goede morgen Ik vraag me af hoe Luca het voor mekaar krijgt maar hij lag vanmorgen alweer helemaal bovenin dwars in het bedje. Beentjes door de spijlen en dat met een bakerdoek om We gaan hem vanaf vandaag proberen om niet meer in te bakeren, want als hij dat al klaar krijgt zou het me niks verbazen als hij zich een keer op de buik draait (ook al is het per ongeluk). Het is lekker weer dus ik denk dat ik maar eens even naar mijn ouders ga wandelen met Luca (zo'n 20-30 min lopen) tot strakjes dan maar
@chantalk: haha ja grappig is dat he, ze ligt ook altijd dwars in bed @tassie: succes meid @emmetje; oeps in haar duim knippen, zielig hè. Knippen doe ik meestal wanneer mijn man er ook bij is of hij doet het alleen. @ow: wat ga je voor luier aan doen als je gaat zwemmen met de kleine, hebben ze zulke kleine zwemluiers?
@ bibichie: ja, mijn man was er nu ook bij, hij heeft het pleistertje er om gedaan. Dat knippen blijft gewoon lastig omdat die handjes zo beweeglijk zijn en je kan ze moeilijk vragen even hun handjes stil te houden. Emma zat net naar haar duim met pleister te kijken en vervolgens keek ze mij vragend aan alsof ze wilde vragen: "wat is dat voor iets raars aan m'n handje" Dat terwijl ze haar handjes zelf nog niet ontdekt heeft, tenminste niet dat ze die grondig bestudeerd. Maar ze ziet dus wel dat er nu iets op zit wat er eerder niet zat.
@ow: haha hopelijk gaat hij dan niet poepen @emmetje: lief he die handjes ontdekken. Vanochtend hoorde ik wat uit haar kamer, zat ze met haar handjes tegen de spijlen van haar bed te slaan
Emmetje ik knip de nageltjes ook hoor en het is altijd weer hopen dat alles goed gaat. Gelukkig heeft Emma niet zoveel last van haar duimpje. Tassie succes vandaag met het wennen op de kdv. Chantalk ben benieuwd of Luca niet ingebakerd ook lekker gaat slapen. Tessa was er snel aan gewend. Bibiche en ow ook goedemorgen. Wat is het rustig op het moment he. Zijn er al weer zoveel aan het werk? Ik hoop dat het eerder komt omdat iedereen geniet van het mooie weer. Hebben jullie de kleintjes vandaag iets met korte of lange mouwen aan? En de nachten zoals afgelopen nacht? Tessa krijgt haar handjes met de dag beter door. Gisteren sloeg ze steeds tegen het speeltje boven de wipstoel. Soms moest ze daar zelf van huilen maar ging door, zo komisch. Van de prikjes heeft ze niet veel last gehad. Ze gaat trouwens elke dag om 20.30 naar bed en dan haal ik haar om 00.00 voor een voeding die ze slapend neemt . De laatste dagen wordt ze daarna pas tussen 8-9 wakker, lekker hoor.
@erica: goedemorgen ik doe overdag gewoon lange mouwen binnen want het is koeler in ons huis en buiten korte mouwen als het echt warm is. 's nachts lange mouwen romper met slaapzak en laken.
wat een luxe hahaha.. .Joaquin gaat ook steeds langer slapen wij proberen ook dat hij savonds meer gaat slapen en overdags wakkerder is, maar ja zodra ik de wandelwagen pak slaapt hij al hmzzzz Nah ja is nog even niet anders... Maar Bibiche idd hopen dat hij dat niet gaat doen, en die dunne ontlasting hmzz dat zal niet leuk zijn dan hahaha.. Hij poept trouwens weer elke dag 1 x dus het gaat goed komen hiero... Zo ik ga me mannetje even wakker maken. Lange broek, met een t shirt En vannacht heeft hij in een rompertje incl slaapzak geslapen en dan nog onder zijn dekentje, maar die trapt hij toch weg...
Ow kan je hem 's nachts niet in die wandelwagen leggen Bibiche ja dat had ik Tessa ook aangetrokken. Wellicht korte mouwtjes morgen als het 28 graden word.
