Even gekopierd van de Lounge maar heb dus vandaag wat meegemaakt: Kreeg vandaag een telefoontje van de vriend van een vriendin. Hij was op weg naar z,n werk en zag in de berm langs de snelweg kittens liggen maar hij wist niet of ze nog leefde. Een stuk verderop lag een kartonnen doos. Aangezien ik mijn hele leven al dierengek ben weten ze me ook wel te vinden Ik met zijn (en mijn) vriendin in de auto gestapt en erheen gereden. Daar aangekomen vonden we inderdaad 4 kittens die erg suf overkwamen. Een stukje verderop zag ik een volwassen kat zitten en na een halfuur gedult heb ik haar ook te pakken gekregen. Toen was ook duidelijk te zien dat zij de moeder was (geeft melk en zorgt goed voor de kleintjes) Amivedi en dierenambulance zijn op de hoogte maar goed, ze zijn niet in het wild geboren (zijn ze te lief voor) dus waarschijnlijk gedumpt (waren niet vermist) of misschien toch weggelopen. De dierenarts schat de kittens op 3 weken dus ben heel blij dat mama erbij is! Ze worden nog ontwormd. Zal van het weekend even foto's plaatsen. Mocht iemand intresse hebben in een lief zwart of zwart/wit kittentje hoor ik het graag Heb ook al wat contact opgenomen met speciale kattenopvangen dus even afwachten of ik daar wat van hoor.
Silvie, Goede reis! En tot woensdag Meiden thanks allemaal. Rachel, wat goed van je! En als ze gedumpt zijn: wat een bruten! Ik hoop dat je een fijn plekje vind voor ze. We hebben zelf al 2 katten, dus helaas. Als ik vrijer had gewoont, waren ze van harte welkom.
Ah Rachel.. dat is toch zielig joh! ik hebzelf ook al 2 kattenbeesies.... en momenteel gaat het echt niet om er nog eentje bij te nemen.... succes meid!
dag dames...zijn we weer oh tigger wat vreselijk. ja ik geloof dat dat je relatie idd geen goed doet. Je hebt allebei zoveel verdriet en daar moet je maar mee om weten te gaan. Zo zie je maar dat je niet zomaar ff mag denken van we nemen een kindje Alida. Het is toch gelukt apo vond het uiteindelijk toch goed. Fijn dat het goed gaat met Lars. En dat spugen dat deden meerdere beebjes hier opeens. Luca spuugt ook veel meer nu Silvie. veilige reis en tot woensdag. Rachel. Dat er mensen zijn die hun beestjes zoiets aandoen kan ik me zo kwaad over maken. Gelukkig maar dat er ook nog goede mensen bestaan. (ben ook een echte beestenfreak ) Oh babyalarm ff checken
jeetje Rachel, wat ontzettend sneu, en gelukkig maar dat er nog echte dierenvrienden bestaan Doet me denken: ik denk al een tijdje dat ik jou vaag nog ken van een andere site... heb jij toevallig fretten?
Ik had fretten! Nu inmiddels al een jaar niet meer omdat vorig jaar oktober de laatste 2 zijn overleden Maar hebben ongeveer 6 jaar fretjes gehad ook een tijd een opvang (frettenbende Cuijk) misschien dat je ons daar van kent?
