hahaha nou dat heb ik nog niet hoor. Ben veel te veel aan het genieten van Dylan. hihi Maar kan het me wel voorstellen hoor.
oh ja ik ben ook nog volop aan het genieten. Nee voorlopig nog geen tweede hier eerst eens lekker dit kereltje verwennen. Ik ga hem maar eens uit bedje halen want hij is alweer wakker. Heeft net een anderhalf uur geslapen en ligt nu weer te brabbelen in bedje.
Jezus wat een verhaal over Bas zeg! Ben helemaal ondersteboven. Ga je vol goede moed voor de 20 weken echo, ben je plots je kindje kwijt, wat erg! Vreemd ook dat dit bij de 12 weken niet is gezien, maar goed...... Moet er even van bijkomen, tranen blijven nog komen bah.
Verhaal van Loopie was echt vreselijk om te lezen, ik heb gewoon net als een klein kind gehuild wat moet dit afschuwelijk zijn om mee te maken @Nemo: Elenora spuugt ook ineens wel vaak wat mondjes terug, terwijl ik ook Friso Comfort gebruik. Echter ze kwijlt absoluut niet. Ze eet wel haar handjes helemaal op en ze wordt boos als het niet allebei in haar mond wilt passen @Bianca: oh wat lekker wezen shoppen, ik ben ook nog 7 kg te zwaar en pas echt geen oude broeken, kan er echt down van worden @tassie: wat een lekker ding zeg @desi: welcome back en wat een naar begin zeg, hopelijk is het nu alleen maar genieten voor jullie @simone: Elenora rolt nog niet, ze kan wel op haar zij rollen maar nog niet op haar buik @chantalk: ik ook nog geen kriebels voor een tweede, minimaal 2 jaar of zo Nou hier alles goed. Ik geef Elenora nog maar 1 schepjes Comfort omdat ze echt elke dag 1 diarre luier heeft van 2 of 3 schepjes. Als Comfor op is dan stop ik ermee. Vandaag nog bij AH Friso Normaal ingeslagen voor de oude prijs. Het scande wel de nieuwe prijs maar in de winkel stond nog steeds 6.85 dus mocht ik die meenemen. Vandaag mijn meissie echt horen lachen, meestal was het wel ah of euhh maar nu echt haahah zeg maar Vanavond uit eten met mijn vriendin en haar man ze gaan morgen alweer terug naar La France. Zijn jullie kindjes nou ook wat afgeleid tijdens het voeden? Elenora moet ik echt strak tegen mijn borst houden want anders wilt ze de hele wereld ontdekken tijdens drinken. En vaak de fles wegduwen
Zo... Huisje schoon en aan het eten koken... De was is bijna aan kant. Nu nog inpakken (heb alleen heel veel dingen morgen nog eerst nodig, dus dat is best lastig... Assepoester: Hoe ging het vandaag in het ZH? Heb je al een uitslag over de oogjes?
@ bibiche hier nog eentje wat snel is afgeleid onder het eten. Gelukkig eet hij wel door, maar alles is interessant @ simone dat heb je goed gedaan nu mag je lekker een paar daagjes weg.
Bibiche; Dank je wel! Wat leuk dat je Elenora zo hebt horen lachen. Simone; Ben trots op je. hihi Geniet maar van je daagjes weg. Chantal87; mooie banner!
@Alida welkom terug! Veel plezier bij babyzwemmen morgen. @Silvie er stond geen tijd bij maar ik bergijp dat Jorre langer heeft geslapen dan je gewend bent, lekkerrrrr @Emmetje succes met je eerste werkdag morgen. @Ow ook veel zwemplezier, ben benieuwd hoe het gaat. @Bibiche leuk hoor dat lachen, Tessa doe het een heel klein beetje soms. Nog niet zoals Lindsey in het filmpje. Tessa is inderdaad ook meer afgeleid met eten. Soms brabbelt en lacht ze tuusendoor en gaat dan weer verder, zo lief. Hoe was je etentje? @Chantal87 mooie banner, wat groeit ze ook hard he! @Simone fijne dagen, genietse. @Chantalk wat een schatje heb je! Alle andere ook groetjesss. Zo mijn eerste werkdag zit erop. De jongeren zijn op vakantie dus de huismoeder en ik hadden het huis leeg. We hebben effe flink de kamers gesopt en dat was hard nodig. Wat kunnen die pubers een troep maken zeg! De uren vlogen om en het ging prima. Het weggaan vanmorgen vond ik wel even lastig. Tuurlijk heeft mijn mannetje het prima gered. Het kolven op het werk ging ook prima. Morgen gaat Tessa nog een halve dag naar het kdv. Ach alles zal wennen.
