Het gaat nu hartstikke goed met Joep. Hij drinkt zijn flessen goed leeg en is al bijna 5.5 kilo. De laatse keer bij cb was hij al 54cm lang. Het is zo'n heerlijk mannetje.
@ emmetje. Sinterklaasfeest? die zijn er vroeg bij. Wel leuk. Ik geloof dat ze het op de afdeling van mijn man ook hebben. @ ingie. wat fijn dat het nu goed gaat met hem. Heb je geen foto van je mannetje? (ben niet nieuwsgierig hè )
Emmetje misschien kunnen we dat van de week even doen per telefoon. Kan me voorstellen. Chantal; Leuke foto zeg! Ingie; dan doet Joep het hartsikke goed. Lekker hoor
jee wat schrijven jullie veel zeg hihi mijn meisje draagt nog 56/62 en kan nog niet omrollen maar er zullen vast meer kindjes zijn die dat nog niet kunnen. oefenen jullie vakk met jullie kleintje door hem of haar op de buik te leggen?
chantalk leuke foto tja hier ook 2 tv verslaafde ingie lekker dat alles goed gaat Emmetje75 leuk joh ja de eerste sinterklaas ect spannend Erica mooi dat alles goed gaat en voor iedereen zwaai zwaai meeting waneer waar? als ik dat weet kunnen wij mischien ook komen hier gaat alles toppie met ons gezinnetje dinsdag komen er kijkers ben benieuwd
@ happybaby. Luca draait ook nog niet. Ik heb laatst gelezen in ouders van nu dat je je baby niet teveel moet 'helpen' met zulke dingen. Gewoon lekker laten aanmodderen in de box. Dat zou beter zijn voor hun moteriek (of hoe je het ook schrijft ). Dus ik laat Luca lekker aanmodderen heel soms leg ik hem op mijn benen en laat ik hem zich aan mijn vingers omhoog trekken tot hij zit. Dat vind hij zo leuk. Dan krijg ik een hele trotse lach van zie mij nou eens zitten
@happybaby: Elenora draait ook nog niet en maak ook geen aanstalten @chantal: haha die van mij vindt tv kijken ook prachtig maakt niet uit wat @ingie: welkom hier en lekker dat alles goed gaat met Joep @rachel: van harte met je nieuwe baan @lz: lijkt me inderdaad schrikken zeg dat blauw aanlopen Zo naar cb geweest en ze weegt nu alweer 5670gram (500gram in 2 weken aangekomen). Mevrouw zag wel dat een scheve achterhoofd had ivm voorkeurshouding en ik moest goed gaan opletten dat ze ook de andere kant slaapt want anders moet ik naar de fysio. Ik schrok er wel van maar ik ga nu echt goed opletten dat ze ook de andere kant ligt. Je ziet het niet zo goed bij haar omdat ze zoveel haar heeft maar het is gelukkig nog niet zo erg en ik kan het zelf goed in de gaten houden. Daarna op bezoek geweest en nu slaapt ze weer goed in bed.
Locatie: Amersfoort dierenpark Datum: 7 0ktober Tassie Rachel (eventueel met hubby) Emmetje Onzewonder Jingles Erica simalex Emmetje Bibiche Assepoester (kan elke weekend in oktober wel) Nemo evt. met vriend (dan mijn man ) Babymei (het liefst op en zondag) Tigger (20 en 27 okt niet) Carpoolafspraken: Friesland -> A'foort: vervoer aangeboden: Nemo vervoer gevraagd: Assepoester Noord Holland -> A'foort vervoer aangeboden: Babymei vervoer gevraagd: Limburg -> A'foort: vervoer aangeboden: vervoer gevraagd: chantalk Wil je je naam erbij zetten als je 7 oktober kan. Alvast bedankt!
ja dat doe ik ook op mijn benen en dan voorzichtig laten optrekken tot zit. ze zal vanzelf wel gaan oefenen denk ik. gek he ik werk op een kdv maar van babys onder de drie maanden weet ik vrij weinig . nu natuurlijk steeds meer
ikke ga mee heb net ff overlegt met mijn ventjuh dus ons gezinnetje komt ook leuk is in het weekend dus toppie is er al een tijd bekent?
zo, die lijst moest van ver komen! (pag 227..) Ook de nieuwe mama's zijn natuurlijk van harte welkom deze dag. Vooralsnog heb ik als locatie de dierentuin in A'foort opgeschreven. Mocht er toch nog een beter idee komen, gooien we dat gewoon nog even in de groep! @ bibichie: Emma had ook een voorkeurshouding. Ze heeft nu haar favoriete box-speeltje aan de niet-voorkeurszijde hangen, het verschonen doe ik ook zo dat ik aan haar niet voorkeurszijde sta. Je kan ook het bedje andersom opmaken.
@ mama1986: de tijd is nog niet bekend, misschien is het handig als de mama's die van ver komen ons laten weten wat zij een geschikte tijd vinden. Ik woon vlakbij, dus mij maakt het niet zoveel uit.
HOe lang is het rijden van R'dam naar Amersfoort? @ emmetje: gekke is dat eerst de andere kant haar voorkeurshouding was . Ze wilde juist altijd naar het licht kijken nu juist niet, nu kijkt ze naar de muur.
Volgens de ANWB site is het van Rotterdam naar Amersfoort 84 km en 1 uur precies... Voor mij is het 91 km en ook 1 uurtje.
voor mij zou het 1 uur en 40 min zijn. Ik moet nog ff kijken ivm de kaartjes van de Lama's. Als het door gaat van de lama's dan wordt het lama's (sorry dames ben groot fan )
@Emmetje, Ok, als ik het zo lees hebben wij een look a like story Mijn halfzusje is pas 12 wordt dezemaand 13 en zij kent mij vader eigenlijk helemaal NIET nog minder als ik zeg maar... ze was helemaal klein 3 jaar toen haar vader en moeder uit elkaar gingen. Zij heeft hem daarna ook niet meer gezien, ze kreeg welk elk jaar kaartjes van hem etc etc, maar ze heeft tot nu toe nog geen behoefte gehad om hem te benaderen. Ze zal heel veel aan mij gaan vragen en dat vind ik ook niet erg, ik steun haar ook in alles en ook dat komt helemaal goed weet ik zekers... @Ingie leuk dat je er bent! @Chantal ooooooooow wat een lief knulletje zo hahahaha @Happybaby, Joaquin heeft ook maatje 62 nu EINDELIJK! kan ik de kleren wie ik zo mooi vind eindelijk aantrekken hahaha... en omrollen? Nee nog niet echt soms per ongeluk zeg maar. Ik oefen elke dag met hem op de buik, maar wellicht is dat dus ook de reden dat hij het al goed doet, nog niet zo lang maar hij kan het wel. En als hij bji mij op de buik ligt helemaal.. blijft hij mij aanstaren en lachen maar @Chantal.. lama's is leuk he
Dames wil nog even wat spammen he Een vriendin van mij maakt zulke leuke dingen.. ze heeft voor mij ook 3 schilderijtjes gemaakt voor de kamer avn Joaquin... ze is helemala niet duur en het ziet er zoooo gaaf uit. Als je mensen kent die zoiets leuks willen hebben verwijs eens naar haar zal ik zeggen of dat je zelf iets wilt hebben http://www.luna-arts.nl