Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden;

Simone; Veel plezier!

Tigger fijn dat alles goed was met de heupjes.

Bibiche; Hoe was je dineetje met je vriendin.

Chantal87; Succes met het verkopen van je huis!

Zoals Onze Wonder al vertelde. Was het zwemmen erg leuk. Dylan vond het ook wel leuk geloof ik. Alleen het kopje onder was erg eng, maar dat vond mama ook. Volgende week gaan we gezellig weer.

In het ziekenhuis was alles goed. heup dysplasie. Hij groeit prima hij weegt nu 6240 gram en is 62 cm. Dokter vroeg, omdat we al op 4 voedingen zaten of we dan ook al begonnen waren met een fruit. Heb toen maar eerlijk ja gezegd. ZXIj vond dat prima. Het cb is degene die er moeilijk over doen al snapt zij er niets van. Nou ga even bedenken wat ik ga eten.

Liefs Nathasja

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

simone veel plezier.

chantal. weet er ook alles van. Gelukkig is Luca nu een heel stuk rustiger geworden.

ow. dat zou ik mijn kind ook nooit aan kunnen doen. Hoe erg hij ook huilt.

jingels. Ik wil ook zoveel mogelijk zelf maken van voeding (nog geen idee hoe :) ) maar vind het wel handig om een potje in huis te hebben voor als het een keertje niet anders kan.

tassie en ow. heerlijk zwemmen. Ze hebben me net gebeld, maar het babyzwemmen is daar op woensdag en dan werk ik :cry:

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik heb er gewoon in bed neer gelegd en daar
    is ze in slaap gevallen en naar 1 uurtje weer bleren
    toen ben ik maar gaan stofzuigen en nu ligt ze
    weer te slapen
    maar ik zou mijn meisje echt nooit wat aan kunnen
    doen echt niet
    en morgen op de kdv is het zeker weer de hele dag
    slapen :) :) :)
    want dan heeft ze wat in te halen

hoi jingels,
    mischien heeft ze wel een sprongetje snel is even in
    mijn boek kijken.
    helemaal niet aan gedacht ze is wel opeens erg met haar
    handen bezig en ze drinkt ook anders.

hoi onzewonder,
    ga het is lezen niet aan gedacht

o jee snel was naar binnen begint te regenen.

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hoi Chantal
    hoe maak je nu die banners? Mijn proefperiode is verlopen, maar wil graag nog een nieuwe maken met recente foto's.

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik heb hem laten maken door sweetangel100
    gewoon vragen of ze er 1 voor je maakt

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    oke, heel erg bedankt voor de antwoorden!

7. Niet meer actief

nou mensen het drama is geschied in dit huis...

Ik snap er niks meer vna :( Joaquin is zooooooooo onrustig... slaapt giga slecht een half uur en huppa daar is hij weer vet in paniek! en zo gaat hetn u al vanaf vrijdag.....

boertje (nope) spelen, gaat even goed.... dan wordt hij moe leggen we hem in bedje.... dan hup KRIJSSEN! laat je hem 15 min liggen (dan is ie al giga over de zeik he!) en dan haal ik hem er toch maar uit.... maar vanaf vanmiddag krijgen we hem ook niet meer stil! krijssen totdat hij zo rood aanloopt nahh ik kan daar niet tegen hoor... en als je hem eten geeft is het goed :( dat kan toch zeker niet dit.....

Ik wordt hier zo giga onzeker door en vet sjaggie erbij.. ik heb inmiddels hoofdpijn en oorpijn erbij gekregen...

:( :( ik weet het niet meer snik snik

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

vandaag heeft Belle ook zo`n dag niet leuk
    gewoon.
    morgen gaat ze naar de kdv
    en daar zou ze wel weer de hele dag slapen :( :( :(

9. Niet meer actief

joaquin gaat donderdag weer naar het kdv maar ik weet niet of ik dat wel doe als hij zo blijft... dit is namelijk al een paar dagen zo...
    Ik heb inmiddels een bakerzak besteld in de hoop dat dat zijn rust ook kan bevorderen...damzz wat zijn die dingen duur zeg nah jah als het loont niet waar.... maar voor de rest is het nog knudde.. hij ligt bij steef in de armen en je ziet dan ook zijn beentje een keer omhoog en mr is wakker... valt weer weg en dan weer rare gebaren met zijn armpjes en hup hij is weer wakker... zo zielig die jongen komt zo niet aan zijn rust! Hij wilt wel, maar hetk an niet zeg maar....

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Meld me weer even maar jullie hebben wel weer veel gekletst!

Las dat de heupjes van Emma goed waren, fijn meid!
    Las iets over tandjes...idd vroeg en ik vind het ook vervelend want Lindsey is al een maandje bezig met een tandje wat boven door komt. Eerst voelde je het alleen nu zie je hem echt zitten en ze blijft maar kwijlen en alles in d,r mond er tegenaan stoppen.

