Dames Nog even een vraagje. Lars slaapt nu van 7 tot 7 maar heel veel mensen zeggen dat dat eigenlijk nog niet mag. Maar als hij toch zolang slaapt heeft hij toch genoeg. Lars drinkt ook niet erg veel ene keer wat meer dat de andere keer maar over het algemeen krijgt hij veel te weinig over de hele dag. Mag dat wel? Vind het heerlijk dat ze zo doorslaapt, maar ben ook een beetje onzeker. Groetjes Alida
Alida; Dylan slaapt ook van 8 tot 7/8 uur. Als hij honger heeft dan komt hij vanzelf. Hij groeit goed dus ik vind het goed
Tassie: Ja zo denk ik er eigenlijk ook over. Maar andere mensen kunnen je zo onzeker maken. Volgende week dinsdag moet ik weer naar het cb dus ben benieuwd hoe hij gegroeid is. Groetjes Alida
Alida ik zou ook zeggen als ze groeien en tevreden zijn is het prima. Assepoester gelukkig is alles goed met het oogje. Tessa geeft af en toe een gilletje in haar slaap. Dat doet ze eigenlijk met name met haar dag slaapjes. Echt huilen is het niet. Wellicht Sabrina´s manier om de indrukken te verwerken. Chantal lekker gewerkt : Tassie dat gehuil om indrukken is zeker zielig. Tessa heeft na een middagje kdv en een uurtje indrukken weg jengelen en krijsen als een blok geslapen. Ze ging er om 20.00 in. Ik geef om 23.30 nog een voeding Tesa drinkt dat meer slapend dan wakker en gaat direct terug. Vervolgens kwam ze vanmorgen iets voor 09.00. Ze is een half uurtje wakker geweest en was weer moe.
Hoi, Geven jullie je kindjes geen laten voeding meer? Ik maak Jørre nog wakker om 2130 uur, maar als ikd at zo lees dan ga ik maar is proberen of ik om 20u zn laatste kan gaan geven. Vannacht heeft hij van 22uur tot 7 uur geslapen. Moesten er wel eenpaar keer uit om een speentje te geven, maar ik was hier al blij mee. En als ze van 7 tot 7 slapen, heerlijk toch. Als ze honger hebben komen ze wel hoor Ik las ook iets over 1200 cc voeding. Ze mogen maar max 1000 cc voeding per dag omdat de niertjes het anders niet aankunnen. Jørre zit nu ook op 4 flessen van 220 cc per dag. Hij heeft dat zelf geregeld. Ik voed nl op verzoek. Tandjes, das wel heel vroeg zeg, maar je leest ook wel is dat kindjes al een tandje hebben met de geboorte, das helemaal snel .. haha .. Gister is Jørre trouwens gewogen en gemeten. Hij weegt nu .. SCHRIK NIET .. 8,7 kilo en is 71 cm. Ga me nu toch wel iets zorgen maken hoor over zn gewicht. Nu wa shij al zwaar toen hij geboren was, 4670 gram, maar toch. Hij zit dik boven het gemiddelde. Maar hij krijgt niet teveel voeding, dus dat kan het ook niet zijn.
Alida; je moet doen wat je zelf goed vind en de andere moeten zich daar gewoon niet mee bemoeien. Ze kunnen raad geven en het is aan jou of je er wat mee doet. Erica; Tessa zal vandaag wel lekker bij slapen als ik het zo hoor. Silvie; Dylan heeft nu ook 4 flessen en ook hij heeft dat zelf geregeld. de eerste en de laatste zijn 210 ml +7 schepjes en de andere 2 180+6 schepjes. Ik zal niet ontkennen dat het een flinkerd is, maar het gaat toch goed. Hebben ze er wat over gezegd bij het cb. Straks gaat hij kruipen en lopen enzo dan verbruikt hij meer energie en zal het allemaal wel eer loslopen. Ik zou me er niet tedruk over maken enals je het niet vertrouwd zou ik even langs de ha gaan. Liefs Nathasja
We moeten 14 september weer. Zal wel wat horen denk ik. Maar goed, ik kanhet ook niet helpen. Hij zal de bouw van mama wel hebben .. haha Hoest met de kindjes die hun dag niet hadden gisteren?
Zo is het Silvie. Je kan er ook niets aan doen. Ik hoop dat het met Dylan goed gaat hij is op de creche, maar dat zal wel.
Zal toch wel meid? Moeilijk zeker om hem daar te brengen? Britt is nu ook bij een gastouder. Ik vind het vreselijk. Huilen vmo. Maar het houdt wel in dat ik ff wat meer tijd heb voor Jørre, al slaapt hij heel de dag, maar goed ...gaat om het idee
Ik moet zeggen dat het me nu wel meevalt. Maar dat komt, omdat ik gewoon weet dat hij daar in goede handen is. En kindjes van kennisen zitten daar ook. En hij komt er ook altijd vrolijk vandaan. Dus naar mijn idee vind ie het ook wel leuk.
Dat scheelt wel weer iets denk ik jah. Dan kan je je gedachten ook ergens anders opzetten. Ik blijf het moeilijk vinden hoor .. bah .. nix an
Ja als ik thuis ben is hij ook gewoon thuis. Hij is er 2 dagen ik ven zelf op dinsdag en vrijdag vrij en op donderdag is hij bij papa thuis
@ow: ik zou inderdaad ff langs osteopaat gaan je weet niet misschien zit er iets vast in zijn nek of zo waardoor liggen pijnlijk is. Maar het kan ook zijn dat hij last heeft van krampjes omdat je nu Nutrilon geeft. @alida: ik denk dat ze dit zeggen omdat ooit een kindje misschien in een coma heeft gelegen omdat zijn suikerspiegel te laag was (zoals bijwerkingen moeten ze alles zeggen ook al is het maar 1 keer voorgekomen). Maar ik neem aan dat hij overdag gewoon alert is, dan is er niks aan de hand. Ik maak haar ook nooit wakker tenzij ze niet al haar 5 flessen op heeft. @assepoester:Oh gelukkig dat er niks aan de hand is met haar oog, wat een opluchting dan. Ze huilt nooit in haar slaap, ze huilt wel om in slaap te vallen. @erica: ja een dagje kdv is echt heel wat voor die kleintjes haha @tassie: waar heb je pijn aan? Ik vind het wel raar dat Elenora ineens zoveel spuugt echt 5 keer mondje teruggeven of zo. En dat is bij de eerste fles en laatste fles niet
@Bibichi, mss komt het ook wel omdat ze nu wat meer bewegen. Ik heb geen idee hoor, verzin ook maar wat. Heb zelf nl wel het idee bij Jørre. Als hij net gegeten heeft en leg hem in de box is hij zo druk met vanalles dat hij ook wat teruggeeft.
@silvie: ja ik weet het niet misschien wel, ze gaat ook vaak persen of ze wilt in zitstand komen inderdaad. Wat een leuke foto, de net hield Elenora ook haar eigen flesje