Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Bibiche; Ik heb last van mijn nek
    Ik heb een wiplash en vandaag is het drama heb al weer aardig wat pijnstillers in mijn mik.

Wat vreemd dat elenora dat doet zeg.

Silvie; Dat ligt er aan hoe Dylan zijn bui is, maar meestal wel. Leuke foto!

2. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    goedemorgen meiden!

hier ben ik weer een keer.

@silvie....woh wat groeit jou manneke hard!maar het valt op zich toch wel mee...als je nagaat hoe zwaar ie was bij de geboorte....
    ruben was 3240gr bij geboorte en is nu 6180gr..dus qua gewicht hoeveel ze groeien blijft beetje hetzelfde!zou me niet al te veel zorgen maken over wat nou het gemiddelde is...zoals het cb dat altijd lekker kan zeggen!
    en wat een leuke foto met die fles!geweldig!

@onze wonder volgens mij heeft je manneke een sprongetje,...wij hebben dat 3 weken geleden gehad, continu vasthouden, met de wandelwagen weg, met de auto weg...alles om ruben proberen rustig te krijgen, hij at toen heel slecht en sliep heel slecht omdat hij continu begon te huilen als je hem neerlag....het heeft bij ons 3 dagen geduurd!daarna was alles weer rustig in de tent!
    succes ermee!

@chantal, ga je verhuizen?>>heb dat denk door mijn afwezigheid niet meegekregen!spannend!

hier gaat alles goed, ruben slaapt gemiddeld tot 7/8u, krijgt tussen 22/23u laatste fles, ik maak hem dan wel wakker wabt meestal slaapt hij dan al....maar ik lees ook dat sommige dat niet doen...dus misschien vanavond maar eens proberen hoe dat gaat...als hij gewoon om 21u in slaap valt.....hoe laat hij dan wakker word.
    gister draaide ruben zich van zijn buik op zijn rug, ver grappig gezicht.
    en kwijlen dat hij doet, en overal op bijten niet te geloven, maar meer van onze kindjes hebben daar last van las ik al!

veel liefs dees

3. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Alida, waarom hebben ze besloten voor de MRI? Elia is ook gehaald met de ks omdat hij er niet door bleek te passen, maar ze hebben niets gezegd over verder onderzoek. Alleen dat ze bij een 2e beter op de maten gaan letten en hoogstwaarschijnlijk dan weer een ks zullen doen.

Silvie, ik maak Elia ook nog elke avond om 2300 wakker voor de fles. Overdag drinkt hij 4x 165 en dan om 2300 vaak zo'n 120cc. Dan slaapt hij door tot 7.30

Bibiche, Elia blijft ook steeds iets melk terug geven. Is echt iets sinds deze week, vervelend he? Toch lijkt hij er geen last van te hebben. Vrijdag naar het cb ga ik er naar vragen.

4. Niet meer actief

@erica nou uhhh dat kan Joaquin ook wel op hoor :D

@Chantal. ja ik denk ook dat het een GIGA sprong is, maar ja ik had een bakerzak besteld via bakerzak.nl maar heb hem inmiddels afbesteld en ga het vanavond bij mijn eigen leverancier ophalen TASSIE :)

@assepoester fijn dat alles goed was met der pupilletje ;)

@tassie, nou ik kom het ophalen vanavond thANKs! en het zwemmen is denk ik nog eens dubbelop geweest voor hem... en dan waarschijnlijk zon giga sprong en dan is hij al zo hongerig als maar kan... en dan ga ik ook nog eens met hem plonsen pfff wat voor een moeder ben ik... maar hij vond het wel leuk, want hij lachte wel maar toch kan het leuk zijn voor hem. maar ook teveel en dat kan hij nog niet echt bepalen he :s ah ja.... het komt ook wel weer goed hoor dat weet ik zekerssss even doorbijten..

