hihi bibiche lekker zo'n avondje ouderwets stappen Fijn hè dat ze het ook zonder bakerzak goed doen. Was al bang dat Luca zijn hele leven ingebakerd moest worden. ....nee schatje nu kunnen we geen kindje maken ik ben al ingebakerd 8) haha! dan zou ik nooit oma worden
He Jingels, hoe groot is jullie "kleine" vent nu dan dat hij niet meer in de maxicosi past? 7,5 kg.... pfff dat schiet wel lekker op. Dat is fitnessen met je eigen kind he? Hier is de 7 kg grens ook gepasseerd....
@chantalk: ahhaah is ie 30 en nog steeds ingebakerd Ik heb Elenora maar net geholpen met poepen was al 4 dagen geleden en er kwam wel veel uit, ik ga denk ik over op Friso comfort (foutje schreef boven nutrilon). Hopelijk helpt dat.
Hey Chantalk fijn toch dat je mannetje zo lekker slaapt hihi... @bibiche ik heb er Nutrix bijgevoegd 1 eetlepel (een vriendin van mij had dat vanaf 4 weken al gedaan en snurken dat haar kindje deed en nooit nergens last van gehad) dus dat werkt ook hier, staat wel op het pak vanaf 4 maanden, maar goed je mag zoveel neit dussss en Joaquin zijn buik is goed gevuld en wordt nu eens vrolijk wakker ipv gekrijs! en friso comfort helpt nu gewoon hoor, want hij poept elke dag weer 1 x en soms 2 keer dus zou het ook eens proberen als ik jou was. Verder zijn we net naar hardenwijk geweest even rond gelopen en toen een terrasje gepakt en ons mannetje heeft het niet eens meegekregen geloof ik hihi
@Liefzonnetje; Jelte zijn benen komen echt een stuk over de rand heen, en zijn nek komt helemaal tegen de bovenkant aan..... nouja goed, we gaan waarschijnlijk die grotere van mijn zwager overnemen, en dan zijn we weer even gered. De kapper was weer heerlijk! @Tigger: erg spannend voor jullie dus.... ik hoop dat je huis snel verkocht is, hebben jullie zelf al iets anders op het oog?
Bedankt voor de tips girls! Simalex: Ik heb geen idee hoe het met de verkoop is, ik denk heel slecht, maar dat interesseert me op dit moment ook eigenlijk heel weinig. Lief dat je het vraagt! Lekker dat je een paar dagen weg gaat, waar ga je naartoe? Tigger: ik duim voor jullie!
Waar zijn toch alle mei-mama's gebleven. zit hier in mijn uppie te genieten van het nieuwe uiterlijk van de pagina welterusten dan maar en tot morgen weer
Heeee, ik denk, ik kom snel ff buurten, zie ik een hele nieuwe look! WOW! Dacht ff dat ik op de verkeerde site zat hihi Hier alles ok. We zijn bij mijn ouders op de camping geweest waar Elia lekker in de kinderwagen heeft liggen snurken. Zijn neefje Thijs (2,5) vindt het toch maar moeilijk te begrijpen dat hij nu nóg niet kan voetballen. Tja groeien duurt lang! Kereltje zit wel in zijn 3e sprongetje aaaahhh zielig :-$ slaapt slecht in, maar gelukkig wel door áls hij slaapt. Hij is nu erg druk met 'bellen blazen' leuk om te horen. Pfrrrrt spetter haha.
Nee hoor ik ben er ook hahaha ik zit ook dom te staren.. is ook neit gezellig he dat iedereen weg is .... en waarom nou?
Hoi Bianca... leuk dat je een fijne dag hebt gehad... en Elia doet het verders dus wel goed TOP! Even een vraagje he dames voor de mams'die een kereltje hebben gekregen want uhhh het gaat om hun "piemeltje" Want tsjah. ik vraag me nu af en toe wel af... wanneer moet je beginnen om dat echt goed schoon te maken zeg maar... ik houd hetnu al goed schoon uiteraard, maar wanneer echt met de voorhuidje etteren zeg maar... ik had al tips gekregen van me neefje van 5 pfffffff heb ik weer hahahahahha hij zooo ja ik kan mijn tollie al heel goed zelf schoonmaken owkeeeeee hahaha stond ik effe met me bek vol tanden whahahaha... Maar ik vroeg het me zo af
ooo jullie zijn er nog @ ow, Ik had als advies van de kh om nu al regelmatig het voorhuidje een beetje naar achter te duwen zodat hij er wel al aan went. Verder hou ik het wel goed schoon. @ bibiche, ja vreemd he? Ik dacht dat ik op een verkeerde knop had gedrukt @ bianca, heerlijk zo'n dagje
Haha iedereen denkt verkeerd te zitten. Zo hou je iedereen nog eens bij de les! hihihi Tja over de voorhuid, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb begrepen dat je het niet naar achteren mag/kan trekken. Durf het eigenlijk ook nog niet te proberen. Zijn er ineens toch nog mama's wakker vanavond.
Hihi kwee nie Zal het maandag eens vragen op het cb. (niet dat ik zo op hun oordeel afga, maar goed..) Wanneer zij adviseren het 'echt' schoon te houden. Kun jij het al echt naar achteren halen dan? Klinkt wel een beetje raar
ja dat vond ik dus ook... en om heel eerlijk te zijn weet ik niet eens waar ik moet kijken hahahaha... effe steef vragen lol of ik die van hem eens mag zien
hahah heb er geen last van Maar vraag me wel af of je de vagina van je meissie ook echt helemaal schoon moet maken dat witte afscheiding weg is?
Giovanni vindt het volgens mij nog erger haha . Die is bij het afdrogen al zo angstig dat hij Elia pijn doet. Weet dat bij mij op het werk, de jongetjes van 3 het ook al 'zelf' kunnen Maar goed, leren ze dat dan omdat het moet als ze 3 zijn of ook al bij 3 maand?
Bibiche, ik heb op het werk geleerd de meisjes wel goed schoon te maken van alle afscheiding. Natuurlijk niet naar binnen toe, maar waar je bij kan weghalen ivm kans op schimmelinfectie. Waarschijnlijk weet jij vanuit je werk ook wel hoe snel dit bij meisjes ontstaat. Bij jongetjes zit de voorhuid bij de geboorte nog vast, dus geen idee wanneer dit 'loskomt'.