Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Oek oek de avent spenen passen alleen op de avent flessen. Echt een tip wij gebruiken voor Lindsey alleen maar alles van avent en bevalt echt super! wij hebben hier ook speen nr 2.

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    oke thanx! dan ga ik die vanmiddag meteen halen (nadat ie zn enting heeft gehad :( )

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
  4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @oekoek: die dental speen is met gaatje naar boven toch? Daar zuigen ze echt mega langzaam mee want dit is eigenlijk voor gulzige baby's. Logisch dat het heel langzaam gaat.

Avent is eigenlijk overal verkrijgbaar en die spenen ook, volgens mij kunnen de kruidvat spenen ook op aventflessen.

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    ja, die met het gaatje naar boven. Maar Lars is met een normale speen ook erg gulzig waardoor hij zich vaak verslikt. Maar die ik nu heb ik dus weer het andere uiterste en krijgt ie niet genoeg binnen...
    Nja, ik probeer het wel met die van Avent.. Ben echt in staat om de hele spenen afdeling leeg te kopen en dan maar zien welke werkt :rolleyes:

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ alida. lekker 2 daagjes genieten. suc6 met de prikjes en knuff voor Lars.

@ bibiche. gefeliciteerd met jullie 10 jaar. :whistle:
    Wij zijn volgende maand 9 jr bij elkaar.

@ oek oek. lekker zo'n nachtje. hoop dat je wat kan rusten vanmiddag.
    Luca dronk zijn flesjes ook binnen 5-10 min leeg. Op advies van cb doe ik nu wat nutriton in het flesje en nu doet hij er iets langer dan 10 min over.
    Ik heb ook de 1-2-3 speen deze is ook wel fijn.

Luca begon vanacht om 0.40 u te huilen :eek: toen ik ging kijken lag hij gewoon te slapen. Vanmorgen om 6.00u was hij alweer wakker en heeft hij tot 7.00u bij mij in bed geslapen.
    Volgens manlief heeft hij nog niet veel geslapen. Hij zit nu ook bij mij op schoot mee te typen :)

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai meiden,

Ik doe even snel een *zwaai zwaai*. Ik ben echt giga druk, op het werk en thuis. Even weinig tijd, maar ben er wel hoor! :)
    Ik moet alleen even mijn draai vinden in het werken en huishouden en mijn internetverslaving... :rolleyes:

Denk aan jullie! *kus*

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi bibiche,
    gefeliciteerd 10 jaar wat een tijd.
    durf het bijna niet te zeggen maar wij zijn al
    17 jaar samen en nog steeds gelukkig. ;)

hoi Tigger,
    ik weet wat je bedoeld
    succes met je draai vinden.

hoi chantal k
    wanneer zijn jullie 9 jaar samen?
    wij zijn 4 sep alweer 9 jaar getrouwd.

hoi oek oek,
    ik gebruik ook de 1-2-3 speen op standje 1.
    met een andere doet ze er uren over en word nog
    om de 3 uur wakker.
    met deze doet ze er 10 min over maar slaapt
    ook 3 uur dus mijn keus is snel gemaakt.
    ik doe ook altijd 3 schepjes nutriton er in werkt
    echt goed.

hoi Rachel,
    wat een schatjes.
    ik heb er al 4 kan er echt niet een bij.
    succes met het sprongetje hoop dat het snel voorbij is.

hoi Alida,
    ik gebruik voor Belle ook nutriton voor het spugen
    het helpt echt hel goed.

groetjes van Chantal ook voor iedereen die ik
    vergeten ben.

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    we hebben gisteren het voorlopig koopcontract getekend voor ons nieuwe huis.
    30 jan gaan we het orginelen tekenen dus dan
    moet ons huis verkocht zijn.
    vanaf afgelopen vrijdag staat het in de verkoop
    moeten alleen nog foto`s gemaakt worden.
    spannend
    gr chantal.

zou mama1986 nog haar flat verkocht hebben?

