@chantalK: oh wat erg lijkt me dat. En vooral als ze je zo zielig aankijken @jingels: dankzij de bv heeft ze ook antistoffen binnengekregen. En ik merk niks aan haar, ze heeft geen koorts enz Gelukkig maar want ik heb me wel heel erg veel zorgen gemaakt. @tassie: jij ook sterkte met de eerste wendag @rachel: ik ben benieuwd succes nogmaals erica: ik kan inderdaad niet wachten om haar helemaal onder te zoenen Zo het is lekker weer dus dat betekend vanmiddag lekker ff wandelen.
Chantalk en Tassie succes met de wendag. Kan mij zoooo goed voorstellen dat het moeilijk is. Ik denk dat het uiteindelijk heel goed is voor de kindjes en het komt allemaal goed, ook met de mama´s Tigger leuk zeg dat Emma haar handjes heeft ontdekt, is ze er druk mee : Spannend he zo een echo, heeft ze een voorgevoel wat het is : Bibiche wandelse. Wij krijgen vandaag visite en gaan ook lekker wandelen en even aan zee kijken, het is er goed weer voor. Fijne dag allemaal.
jaaaaaaa! gefeliciteerd! Zo huisje klaar nu met de hondjes wandelen en dan snel nog ff winkelen (ff Luca verwennen ) @ erica. het komt zeker goed. Het is ook goed voor Luca. Hij kan slecht tegen drukte en lawaai dus ik ben heeeeel benieuwd hoe hij het doet daar met al die kindjes en speelgoed met geluid.
Chantalk en Tassie veel sterkte met de wendag! @Erica veel plezier bij de zee! @Tigger leuk van haar handjes! En en en wat word de kleine jongen of meisje?
Rachel; Gefeliciteerd! Tigger; Wat leuk zeg dta ze haar handjes heeft ontdekt! Ben benieuwd wat het wordt van je vriendin! Erica; Veel plezier met de visite! Lekker hoor wandelen langs het strand! Chantal en wat heb je voor leuks gekocht! En hoe is het gegaan? Wendag is goed verlopen. Mama mocht er vandaag nog bij blijven Vrijdag gaat mama weg. Ben benieuwd hoe het dan verloopt. Nu ligt hij lekker in bed te slapen. Hij vond de meisjes welleuk daar hihi hij was enige jongen vandaag de andere waren op vakantie! Liefs Nathasja
Zo dat hebben we weer overleefd Luca ligt weer lekker in zijn eigen bedje te slapen. Hij heeft een schriftje mee gekregen waar de dag staat in beschreven. Luca heeft het heel goed gedaan. Toen ik weg ben gegaan is hij meteen in slaap gevallen en om 10.10u werd hij weer wakker. Ze hebben hem toen in de box gelegd met de muziek mobiel. Zolang het mobiel draaide was het goed maar als die stil was dan ging Luca mopperen Tot het mobieltje stuk was toen was het brullen (komt de eerste dag meteen muziekmobiel stuk )Na zijn flesje van 10.45u is hij na wat mopperen weer lekker in slaap gevallen en werd pas wakker toen ik naast zijn bedje stond. Hij heeft het dus heel goed gedaan de eerste dag. Nu kan ik hem met een gerust hart volgende week weer weg brengen. @ Tassie, ik heb een heel leuk hoedje voor de zon gekocht. Ik heb het hem meteen opgezet in de auto. Hij vond het wel leuk begon meteen te lachen Zal straks een foto maken.
