ja hij of zij vindt het heerlijk hè? hebben ze een goede foto van genomen Je hebt wel 2 luiers nodig, maar deze doe je dan niet over het hoofdje. oja en onderaan de losse flappen kun je met een koordje of ook met tape vastbinden zodat het niet omhoog kan schuiven. @ simone. We hebben alleen een nijntje (met muziek), maar daar kijkt hij niet naar om en aan de andere kant van het hoofdje chicken little. Deze hebben we er staan omdat hij een voorkeurs houding heeft. Nu chicken er staat kijkt hij ook naar hem. Zo wisselt hij beide kanten mooi af. Meestal brabbelt hij wat tegen dat beestje en valt dan van zelf in slaap.
He meiden ik heb ook een topic geopend over dat Elenora al om 20.30 uur haar laatste fles krijgt en doorslaapt tot 7 uur. Jaja ik weet wat een luxe maar ik lees veel over dat ze niet te lang zonder voeding mogen! Maar ze krijgt gewoon 4 keer 150 en 1 180 als laatste fles rond 20.30 uur.
@ simone. ja zielig hè. Dat hb ik dus ook niet gedaan. Ik heb nu een bakerzak (had ik eerst geleend van het cb) maar ik heb ook eventjes met 2 luiers gewerkt. Opzich gaat dat ook prima en heb je zo'n zak helemaal niet nodig. Ik heb hem nu van mijn schoonzusje geleend.
@ bibiche. Luca heeft vannacht ook heel lang doorgeslapen. Rond 22 uur zijn laatste flesje en vanmorgen heb ik hem om 9 uur wakker moeten maken. Volgens mij kan dat geen kwaad. Alleen als ze pas geboren zijn mogen ze niet langer dan dacht 8 uur zonder eten.
Hai hai, Zo hier de laatste babymassage achter de rug. Was erg gezellig. Ik vind het wel jammer, want het was een leuk uitje. Maar goed, over 2 weken moet ik toch weer aan het werk.. Tjonge, weet amper nog hoe je het schrijft. Rachl, Lindsey is weer lekker gegroeid, hoop dat ze niet al teveel last heeft van de prikjes. GT, haha, drukte bij je dus.. Sterkte ook voor Josh.. Jingels waarom verkoop je hem? Straks zul je hem toch nog nodig hebben? Of steriliseer je anders? En ik begrijp wat je bedoeld met maatjes-afscheid nemen. Alhoewel ik stiekem wel blij was dat 56 te klein was, want ik vond de keuze erg minimaal. Ik kan nu allemaal veel leukere meidenkleding kopen voor haar. Emma kan nog steeds niet zonder bakerzak. Ik heb het al wel geprobeerd, maar ze is nog net te druk meet haar armpjes. Niet het inslapen, maar tussendoor als ze een beetje wakker wordt. Ze kan zich enorm uitrekken, echt overdreven bijna en dan gaan die handjes heel hard langs haar gezichtje. Het wordt al beter. Anderzijds, ze vind het nog heerlijk in de zak, dus ach... Chantalk, jammer dat ik de foto's nu niet kan zien. LZ, Emma is sinds vorige wek over naar groot bedje. Het is inderdaad dan wel een heel kleintje in een groot bedje. Ik hoor vaker dat die kleintjes zich door het hele bedje slepen, Emma is nog nooit een cm verplaatst.. Super dat het logeren zo goed gegaan is! Simone echt waardeloos dat het rooster omgegooid is. Zo kun je nooit inspelen op je kleintje... Ik vraag m af of dat ze dat zomaar mogen doen. (ondanks dat het soms niet anders kan) Ik hoop dat het toch nog goed komt nu. Bibiche, 10 uur mag prima. Ze krijgt voldoende voeding. Niet te druk over maken, pas als je niet meer aan 5 flessen zou komen op een dag moet je haar wakker maken.
@Bibiche een baby mag ongeveer 10 uur zonder voeding, komt niet op een kwartier meer of minder aan zeiden ze op het CB. Lindsey slaapt van 21.00 tot 7.00 en doet dit al een paar weekjes.
Ik praat wel heel kort door de bocht.. Ik heb even gereageerd in je topic, Bibiche. Ik zou als ze voor 2100 uur komt toch even proberen om 2300. En ik zou proberen wat meer aan te bieden overdags. Zodat je meer in het ritme van 4 uur komt. Emma heeft ook een paar dagen het ritme van 0700, 1100, 1400, 1700 en 2100 gehad. maar omdat ik haar wel altijd moet maken voor de laatste fles, ik maakte haar dan rond half tien wakker ipv 2100. Zo kom je weer beter in het ritme terug. Nu is ze weer terug op 0700, 1100, 1500, 1900, 2300.
GAAP... en daar ben ik nu eens HEEL erg jaloers op! ben vandaag echt een dufkonijn.... moet eigenlijk nog opruimen hier want mijn schoonmoeder komt straks en het is echt een rotzooi.... alle spullen van het logeren liggen her en der....maar ben eigenlijk nog zoooo moe... ben jaloers op ons kleine ventje die lekker ligt te slapen, had ik misschien ook ff moeten doen....
