@ emmetje. Morgen moet Luca gaan oefenen op het kdv. Ik mag hem de hele dag brengen, maar ik denk dat het ook maar 2 uurtjes worden.....vind ik lang genoeg ff een fotootje:
ha goddess.... internetdaten... haha leuk he? Pas maar op hoor, want voor je het weet heb je een ukkie erbij (wij kennen elkaar ook via een datingsite en nu 3 jaar later... ) Simone, niets over het hoofd gezien hoor... heb het hier best druk en kom niet zo veel meer en als ik kom heb ik eerst achterstallig lees-onderhoud te doen en voordat je het weet hoor je al weer een honger-kreet! Hmm die hoge plank is vast te hoog voor je niet-snoep-discipline.. misschien een lagere zoeken ... maar jij was toch zoveel afgevallen tijdens je zwangerschap... en nu? Ik pas opeens allemaal kleren die ik niet meer paste voordat ik zwanger was... haha.... aanstaande vrijdag hebben we een feest en ik wist echt niets aan te trekken... (al mijn bloesjes pas ik niet, te dikke (.)(.) en mijn broeken zijn allemaal te groot...) dus ik nog eens in de kast kijken en tegen beter weten in een heel leuk rokje gepast wat ik al 3 jaar ongedragen in de kast heb hangen (omdat ik hem dus niet meer paste) haha en ik pas het nu gewoon! echt grappig en ook nog in de hippe zwart/wit kleuren.... helemaal blij, want shoppen wil ik nog niet aangezien mijn figuur nog zo veranderd. de 2 broeken die ik had gekocht een paar weken geleden zijn nu alweer te groot. Over Ikea gesproken... ben ik gisteren ook geweest. Heb daar de babygym gekocht. Is echt een succes! Steven heeft vandaag lekker liggen slaan en maar kijken als zo'n dingetje beweegt. Voordeel vind ik dat het geen plastic is... houd ik niet van. Zo hebben we van collega's van die plasticzut gekregen van Winny the Pooh... zo'n mobiel met muziekjes/licht etc en een springend/lachend tijgertje en een grote teletubby en wij vinden het echt vreselijk... (sorry als ik hier mensen voor het hoofd stoot...) We denken eraan om het op markplaats te zetten, want het is megaduur spul (hebben ff gegoogled en zijn onwijs geschrokken over de prijzen van die spullen.... ) maar goed.... Ohja hilarisch... Steven net in bad gedaan, het was zijn badtijd en had toevallig zichzelf net ondergepoept... dus hij in bad en 3 keer raden wat hij gaat doen... juist poepen.... gedverderie! dan is het echt super onhandig als je alleen bent! maar goed, de badsessie heeft gewoon veel meer tijd gekost met als gevolg dat meneer schoon, nog wat gedronken heeft en nu heerlijk ligt te knorren! maar jakkie, het was echt ranzig....
Kan helaas niet reageren, ben ziek! 39,2 koorts, snotverkouden (hele neus zit dicht) en hoest me kapot. Ben ook steeds zenuwachtiger aan het worden voor morgen. Lief dat jullie aan me denken, zal het laten weten morgen maar denk dat ik zak, weet niet waarom dat idee heb ik gewoon. knuffel!
rachel, beterschap, dikke knuf. suc6 voor morgen. komt vast allemaal goed. En als de examinator zich op zijn gemak voelt om naast je te zitten maakt het echt niet uit als je een paar foutjes maakt. Had ik namelijk...50 waar je 30 mag en 30 waar je weer 50 mocht, parkeren in een vak...stond helemaal scheef Maar hij voelde zich wel op zijn gemak naast me dus ik was wel geslaagd. En nee... ik had geen kort rokje aan
heeee waar zijn alle kletskousen gebleven Nou ja in je eentje kletsen is ook niet zo gezellig dusssss tot morgen dames, manlief moet weer leren met de laptop.
hallo meiden, ik heb vandaag gewerkt en heb overal spierpijn en mijn voeten niet normaal meer. Dirk was vandaag thuis bij Belle en volgens hem heeft ze de hele dag gehuild. ik ga even bij lezen. gr chantal.
@Simone: ik kom hier wat minder. Kost veel te veel tijd Maar alles prima hier. Veel kindjes prikjes gehad las ik: sterkte voor de kindjes en de mama's. Groetjes aan iedereen.
