Ja leuk he.. ook als ze dadelijk groter zijn kun je daar de traktaties vandaan halen scheelt ons weer knippen en plakken
Elia draagt nog altijd maatje 56. Vandaag toevallig zelfs nog truitje maat 50. Chantal, ik weet wel een liefhebber voor die kaartjes Gaaf man de lama's!
Meiden ik heb toch besloten niet mee te gaan helaas. Denk dat het allemaal een beetje te druk word voor mij en Lindsey. Ik wens jullie wel heel veel plezier en ik EIS natuurlijk leuke foto's
Sorry, ik ben een beetje druk, dus geen uitgebreidde krant van mij vandaag. Nemo: Wat ontzettend lullig van je baas zeg! Volgens mij is een mondelinge afspraak ook bindend, maar dan moet er wel een getuige zijn van het gesprek of schriftelijk vastgelegd. Maar je had toch ook nog een 2de baan? Of heb je die al opgezegd? Anders maar op zoek naar een andere leuke baan en een leukere baas... Liefzonnetje: Wat schrikken zeg, helemaal blauw aangelopen! Hopenlijk is het niet ernstig en groeit Steven over het ruisje heen. Assepoester: Is Sabrina morgen 4 maanden? Sabrina is toch van de 12de? Wij hebben Yildou niet getraind hoor met haar hoofdje. Ik merkte dat ze haar hoofdje omhoog hield op het moment dat ze op mijn buik lag, dus toen ik haar in de box legde, deed ze dat ook... En omrollen doet Yildou nog niet, daar moeten we haar mee 'helpen'. Voor alle andere dames en baby's: *hallo en zwaai*
ging ik ff op je site kijken onze wonder om te kijken onder andere hoe oud de kleine is. werd ik natuurlijk ook wel nieuwsgierig naar de fotos van jullie mannetje maar ik zag dat je een ww nodig hebt. maar misschien ga ik het ook eens proberen sanne wat meer op haar buik te leggen. een klein beetje oefenen met haar hoofdje kan natuurlijk geen kwaad.
Hoi meiden, zo ben effe niet geweest, heb het echt super druk hier. Maar ja, het blijft geen feest. Ik heb een probleempje , 7 oktober gaat niet meer lukken voor mij , ik moet werken en me andere 2 collegas hebben die dag al vrij genomen ivm een bruiloft die zij de 6de hebben. Dus ik sta alleen en kan dus echt geen vrij krijgen, vind het echt heeeeel erg (ook voor GT want die zou met mij mee rijden ), kan alleen zeggen sorry GT Heb vanavond trouwens me eerste les nagym gehad (zit 5 lessen nagym bij het pakket van zwangerschaps gym) was erg leuk, 1 vrouwtje heeft een tweeling gekregen en weegt nu al weer 55 kilo na 7 weken ! Ben wel een beetje jeloers ik ben al 17 kilo afgevallen nog 13 te gaan ! HAHA! Nou ja ga effe bijlezen doeg
@ bianca. ja gaaf hè? Ik ben 1 x in Nijmegen naar de tour van de lama's geweest en nu gaan we dan naar de opnames. Ik hoop dat het door gaat. Ze zijn zo geweldig live. In Nijmegen zochten ze iemand uit de zaal voor het moordspel. Niemand bood zich aan, als ik niet hoog zwanger was geweest was ik meteen opgesprongen alle andere, sweet dreams en tot morgen avond (moet weer werken morgen )
vraagje aan de kv mama's die laat nog de laatste fles geven. Normaal krijgt Elenora rond 20 uur haar laatste fles en dan is ze gewoon wakker daarvoor. Nu heb ik net haar laatste fles gegeven omdat ze om 21.30 uur haar laatste fles moest krijgen. Maar als ik haar wakker moet maken voor de fles dan drinkt ze amper wat op. Is dat bij jullie ook altijd zo de laatste fles?
