Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hoi moppies, leuk dat je erweer bent en wat een heerlijke meid is Joya!
    je kan een banner maken met een trialversie van BannermakerPro.
    http://www.bannermakerpro.com/
    als je hulp nodig hebt erbij, vraag gerust!

2. Wow, ik dacht ook ff dat ik verkeerd zat!

Tjee, wat is het hier rustig zeg! Ik was in no time klaar met bijlezen :) .

Over het piemeltje, er is mij aangeraden Josh te laten besnijden. Ik denk daar nog over. Nog meer meiden die het misshien van plan zijn?

Hier gaat alles nog steeds hetzelfde (unfortunately).

3. Hey, ik ontdek net dat je iedere dag kunt stemmen!

Dus dames willen jullie zo vriendelijk zijn jullie richting baby v/d maand te begeven? :D

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ goddess: ik heb gestemd hoor, en zal er elke dag even m'n stem achterlaten (ik las trouwens dat je geen oproep mag doen om stemmen te vergaren;))

er zullen veel mei-mama's zijn die dit weekend lekker van het mooie weer hebben genoten. En nu de meeste zw.verloven al (bijna) afgelopen zijn, is het natuurlijk logisch dat het hier wat rustiger wordt. Alhoewel het wat minder gezellig is, heeft dat wel als voordeel dat het makkelijker bij te houden is nu we steeds minder vrije tijd hebben.
    Laten we maar gewoon afspreken dat niemand zich schuldig hoeft te voelen als ze een tijdje niet op het forum geweest. Ik denk toch dat iedereen wel blijft komen om op z'n minst even snel bij te lezen, maar de tijd om uitgebreid te reageren zal niet iedereen straks/nu meer elke dag hebben.
    Ik hoop wel dat het ons allemaal wel lukt toch af en toe even te laten horen hoe het gaat met moeder en kind, want we hebben toch met z'n allen al veel beleefd hier!

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Hallo meiden,

ik moet wel even wennen aan het forum .

we hebben een ander huis gekocht in Almere
    nu hebben we een half jaar de tijd om dit huis te
    verkopen.
    volgens de makelaar moet dat makkelijk gaan dus dat hoop ik.
    spannend hoor.

ik ben er voor om de meeting in maart te doen
    okt is voor mij ook niet makkelijk heb een hoop verjaardagen.

met Belle gaat het nog steeds goed drinkt nog steeds veel en word nog steeds om 5 uur wakker
    helaas maar slaapt daarna weer snel tot 8 uur ongeveer.
    ze wil veel rechtop zitten en word boos als we haar
    niet rechtop zetten.

groetjes van Chantal.

6. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Helemaal mee eens emmetje ;) Mooi gezegd :)

Verder hier alles goed, Kaylie net op bed gelegd, ga zo ook weer me bedje opzoeken, was een vermoeiende dag heb een workshop dream catchers gedaan, was erg leuk, me droomen vanger is erg mooi / leuk geworden, hangt bij me kleine meid op de kamer ;)

spreek jullie morgen wel weer, gr

7. Niet meer actief

Goedenacht ladies ;)

Ben net thuis en mijn steefje is alweer 32 geworden nu dan :) GEFELICTEERD LIEVE VENT VAN MIJ! :)

Pfff was een lange dag, maar Joaquin heeft er vrij weinig van mee gekregen heeft de hele dag zo wat gesnurkt hehehehe...

@ Belle wat leuk in Almere, waar als ik vragen mag? Ik woon in Buiten.

En de rest idd niemand moet zich schuldig gaan voelen hoor nergens voor nodig... k moet nog 3 weken thuis hangen maar dan ook echt wel weer aan het werk dus zal ik er ook weinig zijn denk ik... maar het is toch leuk dat iedereen zo min of meer op deh oogte blijft niet waar..

Nou ik ga even bij mijn mannetje zitten en dan lekker me bedje opzoeken

Knuff brigitte

8. Niet meer actief

Goedemorgen,

Onze Wonder; Gefeliciteerd met je mannetje!

Chantal87; Gefeliciteerd met je aankoop in Almere. Mag ik ook vragen waar in Almere. Ik woon in Haven.

Moppies; Welom terug :D. Onze wonder en ik hadden het vrijdag nog over je. hihhi Wat een mooie meid is Joya en wat een haar.

Emmetje; Was zeker gewaagd! Toenik de kaartjes bestelde heb ik nooit gedacht van wat als het straks mooi weer is. We waren op tijd hebben nog lekker gegeten aan de Boulevard. Mooi is dat het hoe ze hun lichaam ontdekken. Ik vind het echt prachtig

Chantalk: Is het gelukt met je foto's?