@Simone: ja, ik had mijn kleren meteen in de was gegooid en ben zelf meteen onder de douche gestapt. Ik denk idd dat ze zich niet gerealiseerd heeft hoe besmettelijk het is.
vandaag naar het cb geweest bono is weer door de apk keuring heen bono weegt nu 6600 gram en is 63.5 cm lang hier gaat alles super goed met ons gezinnetje
Succes morgen Rachel en beterschap. Ik heb ook weer een stunt. Kom net van de ha af. Heb me toch een giga buikpijn. Nou heb ik een baarmoederinfectie gehad en die is dus nog neit over. Alleen niet zo handig met een spiraatlje zetten. Beetje dom ook van mn ha om dat niet eerst te checken. Ik had er nal geen last meer van. Maar goed, heb nu medicijnen gehad en als het overmorgne niet beter gaat moet mn spiraaltje er weer uit. Heb ik weer. Moet nu iig rustig an doen, niet te zwaar tillen enzo. Ben blij dat manlief thuis is .. kan hij de kids heen en weer sjouwen. Alhoewel, Britt loopt, dus dat scheelt weer. Ga zo mn mannetje maar is de laatste fles geven .. kijken hoelaat hij dan weer vanplan is te komen vannacht. Snap niet dat hij nog wakker wordt, in bed liggen is toch veel lekkerder snachts Vervelend trouwens die prikje, vooral als ze er zon last van hebben. Britt heeft er nooit last van gehad, gelukkig. Je kan van VSM Tujababy kopen. Das om de weerstand te verhogen bij die kleintjes en hebben ze er minder last van. Weet niet of het bij Britt daardoor komt, maar ze heeft nooit last gehad. Aai, Jørre alarm. Zal wel een poepbroek hebben. Beter in zn luier dan in bad Truste meiden
@ninetje: wat houden die extra plooitjes in? En zie je dat ook zelf? Zo wat een verschil van 120 naar 180 met de flessen, krijgt ze dat ook op? @jingles: zo lekker slim die vrienden van je Als ouders moeten ze toch weten hoe besmettelijk het is. @simalex: ik heb spierpijn van het sporten Hoe is het met jullie eigenlijk? Leuke foto @tigger: ze is lekker gegroeid Elenora drinkt ook maar 1 of 2 flessen van 180. Ik bied dit ook alleen in de avond aan. Ik neem aan dat kinderen inderdaad drinken hoeveel ze nodig hebben. Ze heeft iig genoeg plasluiers @emmetje: jullie hebben een leuke indruk achterlaten op het kdv @chantalk: succes morgen met je kleintje brengen naar het kdv, dit lijkt me zo moeilijk Ik wil zelf met 6maanden of zo gaan werken voor 16 uur en in het begin ga ik haar bij de oma's wegbrengen maar daarna wel naar een kdv is veel leuker voor haar. @LZ: ruilen van kleding ahah ik pas niks meer omdat het te klein is Lekker dat poepen in bad @rachel: he balen joh dat je ziek bent, ga je dan wel afrijden? Misschien ben je juist minder zenuwachtig omdat je je toch suf en ziek voelt. En van het beste uitgaan meid. Ik ben pas ook de 3de keer geslaagd. @chantal87: hoe was werken? kan me voorstellen dat je spierpijn hebt, niet normaal hoe je lichaam achteruit gaat na bevalling en verlof @silvie: niet echt slim nee van je ha Pff ik kan niet wachten om mijn meissie weer te gaan zoenen en kroelen. Ik durf het nog niet met de koortslip, het is bijna weg maar ik wil zeker weten dat het weg is. Maar ik mis het zo vreselijk.
Lijkt me ook vreselijk Bibiche. Als ik even mijn hersens laat kraken staat me iets bij over de koortslip ( herpes-variant), namelijk dat 90% van de wereldbevolking met het virus geboren wordt, en dus 10% het maar niet heeft. Of het naar voren komt is dus per persoon verschillend. Waarschijnlijk heeft jouw meisje het virus al,maar je man kan ervast meer over vertellen. Gelukkig ben je er bijna van af. Jelte had vandaag voor het eerst in bijna 2 weken weer gele poep! Wie van de kindjes is ook zoveel aan het clusteren 's avonds, waarschijnlijk om de nacht door te komen.... @GT: hier even een positief i-netliefdesverhaal. Menno en ik hebben elkaar ook via i-net ontmoet, via een gewone chatsite, geen datingsite. Binnen een jaar had ik mijn baan opgezegd, verhuisd naar noord-holland woonde ik samen, en een huis gekocht. En ben zo blij dat ik het gedaan heb, heb heel goed naar mijn gevoel geluisterd. Als het zover is, zit 'ie er tussen!
