Emmetje: Dankjewel hoor, maar ik kijk echt heeeeeeeel goed uit. Enneh, rotte appel lust ik niet, dus die hoeven niet bij mij in de buurt te komen . En Soa's lust ik ook niet . Lz: Ach, een uk erbij, ik heb er niks op tegen . Sterker nog, GRAAG zelfs. jingels: Wat leuk dat jij je vent ook hebt ontmoet via internet. En het valt me op dat jij zker niet de enige bent! Rachel: Gefeliciteerd!
ja 14 aug komen er kijkers voor ons flatje en hoe gaat het hier? hier gaat alles super goed met ons gezinnetje het word warm he van het weekend nou ff voor iedereen een heel fijn weekend
Erica; Ik vond het eigenlijk wel lekker. Dacht wel veel aan hem, maar het was ook maar anderhalf uur. En hij was al een keeer bij oma en de buufvrouw geweest die op paste. DUs ik was al een beetje voor bereid. ZE doen het heel leuk en wat ik tot nu toe heb gezien ook goed. Dus ik heb er alle vertrouwen in. Mama1986; Wat goed zeg! Succes ermee. Chantalk; Dat denk ik ook wel. Daar ga ik wel vanuit! Leuk een tuinbroek. Emmtje; Veel plezier morgen en als je het te warm vind pak je toch een terrasje plv de film. Liefs Nathasja
He Goddes welcome back mama1986 succes met de kijkers hopelijk kopers Tassie ja zo een kort tijdje is i.d.d. wel lekker. Tessa is ook al een paar keer een paar uurtjes bij mijn zus geweest. Nadat Tess een week lang om 9.00 is gekomen kwam ze vanmorgen weer om 7.00. Oeps even wennen .
goedemorgen, nog 1 dag dan is mijn 1e werk week voorbij. het was wel een gezellige week alleen mijn voeten zijn erg moe. het ging ook wel erg snel moet ik zeggen. Dirk zou ook wel weer blij zijn dat ik vrij ben volgens hem huilt Belle alleen maar wat ik mij niet kan voorstellen. groetjes fijn weekend .
Erica; Dat is wel weer wennen, maar het zal straks wel weer hetzelfde worden. Chantal; Werkse vandaag! Zal best meevallen met huilen toch. Erik zegt dat ook wel eens, maar dan later zegt ie het viel wel mee hoor. Hier weer een goede nacht gehad. Ik zit nu echt op 4 voedingen ik red het gewoon niet 5. Hij wordt niet wakker voor de laatste voeding en als ik hem wakker maak, gaat er hoooguit 30 ml in. Om hem daar nou wakker voor te maken dat vind ik eigenlijk niet nodig. Wat vinden jullie? Liefs Nathasja
Jeeetje wat kletsen jullie snel zeg! Kan je toch nooit bijhouden ... Ben nu bij pap en mam, binnen een paar dagen weer uitgebreid lezen en reageren Vergeet allemaal niet te genieten van het prachtige weer!
