@ ow. was wel een lekker werkmiddagje...maar was blij dat ik mijn mannetje weer op kon halen. oh ja harmless. Heb je al eens geprobeert om hem een tijdje te laten huilen? Dat heeft bij Luca wel een keertje geholpen. Toen wilde hij ook niet in zijn bedje slapen. We hebben hem toen een keer een half uur laten huilen tot hij uiteindelijk in slaap viel. Vanaf toen viel hij iedere keer weer vrij snel in slaap. Ik heb toen wel de babyfoon uitgezet en ben wat voor mezelf gaan doen. (kon het anders echt niet volhouden.)
@ ow. Ik merk aan Luca dat hij dan een beetje hangerig is. Hij wil alleen maar in mijn buurt zijn....zolang hij me ziet is het goed, maar het liefste nog heeft hij dat ik hem in mijn armen hou. Hij is dan wel nog vrolijk zolang ik in zijn buurt ben dan kan hij nog lachen
Hmzzzzzz dat herken ik wel hahahaha... dat had hij van het weekend zelfs nog... steef voelde zich af en toe echt giga lullig maar jaaaaaaaa hij is gewoon een mama's kindje.... hij gaat later als hij groot is niet voetballen op zaterdags maar shoppen met mama hahahahaha
@harmless: 7uur eerste fles en dan gelijk slapen tot 9.30-10.30 10 uur/10.30 2de fles 12 uur ff slapen 13.30-14 fles 16 of 17 uur 1-2 uurtjes slapen 17-17.30 uur fles 19 uur 1 uurtje slapen 20-21 uur fles en dan gelijk slapen tot volgende ochtend Kan 1 uur verschillen elke dag hoor. @ow: leuk dat het zo gezellig was @chantal: vond je het niet moeilijk om hem te horen huilen?
Hallo dames Ik ben even bij mijn ouders op bezoek, dus dacht ik ik kijk hier even. Ik zie dat de site is veranderd hij is erg leuk geworden. Met Lars en mij is alles goed. Ik moet zaterdag over een week weer beginnen met werken, waar ik dus totaal geen zin in heb. Lars krijgt tegen half 8 's avonds de laatste fles en slaapt nu ook door tot de volgende ochtend. Dus dat is wel lekker. Want als ik straks weer aan het werk moet is het wel lekker om ook een keer vroeg op bed te kunnen. Vanaf 20 augustus hebben wij weer internet dus ik kom binnenkort ook weer gezellig mee kletsen. Zijn er nog bijzondere dingen gebeurt? Heel veel liefs en tot gauw Groetjes Alida
@ ow. hahaha ja shoppen met mama @ bibiche. Ik ging hem toch ophalen en ze vertelde me dat hij net was begonnen met huilen. @ Alida. gezellig dat je er weer even bent. Heerlijk dat hij om half 8 zijn laatste flesje heeft. Luca om 21.30 of 22.00 u en dan slaapt hij tot 9.00u Ik ga ff genieten van mijn avondje alleen. Manlief is weer werken en Luca slaapt. toedelsssss mss tot straks en anders tot morgenavond
Hey Alida was je er weer eventjes maar goed waarschijnlijk ben je nu weer gevlogen hihi... Nee niets gemist hoor.. hetzelfde gebrabbel hiero.. alleen de beebjes zijn gegroeid en dikker geworden @Chantal.. have fun, kleine ligt ook al te snurken en manlief is ook werken.. dus lig op bed met laptop tv en een bakkie koffie
DOODZIEK wordt ik van marktplaats gangers! Bieden ze op iets.. uiteraard vet te laag.. ga ik dus echt niet mee akkoord.. en zodra ze normaal bieden gaan ze lopen zeiken pffffffff dan niet hoor! hou ik het toch lekker zelf! hahaha Moest het effe kwijt! Ik bied altijd op dingen en dan wil ik het ook gewoon hebben klaar... maar ik ga dan niet irritante afhaken of niet betalen of ook nog een keer via email verder handelen bah bah bah!
haha ow daar heb ik ook een hekel aan Of doen ze een bod ga je acc. en dan hoor je niks meer (maar moet wel ff eerlijk zeggen heb ik ook al een keer gehad was iets tussn gekomen en toen helemaal vergeten om ff te mailen of bellen )
tis echt irri Leuk he die banners...heb me ook groen en geel geergerd die wat ik nu heb heeft assepoester voor me gemaakt. Hoe kom je aan dat ajax teneu?
Ah dames, goedenavond! Hier vermoeide Jingels, ik heb weer verloren met Monopoly ( grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr). Nouja goed schematje dan maar. 05.00-05.30 wakker en BV----> slapen 07.30-08.00 wakker en BV , brabbelen en knuffelen------>slapen 10.15-13.00 wakker en BV, badje of box of wandelen, BV 13.00 17.00 Slapen 17.00-20.00 BV, box ( papa en mama eten), BV, spelen op de bank, rondje lopen, BV, BV boven op bed. 20.00-05.00 Snurken. Dit gaat nu al 3 weken zo, bevalt me prima @OW: fijn dat het goed gegaan is joh! @Assepoester: hopelijk krijg je snel goed nieuws omtrent Sabrina haar oogje @Simone: leuk filmpje! Ik heb vandaag Jelte geshowt in de oude apo, bracht ff gebak ter afscheid. Nou hij stal de show, lekker tegen iedereen brabbelen, bij een collegatje op schoot die zelf een dochter heeft van 6 maanden ( kleiner dan Jelte), echt leuk. Daarna even lekker geshopt, paar broekjes maat 74 voor bij huis. @Tigger: hoe is de stand van zaken met je huis @Alida: *zwaai zwaai* De rest die ik vergeten ben. tot gauw!
@Chantal deze heb ik gehaald hier in Almere maatje 68 en in Amterdam heb je ze ook in een klein formaatje... 45 euro zonder bedrukking
Ik moet voor Luca ook nog zoiets kopen. Ik dacht dat je die op de ajax site kon kopen, maar vind ze nergens @ jingels. weet hij nu al hoe hij vrouwen moet versieren? hier hebben we ook zo'n charmeur Nu ga ik op de bak hangen manlief komt zo thuis. sweet dreams en tot morgen.
waar woon je dan/? ik wil best voor je kopen hoor en toezenden als je het niet in je buurt kan vinden
Wij hebben hier de Ajax-slabbetjes en een rompertje. Beide uit de catalogus die we zo nu en dan opvragen. Van een vriendin hebben we ook nog een speen gekregen (was in A'dam te shoppen geweest).
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah een dikke smakkerd voor Assepoester hoe vinden jullie hem? ik vind hem superrrrrrrrrrr
Leuke banner ow! Leuk dat de ontmoeting zo goed is verlopen. Wat betreft het ritme, ligt hier ook op zijn gat. s'morgens alles prima. Madam slaapt tot ongeveer 8.00 is dan een uurtje wakker en slaapt dan weer tot 12.00 om 13.30 tot 15.00 slaapt ze weer. Daarna begint de ellende ze wil dan niet meer slapen en krijst de laatste twee dagen de hele boel bij elkaar. Ik leg haar lekker ala Ria blom rust en regelmaat na hooguit 2 uur op bed maar niks, noppes, nada. Hopelijk weer een fase die overgaat. Ze slaapt de laatste twee dagen dan pas na 20.00 en dan zijn er al heel wat krijsen aan vooraf gegaan (tot je haar op pakt want dan is eht een grote lach).