Goeiemorgen! Ik schrijf ook minder, lees steeds wel bij maar heb geen puf om op iedereen te reageren, sorry daarvoor! Zonet gebeld door het gemeentehuis kon mijn rijbewijs al halen. Heb hem dus binnen en nou mag (lees MOET) ik vanavond rijden naar Rotterdam....hij zegt dat ik dan meteen over mijn angst heen ben. Verder hebben we een nieuwe auto gekocht, gaan hem 10 augustus ophalen en verkopen daarna onze auto. We gaan van een mooie leuke sportieve toyota corolla (velgjes, spoiler etc) naar een....STATION.... moeten er nu toch maar aan geloven. Zal onze auto wel missen hoor. Lindsey wil niet slapen dus ga d,r ff pakken tot zo.
Onze wonder; Je hebt de zwemluiers ook van het kruidvat en die zijn vanaf 6 kilo. Erica; dank je wel! dylan heeft iets met korte mouwen aan enin bed een pyma maar zonder romper. Volgens mijn zijn er ook al wat dames aan het werk en misschien vakantie. Chantalk; Veel plezier met wandelen. alles is goed gegaan op kdv. Thuis begon hij helemnaal te brabbelen net alsof hij aan het vertellen was wat hij allemaal heeft gedaan. Erg leuk! Groetjes
zo weer terug van weg geweest. We hebben lekker samen gewandeld (nou ja ik dan Luca sliep ). Mijn moeder was helemaal verrast dat ik er was, vond ze wel leuk. En mijn broertje ook kon hij meteen Luca vast houden want meestal als ze bij ons zijn wordt hij vergeten (en zegt zelf natuurlijk ook niks ) Hij heeft Luca maar meteen een flesje gegeven. Even gezellig 2 uurtjes daar geweest en toen zijn we met z'n alle terug gewandeld. (mijn moeder, zusje en broertje) Ze vonden het zielig dat ik weer helemaal alleen moest terug lopen. Luca wil nog niet zo hard gaan slapen zonder bakerdoek Ik hoop toch dat hij zo in slaap valt. Hij heeft vanmiddag nog bijna niks geslapen Nou ja we zullen zien. nou weet ik niet meer zeker wie het was maar volgens mij ow: Hoe is het nog afgelopen met de foto die je naar je vader hebt gestuurd? Nog iets van hem gehoord?
zo mijn meissie heeft volgens mij een slaapdag ze is amper wakker geweest als het vannacht maar goed gaat pff ff dipje mijn moeder had de laatste foto's van mijn oma opgehaald, kreeg het weer moeilijk wetend dat ik haar niet meer zal zien vanavond weer sporten meiden ff lekker niks aan mijn hoofd, echt zin in. ik heb sowieso een down dag vandaag, ik wil wel graag 2 dagen werken maar krijg het niet over mijn hart om haar ergens bij een kdv achter te laten of bij de oma's. Ik wil haar altijd bij mij hebben maar ik weet dat ik 2 dagen werken ook echt wel leuk zal vinden,pff zo moeilijk
ik heb Emma vandaag een shirtje met korte mouwen en een (lange) broek. Zondag zal het waarschijnlijk alleen een rompertje met lange mouwen of met een luchtig jurkje of zo worden. We zijn net weer even lekker wezen wandelen. Van mij mag het weer zoals het vandaag is (niet te warm en af en toe een wolkje) wel even aanhouden. @ rachel: succes vanavond met je eerste ritje! Ik zag er in het begin ook wel erg tegenop, maar het went snel. Al snel vond ik het heerlijk in m'n eentje in de auto te zitten. Voor mijn man duurde het langer voor hij zich echt op z'n gemak voelde bij mij in de auto (hij is sowieso geen goede meerijder, hij wil liever zelf rijden ). Dat maakte juist dat ik geforceerd voorzichtig ging rijden en me helemaal niet ontspannen voelde in de auto. Dat zal jouw man ook wel hebben, kan haast niet anders. Daarom is het goed als je veel in je eentje rijdt, dan wordt je zekerder van jezelf dan wanneer je rijdt met je man naast je. @ tassie: goh, leuk zegt dat Dylan al met hele verhalen thuiskomt Da's beter dan hem huilend terug te krijgen. @ chantalk: een geslaagde wandeling + eindbestemming dus! Morgen komt mijn schoonmoeder hier oppassen, wij gaan 's middags naar de film (tja, uitgerekend op een lekkere warme dag, maar een andere dag zit er voorlopig niet in). 's Avonds gaat mijn man met haar terug naar haar huis, hij moet zondag werken en is dan dichterbij zijn werk. Bovendien willen we voor haar een logeerbedje kopen, die kan dan gelijk mee in de auto.