Rachel: Wat lief van je om voor de kittens te zorgen. Ik zelf ben allegisch voor katten dus sorry. Chantalk: Mooi dat je toch eerder naar huis mocht. O woont silvie in denemarken dat wist ik niet. Heb denk ik niet goed opgelet. Hier is een hele zenuwachtige Alida, weet niet hoe het kan maar kan er niets aan doen. En dat alleen omdat ik weer aan het werk moet. Hadden jullie dat ook dames. Groetjes Alida
Hoi Alida, ik heb nog eventjes verlof tot 5 september en dan mag ik ook weer aan die arbeit maar ja het hoort het erbij helaas he..... Maar heb er ook wel weer heel veel zin in moet ik zeggen.. het is toch weer even wat anders dan alleen maar poepluiers en slabbertjes maar ik zal hem ook giga missen... en nu gaat hij ook al naar het kdv elke donderdag en vrijdag... de hele dag pfff dat is wel lang dan hoor als je thuis zit gewoon... Morgen gaat joaquin bij oma logeren... even kijken hoe hij dat vind Want mama gaat een keertje stappen met zusje lief..... heb daar ook wel weer even zin in.. We waren aan het kijken op internet voor een midweekje weg... nou die hebben we giga goedkoop weten te krijgen Er had iemand op internet een tegoedbon van een midweek centerparcs gezet... die hadden ze ontvangen bij een batavusfiets en ik heb hem gekocht voor 75 euro dat is nog eens zaken doen niet waar die ga ik dinsdag ophalen en dan ga ik gelijk boeken voor 1 tot 5 oktober heb er nu al zin in Nou dames ik ga er weer vantussen, ga even de rampgevallen op sbs bekijken
Jelte wilde om de haverklap drinken vandaag, heeft tussen half 2 en half 3 geslapen en toen wakker! Uiteindelijk om 5 uur naar bed gebracht en toen wakker gemaakt om kwart over 6. Toen heeft ie weer af en aan gedronken, om half negen uiteindelijk in bed gedaan, nog even tegen sputteren en toen sliep 'ie gelukkig. Volgens mij is hij weer aan het regelen. Ben wel lichtelijk gesloopt nu,moet ik zeggen.
@Alida werkse morgen. Ik zag ook enorm tegen de eerste dag op. Achteraf viel het reuze mee. Nu zie ik weer enorm tegen mijn eerste slaapdienst op (27 uur mijn meisje niet zien ). Snap dus helemaal hoe je je kan voelen. Uiteindelijk moet het werken gewoon gebeurne en als je er eenmaal bent gaat de tijd vast snel, die papa dag zal ook wel goed komen. Succes meid! @Rachel aaaah is toch wat dat mensen die beestjes zo dumpen. @Tigger wat erg voor je collega. Fijn dat het met Emma zo goed gaat. @Jingels ja die regeldagen zijn soms erg vermoeiend. Hopelijk heeft Jelte morgen weer zijn ritme te pakken. @Ow veel pleizer morgen met je zus. Lekker hoor effe weg. Die bon van de batavus heb ik ook. Kreeg van mijn vriend een fiets voor de bevalling en die bon zat daarbij. Leuk he wanabe a popstar @Silvie fijne dagen! Hier alles prima. Vandaag weer even lekker gewandeld en twee uurtjes aan zee gezeten. Ik vind dit weer echt genieten, ben echt een zonmens. Tessa is druk bezig met proberen te rollen, erg grappig. Ze draait bijna van haar rug naar haar zij, heeft nog een beetje hulp nodig. Ik las dat sommige beebs hier al helemaal draaien. Tessa is volgens mij niet zo snel met al die dingen. Maakt mij ook niets uit hoor, ieder zijn/haar eigen tempo. Ik vind het heel leuk om haar alle pogingen te zien doen.