Aahhh Steven gaat vanzelf doorslapen hoor meid! Maar weet ook wel dat ik heel veel geluk heb dat ze al zo lekker doorslaapt! Knuf!
haha tigger ja ik las het net ook dat ze om 21.00 laatste flesje had. Heb ook weer te snel gereageerd Luca slaapt meestal van 22.00 u tot 7.00 of 8.00 uur. Tenminste als hij is ingebakerd als hij niet is ingebakerd dan wordt hij om 5 uur alweer wakker. zo ons mannetje is dan eindelijk in slaap gevallen. Vanmorgen was hij aan het geeuwen terug in bedje gelegd maar toen heeft hij heel langer wakker gelegen. Uiteindelijk maar gaan wandelen en toen we terug kwamen heeft hij even in de draagzak bij mij geslapen. Na zijn flesje om 12.00u (eigenlijk pas om 13.00 u maar hij had alweer honger) in bedje gelegd maar toen was het echt krijsen. weer terug naar boven nog een beetje laten drinken (had zijn flesje niet leeg) en ingebakerd en nu is hij dan toch in slaap gevallen. Kan dus ook nog niet helemaal zonder bakerzak. Soms gaat het goed maar soms......
Hallo meiden, @Amilah fijn om weer wat van je te horen. Succes met alle regelzaken! Tja als Ameera veel wakker is dan is het best druk he. @Simone wat vervelend van die diensten, probeer je alles goed te regelen Binnen nu en een maand zijn we (bjna) allemaal werkende mei mama's Ach van die centjes kunnen we weer heel veel schattige kleertjes kopen @Tassie Dylan en Tessa zijn net zo oud maar volgens mij is Dylan sneller. Tessa rolt nog helemaal niet en haar handjes ziet ze wel, stopt ze in haar mond maar verder niet. @Chantalk vervelend als je op een verjaardag zit en je beebje werkt niet mee. Ik zie ook nog steeds een beetje op tegen dat soort dingen. Ze zijn nog zo onvoorspelbaar in de buien. Luca knuf terug, leuk he typen met mama. @Chantal87 succes met huizenjacht. @Bianca hier een gewone bevalling maar een mega buik (ben bang dat die ben en jerry's tijdens de zwangerschap niet allemaal 'nodig'was ) Sterkte met het weer werken, klaag maar lekker van je af. Starten is even moeilijk, komt vast goed meid. Is het gelukt met het rooster? @Bibiche ik heb inderdaad ook het idee dat Tessa mij echt zoekt en bij mij rustiger word. Ze zien meer en herkennen mama ook echt. En dat willen we eigenlijk ook zooooo graag toch @Ow succes met de logeer poging, alle begin..... @Emmetje zolang Tessa het 'pikt'wil ik fles en borst geven. Dat kolven is niet mijn hobby en aan de borst is zo gezellig. Ik doe het nu al een paar dagen door elkaar heen en het gaat steeds beter. @Ninetje ben benieuwd of het slapen nu beter gaat. @Jingels ja bij een maatje groter laat je weer een maatje achter ook he Aan de andere kant moeten we blij zijn dat ze goed groeien. @Lz vervelend dat die nachten nog gebroken zijn. Wel fijn dat het logeren goed ging. Ik heb tegenwoordig een 2e slaapzakje want Tessa beweegt ook door het hele bed zonder dat ding. @Tigger vond Emma de overgang naar het grote bedje geen probleem? @ Rachel heeft lindsey nog geen reactie op de prikjes? @Gt succes met de prikjes. Ik had Tessa vannacht om 24.00 de laatste voeding gegeven. Om 9.30 schrok ik wakker, Tessa lag te duimen in bed. Zo voor het eerst in weken meer dan 8.00 slaap mijn lichaam weet niet wat er gebeurd Tessa slaapt al bijna de hele dag en is alleen rond de voedingen 3 kwartier wakker geweest. Gisteren heeft ze van 13.00 tot 20.30 geen slaapje gedaan. Heb haar steeds netjes na max twee uur op bed gedaan maar ze schreeuwde alles bij elkaar Tja wie bepaalt hier uiteindelijk .......juist
Simalex; Aan 1 kant heb ik wel weer zin om te werken en aan de andere kant zie ik er ook tegenop om Dylan over te laten aan een ander, maar we zullen zien hoe het gaat. Erica; Hij rolt zich nog niet om hoor. Hij probeert het wel . Wel drukt hij zich echt op. Wat een heerlijke nacht zeg! Bibiche; Dylan zijn laatste voeding is ook meestal rond 9 uur en dan komt hij weer tussen 6 en 8. Zolang hij het er prima op doet vind ik het geen probleem. Tigger; Gaat snel he dat je weer aan het werk moet? Zie je er tegen op? Liefs Nathasja
@Tigger: ik moet eerlijk zeggen dat ik voor het steriliseren altijd mijn grote soeppan gebruik, en dat vind ik ideaal, heb die hele magnetronsterilisator nog niet eens uit de kast gehaald, en nu staat 'ie daar maar. Ik dacht misschien kan ik 1 van jullie er blij meemaken als reserve ofzo. Ik geloof dat het Bibiche was, die hem had doen smelten? Ik vind het met die pan gewoon hardstikke makkelijk.
@ erica haha ja we hebben nu al niks meer te zeggen. lekker hè zo'n nachtje Het is wel handig als ze zelf duimen. Luca probeert het wel, maar hij snapt niet dat hij zijn duim uit zijn vuistje moet halen
Erica, Nee was geen enkel probleem. Ook in het campingbedje bij anderen vind ze prima. Wandelwagenbak daarentegen.. Die namen we eerst mee als we ergens heen gingen, nu gaat het campingbedje mee. Tassie, nee het valt mee. Komt ook doordat ik en super gast-mama heb gevonden en mijn eerste dag werken is Emma gewoon thuis bij Peter. Jingels, gelijk heb je. Ik deed het eerst ook, maar ik vind het juist een gedoe vergeleken met de sterilisator. Maar ieder zijn voorkeur. Ik vergat ook weleens dat het op stond.. Magnetron stopt automatisch. Dus Tigger-proof..
hihi grappig om te zien is dat hè? Soms help ik hem een beetje, maar dan wordt hij boos, het is nu al... seluuuuf doen!