel je je? Leuk werk hè zo'n aquarium. Daarom hebben wij hem weggedaan. Maar ja we hebben nog een complete dierentuin bij ons. ff denken: * 2 honden * 2 katten * 2 konijnen * 8 papegaaien * en een vijver met 12 koikarpers. als ik het zo opschrijf dan denk jeeeeetje we lijken wel gek!
@ chantalk, bah een ks...daar zat ik ook tegenaan te hikken omdat Chiara steeds draaide in mijn buik, van goed naar stuit en gewoon weer terug en terug en terug...zucht. Vandaar dat is besloten haar met 38 weken te *halen* omdat ze op dat moment goed lag maar nog niet stabiel. Echter was mijn lijf er helemaal nog niet klaar voor...maar goed...t is achter de rug allemaal Hoe is het met de beentjes van Luca? @emmetje75, ach 1 dag voordat Chiara moet dus, mijn kerel gaat ook mee hoor, ik ben nogal fel als blijkt dat ze de vloeistof te snel inspuiten. Zal dat ook zeer zeker van te voren zeggen, vaak hebben ze haast en rossen t spul erin...hierdoor krijgen ze dus die harde rode schijven...erg pijnlijk! Gelijk na de prik zelf extra wrijven en dan snel iets kouds erop! Succes! @biancanr1, nee ik heet Ninetta maar omdat ik maar 1.60 ben noemt men me Ninetje...(nienetje) Jij hebt dus een volbloed Stallion...oef...temperamentvol! Hoe is t nu met Elia? @tigger, komt vanzelf wel goed hoor! Misschien een sprongetje idd. @bibiche, eten en *donderop*, tenminste zo vertallen wij dat...als je het letterlijk vertaald is t iets met kont toch? Die woorden....jah die ken ik ook! hahaha @Erica, jah klopt ik heb een dochter van 10 jaar uit een eerdere relatie. Chiara heeft dus 2 moeders Ze is helemaal gek van dr kleine zus en Chiara is ook helemaal gek van dr grote zus! Mijn oudste meid is hier de woensdag en t weekend van vrij tm zondag, vanwege co ouderschap. De dagen dat ze er is, ben ik chiara *kwijt* @Jingels, jou ken ik ook nog wel! Leuk, goed te lezen dat t zo goed gaat met de bv zeg...hier ging t niet en ben er na 3,5 weken dan ook mee gestopt, zeer jammer maar ik had weinig keus. De anadingest (zon vervelend woord) die ik had was op zich een heel goede want de prik zat er binnen 3 minuten in...en dan had ie eerst nog een keer verkeerd geprikt...auw! Nadeel van deze meneer was, hij sprak alleen engels, zei hij...maar dat verstond ie ook niet echt...ach ook dat is achter de rug allemaal! @OW, vervelend genoeg als je kleintje niet poept zoals het hoort, ik had dat met Chiara ook, alleen comfort werkt hier wel. Nog vervelender is dat niemand je de juiste adviesen geeft, zowel de zorglijn als het Cb niet echt, ook dat heb ik ondervonden toen ik met voedingsvragen zat. Groene poep wijst idd op darmkrampen, maar das niet gek als hij niet vaak en makkelijk poept. @nemo, succes met de uitslag! Zo en dan nog een vraag voor jullie allemaal. Chiara is nu 2 maanden en wil perse om de 3 uur de fles Op zich mag ze dat nog (net) ze krijgt afwisselend 120 en 150. Ze krijgt dus nog lekker 6 flessen op 24 uur. Soms wil ze zelfs nog eerder dan 3 uur (2,5 uur) Nu geef ik daar gewoon aan toe, want ik verdom t om met een huil kind dat honger heeft aan te knoeien... Ze krijgt zo rond 23.00 de laatste fles en slaapt dan door tot 7u-7.30. Hoe gaat het met voeding bij jullie? Voor de kv gevers dus. Huilen zij ook zon 2 uur na de voeding? Ze slaapt ook overdag maar max 30 minuten na elke fles, is dan weer een half uur wakker en slaapt dan weer 20 minuten... Nu kan ze zich steeds beter vermaken maar lang niet altijd...
Female: Lief dat je het vraagt. Het gaat hier wel redelijk, ik heb misschien een date (moet eerst oppas zien te regelen), ik zit nog steeds vaak buij mn moeder, en ik geef nog steeds bv (gaat nog steeds niet super, maar ik hou vol). Ow : Bibiche: Ik ben zeker niet van plan erover te liegen, maar ik wil gewoon dat hij mij leert kennen, en mij niet geleik laat zitten omdat ik een kind heb... Ik denk er nog oevr, wat iknu ga doen... Simalex: Hihi, das een hele goeie opmerking. "Uh, waarom stroomt er nou melk uit je (.)(.)?" "Uhm...zomaar?"
@ ninetje. Gelukkig ben je alles weer snel 'vergeten' zodra het weer goed gaat. (anders zou er nooit een 2de komen ) Met Luca gaat het nu weer goed. Heeft nergens meer last van. Luca krijgt nu 5 voedingen per dag van 200 cc (180 water + 6 schepjes) Meestal slaapt hij 4 uurtjes door na een voeding en soms ook langer. Maar als hij wakker blijft na een flesje dan wil hij na 3 uurtjes alweer eten. Ik moet van het cb opletten met voedingen omdat Luca hard groeit, maar ik verdom het ook om mijn kindje te laten huilen van de honger. @ gt. Ik zou er niet te lang mee wachten om het te vertellen, maar idd hem wel eerst de kans geven om je beter te leren kennen.
hallo ladies, zo ben weer thuis van me moeder, was erg gezellig. Kreeg gister avond en vanmiddag nog kraam bezoek. Was ook leuk, Kaylie heeft een boekje gekregen met al ons namen er in verwerkt, zelfs de katten en hond! Heel leuk, en nog een setje zilver bestek met een spaar pot ( de 4de setje al ) maar in deze is haar naam in gegraveerd. Is het trouwens de bedoeling dat je dat bestek echt gebruikt of is het alleen maar voor de sier? Ninetje : Welkom, gezellig dat je er ook bent GT : spannend..... en date ! geweldig meis veel plezier, nu hopen dat het wat wordt \/ Female : leuk weer van je te horen blij dat alles goed gaat Chantalk : Zo iets hadden wij ook thuis, toen wou ik een hond moesten alle beesten in een kooi weg van peet, maar wel gezellig toch zoveel beestjes? OW : ik wil ook vissen, maar is dat echt z'n gedoe met schoonmaken? Nou ga maar effe snel boodschappen doen, hebben vanavond een bbq van een vriend, voor z'n verjaardag maar maken het niet te laat, hoop ik
@ babymei. het is zeker gezellig al die beesten...vooral als ze naar de da moeten Och ja zo groeit Luca ook op met beesten en dat hij lief moet zijn voor alle dieren.