Ik heb bij wehkamp een onwijs leuke tuinbroek van mexx gekocht. Zoooo geweldig is het echt al een heel kereltje in Ik heb Luca net maar weer ingebakerd want vanmiddag werd hij steeds wakker Nu komt er toch een warm weekend aan en dan moet hij wel zonder bakerdoek. Ben dus heel erg benieuwd. @ emmetje. idd lekker ja met zo'n weer naar de film @ tassie. wat fijn dat het zo goed is gegaan. Nu zal de volgende keer wegbrengen ook wel makkelijker gaan of niet? (daar ga ik tenminste van uit )
Ja, ik ben er ook nog! Vandaag lekker vrij. Jelte en ik hebben gewandeld, paar boodschapjes gedaan. Jelte is nu na de voeding zeker nog anderhalf uur wakker, en 's avonds vanaf 16.30 aan het clusteren tot 19.30, kan er de klok op gelijk zetten. Dan slaapt hij door tot een uur of 5. Rond 23.00 kolf ik nog ivm de productie. Jelte ging vandaag voor het eerst zijn nijntje-boekje pakken en ook hier wordt er met grote regelmaat naar de handjes gekeken. Ook de gele poep zet nu door. Morgen voor het eerst weer dienst! Ben benieuwd.
he jingels Hoe bevalt het om weer te gaan werken? Ik begin dinsdag weer, maar ik zie er zo tegen op. Ten eerste om mijn mannetje twee en een halve dag te missen en ten tweede omdat ik nu al zo lang vrij heb valt het weer vies tegen om weer te beginnen. Ik heb gelukkig tot oktober nog geen zaterdags diensten
Hoi Chantal, Ik moet eerlijk zeggen.... zag er als een berg tegenop. De eerste dag pasten mijn ouders, in ons huis op en dat was wel erg fijn. Ik weet dat hij dan in goede handen is. Ik was in de apo ( vakantietijd) en je merkt toch wel dat het goed is om nu weer te beginnen. Vier maanden eruit is toch wel een behoorlijke tijd. De afgelopen 2 dagen kwam ik er weer een beetje in, dus ik ga vol vertrouwen morgen die dienst draaien. Aan de andere kant had ik sinds een week of 2 wel weer zin om even in een andere omgeving te zijn. Maar ik mis Jelte vreselijk hoor. Ik weet dat het ook goed is dat hij niet dag en nacht bij zijn mama is maarja......het is moeilijk. Ik verwacht tegen december ofzo dat het wel makkelijker is, dan is hij ook niet meer zo kwetsbaar voor mjin idee. Ik heb 1 voordeel. Aankomende week werk ik nog 2 dagen en dan ben ik 3 weken vrij om vervolgens 1 september in de nieuwe apo te beginnen.
O Chantalk wat herkenbaar dat wegbrengen en weer moeten opstarten met werk. Ik kan er tijden over piekeren terwijl ik pas over 2 weken moet en de eerste week maar 2 korte dagdienstjes. Ik denk maar zo het is een goed teken, er is niets mis met ons moedergevoel en we houden gewoon heeeel veel van onze kleintjes. Leuk he dat al die baby's rond deze tijd zo druk zijn met die handjes. Emma veel plezier morgen, naar welke film ga je? Rachel leuk een nieuwe auto, helemaal in family stijl! Tassie mooi dat het goed ging op het kdv, hoe vond je het zelf? Bibiche ja is ook lastig je kleintje aan een ander overgeven. Aan de andere kant vind ik het wel fijn weer wat anders te gaan doen. Als ik een keus had dan had ik wel graag nog minder gaan werken. Helaas kan dat contractueel niet en is het geld ook wel erg prettig. Ik ga dus 28 uur werken. Ben het helemaal met Emmetje eens, dit weer mag het wel een poosje blijven. Wij hebben heerlijk gewandeld en een terrasje gepakt aan zee. Zo lekker, ben wel beetje verbrand. Tessa heb ik in de wagen gelaten maar die was gewoon aan het rond kijken of slapen. Lekker dagje zo.