Hoi meiden, Rachel; wat goed van je dat je ze in huis hebt genomen. Ik sanp mensne niet hoor als ze dat weg doen. Op zo een manier dan. Alida;Werkse voor straks. Je zult zien valt echt mee. Jingels; Hoop dat Jelte snel klaar is met regelen. Onze wonder; veel plezier morgen! Tigger; Ik hoop dat het binnen kort ook voor hun lukt. Wat een druk heb je dan op jezelf en je relatie. Ik hoop dat ik neiemand ben vergeten. Hier vanavond een verjaardag gehad. We hadden de reiswieg van de wagen mee genomen. Zodat Dyaln daar kon slapen. Dat is ook helemaal goed gegaan, maar dit was wel de laatste keer dat hij daar in heeft gelegen. Hij had nog maar 5 cm ruimte aan de bovenkant. Ik ga mijn bedje opzoeken. Liefs Nathasja
Goedemorgen dames, Nou Joaquin heeft tot 7 uur geslapen... gaat echt super met die bakerzak. Heb hem al aangekleed en wel.. papa en mama zo onder de douche en hup naar Didam. Wat betreft die reiswieg.. ik vind hem hier ook al aardig krap worden... gisteren die wandelwagen inzet gepakt, maar dan lijkt ie opeens zoooooo klein nog daarin dat is bijna geen gezicht moet ik zeggen hihi.... maar ja nog eventjes aan kijken... en dan moet ik toch echt de boel omruilen Ik ga er gauw vandoor... Knuff
Rachel: Ah, dan ken ik je daarvan! via het frettenprikbord ofzo, of hoe dat ook heette.. Ik had zelf ook 3 fretjes, maar inmiddels ook niet meer
@rachel.. hoi wat grappig ik lees dat jij gister ook een jaar getrouwd bent!ik ben ook precies op de zelfde datum getrouwd en ook een jaar geleden! echt leuk! en dan ook nog allebei bij de mei mama's zitten(jij bent alleen wel 3 weken eerder bevallen!) heb je een leuke dag gehad?wij wel! ik ga zo de lijst weer even kopieren.....want ik ben opnieuw uit de lijst gehaald, had me er net weer ingezet vorige week...... hier gaat verder alles goed, ruben is gister pas voor het eerst voor lange oppas geweest hahaha, hij is wel eens bij opa en oma geweest maar voor een uurtje ofzo, nu waren we er 6 uur vandoor ivm met onze trouwdag dat we gingen vieren! was wel erg vreemd om ons manneke niet mee te hebben. bij ons is er namelijk altijd iemand thuis, mijnman en ik werken allebei in de zorg en we kunnen het precies op elkaar afstemmen, dus geen oppas nodig....dus dan is zo'n 1e keer wel wennen maar ook wel eens lekker!
Hé meiden, Alles lijkt goed te gaan met de mei-mama's en de mei kindjes. Iedereen begint weer zo'n beetje het 'normale' leven op te pikken. @ Tigger: vreselijk zeg voor je collega, en dan ook nog problemen met haar man. Het is ook niet niks om dat allemaal te kunnen verwerken, zoiets moet je voor jezelf verwerken maar ook samen. Dat merkte ik na onze miskraam, dat we er allebei anders mee omgingen. We konden er gelukkig ook wel samen over praten en wij hadden het geluk dat ik snel weer zwanger was. @ rachel: wat kunnen mensen toch vreselijk nalatig zijn met dieren. Gelukkig zijn er ook altijd mensen als jij om ze op te vangen. Ik zou ook geen jonge katjes kunnen weerstaan, alleen is mijn man er allergisch voor. @ desi en rachel: allebei nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Emma heeft het deze week erg goed gedaan op het KDV en bij papa. Ik merk wel dat ze meer indrukken te verwerken heeft, ze heeft nu al de laatste 2 nachten dat ze 's nachts jammert en onrustig is, dan zet ik haar muziekje aan en slaapt ze weer rustig verder. Vanochtend heb ik haar lekker uit laten slapen, ze werd 8 uur wakker. Door de week sta ik zelf om 6 uur op, aankleden en kolven, flesjes klaarzetten en dan rond 7-7.30u uur moet ik haar echt wakker maken om nog in alle rust te kunnen voeden, ze neemt daar echt de tijd voor, vaak met een kwartier of langer pauze. Gisteren zat ze op mijn schoot en wou steeds rechtop zitten, ze trok zich dan op aan mijn vingers. Het grappige was dat als ik mijn handen op een afstandje van haar hield, ze gericht mijn handen pakte om zich op te trekken. Heel bewust dus! Nou, onze apotheek is (bijna) helemaal leeg. Overal staan winkelwagentjes met zelfzorgmiddelen, babyvoeding, crémes en zalven ed. Dinsdag gaan ze afbreken, we blijven gewoon open dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Gelukkig is het te overzien, het moet binnen 1,5 week klaar zijn!
even wat fotootjes: http://i193.photobucket.com/albums/z34/ ... tus082.jpg http://i193.photobucket.com/albums/z34/ ... tus069.jpg http://i193.photobucket.com/albums/z34/ ... mnd206.jpg