Goedemorgen dames, Ik kan wel merken dat er nu meerdere meimama's aan het werk zijn, want het wordt nu steeds een beetje rustiger op het forum! Of iedereen is lekker van het mooie weer en hun 'laatste vrije dagen met kindje' aan het genieten. Ik moet zeggen dat het best vlug went om weer aan het werk te zijn. Ik weet dat Yildou bij Alexander in goede handen is, dus heb ik er ook minder moeite mee om haar thuis te laten. 1 avond heeft ze erg veel gehuild, maar toen had ze ook last van dat ze 1 week niet gepoept had. Nu lijkt het poepen weer redelijk in een ritme te komen, dus daar heeft ze minder last van. 16 augustus hebben we voor het eerst oppas nodig. Mijn moeder komt. Ik had namelijk een goed rooster voor elkaar met allemaal thuiszorgdiensten die na 17 uur begonnen, maar er zijn allemaal clienten gestopt, dus er is een route vervallen... en nu moet ik dus weer allemaal andere diensten bij elkaar sprokkelen... *zucht* Zijn er trouwens meer kinderen die een combi krijgen van borstvoeding en kunstvoeding? Ik heb het idee dat Yildou de fles weigert. Ze begint namelijk te huilen als je haar alleen nog maar neerlegt en de fles pakt en dan is er verder nix aan de hand... geen vieze broek, geen boertje, geen krampjes... We moeten haar heel erg afleiden om haar uiteindelijk aan de fles te laten drinken. En als ik na een half uur huilen, haar aan de borst leg, drinkt ze als een dolle, dus ze WIL echt die fles niet op de een of andere manier... Maar goed, dat heeft er wel voor gezorgd dat we sinds 3 dagen begonnen zijn met een fruithapje! Leuk hoor. Ze 'eet' maar 3 lepeltjes, maar ik vind het geweldig om haar bekkie erbij te zien. Ze vind vers fruit lekkerder dan potje. We zijn met appel begonnen (niet met banaan ivm met stoppende werking), en het potje is veel zuurder dan een verse appel Woensdag zijn we nog voor de heupjes-echo geweest. Echt een hele leuke man die dat deed. Maar op het eerst gezicht is er geen afwijking te zien, de officiele uitslag krijgen we nog van de HA. Tassie: Als Dylan zwaarder dan 6 kg is, mag hij ook naar 4 voedingen geloof ik. Ze zeggen dat je dan rond de 4 maanden een beetje rijstebloem in de laatste fles kunt doen, zodat hij daar lekker op slaapt. Chantal87: Zet hem op, je laatste dagje! Dan ben je weer even lekker vrij? Lijkt mij stug dat Belle alleen maar huilt, maar dat onthoudt je man misschien beter dan dat ze lief ligt te slapen... En ze mist jou natuurlijk! Erica: Dat is wennen! Goddess: Heb je al een leuke date gepland? Of ben je met alle 75 bachelors aan het mailen? Daar heb je ook bijna een dagtaak aan dan! Jingels: Heerlijk, nog 2 daagjes en dan weer even 'vakantie'! Ik ben blij voor jou dat het zo goed ging met werken. En je had ook giga gekolfd! Mooi man! Chantalk: Succes alvast dinsdag. Mijn ervaring is dat de drempel om weer aan het werk te gaan best heel hoog is, maar als je 1 keer op het werk aan de gang bent, het ook wel weer loopt. En elke keer wordt het een stukje makkelijker om weer aan het werk te gaan. Emmetje: Helemal mee eens. Doe dit weer nog maar 12 weken lang! Veel plezier in de bioscoop! Bibiche: Hoe is het vanacht gegaan? Na de slaapdag? Nou, ik zal me eens even nuttig maken in het huishouden! Ik ben begonnen met de babyfoto's in te plakken, echt leuk om te doen! Ze is nu al 3 dagen oud (in mijn album dus)
Oja, aan baby van de maand doen Josh van Goddess Mareno van JeSie mee en je kunt nu elke dag stemmen geloof ik?
Goedemorgen! Ik ben er ook nog hoor! Het gaat steeds beter met Chiara! Ze slaapt nu vanaf zondag ruim 2 uur na haar voeding overdag. Ik had haar onderlijfje eerst ingewikkeld met een laken maar ook zonder laken gaat het goed hoor! De prikken hebben we ook goed doorstaan. Zelfs geen spiertjespijn opgemerkt. Ze slaapt sinds gister niet meer in haar wieg, dus die staat nu op MP. We hebben haar ledikant uit haar eigen kamertje naar de onze gehaald, ze slaapt naast mij. Bij wie van jullie slaapt de baby ook op de kamer en dan bedoel ik niet meer in de wieg? Blij te horen dat t bij jullie allemaal goed gaat! Als ik haar smorgens naar me zie lachen voel ik me de koning(in) te rijk!