@Silvie, mijn zus loopt bij een kinderarts voor haar dochtertje, en zij dronk ook altijd giga veel (is een prematuur) en me zus maakte zich ook zorgen en dat kwam door het CB want die lullen je wel zoveel aan dat je jezelf echt giga slecht voelt hoor... ik heb het zelf nu al 2x meegemaakt en ben er ook wel klaar mee.. ga denk ik voor de prikkies en de rest zoeken ze maar uit... maar de kinderarts heeft gezegd dat niemand via een boekje kan leven dus ook baby's niet. Het ene kindje is het andere niet.... zoals Erica ook al zegt... haar kindje kan dat echt niet op... die drinkt niet zoveel en is daar tevreden mee... maar het kindje van mij en Chantal bijv die moeten echt meer hebben... want met minder nemen ze geen genoegen. ik ga me kindje ook echt niet uithongeren omdat het volgens de richtlijnen niet mag. de kinderarts heeft ook gezegd dat als het kindje bijv 6 x 180 ml nodig heeft gewoon geven, en helemaal als het een actief kindje is (zoals de kleine Joaquin zo en zo is) want dan verbranden ze ook veel en veel meer.... (sorry voor de lange uitleg :) )

@Silvie hahaha het idd een flinkerd zeg en kijk nou hoe hij de fles vasthoudt geweldig! :)

@Bibiche het wijst er niet op dat hij krampjes heeft moet ik zeggen, hij doeth et wat dat betreft beter op de nutrilon dan op de friso.
    en de osteopaat doe ik als ik eerst de bakerzak heb geprobeerd.. en dat ga ik vanaf vanavond proberen en dat kijk ik even een paar daagjes aan en als het bijv maandag nog niet over is.. bel ik gelijk die osteopaat op.

Nou onze avond/nacht....

joaquin is vanaf 20 uur niet meer wakker geworden, en steef en hadden besloten om de kleine bink bij ons te leggen om hem eens te observeren wat hij allemaal uitvreet in de nacht.... nou dat hebben we geweten...

Hij heeft zich zon 30 keer geslagen met zijn armpjes ofzo.... waardoor hij dus wakker werd maar wel weer gelijk sliep... en met zijn beentjes is hij hele tijd in de weer..... om 2 uur ongeveer werd hij echt wakker en heb hem toen een flesje gegeven en hij ging direct slapen (in zijn eigen bedje gelegd want wist nu wel genoeg) hij is toen om kwart over zeven wakker geworden.... maar het komt er wel op neer dat hij gewoon GEEN rust heeft... en dat is zo zielig!

Vandaag heb ik een Off day ingelast.. dus mama in de pyama en zoonlief ook... en dus alleen maar rust proberen te creeeren... nu is hij veel wakker, maar net weer in slaap gekregen na de voeding van 10 uur rond 11 uur viel hij in slaap, maar prompt hij werd net weer schokkerig wakker om half 12... ga ik naar hem toe om een speentje weer te pakken... en hij is echt doodmoe want zijn oogjes rollen hele tijd weg.... en in die 2 min dat ik bij hem was... heeft hij 3 van die schok bewegingen.... dat is toch niet normaal voor zon jochie! zo zielig! :(

Nou vanavond ga ik de bakerzak ophalen en wellicht doordat hij zich dan net een wurmpje is dat hij dan wel goed slaapt laten wet het hopen niet waar.. en ik geef vanaf nu standaard om de 3 uur 180/6

Knufffffffffffff

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Bianca: Dat zei de gyn direct na de keizersnee dat hij een foto wou hebben van mijn bekken. Want als mijn bekken niet te nauw zijn dan is de kans groot dat Lars verkeerd heeft gelegen, en dan gaan ze bij een eventueel 2e kindje weer een gewone bevalling proberen en als ik te nauw ben krijg ik weer een keizersnee.

Groetjes Alida

6. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @assepoester: Fijn dat alles goed is met haar oogje, weer een zorg minder.... Toon gilt overigens weleens midden in de nacht vanuit het niets, ik denk dat het met dromen te maken heeft. Want hij slaapt dan gewoon. (Alhoewel ik dan natuurlijk al paraat sta...)

@Silvie: Wat een leuke foto! En wat is je manneke al groot! Hij groeid i.i.g. goed!

@Bibiche: Maak je geen zorgen over het spugen. Pas als ze meters ver kan spugen zal ik er even mee naar de ha gaan. De ene keer geven kindjes wel terug en de andere keer niet. Onze knul geeft snachts nooit wat terug, ik denk inderdaad dat het met bewegen te maken heeft.

Het bijten is iets minder geworden, maar het kwijlen iets meer. (Soms zeg ik voor de grap: "Heb je rabbies?") Zijn poep heb ik nog niet kunnen nakijken want hij heeft nog geen poepluier gehad. De harde plek blijft maar ik zie nog geen wit puntje. (Maar dat kan schijnbaar wel even duren) Ik moet volgende week weer naar het cb. Dus vraag ik het daar ook nog eens.

