Vorig jaar 20 juni ben ik gestopt met de pil. Toen ik in juli ongesteld (2e cyclus) werd heb ik Menno aan een schema onderworpen ( 14-15-16 augustus), niet dat 'ie het erg vond. 2 September had ik een positieve test. Ik weet het nog zo goed. 22 September een jaar getrouwd. Het is zo hard gegaan.... @Emmetje; fijn dat het zo goed is gegaan. @Erica: ik hou ook van lezen, en een goede film. Soms heb ik het idee om weer te gaan studeren,maar ben bang dat het er voorlopig niet van komt. @Chantal: ik doe het ook niet iedere dag,maar toch wel zo'n 2x per week. Goed voor mij en voor jelte. Vanmiddag zijn we even bij ons 7 weken oude buurjongetje geweest, dan zie je nog wel een duidelijk verschil hoor. Wel grappig dat we weten dat over een jaar dat verschil helemaal weg is.
Haha Erica, niemand leest schijnbaar echt goed haha Is wel erg veel ja, wat een kleine drankorgeltjes hebben ze hier zeg
Oh hihi zie dat er toch mensen wakker zijn geworden haha. Toch maar geen liters melk? Hier een rustig dagje gehad. Lekker een dagje thuis wat regelmaat toepassen. Alleen vond Elia het niet nodig op zijn 'vaste' tijden te slapen. Het was ook véél te gezellig op de bank. Lekker kletsen en spetteren met je tong haha Ik ga hem zo nog maar eens wakker maken voor zijn laatste flesje.
Vandaag precies een jaar geleden dat ik een positieve test in mijn handen had... Wat een onbeschrijfelijk gevoel was dat zeg, dat vergeet ik nooit meer. En nu een prachtig meisje waar ik kriebeltjes van in mijn buik krijg als ik naar haar kijk Alweer een jaar verder, voor we het weten hebben we de eerste verjaardag achter de rug! Snel maar weer foto's maken morgen En nog meer goed nieuws: mijn vriend heeft een baan gekregen als verzuimmedewerker bij een reintegratieburo. Vandaag het groene licht gekregen voor een cursus sociale wetgeving en daarmee is het officieel geworden. Eerst nog een half jaar op proef en daarna voor vast. Ga weer even kolven en dan op bedje. Trusten allemaal!
joaquin heeft HEERLIJK GESLAPEN!! heb hem om kwart over zes zelf wakker moeten maken omdat hij naar het KDV moet Het is wel grappig om te zien hoe hij in de bakerzak ligt, maar wel met een lachje... hij dacht echt wat is dit nou Om 21.30 laatste flesje, en toen hup naar bedje... en om 3 uur jammerde hij iets, speentje in zijn mondje gedaan en meneer slaapte gewoon door. niet te hard juichen natuurlijk, maar ben benieuwd hoe dit voortaan gaat i keep your posted vandaag ga ik het hele huis op zijn kop zetten even de super grote schoonmaak niet meer gedaan vanaf het moment dat ik was bevallen.... dus zal er vandaag niet veel zijn denk ik.... Thanks voor de lieve berichtjes van jullie
dank je wel ja hpoen ook dat ons flatje snel verkocht is bij de april mama`s word niet zo veel gekletst jah grroetjes
Emmetje; Ja klopt geen Heup Displasy. Ja je wordt meteen gestraft en nu weer een keer goed helaas, want het is nog steeds niet weg en zelfs hobbels doen weer zeer. Dus ben niet echt blij, maar ja. Het zwemmen is echt een aanrader hoor. Volgende week ben ik weer van de partij. Lekker zeg dat het zo goed gaat met Emma. Ik kijk ook altijd uit hoor naar het weekend weer lekker bij mijn 2 kerels. Mijn buuf werkt op de school waar we Dylan naar toe willen doen en zij gaf aan dat je nog niet hoefte te schrijven. Erica; Ik had op 31 aug mij test in mijn handen en de tijd is zeker snel gegaan. Lekker dat je al 1.5 kwijt bent. Go for it! Jingels; apart he! Dat er nu zoveel verschil is. Biancanr1; Leuk he dat kletsen? Assepoester; Gefeliciteerd met de baan van je vriend! Ja het gaat allemaal zo snel. Onze wonder; Lekker dat het zo goed is gegaan. Ik hoop dat het voor duurt. Schoonmaakse! Dylan was gister niet helemaal in zijn hum op de creche, maar het was verder wel goed gegaan en hij geniet van de aandacht van de kindjes Liefs Nathasja
Een goede morgen allemaal, Ga zo naar het zh, mijn broer wordt geopereerd aan de gal (verwijderd) en nu zit mijn schoonzus daar in d'r uppie te wachten. Ga d'r maar gezelschap houden samen met mijn kleine man. Over 2 uurtjes heeft hij hetzelfde litteken als ik, wel een raar idee. Bij mij halen ze er een baby uit, bij hem de gal. 8) Morgen de 2e prikjes brrrr zie er nu al tegenop. ale: Vorige keer heeft Elia er flink last van gehad, zoooo zielig! Neem dit keer de arnicazalf mee, hoop dat het werkt.
Veel sterkte in het ziekenhuis bianca. Je hebt ook druppeltjes van VSM voor snellere herstel na de prikjes
Direct na het prikje een natte doek erom heen doen. Heb ik de eerste keer ook gedaan. Heeft goed geholpen.
emmetje: dat meeeeeeeeen je niet?! Nu al aanmelden voor een school? BAH! nee! Niet mijn kleine hummeltje Denk dat we maar de komende tien jaar gaan spijbelen ofzo.... jingels: idd grappig he, dat dat nu zo'n groot verschil lijkt te zijn maar als ze bijv 2 jaar zijn dat je dat niet meer ziet. Bianca: oh, bah.. succes morgen met de prikjes,.. of eigenlijk moet ik dat tegen Elia zeggen natuurlijk.. assepoester: gefeliciteerd met de nieuwe baan van je vriend! super! onzewonder: gelukkig maar dat de bakerzak geholpen heeft. En zo te zien vind ie het geweldig tassie: gelukkig maar dat het wel goed gegaan is op de creche en hij genoten heeft van alle aandacht Hier nog steeds geen ritme met de voeding.. Word er zo moe van. Hij wil nog steeds om de 4 uur, maar drinkt ook bijna steeds 180 cc dus red ik het niet met maar 5 flessen... Nja.. kan hem toch moeilijk laten uithongeren....... Tis gewoon n vreetzakkie
Uhh Oek Oek, maar dan heeft hij toch wel een beetje ritme? om de 4 uur... Joaquin komt nu ook om de 3 uur en krijgt dus zes keer flessen van 180cc en doet hhet vooralsnog goed hehehe.. niet te hard juichen, want morgen kan het weer knudden zijn hiero
Ja, oke overdag is het idd een ritme.. Maar snachts komt hij de ene keer om half 3, andere keer om half 5, vannacht om half 6.. dus ik bedoel dat ik geen vaste tijden bij lars heb.
aaaaaah dat duimpje en dat lachje erbijhahahaha... Hmzz dee nachten jah... en als je hem zijn duimpje of speentje in zijn mondje doet? Is dat geen optie?
aha ik snap het kun je hem savonds niet een fles van 210+7 schepjes geven. Dylan heeft nu 4 voedingen en krijgt de laatste fles zoals hierboven