Rachel: Gefeliciteerd met je rijbewijs! (weer een gevaar erbij op de weg ) GRAPJE! Wij springen nu in de auto naar het ziekenhuis... En vanmiddag BBQen bij pake en beppe, dus ben verder niet online. Heb trouwens de meeste foto's af laten drukken dus ik kan beginnen met inplakken in het babyboek, leuk man! Groetjes Simone
@ rachel: GEFELICITEERD! Heb je je eerste uitje al gepland? @ chantalk: sterkte met de wendag! @ tassie: leuk dat je er bij mocht blijven tijdens de wendag, vrijdag komt dus voor jou de echte vuurdoop! @ tigger: leuk dat ze haar handjes ontdekt heeft. Ik kan niet wachten tot Emma ze ook ontdekt, het lijkt me zo leuk om te zien. @ Erica: heerlijk even naar zee! Geniet er van. Ik begin me nu steeds meer te beseffen dat ik straks niet meer de hele dag bij m'n meissie ben. We zullen er vast allebei wel aan wennen en ik zal er in ieder geval dubbel van genieten als ik wel lekker thuis ben bij haar. Soms twijfel ik of ik wel fulltime wil blijven werken, maar als ik part-time zou willen werken, zou ik een hele andere functie moeten krijgen en daar heb ik ook niet zo'n zin in, bovendien krijgen we het dan financieel een stuk moeilijker. Ik moet maar gewoon er op vertrouwen dat het voor Emma nu goed geregeld is en ze niets tekort zal komen.
pfff emmetje. Ik kan het me voorstellen. Ik zou er niet aan moeten denken om full-time te gaan werken. Mijn man zei al laatst dat hij wou stoppen met de opleiding. Dat zou betekenen dat hij geen werk meer heeft en dat ik dan full-time zou moeten gaan werken. Ja... dacht het van niet! Het is nog maar een half jaartje dat moet hij toch maar fkes volhouden.
nog even over die prikjes: gebruikten ze bij jullie ook van die grote naalden? volgens mij kunnen ze dat best met kleinere naalden doen. Naalden bestaan in veel soorten en maten, maar ze gebruikte daar echt de een na grootste!
Ik heb geen idee, heb niet gekeken vond het zo eng kijk bij men eigen ook niet als ze moeten prikken bij mij.
Hier gebruikten ze een klein naaldje...sneu zeg zo,n grote naald voor zo,n klein kindje! Ik weet niet hoe ik hem hier moet plaatsen maar heb een nieuw filmpje, hij staat ook op onze site (www.lindseyzandvliet.beebiesite.nl) dan onder filmpjes. Hij heet brabbelen en lachen, vind hem echt super
Thanks allemaal. RACHEL GEFELICITEERD! WAT GOED! Mijn dinnetje krijgt waarschijnlijk een meisje! Was niet heel goed te zien helaas... Maar het belangrijkste: Alles was goed met de kleine... Chantal, super dat het zo goed is gegaan vandaag! En dat hoedje! Geweldig! Tassie, Fijn dat het bij jou ook goed ging. Simone succes in het ZH en veel plezier bij de BBQ. Emmetje, lijkt mij ook pittig full-time. Ik werk ook fulltime, maar heb 2 dagen ouderschapsverlof voorlopig. Daarna zien we wel verder. Rach, ga zo je filmpje bekijken.. Kijkers komen nog een keer kijken... Zij was vandaag met haar vader, vriendje kon niet mee, dus komen ze waarschijnlijk zaterdag nog een keer. Hopen dus. Wij gaan vrijdag bij 4 huizen kijken. Gewoon om een idee te krijgen en om eventueel te schrappen..
tigger, wat spannend. Heerlijk nieuwe huisjes bekijken en al inrichten in gedachten.....krijg er ook helemaal zin in :-k we wonen hier pas 3 jaar dus nog ff wachten. Luca heeft tot 15.00 u geslapen, toen moest ik hem wakker maken om papa van zijn werk te halen. Natuurlijk valt hij in de auto in slaap dus thuis weer in bedje gelegd. Ga ik na 10 min kijken ligt hij helemaal boven in bedje te lachen Weer terug onder de dekentjes...na een paar min. ff luisteren...en ja hoor meneer is aan het poepen luier verschoond en ja toen was hij natuurlijk weer klaarwakker. Net na het eten (ons eten ) in badje gedaan flesje gegeven en meneertje was vertrokken naar dromenland. Heerlijk dat is weer lang geleden dat hij 's avonds slaapt. Meestal na het flesje van 19.00 u blijft hij wakker tot 22.00-22.30 (laatste flesje) Dus nu ga ik maar eens ff kijken of er een filmpje op tv komt dat is ook al weer lang geleden.