Het was trouwens feest vannacht. Meneer slaapt al weken goed door maar vannacht pfoe, ik ben echt gebroken om de 2 uur kwam hij weer. En aangezien papa regelmatig in het buitenland verblijft sta ik er alleen voor. Maar gelukkig hoef ik niet te werken.

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @tassie: hoe dat is vervelend een whiplash, hoelang heb je daar al last van? Wil je voor jezelf niet een afspraak maken bij de osteopaat? Ik weet dat ze mensen ook heel goed kunnen helpen met whiplash
    @ow: je mannetje wordt inderdaad gewoon wakker van zijn eigen reflexen en is misschien inderdaad handig om hem in te bakeren. Alhoewel een bakerzak nog steeds veel ruimte geeft, hij zal zichzelf niet meer op zijn hoofd kunnen slaan :) . Elenora heeft er eventjes in geslapen maar ze vindt het zo fijn om met haar armen hoog te slapen en vaak ff op te sabbelen. Plus dat ze het nu niet meer nodig heeft
    @silvie: jouw mannetje woog al vrij zwaar bij de geboorte dus ik denk dat hij gewoon goed groeit. CB heeft inderdaad alleen maar richtlijnen.
    @harmless: nee gelukkig spuugt ze niet met een boog en volgens mij heeft ze er niet veel last van. Alhoewel ze soms wel moet huilen tijdens boertje maar ja denk dat het normaal is.
    Lijkt me heel zwaar zo'n nacht :(
    @bianca: ben benieuwd wat het CB zal zeggen over het spugen. Ik moet volgende week maandag weer langs voor 2de prikjes :cry: zal het dan ook gelijk vragen.

8. Niet meer actief

Bibiche; Ik heb er nu 4,5 jaar last van. ben al bij de ostepaat geweest hiervoor. Heeft wel iets geholpen, maar niet super veel. Loop nu bij een shiatsumasseur. DIe haalt de ergste pijn weg.

IK hebgister gewoon teveel gedaan.

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ok Belle en Joaquin drinken 1200 liter per dag :) :) . Tessa red wellicht wel 1200 mililiter maar liter neeeeuh :)

@ow ik hoop dat de bakerzak helpt wat meer rust te geven.
    @Silvie lekker ventje hoor. Heb je in denemarken zoiets als een cb om je vragen aan te stellen?
    @Tassie vervelend dat je zo een pijn hebt vandaag, komt at doordat je drukker bent geweest?
    @Harmless om de twee uur pfff ja dan ben je wel gebroken nu. Slaapt hij nou vandaag wat meer? Wellicht kun je nog een slaapje mee pakken.
    @Bibiche Tessa geeft ook vaker melk terug. ik lees het zoveel van rond de drie maanden dat ik echt denk dat het bij de leeftijd hoort.

Groetjesssss allemaal

10. Niet meer actief

whhahaha dat bedoel ik ook uhh 1200 ml :)

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Goedemiddag allemaal,

@Assepoester: wat een opluchting dat alles goed is met Sabrina haar oogje.Ze zeggen dat dat gilletje in hun slaap,met slaapovergang te maken heeft. Jelte heeft het ook wel eens gehad, nu eigenlijk nooit meer.

@Silvie; wat een heerlijke foto van je kereltje, gewoon een flinke vent. Zie het maar zo, liever wat steviger, want dan kan hij gewoon wat meer hebben. En die richtlijnen van het Cb gewoon loslaten, dat doe ik ook.
    Bij Jelte komen ze ook aanzetten,met die hoogste curve en bla bla bla, nou het ene oor in het andere uit.

@Emmetje: fijn dat het zo goed gegaan is op je werk. Je hebt dus begrijp, helemaal niet gekolft? Heb je ook geen stuwing gehad?
    Fijn dat Emma het leuk vond op het KDV.

@Tassie: pff een whiplash, wat vervelend. Doe kalm aan he!

@Desi: wat knap dat Ruben zich al omdraait. Dat gekwijl neemt hier ook grootse vormen aan ;) . Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

@Bianca: hoe is het met de kleine Elia?

@Alida: ben wel benieuwd naar de uitslag.

@Harmless: dat is inderdaad weer even terug schakelen, misschien een sprongetje?

@Bibiche: hoe is het met de kleine meid?

@Erica: hoe is het met Tessa?

@OW: ah meid , kop op. Misschien heeft hij een beetje veel indrukken opgedaan met het zwemmen en er zit een sprongetje aan te komen. En wie weet misschien helpt die bakerzak wel hartstikke goed.
    Heel goed dat je even een pyamadagje hebt met de kleine man, dat zal hem echt goed doen, weet ik zeker.

