Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Ninetje: ik duim met je mee
    @Oekoek: wat een heerlijk kereltje, en hij kijkt wel erg ondeugend, die mag je wel goed in de gaten houden. Ik herken het, want ik heb er zelf ook zo een die mij elke keer van dat soort blikken toewerpt..... ik hou mijn hart vast voor over 3 jaar, dan begint de ellende.

@OW: ahaaaaaaaaaa stiekem bij een gerechtsdeurwaarder werken he? waarom horen wij dat nu pas? nou nou?

Vandaag even bij de prenatal geweest, kon de babydoos ophalen. Zat ook een boekje van Nutricia in, heb het doorgelezen, meteen enkele reis vuilnisbak, wat een commerciele rotzooi verschrikkelijk. Iemand nog geinteresseerd in 2 potjes vanaf 4 maanden? Dan stuur ik het wel op tegen verzendkosten.
    Er zat een slabbetje in, gelukkig hadden we die nog niet en een lepeltje, een bon voor een fotograaf ( niet bij ons in de buurt helaas), 2 kortingsbonnen van prenatal zelf ( dat is dan wel weer leuk). En een afsluitstukje voor op een stopkontakt( ook wel handig maar die hadden we al)
    Ik had gehoopt op een rompetje maat 74 ofzo, daar heb ik echt wat aan,aan de andere kant een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
    Qua winterkleding vond ik het helemaal niets! Heb dan ook niets daar gekocht. Ben toen maar even naar de V&D geweest, daar slaag ik dus altijd. En zo ook deze keer ;)

Even een vraagje, wat voor speelgoed afgezien van de babygym, spelen de kindjes nu mee? Wat stimuleren jullie precies?

2. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

vandaag telefoon van onze makkelaar gehad :D
    die mensen di dinsdag hier waren komen kijken die komen nog eens kijken met hun ouders er bij want dit was de eerste keer dat hun een huisje kochten dus dat is positief ze vonden het een mooi sfeer vol flatje en netjes :D
    hier gaat alles goed met ons gezinnetje :p

3. Niet meer actief

@Jingels uhhhhhh had ik dat nog niet verteld ;) hahaha wij doen alleen maar omg Almere hoor... hahaha een beetje Amsterdam, en het 't Gooi o en tegen woordig ook een beetje Utrecht hahahaha...

En weer geslaagd dus mooi zo... ik ga morgen naar Amsterdam de Albert cuyp he verdorie zie ik weer leuke dingen ;)

joaquin laat ik ook met de kleurblokjes van zijn lievelingskonijn zien ;) hahaha het gaat mij dan voornamelijk om de kleurtjes en dat hij het goed kan volgen, daarnaast ook met rammelaars die vind hij wel tof.

@mama hey... spannend! ben benieuwd!

Ow weet je wat wij ook gewoon van het KDV hebben gekregen vind het wel lief eigenlijk..

een rugtasje met een winnie the pooh baby bal, een rammelaar, puzzeltje, en 3 waardebonnen twv 85 euro om een extra dag in te plannen ;) belde me zus om dat te vertellen die was stik jaloers :)

nog leuke plannen voor het weekend dames?

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Morgenavond verjaardag van mijn schoonmoeder, ben benieuwd hoe dat dan gaat met dat gecluster van Jelte...... Gelukkig wonen ze hier dichtbij ,dus ik kan zo lopend naar huis als dat moet.

Zondag is de jongste van Menno zijn broer jarig,maar dat wordt heel druk, dus Menno en ik gaan elkaar afwisselen. Ik eerst een uurtje, en dan Menno, Jelte blijft gewoon thuis. En dan is het weekend alweer voorbij....

5. Niet meer actief

ja dat is waar... wij gaan morgen dus naar Amsterdam en dan zondag is de verjaardag van Steef aan de beurt ;)

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Oeh, dan zit je wel dicht bij mij in de buurt.

7. Niet meer actief

ben je ook in Amsterdam dan?

