Nemo; Wat vervelend zeg! Ook raar dat ze zeggen aan het eind van je zwangerschap. Ga je nu wat anders zoeken?
hoi meiden, hier nog steeds alles goed. ik werk nu 2 dagen per week en 1 keer in de 4 weken 3 dagen en nog is het of ik tijd te kort kom. deze week heeft mijn man nog vrij en dan heb ik het rijk alleen met de kleine natuurlijk. hoi Nemo, vervelend zeg dat je je baan kwijt bent. mag je op het einde van je zwangerschap iets minder functioneren lijkt mij normaal. aan mij hadden ze al een poos niks meer ben nog blij dat het nu weer normaal is geworden. hoi Simone, zo Yildou al weer 4 maanden wat gaat dat snel zeg. wat een mooie foto. voor de rest iedereen een Dikke knuffel. liefs Chantal.
Ik ben nu alvast weer aan het solliciteren. Zal ook naar het CWI, als ik niets vind dan maar een uitkering.
Nemo, denk eraan dat je bezwaar maakt tegen je ontslag anders krijg je geen uitkering. Je moet voor je baan "vechten" zoals ze daar zeggen.
@ ow. hmmmz dat is lastig....natuurlijk verteld je moeder een ander verhaal maar elk verhaal heeft 2 kanten. Goed dat je hem een brief hebt gestuurd. Kan hij zelf bepalen wat hij er mee doet. Zielig van je mannetje..geef hem maar een dikke knuffel van mij voelt hij zich vast beter. @ tassie. Hoe gaat het met Dylan? @ emmetje. Nou het is vanmiddag mega druk geweest dus ben meteen weer ingewerkt @ Yildou. hieperdepiep hoera! gefeliciteerd met je 4 maandjes. Wat een mooie grote meid ben je toch. @ nemo. niet goed functioneren : vind je dat gek met een dikke buik. Ik functioneerde ook niet goed meer op het laatst. zat alleen nog maar achter de computer receptjes in te voeren zou mooi zijn als de apo me daarom zou ontslaan. Ik hoop dat je snel weer wat anders vindt. Het was weer een lekker druk dagje op de apo. pffff ben bekaf. Mijn benen doen zeer Maar dan kom je thuis bij je mannetjes en dan is alles weer goed Luca heeft het perfect gedaan op het kdv. En nu zit hij voor de tv naar baby-tv te kijken
@Simone: tijd gaat heel snel, prachtige foto. @Chantal: ik herken het! Ik heb ook het gevoel dat ik weer helemaal ben. Ook ik zat op het eind alleen maar recepten enzo in te brengen hoor. Af en toe is even aan de balie maar geen uren meer achter elkaar. Vandaag was het alweer drukker dan vorige week,maar onze baas vindt dat we het gewoon afkunnen met 2 assistentes en een stagiaire...... Nouja morgen laaste werkdag voorlopig, hierna ben ik tot 1 september vrij. @nemo: wat verschrikkelijk voor je, kwam rauw op je dak zeker? Heb je voor je wegging enige indicatie gehad, dat ze je contract niet wilden verlengen? Vandaag is Menno met Jelte voor de heupfoto geweest. De luier was nog niet af in het ziekenhuis, of er kwam een prachtig pisboogje tevoorschijn vertelde Menno. Natuurlijk had hij geen extra luier meegenomen ( wist ik wel).... en toen Jelte weer naar mijn ouders gebracht. Die hebben een heerlijke dag gehad. Ook schrijven ze elke oppasdag een stukje in een schriftje wat ik speciaal voor de oppasdagen heb gekocht. Vandaag zoals gezegd alweer wat drukker, maar ik heb Jelte wel gemist..... En toen kwam ik thuis en toen kreeg ik een heerlijke dikke smakkerd van hem en kroop hij zo heerlijk tegen mij aan.... echt genieten. Prompt zag ik vanavond een stukje van Monique van de Ven die vertelde dat haar zoontje Nino met 2 jaar is overleden aan een hersenvliesontsteking... dat was wel heel moeilijk, janken natuurlijk. Kan me niet voorstellen Jelte ooit te moeten missen.