Jelte en ik hebben vanochtend heerlijk gewandeld, de wind door ons haar. Hij vindt dat zo heerlijk dan doet'ie zijn ogen op half 7 en dan met z'n hoofd rollen van de ene naar de andere kant. Toen zijn we even bij Menno z'n moeder op de koffie geweest, anders krijg je weer het verwijt dat ze hem zo lang niet gezien heeft.......
    Nu ligt meneer prinsheerlijk te slapen en kan ik even iets voor mezelf doen.

12. Niet meer actief

Erica; hahaha 1200 liter is wel een boel. Ja ik heb gister gewoon teveel gedaan en niet goed mijn rust gepakt en nu weer aan het werk.

Jingels; Ik doe kalm aan. Ik heb gelukkig een baas die er begrip voor heeft. Lekker hoor wandelen in de wind. Fijn he die schoonmoeders hihi

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @jingles: lekker he ff wandelen met de kleine, ik kom ook net terug van de wandel :)
    Mevrouw viel lekker in slaap en zodra we thuis zijn, hoppa gaan de oogjes open :)
    @tassie: lijkt me heel erg vervelend en pijnlijk, mijn vader heeft na 25 jaar nog steeds veel last van zijn nek en dat straalt weer naar zijn hoofd. Ook whiplash gehad.

Nou onderweg heeft ze weer zoveel gespuugd, echt minstens 10cc en dat terwijl ze goed rechtop had gezeten en daarna rustig in de wagen :(

14. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

hey hallo allemaal :idea:

hoe gaat het met jullie?
    hier gaat alles super goed met ons gezinnetje :p
    de kijkers van 14 aug komen zaterdag voor de 2e keer kijken met hun ouders en ze willen dan ook even alles opmeten we zijn echt heel erg benieuwd :idea:
    als alles door gaat dan gaan wij in een chalet in heerenwaarde wonen!
    kom snel weer eens reargeren maar we moeten zo veel doen en zo lees ff bij groetjes zwaai zwaai

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

alweer een daggie werken voorbij :D

Ow hoe gaat het met Joaquin?
    1200ml :confused: Luca krijgt 1000ml en dat was het max. volgens cb (niet dat ik me daar aan hou ;) )

emmetje. fijn dat je eerste dag zo goed is verlopen.

assepoester. wat een geruststelling dat alles goed is met het oogje.
    Luca huilt ook vaak in zijn slaap. Vannacht ook. ik denk dat hij dan alle indrukken aan het verwerken is.

alida. Spannend wachten op de uitslag. Ik hoop voor je dat er niks uitkomt en een evt volgend kindje er zo uitfloept ;)
    Over het doorslapen. geen zorgen maken. Luca slaapt ook van 9 tot 9. Ik heb het bij de kh van deze site nagevraagd (maakte me ook zorgen) en zij zei me hem gewoon lekker te laten slapen.

silvie. ik maakte Luca eerst ook nog wakker om 22.30 maar dan was hij slaperig en dronk niet veel. Toen heb ik een keer geprobeerd om hem om 21.00 uur zijn laatste flesje te geven en dan slaapt hij ook gewoon door tot 9.00u
    :confused: jorre is idd een flinke boy. wat zeggen ze op het cb daar van? Kan me voorstellen dat je je toch een beetje zorgen maakt.
    Maar net wat tassie zegt..denk dat het straks wel goed komt als hij gaat lopen en kruipen. dan verbruiken ze meer energie.
    Wat een heerlijk mannetje. Ik vind het er echt niet dik uitzien...vind het een heerlijk ventje om te zien :D

bibiche. hier waren er nog meer die opeens meer spugen. Luca heeft er ook last van :(

desi. leuk dat hij zich ook al draait. Luca probeert het wel, maar het lukt nog niet :)

harmless. pfff wat een nacht als je dat niet meer gewend bent ;)

Oh mannetje is weer wakker. Hij slaapt echt veel minder de laatste dagen. En hij is zo lekker allert. Kan heerlijk spelen en lacht de hele dag.
    Vanmiddag is hij van 16.00 tot 19.00 u wakker geweest. Hij heeft tot nu geslapen, maar is nu weer wakker. Nou dan maar lekker bij mama op de bank...papa is weer weg. ;)

Ben er weer van tussen....knuffelen met me zoontje :)

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    He meiden er is nu alweer een mei 2008 topic bij het bevallingsforum. Wat is die tijd snel gegaan zeg! Vorig jaar had ik op 28-8 een positieve test in mijn hand. Geweldig.

