Dat spugen deed Jørre ook en heb toen Johannesbroodpitmeel in zn voeding gedaan. Maar 3 schepjes ofzo en het helpt prima. Als ik Jørre op het kleed leg met speelgoed zit hij me aan te kijken of ik wel wijs ben en dan loopt Britt er mee vandoor. Britt loopt weg met de rammelaar en Jørre krijgt dr pop .. haha ..lekker ding
Desi welkom terug meid! Dat was geen leuke start zeg. Lijkt mij erg moeilijk. Gelukkig gaat het nu goed en hopelijk lukt het je nu volop te genieten. Rachel super filmpje, leuk zeg dat schaterlachen. Bianca weer in het nieuw, leuk hoor. Ik wil ook shoppen maar wil eerst nog iets afvallen. Dat gaat op het moment prima dus ik wacht nog even. Maar het lijkt mij heerlijk zeg. Tassie succes Dinsdag. O wij hadden net een bbq. Ben op tijd weg gegaan omdat ik wou dat tessa haar nachtslaap in eigen bed begon. Gisteren hebben we haar ook al 's nachts over getilt en vervoert en dat wil ik geen 2 nachten achter elkaar doen. Dennis is nog bij de bbq en ik zit lekker te piekeren over het weer werken morgen Komt allemaal goed ik weet het... Ik heb trouwens sinds de bevalling hele sterke mooie nagels. Daarvoor braken ze zo af. Heeft een van jullie dat ook? Waardoor zou dat komen? Wellicht heeft het iets met de bv te maken.
Wat opvallend, Elia spuugt ook wat melk terug sinds een dag of drie. Vond het zelf ook al wat vreemd. Dacht dat het kwam omdat hij wat slechter boert? Hoort het dan misschien bij een bepaalde ontwikkeling op deze leeftijd als meerdere beebs er last van hebben? Vrijdag de 2e prikjes, als hij dan nog spuugt vraag ik het meteen even aan de kinderarts. Ik vind het trouwens ook wel enigzins zorgelijk dat hij op zijn buik zijn hoofdje maar 1 kant op wil draaien. Ik krijg hem ook bijna niet de andere kant op (ook niet met ietwat 'brute' kracht). Op zijn rug kijkt hij wel gewoon naar links en rechts.
Erica, kan me goed voorstellen dat je er tegen op ziet. Ik vond het zelf ook heel moeilijk, 's morgens in tranen van huis gegaan, maar na 2 uur werken leek het alsof ik er gisteren nog was geweest. Heel veel succes morgen! Mijn nagels zijn niet veel anders, ik merk wel dat ik nu onder de puisten zit . Voor en tijdens de zwangerschap had ik hier nooit last van. Neem aan dat het door de hormonen komt, dus wacht het maar af. Tja en die kleren...... ik ben nog altijd 10 kilo te zwaar, maar wilde zo graag weer fatsoenlijke kleren aan. Voorheen had ik maatje 36-38 nu 40-42
Nah wat vreemd Sven geeft ook al sinds een paar dagen steeds mondjes melk terug, spugen vind ik een té groot woord. Zou het aan de leeftijd liggen ?
Nou als ik het zo lees, zal het echt wel bij de leeftijd horen. En ja het is meer iets terug geven dan echt spugen.
hallo rachel, erg leuk filmpje wat een mooie meid zeg. hallo Desi, welkom terug en gelukkig dat nu alles goed is met jullie. over spugen was bij Belle ook minder en nu word het inderdaad ook meer. en dan kwijlen dat is niet normaal is dat bij jullie baby`s ook? hoi Erica, succes met werken morgen. ik moet zeggen dat ik er weer zo in was had niet het idee dat ik er 4 maanden uit was geweest. je weet wel het gevoel dat je hebt als je op vakantie ben geweest en weer terug bent en alles nog het zelfde is. snap je? gr van Chantal.
Hier ook de laaste dagen een enorme kwijlerd. Hij is de laaste dagen ook aan het regelen geweest, is weer wat meer wakker. Ik denk dat hij nu zo'n 6-7-8 uur per dag wakker is. Hij grijpt nu heel bewust: zijn shirtje, popje, mama's haren natuurlijk. Ook kan hij nu makkelijk een uur achter elkaar in de box, meebrabbelen met de door mama zo vals gezongen liedjes..... Het was al leuk,maar het wordt steeds leuker , echt genieten.
