bah wat een trieste bedoeling hier af en toe zeg met die 'nep" zwangere.... waarom doen ze dat! zijn die niet goed bij hun hoofd ofzo! ik moest het even kwijt hoor.... stelletjes mafkezen, en wel apart dat sweetangel er ook weer bij is, dit moet niet echt tof voor haar zijn op die manier...... @Bibiche yeps heb het gehoord... leuk nummer... @Oek Oek, damzz wat is de kleine man alweer giga gegroeid zeg
@ bibiche. juffie zou in het zh liggen met 9 cm ontsl. en is pas 25 wk geloof ik. @bianca. nee joh was maar een grapje van de 2de spin (hoop ik ben hem nog niet tegen gekomen ) @ ow. vind het wel een beetje raar dat ze er weer bij betrokken is. Als ze haar weer gebruiken...hoe dom kun je dan zijn....sorry. oh babyalarm
hallo, Emma heeft het vandaag weer erg goed gedaan op het KDV, veel gepraat en gelachen, alleen functioneel gehuild (honger, luier, moe). Ik was dus weer apetrots op mijn meisje. Ze heeft nu de laatste 2 keer haar 5 uur flesje half laten staan, en wil dan zodra we thuis zijn even lekker aan de borst. Alsof ze om 5 uur alleen de ergste honger wegdrinkt omdat ze weet dat kort daarna ze de borst zelf tot haar beschikking heeft. Zo kan ze ook tijdens het verschonen voor een voeding heel bewust mijn borst aanraken (althans zo lijkt het). vreselijk jammer dat er nu wrs weer een nepverhaal circuleert, je zal het wel niet tegen kunnen gaan. Nadeel is alleen dat het de behoefte om te reageren op zulke verhalen wel tempert, terwijl het juist voor mensen die wel een echt verhaal hier kwijt willen, heel veel goeds kan doen om steunbetuigingen te krijgen. @ bianca: goed geregeld! Oma's als oppas passen toch ook altijd nog een beetje op de mama's @ bibichie: grappig is dat hoe ze soms zomaar ergens van kunnen schrikken. Ik wou laatst een leuk liedje laten horen, dus ik ging kijken op de site van Alfred J Kwak, vond daar een muziekje en liet het afspelen op de computer... begint dat liedje met 'luid' gekwaak van een eend. Emma ontroostbaar ! (ze had haar dag niet). Ik heb ook al de batterijen uit haar boxspeeltje gehaald omdat ze steeds weer overstuur was als ze per ongeluk het geluid had geactiveerd. @ oek oek: hopen maar dat je een betere nachtrust hebt vannacht. Emma slaapt keurig door, maar ik werd vannacht na half 4 wakker gehouden door een mug en volle borsten. Op een gegeven moment was ik het zat en ben ik naar beneden gegaan om te kolven, af te koelen en even bij de mug weg te zijn. Om vervolgens om 6 uur alweer op te moeten staan voor mijn ochtendritueel, weer kolven, voeden etc. @ rachel: lieve katjes ! Helaas, ik weet er niemand voor. @ bibichie: tijdens het voeden praat ik af en toe met haar, maar niet teveel als ze aan het drinken is, ze is soms snel afgeleid en wil dan het liefst met tepel in d'r mond haar hoofdje helemaal de andere kant opdraaien om om zich heen te kijken en vervolgens is het huilen omdat ze losgelaten heeft. Maar ze kan ook zo vasthoudend naar me blijven kijken dat ik haar wel aandacht moet geven. Strelen en knuffelen doe ik ook veel. Ik ga maar 'ns m'n bedje opzoeken, morgen weer een drukke dag. Vandaag is ons hele apotheek van binnen gesloopt, dus we moeten kijken hoe we nog een beetje het overzicht kunnen houden en kunnen blijven werken. Knuffels voor jullie allemaal en jullie kindjes. De geprikte kindjes een extra knuffeltje
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH IK WORD GEK! Weer een speen die niet werkt... Hij drinkt maar 100, en wil al niet meer.. dus weer paar keer per nacht eruit... En met deze speen "klikt" ie steeds los.. ja hoe leg ik dat uit.. nja, die platte spenen blijven zeg maar mooi in zn mond, maar deze vorm klinkt los van zn gehemelte ofzo.. weetikveel... grr
emmetje. Wat fijn dat ze het zo goed heeft gedaan weer. slaap lekker en suc6 morgen op je werk. Mijn kleine slaapkop ligt ook alweer te snurken....zit dus weer in mijn uppie :-# ben zo enthousiast over vanmiddag wil het gewoon aan iemand vertellen. We hebben zoveel lol gehad met zijn 2tjes..... ](*,) ale: :-$ [-o< {|= [-X morgen kan ik het aan mijn collegaatjes kwijt...nog ffetjes w88 dus.
ooooh arme oek oek. Ik hoop dat je vannacht toch wat beter slaapt. Ik weet zo ook geen speen meer wat je kan gebruiken. Zal morgen eens in de apo kijken wat er allemaal is.
nog 1tje en dan ga ik lekker op de bank liggen Het verhaal van Juffie blijkt toch wel echt waar te zijn....dacht al toch niet nog zo'n $#^@* die zoiets verzint. Jammer dat door onderandere het verhaal van Benthe sommige verhalen niet meer als echt worden aangezien, en dat terwijl ze juist zo hard alle steun kunnen gebruiken.(net wat emmetje al zegt) Bij deze zal ik dan nog heel hard verder gaan duimen voor Juffie.
