Broertje belt net op. Hij heeft zijn RIJBEWIJS! En hij heeft gordelroos Dus die kunnen we weer een paar weken niet zien (Met Yildou) Gisteren nog even met een vriendin gebeld (die met PCOS). Ze hebben gisteren de inseminatie gehad en alles zag er supergunstig uit... Dus nu zijn we heel hard aan het duimen voor ze. Stel dat de magie plaatsvindt en er zich een kindje vormt... zijn ze op de zelfde dag uitgerekend als wij van Yildou... Alleen dan een jaartje later... Nu moet ik echt wat doen.... *schop onder mijn kop*
Gefeliciteerd met je broetje zijn Rijbewijs. Vervelend van zijn Gordelroos! Hoop dat het snel weg is. Ik zal ook mee duimen voor je vriendin! En nu aan het werk
Volgens mij zit Tassie zich ook te 'vervelen' op het werk Jaha....*pruillipje*... ik ga nu echt wat doen
Nou valt wel mee heb het erg druk, maar geen zin hihihi en ben ondertussen mijn dinegn aan het doen. voordeel als je op kantoor werkt en je gewoon mag internetten.
je hebt helemaal gelijk... 1 ding, ik hoef de was niet buiten op te hangen. Begint hier net te onweren.... *okey, Simone Palsma, nu houdt je op met dit onzinnige gedoe en aan de poets!*
haha gaat lekker hier Hoe schiet het op met je huissie simone? Ik verveel me ook weer es Manlief moest naar zijn werk wat voor school doen en Luca ligt alweer te pitten. Luca en ik hebben net wel lekker liggen spelen op zijn speelkleed. Toen ik hem op zijn buikje legde hield hij opeens wel zijn hoofdje omhoog (zal zo een foto verkleinen )
nee sorry lukt niet.... hij staat in mijn album 'moeten' jullie daar maar ff kijken voor wie dat wil Tassie, wat een lekker knulletje.
Chantalk; Je kan via hier je foto's ook verkleinen er staat een button aan de zijkant. en dan in je album zetten. Jingels ja het gaat best hard, maar het is nog steeds een klein ding hoor hij is maar 63 cm en 6100 gram.
hihi jingels...ja daar is geen twijfel over mogelijk Tassie, ik vind ze op foto's altijd zo groot lijken. Luca heeft een dikke bolle toet op foto's maar in het echies valt het eigenlijk best mee
ja stom is dat he. Soms vind ik het ook wel vervelend juist omdat het nog zo een ukkie is en echt nog een baby , maar wel kan zien dat het een jongen is. Maar dat weet je nu eenmaal met foto's. En hij wordt wel groot hoor.
Het gaat eigenlijk veel te snel zo heb je ze nog als klein ukkie in je armen en dan ineens zijn het al echte mensjes.... als ik dit zo typ begint het steeds meer te kriebelen bij mij hahaha manlief ziet me aan komen