Zo heerlijk dit weer! Lekker gewandeld met de kleine, echt heerlijk alleen zweet mama wel van het duwen van de wagen @ninetje: elenora heeft nooit in onze kamer geslapen en ook nooit in een wiegje. Gelijk eerste dag in haar eigen kamer en eigen ledikantje, ik doe anders echt geen oog dicht want ze maakt zoveel geluiden 's nachts @jingels: werk ze meid en nog ff en dan ben je weer lekker vrij @simalex: slaapdag is uiteindelijk ook slaapnacht geworden Gelukkig dat het snel weer went werken en het is ook weer fijn om er even tussenuit te zijn. Elenora wilt als ze op mijn schoot ligt continu zitten, doen jullie kleintjes dat ook? Soort sits-ups maar ze is pas blij als ze mag zitten. Liggen vindt ze niet meer leuk in mijn armen, gelukkig wel in de wagen. Zo gisteravond voor de 2de keer wezen sporten bodypumpen en ik ben van plan om 3 keer per week te gaan, zo heerlijk ff 1 uurtje niks aan je hoofd. Fijn weekend meiden
Dat willen zitten is hier ook zo, in de box en in de wandelwagen is het nog wel even leuk maar zodra op schoot wil ze rechtop. Ze hebben dat liggen wel gezien na 10 weken! Chiara maakt ook wel geluidjes maar voor mij zijn die juist gerustellend!
@Simone hier heb ik ook last gehad van een kleine fles weigeraar. Nu krijgt ze elke dag 2 flesjes en idd vaak kv. Dat gaat eindelijk prima. Ik vind de borst geven leuker maar merk als ik het flesje te lang oversla ze weer alleen de borst wil. We zetten dus door. Nu drinkt ze wel minder kv omdat ze niet gewend is aan 5 vaste voedingen met vaste hoeveelheden. We voeden dus ook met kv op verzoek. Als ik vrij ben dan krijgt ze in ieder geval de eerste en laatste de borst. Het is even een weg zoeken. Met vaste voeding wacht ik nog even. Hoe maak je verse appel? Pureer je het met iets? Mooi dat in eerste instantie de heup echo goed lijkt te zijn! @Tassie ik weet niet maar voor 30 ml zou ik hem ook niet wakker maken. Zolang hij goed groeit is het goed toch. @Bibiche herkenbaar van dat zitten. Goed hoor dat je dat sporten weer zo oppakt. @Ninet mooi dat Chiara goed slaapt nu. Tessa slaapt in een ledikant op haar eigen kamer. Ik kon niet slapen toen ze bij mij op de kamer sliep, ik hoorde alles. Tessa lijkt aan haar derde sprongetje te zijn begonnen. Chagerijnig, huilerig. Ze wil het liefst vastgehouden en rondgedragen worden. De hele dag slaapt ze al slecht. Ze wil het liefst dat ik haar aankijk en tegen haar praat. Ach ik geef er wat aan toe en ga er maar vanuit dat het weer een fase is die wel overgaat. Vind het ook wel lief dat ze zo dichtbij wil zijn
Nou Elenora heeft volgens mij ook sprongetje van 12 weken, pff mevrouw slaapt heel slecht in vanaf de middag en wil inderdaad alleen dat ik haar ronddraag.