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

chantal spannend. hoop dat jullie je huisje kwijt raken.
    Wij zijn 13 septeber 9 jaar samen.

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    hoihoi

Chantal: Spannend hoor, hoop voor je dat je je huis verkoopt en dat je naar je nieuwe huisje gaat.

17 jaar :confused: dat is zeker een hele lange tijd. Maar nog steeds gelukkig en dat scheelt

o nutriton help ook, nou ik vraag vanmiddag wel even.

Tigger: Fijn dat je er even was, een draai vinden ben ik ook mee bezig, vind het soms ook moeilijk. Heb alleen mazzel dat manlief ook een dag in de week thuis is en om het weekend, dus hij doet ook wat. Hoef ik op mijn vrije dagen niet alles te doen.

Kus terug

Chantalk: Ik geniet zeker van mijn 2 daagjes vrij. Bedankt voor de suc6 wensen hebben we wel nodig. Knuf terug aan luca

Oekoek: Vervelend en vermoeiend zo'n nacht. Doe maar lekker rustig aan vandaag hopen dat het vannacht beter is.
    Wij gebruiken de difrax en die bevalt bij ons wel goed.

Rachel: Lieve kittens hoor. Niet zo mooi dat de moeder poes is overleden.
    Hoop dat lindsey zich straks wat beter voelt en weer lekker te genieten is, en dat het sprongetje voorbij is.

Bibiche: Ik kan het nummer niet luisteren.

Groetjes Alida

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Ik ben erweer.
    Lars is goed gegroeid, hij weegt nu 6475 gram en is 61 cm lang.
    Hij zag er goed uit zei de dokter.
    Hij heeft zijn 2e prikjes gehad en daar moest hij wel even om huilen. Maar direct daarna ging hij weer lachen. Stoere vent.
    Thuis direct de fles gehad en hij ligt lekker te slapen.

Chantal: Jij had het over nutriton en ik over johannesbroodpitmeel en dat is hetzelfde hihi. Heb even gevraagd en het was goed dat ik dat ging gebruiken. Heb het net even opgehaald en we gaan het vanavond of morgen direct proberen. Hoop dat het helpt.

Iedereen nog een fijne avond.

Groetjes Alida

13. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Nou.. die prikjes ook weer overleefd... Hij was al aan het mopperen toen ie naar binnen moest, dus was krijzen geblazen tijdens de prikjes..
    Hij weegt alweer 6445 en is 63 cm.
    Voordat we naar het cb gingen, ging ik dus eerst maar een avent fles kopen (zodat we na zn prikjes meteen naar huis konden).
    Nou, pfff.. ik stond daar wat wazig naar die spenen te kijken. Speen 2? Kan zijn dat ik door de zenuwen van de prikjes niet meer kon lezen ofzo maar snapte niet waar ik een 2 moest vinden. Zonet thuis zag ik wel op de zijkant van de verpakking staan dat er op het tekeningetje een 2 staat en daar staat bij: 1m+ :confused: maar ik heb voor de zekerheid er ook een standenspeen bijgedaan (wat volgens de mevr van het cb voor pap is :confused: )
    Zie wel hoe ver we met deze spenen komen anders sta ik morgen weer bij de drogist. :rolleyes:

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ alida. #-o heb ik weer niet goed gelezen :( tis idd hetzelfde ;)
    fijn dat de prikjes goed zijn gegaan en hij nu lekker in dromenland is.

@ oekoek. die prikjes hebben jullie weer gehad ;) de standen speen is volgens mij ook voor pap (dacht ik ergens te hebben gelezen) maar ik gebruik hem en vind het eigenlijk wel een fijne speen.

Nou nou ben een beetje moe pffff. Ik ben net met Luca van 15.00 tot bijna 19.00u weggeweest. We zijn een kadootje voor papa gaan maken (kan niet typen wat, want papa leest soms ook hier ;) ) Het was iig heel vermoeiend.
    Luca ligt nu helemaal opgebrand in zijn bedje en mijn ogen vallen ook zowat dicht.
    D8 nog ff snel hier kijken en dan lekker met een fles cola voor de buis.