Nou ik ben weer aan het werk. :( Ben een beetje moe was toch wel laat gister dus morgen bij maar wat bijslapen :D . Verder gaat het prima. Dylan doet het hartsikke goed. Is lekker zijn eigen ding aan het doen en veel aan het ontdekken. Vandaag natuurlijk weer op de creche.

Liefs Nathasja

9. Niet meer actief

Goedemorgen dames.

@Tassie, ja ik had een berichtje achtergelaten bij Moppies op der babiesite hihi... dat we haar ook wel miste ;) en ik zag dat daar alles goed ging dus dat scheelde alweer niet waar.... have fun op je werk en niet in slaap vallen he.

Hier ook alles top, Joaquin werd om half zeven wakker... flesje gegeven terug in bed en om 8 uur lag hij lekker te kletsen met Winnie de Poeh in bed hahaha.. zo leuk om te zien, ik kwam op zijn kamertje en toen kreeg ik gelijk een big smile toegeworpen van hem smelt ;)

Huisje is al schoon nu gaan we niks doen :)

10. Niet meer actief

Lekker hoor dat wil ik ook, maar helaas moet aan de bak. Ondertussen ben ik aan het kijken naar huizenen het forum aan het lezen. Ben ook aan het inboeken.

11. Niet meer actief

zo dat is vrouw eigen he ;) alles tegelijk kunnen doen.... en al wat gevonden?

12. Niet meer actief

Ja een nieuwbouw woning, maar kan niet zien waar dus heb info op gevraagd.

13. Niet meer actief

Op funda heb je ook diverse projecten staan toch? of als je in Almere zoekt moet je even op de gemeente Almere site kijken.... en uhh welke makelaar is dat ook alweer die altijd veel heeft..... van der linden ofzoiets..

14. Niet meer actief

15. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ tassie: lekker is dat, huizen kijken! Mijn man heeft het idee hier wel 20 jaar te willen blijven wonen, maar dat weerhoudt mij er niet van af en toe toch eens te kijken op funda ;)
    Wij hebben nu 3 (slaap)kamers, waarvan 1 als studeerkamer wordt gebruikt plus 2 zolderkamers (1 = het washok). De zolderkamer hebben we nu als logeer- en hobby/speelkamer. Als we straks een 2e kind zouden krijgen, moet de studeerkamer dus ook naar zolder. Dan is het opeens wel een stuk krapper allemaal.
    Het liefste zou ik gewoon de loterij willen winnen en een vrijstaand huisje willen kopen :)
    Ach, we laten nu in september de voor- en achtertuin renoveren, dus we hebben voorlopig wel weer voldoende geld uitgegeven.

Hoe was trouwens de musical?

@ onzewonder: gefeliciteerd met je Steef!

16. Niet meer actief

Emmetje;
    Musical was erg leuk! gebeurde ook veel in en boven het publiek. Gaaf gedaan allemaal.

17. Niet meer actief

Dat is wel lekker de tuin onderhanden nemen

18. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @ow: gefeliciteerd met Steef
    @tassie: welke musical?

Verassing van mijn mannetje we gaan lekker 1 weekje weg naar een griekse eiland in de eerste week van okt. Dus kan ik ook niet meegaan naar de meeting helaas :( :)

19. Niet meer actief

Bibiche; Lekker naar Griekenland. Ik ben naar Tarzan geweest

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ emmetje. haha nee ik ga ze zeker niet allemaal gebruiken, ik moet nog beginnen heb alleen de foto's gedownload :oops: :)

@ moppies. heeee gezellig dat je er ook weer bent. natuurlijk mag je weer lekker mee kletsen ;) wat een heerlijke meid heb je :D

@ gt. ik laat Luca niet besnijden. oooooo zielig mannetje snijden ze zo in zijn ieniemienie piemeltje :)

@ chantal. wat leuk dat jullie een huisje hebben gekocht. Nu nog het huisje van jullie snel kwijt raken ;)
    Hier nog zoeentje die alleen wil zitten, liggen is echt niet meer goed genoeg. :)

@ ow. gefeliciteerd met je mannetje.

@ tassie. ik ga zo weer verder met mijn boekje. had er geen tijd meer voor gisteren.

Gister op de verjaardag ging het perfect met Luca. Hij heeft niet een keer gehuild :D Na de verjaardag zijn we nog even langs het zusje van mijn man gereden. De hele familie was daar (toevallig) en hebben we samen chinees gegeten. Luca had 2 slaapjes overgeslagen dus tegen half 9 werd hij toch wel heel erg moe. Om 21.00u heb ik hem zijn laatste flesje gegeven en toen naar bedje gebacht. Hij heeft heerlijk geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen. :D

Ik ben zo reuze trots op mijn mannetje....wat een heerlijk ventje hebben we toch, echt een O:) tje

Deel Deze Pagina