@Assepoester Tessa is ook niet zo goed in het hoog houden van haar hoofdje. Volgens het cb moest ik meer oefenen. Dat doe ik nu maar maak mij er niet zo druk om. Als ze er van nature verder niet aan toe zijn da houdt het op. Wij met onze regeltjes (lees nl met zijn zorg) heeft bedacht dat drie maanden de leeftijd is waarop het moet, tjaaaaa zo laat mother nature zich toch niet regelen. Ik doe bij Tess een opgerolde doek onder haar rompje zodat ze wat ondersteund wordt. Dan doe ik haar ellebogen daarvoor zodat die goed onder de schouders komen. Langzaam gaat het beter. @Tasie ik zat effe in je album te kijken, wat is Dylan toch een kanp ventje zeg. Jij krijgt meiden bij de deur straks!
Erica; hahaha straks moet ik ze nog de deur wijzen. Maar jouw dametje mag er ook zijn. Heerlijk lachebek. Bibiche; Dylan heeft dat ook gehad, vandaar dat ik nu al op de 4 flessen zit. Hij slaapt vanaf 8 tot de volgende ochtend 7. Ik vind/vond het niet nodig dat ik hem voor 30 ml wakker moest maken. Rachel; Jammer hoor dat je niet mee gaat. Babymei; Wat verevelend zeg! We moeten even inventariseren en misschien moet er dan toch een andere datum worden geprikt. Ik zal ff met Emmetje kijken. Chantalk; Werkse! Liefs nathasja
Oja, ik las trouwens iets over hoofd ophouden op de buik. Dylan dit al een tijdje, maar meneer wil dan ook alleen maar op zijn buik slapen. Ik heb een tijdje geleden ook een topic hier over gelezen. daar waren ook baby's bij van 5 maanden. Volgens mij doet ieder baby het op zijn/haar manier. wat je kan doen is op de buik laten liggen en dan een favoriet speeltje voor hun gezicht liggen. liefs Nathasja
@tassie: nou ben 45 minuten bezig geweest om haar de fles te laten drinken waarvan ze 40cc overliet Is het bij de andere dames ook zo'n ramp de laatste fles? En ze komt inderdaad eerder haah. Ik gaf haar gisteren rond 21.30 uur de fles en ze kwam om 6 uur. Als ik haar om 20 uur de fles geeft dan komt ze om 7 uur. Hoe laat krijgt Dylan de laatste fles als hij al om 20 uur slaapt? Rond 19 uur of zo? En hij krijgt zeker 4 keer 180cc ? Zij drinkt alleen maar 2 van 180 en 3 van 150.
Lindsey krijgt 5 voedingen van 180 ml. Haar laatste voeding krijgt ze tussen 20.30 en 21.00 en ze slaapt door tot 7.00. Als ik haar rond 23.00 wakker maak krijg ik haar of niet wakker of ze is boos en wil niets drinken. Dus vind het prima zo, ze zullen de slaap wel nodig hebben
Tassie: Ik merkte dat Yildou het hoofdje ophield op het moment dat de op mijn buik lag, daarna dus ook in de box. Maar ze kent dit 'kunstje' nog maar 1 weekje of zo hoor... En ze is al 4 maanden, dus volgens het NL-schema, te laat? Meisjes de deur wijzen Ben jij zo'n kieskeurige schoonmoeder dan? Ik moet er nog maar niet aan denken, dat mijn meisje thuiskomt met haar eerste vriendje... Erica: Helemaal gelijk hoor, je kunt ze aanmoedigen, maar het zijn geen hondjes die je commando's kunt leren... Yildou kent trouwens ook 'commando kusje'... Als ik haar heel veel kusjes geef, gaat steeds haar mondje open, om een kusje terug te geven Bibiche: Ik kan je niet helpen met je vraag ben ik bang, de laatste voeding is bij mij nog altijd borst. Ik maak ze altijd rond 22.30 nog wakker en ze drinkt dan net 10 minuten... Maar zolang ze nog geen 6 kg is, mag ze nog niet op 