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    nee, ik woon in de buurt van Amsterdam

9. Niet meer actief

Ow ;) hahahaha dat wist ik niet joh! waar dan joh als ik vragen mag ;) ben nieuwgierig aangelegd hahaha

10. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ff aangepast het is bono joshua roepnaam bono :D

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Purmerend! ( jaajajaja, dat had ik 10 jaar geleden ook niet gedacht ;) )

Ik ga nu eventjes kolven, dan naar bed. Slaap lekker allemaal!

12. Niet meer actief

ow ja joh! hahaha dat is idd dichtbij.. ;) hey kolfse en have fun dit weekend

Knuf

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Lieve moeder,

Ik ga een weekje heerlijk met een welverdiende vakantie!

Spreek jullie dus over een week weer!

14. Niet meer actief

@Ninetje GENIET ER LEKKER VAN! till next week ;)

15. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Hallo, ik kom me ook hier melden. Gezellig....!

16. Niet meer actief

WELKOM mama van Maurits... gaat alles goed met jullie bink?

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mijnimeel: welkom! Leuk dat je komt meepraten hier. Nog gefeliciteerd met je zoon Maurits!

@ ninetje: fijne vakantie! Geniet ervan.

@ jingels: Emma speelt nu heel veel met haar kleine activity center (ze had laatst zelfs de muziekhendel ontdekt :)), met spuugdoekjes, een rammelaar, een (stoffen) bal (met haar voeten) en verder veel met ons.

Onze weekendplannen:
    Vanmiddag ga ik met Emma naar mijn schoonmoeder, daar gaat mijn man vanuit zijn werk rechtstreeks naartoe. Daar blijven we slapen (Emma's eerste logeerpartij....) want morgen is mijn man jarig en dat gaan wij vieren bij vrienden die ook daar in de buurt wonen.

Gisteren hadden in een nonnenklooster een dienst voor mijn zus, dus veel familie en vrienden van haar aanwezig. We hadden (op verzoek van o.a. m'n zus) Emma ook meegenomen, maar mijn zus had er dan toch opeens moeite mee dat ze meekwam, omdat ze het vervelend vond dat Emma dan zoveel aandacht zou krijgen, terwijl het haar dag was. Dat was dus best lastig, want veel van mijn familie had Emma nog niet gezen en dan wil je toch je dochter laten zien. Uiteindelijk is het allemaal geloof ik wel meegevallen.
    Tijdens de dienst paste één van de nonnen op Emma. De dienst zelf was erg emotioneel, het was een soort herdenkingsdienst alleen dan met de bedoeling haar leven te vieren en als kracht voor de komende tijd te zijn (en of dat om maanden of jaren gaat dat weten we natuurlijk niet).
    We zijn daarna nog bij mijn moeder met een heel gezelschap wezen eten. Uiteindelijk zijn we van 12 tot half 11! onderweg geweest en Emma heeft zich voorbeeldig gedragen, 'n keurig voedingsschema, op de heenweg en in 't klooster heeft ze geslapen, daarna eigenlijk niet meer tot ze 's avonds in haar eigen bed lag. Ze heeft toch veel gezichten gezien, veel indrukken opgedaan, maar ze kon het goed hebben. We hebben ook gelijk een 4 generaties foto gemaakt. Erg leuk.
    Al met al een dag met veel verschillende emoties, ben ook gesloopt nu, heb niet echt goed geslapen.

Dit is trouwens ook het laatste weekend van mijn verlof, dinsdag begin ik weer. Wat is dat toch snel gegaan!

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ninetje. fijne vakantie. geniet er van.