hè hè, ik zit .... Wij zijn dus vanmiddag naar de film geweest: Harry Potter, order of the phoenix. De zaal was erg leeg, ik geloof dat er in totaal 10 mensen in de zaal zaten . In ieder geval deed de airco het goed, ik moest zelfs m'n vestje op een gegeven moment aantrekken. Vanochtend had ik nog even afgekolfd, dus er stond een flesje klaar die m'n schoonmoeder kon geven. Ik heb heerlijk ontspannen in de bioscoop gezeten. Alleen was Emma wel haar ritme kwijt 's middags en 's avonds. Ik had Emma in bed gelegd vlak voor we weggingen (1 uur) en had gezegd dat ze waarschijnlijk de volgende voeding rond half 3 zou willen hebben. Dat heeft m'n schoonmoeder nog weten te rekken tot 3 uur. Het flesje met 140ml had ze zo op. Vervolgens heeft ze even getut en daarna een uur met haar gewandeld. Wij waren om half 5 weer terug en toen was zij ook net terug van de wandeling. Emma was ook nog beneden. Toen heb ik haar in bed gelegd. Vervolgens wou ze om half 6 en daarna om half 7 drinken. Toen om 7 uur weer in bed gelegd, tot ze binnen een uurtje toch weer begon te huilen. Om kwart voor negen weer een voeding, 20 minuten weer in bed gelegd en ze huilt nu nog steeds.... Ondanks dat het oppassen van Oma goed ging, is ze toch uit haar ritme. Ze is eigenlijk nog helemaal niet goed gaan slapen sinds het flesje.... ga haar maar weer even halen, ze ligt nu echt te krijsen. Dat is dus wat ik vervelend vind aan je kind overlaten aan een ander: zehebben nooit hetzelfde ritme als jezelf, dus zo'n kleine is daarna toch van slag (als de oppas al lang weer weg is.....
Emmetje: Oooohhh ik wil ook naar HP! Simalex: Uhmmm 75? Ik ben gestopt met tellen vanaf de 100 . En nee, het grootste gedeelte heb ik al bij voorbaat afgeschreven, ik heb aan 3 mensen mn telefoon nummer gegeven, waarvan er een mij helemaal suf belt en smst en een ander hele lieve smsjes stuurt. Ik zie het allemaal wel... heb het nu alweer gehad met die mannen, ik weet nu weer waarom het leuk is om single te zijn. Jaaaaaa dames, stemmen! (met een lichte voorkeur voor Josh..eh de mei-baby's bedoel ik ). Ik ga trouwens weer studeren: Pedagogiek. Maar nu zitr ik nog met het probleem: Waar laat ik Josh? Ik heb hem geprobeerd in te schrijven, maar die stomme rotsite van het KDV accepteer mijn email adres niet, dus ik een andere aangemaakt, accepteert ie ook niet... GRRR Het gaat hiet trouwens rampzalig. Josh drinkt niet, hij heeft wel steeds honger, maar zodra hij een borst/fles in z'n mond krijgt is het brullen (hysterisch). De eerste paar minuten gaat het nog wel, maar daarna is het ramp. Ik heb hem al laten controleren op spruw, heeft hij niet. Dus ik ben nu (helaas) even overgestapt op pap (kunstvoeding...baal ik echt van). Ik ga van maandag to donderdag weg (efteling!) en ik hoop dat het daar een beetje ok met Josh gaat... Ik heb al aangegeven op het cb dat het niet goed ging, en als het aan het eind van komende week niet goed gaat komt er een wijkvk langs... Het cb dacht dat het kwam doordat hij verkouden was, nou, dat was het dus niet... En ik begin toch echt depri te worden, maar wil dat niet toegeven aan de mensen om mij heen... In iedergeval gaat het hier niet super, maar zo is het leven, helaas...
@Emmetje, kan het niet gewoon zo zijn dat ze een regeldag heeft? dat zie je bij kindertjes die BV krijgen heel vaak.... En die regeldagen wijken gewoon af van de tijden die ze in de boekjes aangeven hoor. @GT, meid dat klinkt niet positief allemaal. Als je kindje zich niet goed voelt, dan voelt de mamma zich ook niet goed. Ik hoop dat het snel allemaal beter mag gaan!
@gt: pff vervelend zeg voor Josh, laat hem anders nakijken op oor of keelontsteking dan willen kinderen ook vaak huilen omdat slikken pijn doet. @emmetje: lekker ff weggeweest. Knalt er net een babyvogel tegen ons raam gelukkig doet ie het nog Zo mevrouw heeft van 20 t/m 7.15 uur geslapen en ligt nu heerlijk in de box te spelen. gaan jullie er gelijk uit in de ochtend of blijven jullie nog ff liggen? Gisteren kon ik haar gelijk na haar eerste fles weer in bed leggen maar vanochtend was ze klaarwakker