Morgen weer een hele dag werken :( gelukkig nog maar 2 daagjes wo en vr) en dan heb ik 4 weken vakantie :whistle:
    Zo en nu heb ik zin in een groot glas cola ;)

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

was nog even bij de lounge aan het neuzen...
    wordt nu aan het verhaal van juffie ook al getwijfeld [-( mag het mss niet zeggen maar vind het wel heel vreemd dat alle onzin verhalen door 1 iemand worden doorgegeven via sms :-s

16. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    je zegt letterlijk wat ik dacht......

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha!...ja sorry ik gooi het er alleen altijd zomaar uit. :oops:

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

Diegene die het nieuws post over die sms'en is diegene hetzelfde als met Benthe ?

Baal er wel van dat er zoveel onwaarheden zijn. Je leeft toch altijd wel mee.

19. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zo vanmiddag lekker druk geweest en elenora was heel braaf. Haar eerste pasfoto laten maken want ik ga haar bijschrijven in mijn paspoort ivm vakantie. Zo schattig haar pasfoto maar wat kost het nog veel moeite om haar op de foto te krijgen zoals zij dat willen :(
    Daarna wezen shoppen voor mezelf ik had tegen mezelf dat ik geen grotere maten kleding wilde kopen maar ja nog maanden in zwangeschapskleding zag ik niet zitten. Dus 3 nieuwe broeken en 3 topjes erbij. Al mijn bovenkleding pas ik wel maar ik dacht och mezelf verwennen.

Van manlief heb ik een kappersbon gekregen precies wat ik wilde. Hij zit nu de fles te geven en wat kan ik hiervan genieten om die 2 samen te zien :)

Wat doen/zeggen jullie eigenlijk tijdens het voeden? Zingen jullie ook? Ik praat weleens tegen haar maar ook niet altijd, vaak kijk ik tv. Af en toe laat ze echt weten dat ik naar haar moet kijken.

@chantal: welk verhaal van juffie?
    @nemo: ja sweetangel kreeg ook al smsjes van Mvjanelle. Inderdaad wel gek dat zij het weer post en dat er dan weer getwijfeld worden :( :(:

Oh wat zielig nies ik, schrik Elenora echt mega hard van. Zo hard huilen, ik moet er wel om lachen hoor haha. Arme poppetje.

Hebben jullie nog die link geopend die ik vanochtend postte met dat mooie liedje? Is echt super mooi.

20. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hee hee :confused: willen jullie mij niet gek maken met zo'n raar verhaal over spinnen? Wij hadden er nl 1 in de badkamer (bwaaaah meeegaaaagroot!). :pale: Nu moet ik nummer 2 zeker ook nog gaan ontmoeten?! :thumbdown: GEEN GOED PLAN!

Ging net ff loeren bij de lounge, maar bedacht me dat ik hier eigenlijk helemaal geen zin meer in heb. [-X Heb nog even bij de decembermama's gekeken en daar begint alle achterdocht alweer..............bah bah bah. Ze zoeken het maar uit, sorry dat ik het zo stel maar Benthe* (ja voor mij blijft ze toch een persoontje ondanks het hele gebeuren ,net als alle andere kindjes die je net zo min persoonlijk kent. Ze is een mensje geworden in het ernaar toe leven ondanks dat het een denkbeeldig mensje bleek te zijn) heeft mij te veel geraakt.

Elia heeft zich vandaag voorbeeldig gedragen bij oma O:) Hij dronk braaf het hele flesje leeg en heeft daarna honderduit gekletst. Oma heeft genoten en Elia zo te zien ook. Mama genoot helemaal toen ze thuis kwam, want oma had het eten al op tafel staan...ZALIG :)
    Zou haar bijna vaker vragen om op te passen hihi.

Deel Deze Pagina