@ mijnimeel. welkom. klets gezellig mee ;)

Spelen jullie beebjes al zoveel dan? :confused: Luca heeft nog niet echt interesse in speelgoed. Zijn Bumbaknuffel daar knuffelt hij veel mee en het Winnie the Pooh muziekspeeltje vind hij leuk om naar te kijken.
    Maar hij pakt nog niks uit zichzelf vast en rijkt ook nog nergens naar :(
    Ik probeer het wel een beetje te stimuleren, maar dan draait hij heel fijn zijn hoofdje de andere kant op :rolleyes:
    Ja en daarbij ligt hij nog steeds de hele dag in bed :)
    Gisteren heb ik hem om 18.00u pas voor het eerst geknuffelt. 's morgens sliep hij nog toen ik ging werken, tussen de middagpauze sliep hij ook al weer en toen ik om 17.30u thuis kwam sliep hij ook :(
    Hij is overdag mss net 1,5-2 uur wakker geweest. (pfff en dan te bedenken dat het een paar weken geleden nog 2-3 uurtjes slaap op een dag was en de rest wakker ;) )

19. simalex

simalex Bekend lid

Goedemorgen dames,

Emmetje: Krijg helemaal kippe(n)vel van je bericht. Fijn dat het zo'n goede dienst was voor je zus. Hopenlijk mag ze nog jaren genieten van het leven.
    Fijn dat Emma het zo goed deed. En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Geniet maar van je laatste vrije weekend.

Mijnimeel: Welkom hier! HOe gaat het met jou en Maurits? Wil je ook op ons lijstje? (zie berichtje mama1986) En zo ja, wat zijn jullie gegevens?

Onzewonder: Veel plezier zondag met de verjaardag van Steef.

Jingels: Veel plezier met de verjaardag van je schoonmoeder.

Onzewonder: Incassobureau? Daar heb ik gelukkig helemaal geen ervaringen mee. Leuk zo'n rugzakje zeg van het kdv!

Onze weekendplannen:
    Vandaag ben ik lekker thuis en manlief is nog tot 16u aan het werk. Misschien als het straks een beetje mooi weer is ga ik lekker wandelen met Yildou en het hondje. (ow zonnetje breekt net door, dus dat wordt wandelen. Verder nog bezig met de was enzo...
    Morgen eerst aan het werk in de thuiszorg van 7.00 tot 10.00 en smiddags hebben ik & Yildou een afspraakje met Nemo & Sven en Assepoester & Sabrina op een terrasje in Leeuwarden. (Heb je al mooi weer besteld Nemo? ;) ) :)

Speelgoed:
    Babygym, mobiel van muisjes (muziekje), knisperboekjes, tuttel met speentje, spuugdoekjes, konijnenrammel, hondenknuffel, bijtring/rammel, ganzenrammel, babyspiegeltje (met muziekjes). Ze speelt er niet allemaal tegelijk mee hoor. Ik verander ongeveer 1 keer in de week de speeltjes in de box en de favorietjes blijven meestal liggen.

Ik heb trouwens nog een leuke vacature gezien. Opleiding vaatlaborant. Leuke opleidng op hbo niveau (1 dag per week in Haarlem), in ziekenhuis (MCL), leuk salaris... Alleen wel voor 32-36 u per week... Aan de ene kant wil ik het wel heel graag en Alexander wil heel graag minder gaan werken, dus dat zou dan kunnen.... Maar aan de andere kant weet ik niet of ik wel 32-36 u per week zonder mijn meisje wil zijn.... :( Dillema...

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo meiden,

zo te lezen gaat nog steeds alles goed met jullie
    ik zie weer leuke foto`s van mooie baby`s.

hier gaat ook alles goed.
    ik werk maar 2 dagen en heb het gevoel als of ik
    er 7 werk. :) :) :)
    bijna geen tijd voor mij zelf hebben jullie dat ook?
    alleen in de avond want Belle slaapt van 7 uur tot 5/6 uur
    heerlijk hoor.

hoi goddess,
    ben druk op josh aan het stemmen maar ben bang
    dat hij het niet haalt.

fijn weekend iedereen.
    en ik vind het heerlijk om jullie verhalen mee
    te lezen.

Deel Deze Pagina