Jingels leuk dat je zo geniet! Hier spuugt en kwijlt Tessa ook wat meer, zal dus echt wel de leeftijd zijn. Bedankt voor jullie meelevende woordjes. Hier wordt je wat dat betreft ten minste begrepen, moeten allemaal door hetzelfde he. Knuffel voor jullie!
Ik lees net het verhaal van Loopy, vind het zo erg, moet er echt van huilen. Dat is nu levenslang mijn grootste angst, dat Jelte iets overkomt.
Hallo dames HIER BEN IK WEER. Ben blij dat we weer internet hebben, ik heb jullie erg gemist. Kan iemand mij nog even bijpraten. Vanaf vandaag ben ik ook weer van de partij. Groetjes Alida
Goedemorgen dames; He Alida; Welkom terug. Goed te zien dat je er weer bent. Erica; Succes vandaag! Ik heb dat ook met mijn nagels. Geweldig vind ik het. Jingles; Dylan is ook zoiets wakker. Geniet nog maar lekker verder! Chantal87: Ja niet normaal zoveel Dylan Kwijlt. Maar is ook erg aan het kawen op dingen en op zijn hand en onze vingers Biancanr1; Binnenkort kan je echt je oude maatje weer aan. Geef het tijd. Ik probeer dat ook me zelf voor te houden. Ben nu weer aan het werk Dylan is gezellie bij papa. Hoop dat het beter gaat als donderdag. Liefs Nathasja
Goedemorgen, even snel hoor, want ga zo heth uis helemaal doen, zodat ik vandaag giga veel tijd voor me kleine bink heb.... Met de voeding was het knudde vanaf vrijdag.. mr had maar honger,honger, honger.... gek van te worden hij had dat al wel zon 2 weekjes al moet ik zeggen continu sabbelen op zijn handjes, maar de ene kwam hij dan om de 2 uur en dan weer 5 uur later geen peil op te trekken dus... nachten waren wel top! Ik gisteren Nutrix gebeld, ze raadde me forte aan. hmzz nog een keer overstappen/// neeeee wil ik niet.... uiteindelijk toch maar gedaan en meneer eet er goed van totaal geen krampjes! en meneer slaapt weer goed maar ja niet te snel juichen he.... maar af en toe is het te gek voor woorden allemaal er is niemand die ook maar iets zinnigs kan melden... ook geen cb want die raden veel dingen af... mag hem niet te veel geven bla bla bla.. maar goed wij verhongeren ons zelf toch ook niet uit niet waar... het is zo dubbel allemaal... nou ja ik zie het allemaal wel... hij is nu een tevreden knulletje weer... zal blij zijn als ik hem dadelijk bijvoeding kan geven.. dat hij niet meer zo afhankelijk is van de fles.... Ok........... heb nog niet bijgelezn doe ik vanavond wel ok, en dan kom ik weer! Knufffffff Brigitte
Zo, Jørre heeft gewoon van 22 tot uur geslapen. Ben helemaal blij joh! Heb ik wat gemist over Loopy? Klinkkt heel ernstig iig. Voor de meiden die moeten werken...werkse vandaag
rachel: ontzettend leuk filmpje! Alida: welkom terug! Desi: Ook leuk om jou en Ruben hier weer te zien. Je hebt wel wwat meegemaakt zeg, fijn dat je nu heerlijk van je mannetje kan genieten. Ons weekend was erg geslaagd, Emma heeft heerlijk geslapen in het weekendbedje van m'n schoonmoeder. Gisteravond hadden we een etentje bij vrienden. Ook daar heeft ze even in een weekendbedje geslapen. Dit vond ze iets minder leuk, want ze lag heel diep, voor m'n schoonmoeder hebben we zo'n bedje met verhoogd liggedeelte. Ze is verder niet echt van slag geweest. In de auto viel ze redelijk snel in slaap, eenmaal thuis haar in haar bed gelegd. Na wat gezellig gebrabbel en veel lachen is ze daarna doorgeslapen tot vanochtend 7 uur. Ze is nu ook in de fase beland dat ze 'zelfstandig' zitten en oefenen om te gaan staan erg leuk vind. Vanochtend was zelfs het zitten niet uitdagend genoeg, maar bleef ze haar beentjes strekken. Dan tilde ik haar op en stond ze op haar beentjes, en vervolgens een big smile! Ook kwijlt ze nog steeds veel en ook hier af en toe een mondje melk, maar dat is niet meer of minder dan normaal. 's avonds heeft ze nu de laatste voeding rond 7/8 uur, dan spelen we nog even en gaat ze uiterlijk half 10 het bed in. Dan slaapt ze door tot 's ochtends 7 uur. Vanochtend werd ze weer lachend wakker. Heerlijk is dat! Morgen mijn eerste werkdag... ik heb de voeding voor morgen voor haar al bijna bij elkaar gekolfd. Voor de BV-mama's: hoe vervoeren jullie de gekoelde flesjes en evt. ingevroren voorraad? Ik heb een toilettas waar ik het in kan doen, ik hoop alleen dat de ingevroren (voorraad) melk niet te snel ontdooit.
