oh Emmetje; Wat vervelend zeg! voor jullie allebei. Ik hoop dat het nu weer goed gaat met Emma. Zal vast goedkomen met Emma op het kdv. Jingels; Kan me voorstellen dat het dubbel is. Wel lekker dat je toch wel lekker hebt gewerkt. Tigger;lekker hoor dat je veel kijkers hebt. Voor je het weet zit je in je nieuwe huisje Chantlak; fijn he dat voetbal hihih. Maar wel leuk dat Luca reageerde hihi Lekker dat jullie een avondje voor jullie zelf hadden. assepoester ze groeit goed zeg. Hoe is het nu met Sabrina? Heeft ze veellast gehad? Erica; Lekker hoor dat het goed gaat. Heeft ze nog last gehad? Bibiche; wat heerlijk he zo een nacht! Dyaln gaat zijn helke bed door. Ligt ook van dwars in zijn bed. Chantal87; Ik vind het logisch hoor dat je er aan moet wennen. Ik zie nu al op tegen maandag. Dan zie ik hem de hele dag niet, maar gelukkig ben ik dinsdag weer vrij. Gister zijn we naar de camping geweest bij familie. Was erg goed gegaan we waren om 9 uur thuis. Dylan ze laatste voeding gehad en hij kwam om half 8. Wat een ventje. Om 10 uur gaat hij weer wennen bij het kdv mama blijft er een uurtje bij en dan blijft hij nog tot half 1 alleen. ben benieuwd hoe het gaat. Liefs Nathasja
Hey Tassie, yeps auto is weer gekeurd en het logeren was perfect gegaan. Joaquin heeft een eigen kamertje bij oma en dat vond hij wel fijn... dus dat scheelt alweer nie twaar. Alleen om 4 uur was hij gekomen.. 60cc gekregen en heeft toen weer geslapen, heel af en toe slaapt meneer nu ook door tot 6 uur a half zeven dus er komt al verandering in niet waar.... En Dylan alles goed met hem? Voor de andere dames... sorry te veel gekletst is too much om te reageren hihi... Ik ga gauw weer even verder met het stofzuigen! Toedels Knuff Brigitte
Gaat zeker de goede kant op! lekker hoor! Hoe is het mama vergaan? Dat joaquin aan het logeren was of was je mee? Met dylan met prima ligt nu weer in bed en moet om 10 op kdv zijn. Jammer trowens voor Steef. Mijn msn staat bijna altijd aan. Dus ik zie je berichtjes wel en reageer ook maar meestal ben jij dan offline. Ik vergeet hem gewoon uit te zetten. Stofzuigse
Ow never mind, Steef zegt nu wel dat hij weet wat hij heeft qua werk........ maar er staan ook van die giga goed recensies op he over dat bedrijf NOT! dus dat zegt dan alweer genoeg hahaha... Maar de msn ah ja maakt niet uit hoor... we moetne nog wel effe afspreken van hoe of wat ivm volgende week.. oja er is een nieuw zwembad ofzoiets geopend he met zout water voor baby's is dat nie twat? Spannend dat dylan zo weer mag... en hoe voelt dat nu? Ik miste joaquin heel erg, en om 3 uur snachts werd ik wakker hihi.. ik steef wakker maken van ahh ik mis me jochie wel hoor
ik heb verder niets over het bedrijf gelezen, maar als het slecht is dan is het maar goed dat het dan niets is geworden. We zouden eens kunnen kijken voor dat zoutwaterbad. Misschien is het leuk om vrijdag wat te gaan drinken bij de kemphaan. Ik kan me voorstellen dat je hem miste. Ja het is even wennen, maar hij vind al die kindje erg leuk. Ik zou het erger vinden als hij alleen, maar aan het huilen was. Gister op de camping ook hij had veel sjans en lachen met die meisjes echt geweldig
aha dus het is nu al een chameur De Kemphaan uhhhhhhhhh leg uit hahahaha.... zie je kent meer als ik in Almere hahaha...
Stichting aap ken je dat wel zit op de waterlandse weg. Daar zit een brasserie en je kunt er ook wandelen.
Hey dat ziet er leuk uit. Hier een link http://www.vanrheenensport.nl/ Van dat bad. Heb net ook even gebeld en er is nog plaats elke dag is babyzwemmen daar... van half 10 tot 10 kosten 3.50 per keer. Weet niet of je het wat vind en anders gewoon in buiten
goedemorgen tassie en onzewonder, jullie waren al vroeg vanochtend. Ik begrijp dat jullie lekker gaan babyzwemmen samen, leuk! Hier hebben ze pas babyzwemmen vanaf 6 maanden... misschien ga ik eens bij andere zwembaden in de buurt informeren. Emma heeft heerlijk geslapen, ze lijkt geen last te hebben van haar duimpje gelukkig.
@Emmetje fijn dat ze geen last heeft van haar duimpje, maar ik had begrepen dat je de nageltjes nog niet mocht knippen maar moest vijlen?!? of zeg ik nu iets raars? Pff heb jij het beter dan mij met je 1 min lopen... ik heb me er naar op verkeken eigenlijk ik moet maar liefst 15 a 20 min lopen, en we hebben geen 2e auto nog...en ik moet daarvoor ook nog giga sparen dussssssssssssssss paniek in de hut!
Dat is wel een eindje ja. Dus je moet even bedenken hoe dat gaat. Kan Steewf niet met de trein. Asl hij dag dienst heeft. Ik knip ze heel lang. ik geloof dat je de eerste 6 weken moet vijlen.
Ow ok, dan ga ik ze ook knippen want het is af en toe een slagveld hiero Uhh nee dat gaat niet, en daarbij is het ook nog eens te duur omdat het 10 euro kost op en neer naar Amsterdam, terwijl wij ene tank van 15 euro nodig hebben voor 5 dagen in de week op en neer rijden Amsterdam... en dat vind ik dus zonde... moet nog even kijken hoe ik het ga doen... of ik ga een andere school zoeken maar ja moet ik het wel voor 16 augustus doen anders niet meer hahaa Ik ga er ook vantussen... Toedelsssssss good luck op de kdv