Lieve meiden sorry dat ik niet reageer maar ga lekker m,n bedje in. Fijne avond en knuffel voor de kleintjes!

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Ow: is het geen goed idee, om met je knulletje een keer naar een osteopaat te gaan, vaak krijg je dat vergoed door de verzekering of een gedeelte ervan.
    Collega'tje van me heeft het ook gedaan, en heeft daardoor een heel ander kind gekregen. Als je hem tegen je aanhoudt is hij dan wel stil?

Wat vervelend voor jullie, ik hoop dat het snel over is.
    Chantal, hopelijk is het bij jullie ook snel over.

12. Niet meer actief

@Jingels, vandaag totaal neit stil te krijgen als je hem tegen je aan legt of wat dan ook.... maar een osteopaat.. heb er weleens van gehoord, maar weet niet wat het is eigenlijk... ga eens even googlen..... thanks in ieder geval :)

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    `

:confused: :confused: :confused: 1200 liter neeeuh dat red Tessa echt niet ;) ;) :) :)

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    nou Belle wel hoor :) :) :)

alleen is dit al de 2e dag dat ze nog maar 5 flessen op heeft
    dat is vreemd voor Belle.

onzewonder,
    ik heb ook alle soorten voeding uitgeprobeerd.
    Belle doet het echt goed op nutrilon forte met 3 schepjes
    nurtiton erin voor het spugen.

ik denk echt dat je mannetje een sprongetje heeft komt
    mij bekend voor.
    meer willen drinken op rare tijden veel huilen
    even vol houden het gaat echt over.

gr Chantal.

15. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hé meiden,

even snel een berichtje van mij. Mijn eerste werkdag ging goed, alsof ik niet weggeweest was.
    Emma heeft het prima gedaan op het KDV. Ze heeft alleen weinig geslapen, toch wat te veel nieuwe geluiden. De flesjes zijn goed opgekomen en volgens schema. Thuis viel ze als een blok in slaap om vervolgens binnen 'n half uur weer klaarwakker en vol verhalen te zijn. M'n schoonvader en zijn vriendin kwamen ook langs vanavond, ze zijn net weg. Ik heb het overdag kunnen redden zonder te kolven. Bij thuiskomst met gemak 250 ml gekolfd en nu zo'n 160 ml. Dan morgenochtend denk ik dat ik ook weer 200-220ml kan kolven. Zo heb ik dus ruim 3 flesjes en een voorraadje, dus dat is mooi. Ze krijgt per flesje zo'n 160ml, in totaal vandaag heeft ze 3 flesjes en 3x de borst gehad. Prima toch?

Nou, m'n flesje is vol, ga 't even labelen en in de koelkast zetten. Kolfapparaat schoonmaken en lekker slapen. Morgen weer vroeg op, dan heeft Emma haar eerste echte papa-dag!

Slaap lekker allemaal, ook de kindjes ;)

Heb alles wel gelezen, maar even geen puf om overal op te reageren. Morgenochtend zal ik tijdens het kolven wel weer reageren.

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Chantal en ow vervelend als de kleintjes zo uit hun doen zijn he. Hopelijk voelen ze zich morgen weer beter in hun velletje.

Emma mooi dat hte goed ging vandaag. Ging je dag een beetje snel om?

Tessa is vandaag naar het kdv geweest. Daar is het prima gegaan maar toen ik haar kwam halen was ze wat jengelig. Blijkbaar honger en teveel indrukken want thuis heeft ze eerst gegeten en toen geslapen. Daarna weer gegeten en verder gejengeld. Ik heb haar vrij snel weer op bed gelegd en daar krijste ze werkelijk maar viel wel in slaap. Zielig hoor.

17. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Zo, ook nog even een berichtje van hier :D
    Heb net even snel 10 pagina's doorgelezen, jullie zijn weer lekker op dreef ;)

Simone: Al 4 keer op de rug gedraaid! Goed hoor van Yildou, nu nog die pirouette ;) Veel plezier op vakantie!
    Het ging erg goed in het ziekenhuis. Het circus begon om 15.00 uur. Gelukkig hadden we net gevoed en had ze onderweg geslapen, want het duurde een uur in totaal en ze heeft zich perfect gedragen. Eerst met lampjes erin schijnen, met figuurtjes erlangs, elk oog afzonderlijk testen etc. Toen nog 10 min. in een donkere kamer zitten wachten en weer allerlei testjes. Er bleef steeds een groot verschil tussen beide pupillen zitten. Toen naar de oogarts zelf en die heeft de pupillen opgemeten. Ze heeft vervolgens druppels in haar rechteroog gekregen om te kijken of de pupil uberhaupt wel kon verwijden en dit was gelukkig het geval. Het is dus helemaal niets, een soort afwijking net als verschillende neusgaten oid. Maar wel een pak van ons hart!