Silvie; Lekker hoor. Ik weet het van Loopy ook niet. Emmetjel Lekker dat het zo goed gaat. Leuk he dat zitten en staan. Dylan is ook zo aan het oefenen er mee. Hij begint nu ook met rollen. Mama ligt hem op zijn buik in bed en waneer ik hem uit bed kom halen ligt meneer op zijn rug.
Goede morgen. @ silvie. Donderdag moet ik naar het cb, zal ik het daar eens over johannesbroodpitmeel hebben. @ bianca. Luca wil op zijn buikje ook nog niet echt draaien met zijn hoofdje. Als hij op mijn buik ligt wel, maar niet als hij alleen op een speelkleed ligt. En als je eens je hand onder zijn buikje/borst legt zodat hij ietsjes hoger ligt. Dat helpt bij Luca wel. Oja puisten wordt er ook gestoord van @ nemo. o ik lees dat Sven ook last heeft van mondjes melk terug geven, zal het dan idd toch aan de leeftijd liggen? @ jingels. heerlijk...lekker genieten @ heeee Alida daar was je weer. Eindelijk weer internet? @ ow. Heeft Joaquin dan ook echt honger? Luca sabbelt ook steeds op zijn handjes, maar dan heeft hij geen honger. @ silvie gelof dat ik ook wat gemist heb over Loopy. Zal eens gaan rond neuzen @ emmetje. Kun je op je werk geen koeltasje voor insuline krijgen? Dat lijkt me ook wel handig om bv in te vervoeren. Luca begon vanmorgen om half 9 te brabbelen in bedje . Dacht ga nog snel ff naar het toilet en haal hem dan uit bedje. Kom ik op zijn kamertje...slaapt meneertje weer Nou ja mama ook nog maar ff tot 9 uur terug in bedje gekropen.
@Alida welkom terug! @Erica succes meid! @Silvie heeerlijk dat hij zo goed geslapen heeft! @ De rest Lindsey spuugt sinds zaterdag ook mondjes voeding terug
@ chantalk: dat is een goede tip, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Eprex tasjes kunnen we zelfs gratis bestellen Ik weet alleen niet of daar 3 flesjes + een diepvriesvoorraad in past. Ik zal eens kijken, moet toch vanmiddag nog even extra flesjes halen @ onzewonder: fijn dat die tip van Nutrix toch lijkt te werken! @ jingels: het wordt inderdaad steeds leuker met die kleintjes. Jammer dat die interactie met je kind zo veel meer wordt juist aan het einde van het zwangerschapsverlof. @ bianca: als ik op m'n buik lig, lig ik eigenlijk ook altijd met m'n hoofd naar dezelfde kant (niet dat ik sinds m'n zwangerschap alweer op m'n buik heb geslapen... borsten liggen in de weg). Volgens mij heeft iedereen wel een voorkeurshouding, voor baby's is het alleen niet goed omdat hun schedel nog groeit en ze veel tijd slapend doorbrengen. Als hij op z'n rug wel goed naar beide kanten kijkt, zal het wel meevallen, en hij ligt toch ook niet lange periodes op z'n buik?