4 voedingen geloof ik en ze was gisteren 5,9 kg met kleding... Chantalk: De lama's GAAAF! Daar ben ik ook fan van! Sterkte met werken... Ik heb mijn werkdag er al weer opzetten (thuiszorg van 7.00 tot 10.00 uur) Babymei: Jammer dat je niet meekunt zeg. Misschien kunnen we een nieuwe datum prikken? En dan in november? Een tweeling lijkt me erg bijzonder! En dan gelijk al weer op gewicht! Knap hoor! Happybaby: De kraam gaf als advies om dat na het badje/wassen te doen, kan soms makkelijk zijn met het aankleden en dan heb je er een vast moment voor... Ze zeggen wel vaker dat babietjes aa het gymnasteken zijn op het aankleedkussen, omdat ze dan niet gehinderd worden door hun kleren. Rachel: Jammer dat je niet mee gaat. Zou je wel op een andere datum willen? Bianca: Nog maatje 50? Foto! Yildou begint nu net met maatje 62, maar past inderdaad ook nog 1 truitje van maatje 50/56. Dan kun je zien hoe betrekkelijk dat is met die maten heh? Onzewonder: Leuke site hoor! Hebben jullie trouwens jullie kindjes nog wel eens in de draagdoek/zak? Ik was gisteren even zo met Yildou naar de bakker. Als ze wakker is wil ze eigenlijk niet meer in de kinderwagen, dus ik dacht, kan ze mooi even rondkijken. Maar ze is al best zwaar vond ik (bijna 6 kg) en ik merkte dat wel in mijn schouders eigenlijk. Ook omdat ik me misschien op een bepaalde manier 'verhoudt' zodat ze minder schommelt/schudt onder het lopen. Maar gezien de meeste kindjes hier al veel zwaarder zijn dan Yildou... hoe gaat dat bij jullie? Wij gaan trouwens vanmiddag waarschijnlijk te shoppen voor een ledikantje voor Yildou. Ze past nog makkelijk in de wieg, maar ze kruipt de hele tijd in het L-hoekje, met als gevolg dat de wieg een beetje 'uit lood hangt'. Het is namelijk origineel een schommelwieg, die je wel vast kunt zetten, maar niet helemaal dus....
Rachel: Jeetje, wat slaapt ze al weer lang zeg! Bibiche: Nog zo'n langslaper! Wat vinden jullie eigenlijk van mijn nieuwe banner?
@Simalex Ik vind je banner onwijs mooi! Kan je er ook 1tje voor mij maken mij lukt het nog steeds niet hoor Zoiets als je nu hebt vind ik super mooi en die hiervoor ook....zou je dankbaar zijn En idd Lindsey slaapt heerlijk door geweldig kind Over de meeting ik zou wel meegaan als de kids iets ouder zijn, vind het gewoon een beetje teveel gesleep en te druk momenteel Ligt dus niet aan jullie hoor
Bibiche klopt Dylan krijgt tussen 7 en 8 de laatste fles en hij krijgt 180 cc bij de laaste doe ik nu wat meer, maar meestal moet hij dat niet. Simalex; Nee valt wel mee hoor en het was een reactie op Erica. Moet er nog niet aan denken dat hij al thuis komt met meisjes Ik vind je banner erg mooi. Wat is laat iedere baby doet het op zijn eiegen manier. Rachel; Hier wordt ook tot 7 uur geslapen hoor.
Rachel: Thanx voor je compliment. Mail de foto's maar! Ik vind het leuk om even te kunnen knutselen! Tassie: Heb je al een ideale schoondochter uitgezocht? Eentje van dit forum misschien Groetjes Simone
ff snel tussen door (heb pauze) @ bibiche de laatste fles is hier ook een gevecht om er wat naar binnen te krijgen. Meestal maar 80 cc Maar ik durf het nog niet aan om zijn laatste flesje om 21.00 te geven als hij nog wakker is. Dat ga ik in de vakantie uitproberen. De rest ik reageer vanavond weer.