@ Nemo: we hadden het zondag over Nutrix door de bv: nu wil het geval dat we zondag avond het zonder de Nutrix hadden, want vriendlief was veel te moe van het weekendje weg, dus heb ik maar gewoon de borst gegeven en ze sliep er net zo goed op als met de Nutrix. Toevallig gister dan de Nutrix door kv gedaan, en dan wordt het inderdaad een dikke pap. Als je Nutrix mengt met bv dan dikt het niet in (zou het dan wel hetzelfde effect hebben als met kv?).

Verder gaat het met (bijna) alle kindjes super zo te lezen!

Zou wel meer willen reageren, maar het lezen van al die pagina's kostte meer tijd dan verwacht. Nu is het kolf-time en dan lekker het bedje in.

Oh, nog even een vraagje: huilen jullie kleintjes ook in de slaap? Elke nacht moet ik wel een paar keer naar haar toe omdat ze huilgeluiden maakt, maar als ik dan kijk ligt ze gewoon te slapen. Het lijkt wel of ze dan slecht gedroomd heeft, maar dan vraag ik me weer af waar ze dan zo raar over zou kunnen dromen? Het is wel 'jammer' dat ze dus prachtig doorslaapt, alleen ik er nog steeds 's nachts uit moet :)

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,
    vandaag moet ik werken dus dat word vanavond
    bijlezen.
    Belle heeft gisteren weer maar 5 flessen gedronken
    ze werd op 1:30 wakker hup speen erin en verder
    slapen tot 6 uur erg netjes zo.
    hoop alleen dat ze straks niet meer s`nacht wakker word.

hoi Assepoester,
    gelukkig dat het niet ernstig is met Sabrina haar oogjes.
    wel vervelend al die testjes maarja het moet nu eenmaal.

Belle huilt alleen om 19:00 zichzelf inslaap
    maar waardoor weet ik niet meestal begint ze te
    huilen als haar speen uit haar mond valt
    dus even laten huilen en dan stop ik de speen
    weer in haar mond en dit doet ze een paar keer
    tot ze in slaap valt

nou iedereen een fijna dag en wie moet werken
    werkse
    groetjes knuffels van Chantal.

19. Niet meer actief

Goedemorgen,

Chantal en onze Wonder; Wat vervelend dat de kleintjes zo zijn. Hoop dat het snel beter gaat

Onze wonder; Ik heb wel een adres voor je van een osteopaat in Almere. Het werkt echt. Ook heb ik nog een bakerzak. Is 2 x gebruikt want dylan vond het niets.

Assepoester fijn te horen dat er niets ernstig is met Sabrina haar oogjes.

Chantal Werkse!

Erica; Fijn dat het op het KDV goed is gegaan. Ze doen een boel indrukken op en dan moeten ze het verwerken soms gata het gepaard met huilen of krijsen. IK vind dat zo zielig!

Emmetje; Wat lekker dat je eerste werkdag goed is verlopen. Emma die slaapt straks ook op het kdv. Ben benieuwd hoe de eerste echte papadag gaat, maar dat gaat helemaal goed.

Gister was Dylan een beetje an de leg. Heeft teveel indrukken gehad. eerst natuurlijk zwemmen en dan in de middag naar het Ziekenhuis, maar vanacht was hij gelukkig weer helemaal in slaap.

Ik ben nu weer aan het werk. Heb zelf een beetje off day veel pijn, maar ja vandaag emn morgen nog werken dan weer weekend. Dus even volhouden.

Liefs Nathasja

20. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goedemorgen dames

Gisteren hebben we hier een lekker dagje met z'n drieen gehad. Ik ben eerst wezen zwemmen wat Lars dit keer niet echt leuk vond en ik daarom ook eerder ben gestopt. Volgende keer beter.

Heb wel alles gelezen maar weet niet echt alles meer. Maar ik las tandjes weet niet meer bij wie. Lars is de laatste tijd ook erg aan het kwijlen maar voel nog niets.

Zag ook dat er een paar weer aan het werk zijn en dat de kdv goed ging. Super meiden hoeven jullie je daar niet meer druk om maken.

Assepoester: Nee Lars huilt niet in zijn slaap maakt wel hele rare geluidjes in zijn slaap maar daar ben ik al zo aan gewend dat ik erdoor heen slaap.
    Mooi dat er niets aan de hand is met haar oogjes.

Gisteren ben ik nog even naar het ziekenhuis geweest voor een mri scan van mijn bekken om te kijken of mijn bekken te nauw zijn omdat Lars er niet door kon tijdens de bevalling en daar kan ik over ongeveer 10 weken achteraan bellen wat de uitslag is.

Vanmiddag is papa vrij en dus weer een gezellig middagje met ons drieen.

Zaterdag weer aan het werk en dan is papa voor het eerst een hele dag alleen met Lars ben benieuwd hoe het gaat.

Iedereen een fijne dag Groetjes

Deel Deze Pagina