Hoi meiden, Hier weer even een berichtje van mij. Alles gaat goed hier. Had zoveel last van mijn nek dat ik geen zin om te schrijven. Gister weer babty gezwommen erg leuk hoor. Ik heb het idee dat Dylan het ook leuk vind. Volgende week moeten we weer voor de prikjes ,maar ja het moet gebeuren. Vnaf nu zal ik het allemaal weer bij houden en zal ik weer op jullie reageren. Liefs Nathasja
Goede morgen. Even snel een berichtje van mij. Ik zit op mijn werk dus ff tussendoor. Luca net naar kdv gebracht. Hij had goede zin vanmorgen. Hij gaat vandaag knutselen voor de verjaardag van papa. @ tassie. Maandag begin ik ook met babyzwemmen. Ben benieuwd wat Luca er van vindt. Wat heb je aan je nek als ik vragen mag? Of heb ik dat ergens gemist Fijne dag vandaag
hey hallo iedereen alles goed? hier wel met ons gezinnetje gisteren zijn we naar het cb geweest bono weegt nu 7650 gram en is 66 cm lang en hij heeft ook zijn prikjes weer gehad en nu is bono tot ongeveer 11 maandjes er van af gelukkig vind het zo zielig maar we weten waar voor we het doen tegen die ziektes en zo bono loopt net zo als zijn zus voor in de ontwikkelingen maar ja de een kan dat eerder dan de anderen en wat maakt het uit iedereen heeft gelukkig zijn eigen manier om te ontwikkelen en dat is maar goed ook gisteren heeft de makkelaar ook nog gebeld en die mensen zouden deze week met een bod komen maar dat kon nog niet want van dat stel moet het vrouwtje maandag haar contract tekenen en van die uren zijn ze dus uit gegaan en als dat contract getekend is dan komen ze met een bod want dan staat alles zwart op wit dat ze het kunnen financieren dus volgende week komen e met een bod heel erg spannend dus zondag zijn wij naar de Efteling geweest en dat was echt heel erg gezellig voor de rest doen wij het lekker rustig aan met ons gezinnetje zo ga ff bij lezen en echt schaam schaam binnenkort reageer ik ff op jullie hoor maar lees wel hoe het met jullie gezinnetje gaat hoor is natuurlijk leuk om te weten he ps ik heb een relatie sinds 28/01/2002 dus al 5 jaar en 7 maandjes
Ja dat is ook zo. Dat merk ik zelf ook. Maar soms heb ik gewoon een goede terugval en dan kan ik weinig. Maar ook daar heb ik mee leren omgaan
dat is waar ja maar in de zwangerschappen had ik er wel last van had ook een beste toeter heb jij al lang een wiplash dan?
hallo meiden, ik was natuurlijk een tijdje niet online geweest door alle ellende hier thuis...maar ik lees allemaal van die gekke dingen de laatste pagina's is het niet waar dat benthe is overleden? is dat verhaal niet echt van mvjanelle? dat is toch bizar? ik had namelijk toen wel een keer gelezen dat zij was overleden(benthe).....maar dat is dus niet zo? groetjes
Hoi Desi, Ik heb het denk ik gemist. Jouw ellende, maar is het nu weer een beetje beter? Liefs Nathasja
@chantalk: Wat een super leuke foto's..... Echt wel een fotomodelletje! @desi: Ik was ook al van de lijst... En blijf ook gewoon klessebesse . Oja en dat verhaal van mvjanelle was inderdaad niets van waar, de foto's waren schijnbaar ook gewoon van het internet geplukt...... Benthe heeft dus nooit bestaan. Ik denk gewoon dat die griet ziek is.... (Zo ook andere spookverhalen) Ooh een hoofd als een vergiet.... Degene die de voorlopige koopacte getekend heeft suc6. Ik hoop dat de verkoop goed verloopt! Gilbert en ik zijn al vanaf 1 jan 1995 samen. Wij moeten morgen weer naar het cb. Bij de arts en krijgt hij weer prikjes ik ben benieuwd wat ze zeggen want hij heeft de laatste weken nu toch een voorkeurskant gekregen... Ik ga weer door eerst lekker badderen... Bedankt voor de opmerkingen over Potrait foto, gelukkig is dus inderdaad alleen de clue dat je hoogstwaarschijnlijk meer besteld. (Ook wel logisch als de foto's leuk zijn)