@Chantalk lekker he dat geknuffel. Ik kan er ook geen genoeg van krijgen. Die kleine wangetjes zijn gewoon gemaakt voor heel veel kusjes.
    @En Jingels heb je even iets voor jezelf kunnen doen. Heb je eigenlijk een hobby of zo? Naast pc en dit forum lees ik zelf graag. Soms romans maar eerlijk gezegd ook vaak tijdschriften of informatieve boeken.
    @mama 1986 mooi dat het goed gaat, hopelijk kopen ze jullie huis.
    @Tigger hoe gaat het eigenlijk met jou en de kijkers van je huis?

Hier alles ok. Wij hebben een rustig dagje gehouden. We genieten zo van ons kleine meisje. We hebben vanavond lekker met zijn drieen op het grote bed gelegen. Tessa lag lekker naar papa te kijken, te kletsen en pakte steeds zijn mond en neus. Wat ben ik toch verliefd op die twee.
    O en ik was sinds twee weken wat meer op mijn eten aan het letten omdat er nog wat zwangerschapskilo's afmoeten. Nu ben ik bijna 1,5 kilo kwijt in twee weken :D . Ben er erg blij mee. Moet ook niet te snel gaan want ik geef nog bv. Nou heb ik gewoon gezond gegeten maar het snoep en vette eten gemeden. Hopelijk zet dit nog even door. ben wel meteen extra gemotiveert om het snoepen even te laten staan.

17. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @erica: wat gaat de tijd snel inderdaad!
    alweer bijna een jaar geleden een positieve test in handen!
    en ook ben ik alweer bijna een jaar getrouwd.(24-aug)..poe poe waar blijft de tijd!het gaat allemaal zo snel!

iedereen slaap lekker en tot snel maar weer!

weltrusten!

liefs desi

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Je bedoelt hier zeker dat hij geen heupdysplasie heeft ?

@ Tigger: fijn dat Emma het zo goed gedaan heeft bij de heupjesdokter, ook een opluchting dat haar heupjes in orde zijn.
    Nu heeft volgens mij alleen mijn Emma nog een heupecho te gaan... ik hoop dat het die dag niet te druk is in de apotheek, dan kan ik even meegaan.

@ Harmless: dan zou hij er al vroeg bij zijn met z'n eerste tandje, maar hij moet er toch een keer doorheen. En die bijtring zal hij ook voor je 't weet zelf pakken.

@ Oek oek, bibichie: Emma ziet er ook al heel anders uit als vlak na haar geboorte. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe ze er uit zag die eerste nacht toen ik eigenlijk de hele tijd naar haar heb gekeken en wat voor gelukzalig gevoel dat kleine poppetje mij gaf. Ook nu kan ik me ontzettend gelukkig voelen als ik naar haar kijk of met haar praat, maar dat is toch een heel ander soort gevoel.

@ chantal en onzewonder: zijn Belle en Joaquin alweer wat gekalmeerd?
    OW: ik hoop dat de bakerzak helpt!

@ tassie en onzewonder: leuk dat het zwemmen een gezellig suces was! Ik moet nog steeds hier in de buurt informeren...

@ erica: de dagen op m'n werk gaan erg snel voorbij, ik hoef me ook niet te vervelen. A.s. maandag wordt bij ons de binnenboel al afgebroken, dus we zijn druk bezig op te ruimen

@ assepoester: dat huilen in de slaap herken ik wel hoor, ik blijf tegenwoordig ook gewoon liggen, als ze écht wakker is dan zet 't huilen echt door en dan ga ik er wel uit.

@ Alida: van 7 tot 7 slapen is helemaal niet zo raar. Emma heeft ook vaak haar laatste voeding tussen 7 en 9 uur, we leggen haar dan rond 9 / half 10 uur in bed en ze slaapt dan door tot 7/8 uur.

@ silvie: lekker joch is Jorre toch en echt een superfoto waarop hij zelf 't flesje vasthoudt. Zo houdt Emma wel eens mijn borst vast :)

@ tassie: zo'n whiplash blijft een zwakke plek hè? Vervelend voor je, dan wordt je echt gelijk gestraft als je iets teveel hebt gedaan.

@ desi: gewoon 'ns proberen om Ruben lekker door te laten slapen, je zult zien dat het hem echt niets uitmaakt en dat hij gewoon lekker doorslaapt tot de volgende ochtend.

