Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Uhhh Bianca hihi... bij steef valt er weinig te zien trouwens hahahahahaha... vergeten maar goed.... want die is besneden toen hij baby was ivm hygiene dat wilde zijn ouders toen, maar ik vind dat zielig hoor hahaha... maar uhh kan het wel uitleggen aan Joaquin maaro f hij luistert :)

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik doe er niets aan, is me ook niet verteld. Heb er zelfs nog nooit over nagedacht!

Ik vind wel dat het een stuk stiller is bij de mei-mama's.

3. Niet meer actief

@Jingels ik denk er sinds een week of 2 over na... spontaan eigenlijk omdat ik naar gedroomd had erover hmzz ok........ hahaha

Het is inderdaad stil hiero......

maar uhh hoe zit het nu met de meeting eigenlijk? is 7 oktober nu officieel van de baan of nog niet?

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Volgens mij wel ja, omdat er zoveel niet kunnen.
    Ik heb wel zin in een bitterballetje met mosterd ( ff tussendoor)

5. Niet meer actief

hmzz dat is jammer eigenlijk... maar goed... het is niet anders dan.

En uhh bitterballen hmzzz dat is wel jammie jah.. de mac is hier nog wel open kan steef altijd even sturen niet waar ;)

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    In dat geval.... doe maar een grote frites met dubbel fritessaus, vindt Jelte ook lekker!

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ ow en bianca. Ik kan het voorhuidje ook niet naar achter 'trekken' maar dat was een advies van de kh zodat ze er gewend aan raken.

@ jingels mmmmm jammie bak je mij ook een paar bitterballen mee?

het is hier echt heel rustig geworden :( mis het soms wel een beetje.

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

mannetje is net thuis gekomen van het werk.
    dus toedels tot morgen.

9. Niet meer actief

Ja ik mis het ook hoor...

Hmzzzz Jingels... ik heb zin in een quarterpounder menu hahaha jammie..

Ik ga er ook zo maar vandoor want we moeten morgen er weer vroeg uit gaan lekker bbq knooien :)

Knuffff

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Het is inderdaad veel en veel rustiger hiero wel jammer. En ook jammer dat meeting ineens ook niet doorgaat :(

@bianca: nee ik wist niet dat meisjes ook als baby snel schimmel konden krijgen :oops: maar ik maak het wel altijd goed schoon.

Ik heb zin in kipnuggets met bbq saus :)

11. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Zeg dames, ik dacht nog even snel te lezen voor het slapen............krijg ik spontaan nog weer honger! :) :)

Mmmmm voor mij een broodje kroket aub.

Bibiche, bij meisjes gebeurt het heel regelmatig ook door ontlasting wat iets naar binnen kruipt. Is meer 'gewoon' dan vreemd bij ons op het werk. Voor moeders vaak genanter omdat zij niet weten dat het heel veel voorkomt. Dus niet alleen door de afscheiding maar mn door de ontlasting.

Truste!

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hé dames,

't is echt mooi geworden hier!

Even een snel berichtje, ga zo even met m'n hubbie een dvd-tje kijken ;)

Wij zijn gisteren een dagje naar Friesland geweest, Emma heeft de heenweg de hele tijd geslapen (2 uur), ook heeft ze daar 2 x een half uurtje in de kinderwagen geslapen. op de terugreis was het halverwege wel even krijsen, dus toen zijn we gestopt, heb ik haar gevoed (ze was helemaal nat van 't zweet, dus wat extra vocht was geen overbodige luxe). Ook op de achterbank vd auto haar verschoond, was ook echt nodig! Vervolgens de laatste 3 kwartier heeft ze lekker gespeeld met haar hoedje en spuugdoekje.
    We hebben lekker de hele dag buiten gezeten daar, toch wel een geslaagde dag.

ik ga nu even een filmpje uitzoeken, tot later

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

emmetje, wat fijn dat het zo'n geslaagde dag was.

Luca werd vanmorgen om 6.00u wakker (dat valt tegen als hij al 2 x tot 9.00u heeft geslapen :) ), maar dat was de schuld van papa die ging werken en gooide iets te hard de deur dicht.
    Met het speentje heb ik het nog kunnen rekken tot 7.20u toen had hij toch wel honger.
    Zelf daarna ook nog ff lekker geslapen tot 8.40u
    En nu zit ik weer lekker gedoucht achter de comp. :)

Vanmiddag hebben we weer een verjaardag ik hoop maar dat niet iedereen hem weer vast wil houden :( het gaat net super met hem en dat wil ik graag zo houden.
    Manlief zei nog gister dat we zo'n voorbeeldig kindje hebben :D
    Een heel verschil t.o.v een paar weken geleden.

14. Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Ik dacht net als jullie dat ik verkeerd zat.

Hier gaat alles zijn gangentje ben helaas niet geslaagd voor een salontafel Dus manlief heeft besloten om deze dan ook maar zelf te gaan maken net als onze kasten.

Lekker dat de kleintjes het zo goed doen ook als ze buiten de deur zijn.