@Bianca volgens mij eten die kleintjes wel wat ze nodig hebben, ene dag meer dan de andere. Als je twijfelt kun je altijd het info nummer van het cb bellen. @Gt jij bent goed bezig met je reacties. En een vierling naaaaa neeeeeee @Rachel succes morgen. @Chantal vervelend dat Belle de hele dag moest huilen. Hoe ging het met jezelf het werken (afgezien van het lichamelijke )? @Tigger zo dat klinkt goed met de verkoop van je huis . @Simone ja dat is echt spelen, pakt ze het vast? @Bibiche dat kan ik mij goed voorstellen dat je wil knuffen. Mijn zus was hier laatste een dag om mij te helpen Tessa aan de fles te laten wennen. Zodra ik haar had wou ze alleen de bordt dus mijn zus haalde haar uit bed, voede haar etc. Aan het einde van de dag wou ik haar zoooo graag gewoon alleen maar zelf vast houden @Silvie balen meid hopelijk kan je spiraal gewoon blijven zitten. Alle andere ook groetjesss. Wij zijn vandaag een kasteel ruine gaan bezoeken. Was heerlijkw eer. Kon natuurlijk niet overal met de kinderwagen komen maar we hadden een mooi plekje uitgezocht in het zonnetje waar we om en om even bij Tessa bleven. Die lag lekker in haar wagen rond te kijken. Daarna hebben we nog een heel stuk in de omgeving gewandeld, lekker hoor.
Jingels Tessa clustert ook elke avond. Dit doet ze eigenlijk al een beetje vanaf 17.00. Ze eet dan ieder uur wel wat tot 20.30 en gaat dan de nacht in. Zal wel nodig zijn op een of andere manier. Hoe doet Jelte dat?
Bedankt allemaal! Ben best zenuwachtig maar niet meer ziek. Koorts is weg alleen nog snotverkouden. Jasper is mega chago omdat vanacht een vriendin mij wakker belde voor een lul verhaal terwijl ze wist dat ik mega vroeg moest opstaan voor mijn examen. Heb haar net maar een boos smsje gestuurd. En ik was voor het eerst vergeten mijn geluid uit te zetten...dom! Nou ben benieuwd....
goede morgen, ff snel een berichtje. Rachel, nogmaals suc6 Ik moet Luca zo wakker gaan maken om naar het kdv te brengen. Heb er helemaaaaaaaal geen zin in. pfff wist niet dat het zo moeilijk was. Eerst was het de bedoeling dat oma zou opassen, maar voor de ontwikkeling van Luca is het beter om ook naar het kdv te gaan. En je kan beter vroeg beginnen dan als ze al ouder en eenkennig zijn. Tenminste dat dacht ik altijd maar nu....... Nou ja eens moet de eerste keer zijn niet waar? tot straks en dan zal ik een verslagje doen van hoe het met Luca (en mama) is gegaan.
Rachel, onwijs veel succes! (je bent al bezig) Chantalk, succes vandaag. Het schijnt dat de eerste dag het moeilijkst is. *knuf* Tassie, ook succes. Komt vast goed. Even ego, Emma heeft gisteren haar handjes ontdekt! En mijn beste dinnetje heeft om half tien haar 20 weken echo! Zow spannend, weten we straks wat het wordt
dank jullie pffff dat valt ff tegen je kleintje achterlaten bij vreemden Hij lag daar heel zielig ingebakerd in zo'n groot bedje. Ik ging nog ff kijken voor ik weg ging en hij keek me heel zielig aan zo van....laat je me hier helemaal alleen liggen? Ik ga maar gauw wat poetsen ff gedachten op wat anders, want anders rij ik alweer terug naar het kdv mams het zijn maar 4 uurtjes stel je niet aan! Tassie, jij ook sterkte