Even snel @Emmetje: ik doe de melk in een koeltasje met van die koeldingen uit de diepvries erbij. @Chantalk: ik houd het maar op de leeftijd Ik lees hier al kindjes die omrollen en willen zitten en staan Zover is het hier nog niet.
Omrollen doet Lindsey al even. Ze kan alleen nog niet terug rollen weer naar haar rug. Zitten doet ze ook en gaan staan kan ze wel als je haar ondersteunt. Ze trekt zichzelf dan aan je vingers op. Maar ieder kindje doet alles op zijn eigen tempo.
@Emmetje: ik heb een koeltas incl. koelelement via borstvoedingswinkel.nl besteld, zij hadden die van Medela op voorraad, zaten 4 kolfflesjes bij. Hij was niet goedkoop, 50 euries, maar alles kan erin wat je nodig hebt. Het blijft de hele dag heerlijk koel, ik heb er al veel plezier van gehad. Veel succes morgen met de eerste werkdag! Het regelen is gelukkig over. 's Avonds kolf ik weer de hoeveelheden als vanouds. Het clusteren gaat hier wel gewoon door,maar nu tussen 18.00 uur en 21.00 uur. Vanochtend kwam meneer om 07.15. Ik kom gewoon helemaal bij nu hij doorslaapt, echt heerlijk. Misschien dat ik nu ook iets liever ben voor mijn man Ik kan zo slecht tegen te weinig slaap, en ja dan moest hij het ontgelden. Ik heb deze week en volgende week nog heerlijk vrij, ik kan merken dat het weer drukker wordt op weg. Moest vanochtend even naar de tandarts aan de andere kant van de stad, kon weer achteraan aansluiten zeg maar... Nou de wasmachine draait weer..... @Alida: fijn dat je er weer bent! Omrollen doet Jelte nog helemaal niet.
@chantal, yeps hij heeft honger als een beer! ik doe dan vaak zijn speen in zijn mond nou neuhhhhhh die spuugt hij weer terug van ja halloooo hou een andere voor de gek.. nou ok dan nog een kwartier rekken ofzo.... dan gaat ie gillen, krijsen alles haalt ie uit de kast om ook maar eten te krijgen... dan ga ik met mijn vinger op zijn wang... en hup gelijk zijn mondje om mijn vinger heen van zo ik heb de fles mooi te pakken you don't fool me! nou wel dus en dat wordt ie pissig! en dan ook echt pissig! Dus dan maar een fles en voila meneer is rustig en is na de fles weer helemaal verzadigd! erruggg vaag.. maar toch. Wat het omrollen betreft joaquin probeert het, het is hem 1x gelukt, maar terug kan hij dus ook niet... en als hij op zijn buik ligt probeert hij wel vooruit te komen zo leuk om te zien.. wellicht dat het hem 1 mm lukt maar dat is het dan ook wel
hoi Alida, welkom terug lekker dat je weer internet hebt. hoi Jingels, niet normaal he die wassen Belle heeft nog meer was dan Dirk en ik met zijn 2e. met dat gekwijl ,gepoep,en melk terug geven. ben blij dat ik een droger heb. hoi Rachel omrollen doet Belle nog niet maar dat hoeft ook pas met 4 maanden dus ze heeft nog te tijd. o jee Belle wil een fles schrijf mischien straks verder aan mijn krant.
Ja meiden ik ben ook erg blij dat ik er weer ben. Lars rolt ook nog niet om, hij deed het een tijdje geleden 1 keer per ongeluk en daarna is het nog niet weer gebeurd. Morgen ga is samen met een vriendin en haar kleine naar babyzwemmen, we hebben er heel veel zin in. Afgelopen dinsdag zijn mijn man en ik met Lars wezen zwemmen en hij vond het heel leuk. Zaterdag is mijn eerste werkdag weer, ik zie er erg tegenop, hoe is de rest die al weer aan het werk zijn bevallen om weer aan het werk te zijn. Zijn jullie er alweer een beetje aan gewent. Groetjes Alida
@ALIDA, ik ga morgen ook voor het eerst babyzwemmen samen met Tassie en haar kleine Dylan dus ben benieuwd hoe dat gaat... maar aan het werk ben ik nog niet ... heb nog 3 weekjes JOEHOEEEE
@ nemo. hier ook nog geen aanstalten om te draaien of zitten hoor...denk dat meneertje het nog wel goed vindt als mama alles voor hem doet Hij zal vast wel ooit gaan draaien, zitten en lopen....het wordt toch ooit seluuuuuf doooooeeeen! @ ow. haha...klein vreetmonstertje Oja babyzwemmen. Ik heb me aangemeld vorige week, maar heb nog niks gehoord. In september zou een nieuw groepje starten. Hoop dat ze me nog bellen. Ik ben net een kadootje gaan kopen voor het kindje van me neef (wordt vrijdag 1 jaar) ik zag daar een leuke bijtring liggen voor Luca...meteen meegenomen natuurlijk Het is schijnbaar een nieuwe lijn van Fisher Price. Link-a-doos. Hele grappige kleurtjes en geluidjes.
Alida; Ik vind het ook wel weer lekker hoor om aan het werk te zijn. Ook mis ik wel de kleine. Nou zoals Onze Wonder al zei gaan wij morgen ook babay zwemmen. Heb er erg veel zin in. Chantalk; Ik heb van fisher price de babygym daar hangen ook link a doos aan Dylan vind het geweldig. Dylan kan ook nog niet terug rollen en ik heb hem pas 2 keer zo gevonden. Wel vind ie het leuk om te staan en zitten is je van het.
Jørre draait ook nog niet hoor. Die ligt nog heerlijk op zn rug. Vraag me ook af hoe hij die 8 kilo om meot rollen .. haha .. Lijkt me heerlijk om te gaan zwemmen. Hoe is het jullie bevallen?
Ik heb het gevonden van Loopy http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=55763 Vreselijk zeg .. bah
Dan weet je weer hoe gelukkig wij mogen zijn met onze kleine wonders! Ik ben me er altijd wel van bewust, maar met dit soort dingen dan toch nog meer.
Meiden; Paps heeft net wat foto's gestuurd. Wie ook even wilt smelten net als ik. Ze staan in mijn album. Liefs Nathasja
Tassie: Dylan lacht wel erg lief voor zijn mama! Ik ben ook heel gelukkig en dankbaar voor de gezondheid van mijn dochter. Hoe sterk ze is ondanks haar prematuriteit. Hoe goed ze groeit en slaapt. Yildou is zojuist aan het rollen geslagen. Ze lag even op de buik in de box met een boekje voor zich en ze drukt zich omhoog met de handjes, voetjes in de lucht, wiebelen met haar kont en ze valt zo op haar rug! Geweldig, ik schrok er van. Heb Yildou weer op haar buik gelegd en prompt gooit ze zich weer op de rug. Gelijk 4 x achter elkaar! Ik heb eigenlijk niet zoveel tijd. Ben druk aan het wassen, schoonmaken en inpakken voor morgen... Als Alexander morgen thuiskomt, springen we in de auto en op naar Brabant (Wernhout)... Heerlijk! Lekker tot vrijdag er even uit! Heeft iemand nog tips daar in de omgeving? Tis op de grens met Belgie heb ik me laten vertellen.