Wat betreft het piemeltje ik heb begrepen dat jet het niet naar achter mag trekken en volgens mij is dat tot een jaar of totdat het vanzelf naar achter gaat. Maar pin me hier niet op vast.

Ik denk dat het ook door het mooie weer komt dat de mensen er minder zijn wel jammer hoor!

Wat betreft de meeting. Ik zie dat de mensen die wel kunnen het erg jammer vinden waaronder ik zelf misschien is het een idee om het voor deze mensen gewoon op 7 oktober te doen en dat we dan weer met ze allen zoals geloof ik door Rachel werd voor gesteld het in maart te doen.

Ik hoor het wel ik houd hem nog heel even vrij.

Vanmiddag ga ik naar Schevenningen en vanvond zit ik dan bij Tarzan.

Mocht ik jullie niet meer spreken dan toto morgen zit ik wer gezellie op het werk maar kan ondertussen wel babbelen.

Liefs Nathasja

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Haha, ik schrik me een hoedje van het forum.. :)
    Goedemorgen allemaal! Fijne zondag!

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

tigger. schrikken hè :)

tassie. ja ik vind het ook heel jammer. Ik was graag meegegaan, maar ik ga toch liever naar de lama's met mijn zusje :)
    Als we in maart nog wat afspreken ben ik van de partij :D

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

wahaha. ik wilde via @home een kleine album maken van Luca voor in mijn tas. Ga ik foto's uploaden...660 stuks :confused: dat duurt dus nog ff-tjes. dan ondertussen hier nog maar rondneuzen :)

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ chantalk: hoe ver ben je met je boekje? 660 foto's is inderdaad erg veel om te downloaden. Maar je hebt toch niet alle foto's nodig hoop ik?

@ tigger: ik hoop voor jullie dat dat stel voor jullie huis kiest. Je zit dan misschien wel eerder aan een datum van overdracht vast door haar zwangerschap. Het lijkt mij dat ze willen verhuizen voor de baby komt. Zou dat dan niet te vroeg zijn voor jullie?

@ tassie: ik hou die datum ook gewoon vrij, we kunnen natuurlijk altijd met de meiden die wel kunnen en willen alsnog wat afspreken. En dan zeker de meeting in Maart niet uit het oog verliezen, want het moet ons toch ook lukken met alle meiden bij elkaar te komen!
    Wel gedurfd om op een mooie zomerse dag naar Scheveningen te gaan. Zal wel ontzettend druk zijn daar. Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben en veel plezier bij de musical.

@ ik kom echt uit een meiden familie (heb met name nichtjes), dus ik weet echt niets van baby-jongetjes. Mocht ik een evt volgende keer een jongetje krijgen, dan zoek ik zeker dit forum nog 'ns op om de adviezen te lezen ;)

Emma zit tegenwoordig soms wel een uur af en aan (meer aan dan af) te drinken. De eerste 10 minuten is het onafgebroken drinken en daarna wordt ze onrustig en laat steeds los om vervolgens te krijsen en dan neemt ze weer een duik naar m'n tepel. Vaak komt dat onrustige omdat ze dan tegelijkertijd haar luier aan het vullen is of er een boertje dwars zit. En dan zit ze opeens weer 10 minuten rustig te drinken. Zo kan dat dus rustig een uurtje, of langer, duren. Volgens mij is ze aan de rechterkant altijd onrustige dan links. Misschien ligt ze ook na een tijdje niet meer lekker of zo.

Ze zat gisteren trouwens met minimale ondersteuning helemaal rechtop. Ze zat alleen met haar zij tegen mijn arm aan, en ik hoefde haar rug niet eens te ondersteunen, ook haar hoofd hield ze recht. Zo grappig, ze zijn zich steeds meer bewust van wat ze allemaal kunnen met het lichaam. Als ze op haar buik ligt, maakt ze met haar armen en benen echt van die bewegingen alsof ze wil kruipen, alleen ligt ze dan op haar buik en haar benen heeft ze een paar centimeter boven het kleed :)

19. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Dag meiden!

Het is al even geleden, maar we leven nog! ;)
    Geen tijd gehad om mee te kletsen (wel af en toe vluchtig wat meegelezen), dus ik hoop dat ik me weer even mag aansluiten.
    Met ons gaat het hartstikke goed. Joya groeit als kool en is een heel lief, rustig meisje... "je hebt er geen kind aan" zeg maar ;)!

Wat ziet de site er ineens anders uit, moest weer inloggen (ging eerder automatisch), dus ik was blij dat ik m'n wachtwoord nog wist!
    Ik ga even met m'n meissie spelen (ligt in de 'babygym', daar kan ze echt tijden mee spelen)! Binnenkort kom ik echt weer even 'kletsen' (als 't nog mag :oops: )...
    Foto's van Joya staan op haar babysite!

20. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Wat een gave banners hebben jullie allemaal zeg! Is dat een beetje eenvoudig in elkaar te knutselen? Dan zou ik graag horen hoe ik dat kan doen (met welk programma) ;)!

Deel Deze Pagina