jee nemo wat raar dat ze dat nu ineens komen melden zeg. ik hoop dat je weer snel ergens aan de slag kan. een uitkering is ook niet alles volgens mij. yildou geliciteerd meis wat gaat het hard zeg. hier niets bijzonders ben vandaag begonnen met de fotos scrappen tenminste proberen ben er nog niet zo een ster in. sanne zo wakker maken voor de fles en dan lekker slapen
Goeienavond dames! Zo, weer een hoop afgekletst dus heb weer flink moeten bijlezen. Sabrina is morgen ook alweer 4 maand oud, wat gaat het toch snel he? Ze krijgt nu ook een paar lepeltjes fruithapje per dag, is ze nog niet heel erg fan van, de ene keer meer dan de andere keer. Maar de Nutrix vanille in de laatste bv-fles vind ze echt heerlijk! Even de fles eruit omdat ze knoeit -> brullen "kom teruuuuug met die fles!" Voor de rest doet ze het nog steeds prima op bv. Nemo: wat vervelend dat je nu straks geen werk meer hebt. Simone: wat een mooie foto weer van Yildou. Doet me trouwens weer aan denken: Sabrina kan nog steeds haar hoofdje niet optillen als ze op de buik ligt. En als we haar op de buik draaien is het meteen moord en brand krijsen, ze vind er helemaal niets aan. Ze doet dus ook geen poging om zelfs maar een cm omhoog te komen. Iemand tips? Begin me onderhand toch een beetje zorgen te maken (ook al weet ik dat ieder kind zich op een andere manier ontwikkelt en ze het voor de rest wel heel goed doet). Nog zoiets: we kregen vandaag telefoon van de arts van het cb. Bij Sabrina zijn de pupillen in de ogen ongelijk van grootte als het wat donker begint te worden. Nu zei ze afgelopen donderdag dat het wel vaker voorkomt en meestal rond 9 maanden helemaal is verdwenen. Nu belde ze dus vandaag dat ze het verschil toch wel erg groot vond en dat we maar naar de huisarts moesten voor een verwijsbrief voor de oogarts Waarom kon ze dat donderdag dan niet zeggen? En wat zou het kunnen zijn, ernstig of niet? Nou, weer een beetje ego-verhaal, maar wilde ook even de zorgen van me af schrijven .
@tassie, het is idd moeilijk en ook omdat ik me zus en me moeder niet voor hun kop wilt stoten zeg maar... met me zus kan ik er echt NIET over praten, me moeder wel maar die is meer neg dan pos... dus dat schiet ook niet op... maar dan heb ik nog 1 tante en zij steunt me echt met dat! dus dat is wel fijn.. en net wat je zegt.. ik mag Joaquin zijn enige opa ook niet ontnemen.. en als me vader er zelf wederom voor kiest om er niets mee te maken te willen hebben prima.. .dan is het niet anders.. dus ik geef hem nog 1 kans zeg maar en dat is ook meteen de laatste.. Succes met Dylan.. .en heb je hem nog gemist vandaag nu dat hij naar het KDV was? Oooww nog 1 week en dan breng ik hem ook weg.. is nog oefenen dus dat scheelt Uhhhhhhhhhhh we praten effe op msn morgen ok ivm vrijdag.........toedelss @Emmetje.. dus het lucht wel op he... maar mag ik vragen (persoonlijks) heeft je vader er dus wel op gereageerd? Indien mijn vader datzou doen op de brief die ik morgen op de bus ga doen, en hij wilt evt een "opa" voor Joaquin zijn prima... maar wel op mij nvoorwaardens natuurlijk.... niet 1x zien en nooit meer terugkomen zeg maar.. en ik wil nooit maar dan ook nooit iets negatiefs over mijn moeder horen! want die band is nu goed en die laat ik niet verzieken hierom! Maar nog iets... hij heeft nog een dochter en zij is 13 jaar..en die heb ik ook via internet opgespoord! mijn vader wilt zo graag contact met haar... maar uhhh haar moeder heeft dat altijd niet meer gewild! (lang verhaal) en ik uhhh ben zo brutaal geweest om haar een kaart te sturen en wat denk je.. heb nu bijna 1 jaar alweer contact met haar en ga haar a.s. dinsdag voor het eerst zien ook errug vaaaaaaaag maar wel leuk.... En Emma hoe gaat het eigenlijk met je zus? @Bibiche... top dat ze geen speen meer nodig heeft... maar net wat jijzegt he.. hoe vroeger de fles hoe langer ze doorslapen hahaha... heeeeeeeel apart! Joaquin heeft vandaag ook de fles iets later gehad namelijk om 24.00 uur... dus ben benieuwd wat meneer gaat doen.. @Nemo damzz wat is dat nou weer voor een reden.... wat dat betreft