Goedemorgen, Erica; Lekker dat werken je mee viel. Ik vind het weg gaan ook het moeilijkst sta altijd een beetje te treuzelen. Met Tessa zal het vandaag ook goed gaan op het kdv. Werkse vandaag. Wij gaan straks lekker babyzwemmen. ik ben benieuwd hoe Dylan het vind. Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis voor de uitslag. Fijne dag allemaal! Liefs Nathasja
Ik heb het verhaal van Bas ook gelezen. De tranen springen je in de ogen. Dan mag je toch blij zijn dat (ook met een prematuur) alles goed is met je eigen kind. Ik vind het ook knap dat zij de foto's ook op internet heeft gezet. Ik weet niet of ik het wel zou kunnen.
Vanochtend is de dame van Felicitas langs geweest. Zaten hele leuke boeken tussen,maar ik vond ze veel te duur. Ik heb de jongegezinnen-pas aangeschaft, die heb ik er met mijn geshop bij de v&D wel uit op jaarbasis, en voor mijn ouders een jaarabonnement op *Ook*. Leek me wel een leuk kadootje. Ik heb nog steeds potjesvoeding hier staan, ook de dame van Felicitas bracht weer zoiets mee ook met een fruithapje, iemand interesse?
@chantal: wat is Belle groot geworden zeg, pff zo hard. Ging gisteren haar kledingkast opruimen en maatje 56 enz allemaal ingepakt wat gaat het snel. Hebben jullie ook dat jullie nog amper weten hoe ze de eerste dagen eruitzagen? Want Elenora lijkt echt niet meer op de baby van de eerste weken zeg maar. @jingles: wil je de potjes zelf niet bewaren dan? Ik ga iig zelf mijn fruit en groentenhapjes maken, is zo gepiept. @tassie en OW: veel plezier vandaag met zwemmen @erica: oh gelukkig viel je eerste dag mee, lijkt me wel gek om weer te gaan werken na het verlof. Etentje was heerlijk en gezellig. Elenora bleef thuis met mijn zus. Die heeft mijn zus wel moeilijk gemaakt veel huilen. Ik merk echt dat ze iemand anders dan pa of ma altijd een beetje eng vindt dus ik denk dat het gisteren ook zo was want ze liet ook de helft van haar fles staan wat ze nooit doet.
bedankt meiden ben ook erg trots op mijn meisje. hoi bibiche, Belle heeft al maat broek 68 en boven nog 62 iedereen zegt dat ze lange benen heeft nou die heeft ze dan niet van mij. hoi Erica, gelukkig viel het werken mee. ik vind het ook wel lekker even een andere omgeving. alleen ben ik toch altijd 6 uur is en mijn meisje kan halen. hoi ingie, ja erg he die kleine bas en kleine tygo. daarom sla ik meestal de vlindertuin over maar ik had het verhaal van caruli vanaf het begin mee gelezen. en als je die foto`s ziet zijn het toch al hele mooie baby`s en zou je niet zeggen dat er wat mis is. erg verdrietig. hoi Tassie en onzewonder, heel veel plezier met zwemmen. ben benieuwd hoe jullie het vinden en de kleintjes. gisteren heeft Belle opeens maar 5 flessen gedronken ze werd wel vanacht wakker om 2 uur maar speen erin en ze ging verder slapen. vanmorgen werd ik om 6:30 ik dacht he Belle die normaal rond 5 uur wakker word is nog niet wakker. dus ik ben maar even gaan kijken ligt ze op haar rug haar handjes te bestuderen en te kleppen. erg schattig . een fijne dag verder van Chantal.
@ erica. fijn dat je eerste dag goed is verlopen. @ chantal. ja dat gaat echt snel hè? Als ik aan de bevalling terug denk lijkt dat ook alweer zo lang geleden. Mijn halve dag werken zit er al weer op. Luca doet het nog steeds geweldig. Hij is nu vaker en langer wakker en kan dan heerlijk spelen in de box. Ik kreeg me net toch een vlaag van misselijkheid :-& bleh ging echt bijna over mijn nek. Manlief kwam meteen vragen of ik niet per ongeluk zwanger ben geraakt mag toch hopen van niet. Bah die misselijkheid wil maar niet overgaan.
Chantal: Mooie banner. Ja het gaat zeker snel! jingels: Wil je die potjes niet? Nouja, als je er dan toch vanaf wil bied ik me wel aan hoor . Lieve supermama's, ik ga helaas weer naar Alkmaar.Gedragen jullie je wel een beetje? Tot gauw!