@ jingels: het gaat tot nu toe echt goed met afkolven, ik kolf 's ochtends voor de eerste voeding, evt nog een restje na de voeding, dan na mijn werk direct als ik thuis ben kolf ik (vandaag de ene borst gekolfd en onder de andere een 'lekflesje' gehouden - daar drupte uiteindelijk zo'n 40 ml in ;)) dan 1 of 2 x Emma voeden en voor ik ga slapen kolf ik ook nog. Vandaag heb ik in totaal al 450 ml gekolft en ik moet straks nog kolven. Aan het einde van mijn werkdag heb ik wel gespannen borsten en wil ik snel naar huis, maar echt pijnlijk of vervelend is het niet. Voordeel is dat het kolven met volle borsten veel makkelijker en sneller gaat.

@ mama1986: klinkt hoopvol, een 2e bezichtiging! Duimen maar!

24 augustus vorig jaar was de eerste dag van mijn laatste menstruatie! Ook zo'n datum die je wel onthoudt.

Wij gaan in principe ook straks zelf de fruithapjes maken, maar die gratis potjes bewaar ik ook gewoon als reserve.

Vandaag de eerste papa dag en Emma heeft zich voorbeeldig gedragen. Ze heeft in de middag bijna 5 uur geslapen! (bijna 6 uur tussen de voedingen... maar beide flesje niet helemaal leeggedronken). Ik had 3 flesje klaargezet, maar ze heeft vandaag maar 2 flesjes (130 en 150ml) en 3 x BV gehad. Mijn voorraad BV in de koelkast groeit zo gestaag!
    Ik vind het echt heerlijk om thuis te komen en geniet echt als ik haar weer de borst kan geven. Aan de ene kant kijk ik al weer uit naar het weekend dat ik weer hele dagen bij haar ben, aan de andere kant vind ik m'n werkdagen ook erg veel voldoening geven.

Oja, hebben jullie je kindje al aangemeld voor een school? Een assistente van mij zei dat ik dat echt nu al moest doen, omdat zij al moeite had haar zoon van 3 wkn oud op de plaatsingslijst van een school te zetten. Hij kwam er alleen op omdat haar oudste kind al op die school aangemeld was :rolleyes:

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Alida,
    dat kwijlen hoort bij de leeftijd ligt aan de spekselklieren weert het niet helemaal wat het was.

hoi Erica,
    ik heb vandaag heerlijk gewerkt was wel
    blij dat ik weer thuis was.
    mijn meisje werd net wakker en ik kreeg een
    brede glimlach dat vergeet ik nooit meer.
    snel zeg al weer meimam`s echt een raar idee.

hoi Silvie,
    ik heb Belle bijna nooit wakker gemaakt voor een voeding.
    meestal krijgt ze de laatste voeding rond 18:30
    soms rond 21:00 ligt eraan hoelaat zij wakker word smorgens.
    jou mannetje is ook lang zeg 71 cm
    ik vind het een lekker mannetje om te zien leuke foto.

hoi Bibiche,
    Belle spuugt de ene dag ook meer dan een
    andere dag.
    ligt ook aan hoe snel ze de fles leeg drinkt.

hoi Desi,
    wij gaan inderdaad verhuizen
    over een half jaar eerst ons huis verkopen.
    maandag gaan we contract tekenen .

hoi onzewonder,
    heerlijk zo`n off day
    hoop dat hij met de bakerzak beter gaat
    slapen.

hoi Erica,
    1200 liter nee dat drinkt ze nog niet :) :) :) :)

hoi jingels,
    heerlijk wandelen door de wind ik wandel bijna nooit
    alleen als ik hier in het dorp boodschappen doe.

hoi mama1986,

spannend zeg hoop dat die mensen het kopen.
    weet jij waar alle April mama`s gebleven zijn?

hoi chantalk,
    knuffel maar lekker veel met hem voor je het weet
    willen ze dat niet meer :) :) :)

groetjes van Chantal.

20. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mama1986: Suc6 met de 2e bezichtiging. Hopelijk de laatste.

@Emmetje: Bijna een jaar niet ongi (de mijne was op 25 aug) Heerlijk
    Hummmm. aanmelden op een school. Help nu al!?

@Iedereen die BV geeft: Er is een nieuw topic 'hoofdstuk' borstvoeding bijgekomen. Kunnen jullie nog makkelijker vragen etc kwijt over bv. Uiteraard kunnen de kv mama's nogsteeds terecht onder 'voeding'.

Welterusten dames

Deel Deze Pagina