heb ik echt een lieve baas ( en eigenlijk had ik verwacht dat hij het niet meer tof zou vinden aangezien er 7 zwangere mutsen tegelijk rond liepen ) ik was de eerste dus dat viel mee Maar van hem moest ik op het einde zelfs minder gaan werken.. dan kwam die en hij zegt o ja heb je 25% ziek gemeld hoor, want dit wordt te gek.. je loopt hier wel rond maar je hebt er gewoon last van en datschiet niet op ok.. meneer en zo ben ik elke dag zelfs eerder naar huis gestuurd.. zo heb je ze dus ook... maar veel wg zijn eikeltjes hoor... en vooral mannelijke @Assepoester.. geen ego verhaal hoor, heb ik zo vaak maar is toch fijn dat je van je af kan kletsen.. Pffffffffff 4 maanden alweer.. mijn binkie pas 2 maanden... en wat die pupillen betreft kan ik je niets erover zeggen wellicht dat je een topic kan openen bij de verpleegkundige hier op de site? Nou dames, ik ga me bedje op zoeken! Knufffffff van ons
Goedemorgen dames Ik kan niet slapen. De woorden van mijn baas blijven maar door mijn hoofd spoken. Die gene die nu voor mij invalt bevalt beter volgens mijn baas. Mijn baas zei: tja dat is het risico als je met verlof gaat. Nee joh volgende keer "poep" ik mijn kind uit in de vakantie en ga ik na de vakantie weer vrolijk aan het werk. Ach hij heeft 17 artsen/vepleegkundigen en assistentes "versleten" in 4 jaar tijd ( en het is een kleine praktijk) zegt wel genoeg denk ik. Heb gekeken op de site van UWV en ik zou geen bezwaar te hoeven maken. Vandaag maar even bellen met de bond en CWI. Toen ik functioneringsgesprek had (voor mijn verlof) zei mijn baas dat ik wel wat minder functioneerde, maar dat was normaal tijdens de zwangerschap en bla bla bla. Ik heb zelfs nog gevraagd of mijn contract zou worden verlengd en toen zei hij ja. @Onzewonder: ik ben benieuwd of je wat van je vader hoort. @Assepoester: Raar verhaal hoor van het CB had ze dan idd donderdag ook wel kunnen zeggen. Veel succes bij de huisarts. Kan me wel voorstellen dat je je nu zorgen maakt. En doe jij nutrix vanille door de bv ? Ik meende dat het enige wat met bv wilde binden dat dat biobim was. En wij hebben een boekje meegekregen over buikligging. Wij deden het n.m. nooit. @Simone: mooie foto van Yildou. Grote meid wordt het al. @Happybaby: veel succes met scrappen ! @Jingels: hoe gaat het kolven op het werk ? Ben je er veel tijd mee kwijt ?
Chantalk; Dylan heeft hetgoed gedaanop de creche. Dat ik hem gister ging halen toen hadden ze hemnet wakker gemaakt. Lekker dat he met Luca ook goed is gegaan. En ik ben het helemaal met je eens. Hoe moe je ook bent het kleine kereltje maakt de dag weer goed. Jingles; die papa toch hhihi. Heb je al een iutslag of hoor je dat net als ikook pas over 2 weken? Lekker dat hij zo bij je kruipt. Assepoester; Kan je niet een speeltje voor haar neer leggen als je er op der buik hebt liggen misschien dat ze daar dan naar kijkt. Ook raar dat ze dat niet meteen hebben gezegd. Ik vind dat echt een beetje belachelijk. Wel lekker dat ze zo goed doet. Dat verhaal met de fles dat ken ik wel. Onze Wonder; Ik vind het knap van je dat je hem nog eenkans geeft. We spreken elkaar straks wel even op msn. Ik heb wel gemist, maar hij staat nu groot op mijn scherm en hij heeft het goed gedaan op kdv. Nemo; Heb je dat ook op papaier staan dat je contract verlengd zou worden? Tegenwoordig hoef je geen bezwaar meer te maken als je contract niet verlengd wordt. Vroeger moest je dat doen anders krijg je geen uitkering, maar nu hoeft dat niet meer. En als hij er al zoveel versleten heeft zegt dat meer over hem dan over jou! Hier alles goed ben weer op het werk laatste dagje en dan gelukkig weekend. Het valt me toch wel zwaar ook ivm mijn nek, maar dat moet ook allemaal weer in vorm en ritme komen. liefs Nathasja
@ jingels. Ja fijn hè? Bij ons gaat het precies zo. Er wordt elk jaar gezegd dat met de bouwvak maar 2 ass. vij kunnen krijgen en ieder jaar zijn het er weer 4 of 5 Normaal werk ik altijd met de bouwvak en dan is het echt rennen en dat ook met 3 of 4 ass. Dat werkt bij ons niet. Er moet 's morgens en 's middags iemand naar de uitdeel post een dorp verder en iedere middag ook nog iemand bezorgen (dus al 2 ass minder in de apo) en wij bereiden ook nog heel veel dus als en magistrale creme's komen moet ook nog iemand die maken dus blijft er nog 1 ass over om het balie werk te doen en de recepten in te voeren Ik vond het altijd al moeilijk om zo'n verhaal te lezen, maar nu raakt het je toch meer. Je beseft je opeens dat het jou ook kan overkomen Bij mijn man ligt nu een jonge vrouw moeder van 2 kindjes van 8 en 10 jr op de afdeling. Vandaag gaan ze de machines uitzetten brrrrr daar moet je toch gewoon niet aan denken? Mijn man had het er ook heel moeilijk mee en vind het helemaal niet fijn dat hij er bij moet zijn. @ assepoester. lekker van je afschrijven. Wat vervelend dat ze dat niet meteen zeiden. Hoezo ze maken je onzeker : Ik weet helaas ook niet wat dat kan betekenen. Dat zou ik vanmiddag aan mijn man kunnen vragen of hij het weet. @ nemo. wat een kl**tz*k die baas van jou @ tassie. Mooi dat het met Dylan ook goed is gegaan. Ik vond het wel nog steeds moeilijk om hem daar achter te laten. Zegt manlief ook steeds dat ik hem heb gedumpt daar is wel voor de gein, maar zo voelt het wel een beetje. Gister avond heeft Luca zijn laatste flesje om 20.30u gehad. Omdat ik bang was dat hij het niet lang zou uithouden heb ik om 22.00u nog een flesje gemaakt, maar daar dronk hij maar 80 cc van op. Vanmorgen werd ik om half 9 wakker. Snel gedoucht en aangekleed en toen om 9 uur meneertje maar wakker gemaakt. Hij lag nog heerlijk te snurken Hij had nog niet goed en wel zijn oogjes open en hij lag al te lachen. Groot plezier had hij op zijn aankleedkussen. Na zijn flesje heeft hij nog ff baby-tv gekeken en nu ligt hij in bedje te brabbelen. Heerlijk als de ochtend zo goed begint. Nu maar lekker het huis poetsen dan heb ik het weekend helemaal vrij
Chantal lekker dat het zo goed gaat zegt met Luca. Het is al net zoeen slaapkopje als Dylan. EN je dump hem niet je laat hem goed verzord achter. Zodat je centjes kan verdienen om leuke dingen, etc. kan doen samen met hem en ke man.
heb je helemaal gelijk in Ik zei al dan stop ik toch met werken....maar dat vond hij geen goed idee Het is echt een heerlijk slaapkopje geworden. Zo fijn het is echt een totaal ander kind. Ben net ff gaan kijken, maar hij snurkt al weer
Goedemorgen, Assepoester; Elia tilt zijn hoofdje ook nog niet op. Als ik hem tegen me aan houd voor een boertje komt hij wel op om te kijken over mijn schouder, maar op zijn buik draait hij zijn koppie opzij en pakt zijn duim hihi. Volgens mij ligt hij veel te lekker. Maak me er nog niet zo druk om, het is een echt kijkertje/denktertje niet zo'n actieveling.
@ tassie. hihi gewoon bellen hoor ik bel ook op mijn werk in de pauze ff om te kijken hoe het gaat. Maar manlief belt ook elke dag op zijn werk ff naar mij dussss.... @ bianca. het is toch ook veel lekkerder met een duimpje in je mond dan je inspannen om omhoog te kijken...ik geef hem groot gelijk Luca doet het ook niet altijd. Kreeg op het cb te horen dat ik meer moest oefenen In ouders van nu staat juist dat je je kindje lekker moet laten aanmodderen en dan komt dat vanzelf wel.
Goedesmorgens Ik heb heerlijk geslapen en Elenora ook. Ze ging na de fles van 7 uur gewoon door met slapen tot 10.30uur @nemo: wat een lul zeg jouw baas, pff ik kan daar echt niet tegen. Gelukkig dat je tegenwoordig financieel goed geholpen wordt als je geen contractverlenging krijgt @assepoester: elenora tilt haar hoofdje heel goed op als ik haar vasthoud maar nog niet heel erg goed op haar buik Lekker bang maken zeg! pff konden ze niet meer uitleg geven. Hopelijk valt het allemaal mee @chantal: je dumpt je kind niet, je gaat gewoon werken zoals bijna ieder moeder doet. Ik zit steeds meer aan te denken om 2 dagen te gaan werken maar dan ineens kan ik het niet over mijn hart brengen om haar achter te laten. Zo dubbel gevoel. @ow; wat goed van je dat je hem nog een kans geeft. En misschien heeft ie spijt van zijn fouten en een mens moet je ook kunnen vergeven. Helemaal een van je ouders.