Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    is tiggerlilly ook een Disney naam?nou die sla ik
    dan over dan :) :) :)
    o ik wist niet dat beertje niet haar echte naam is
    vond het al een beetje vreemd.
    beertje van beer :) :) :)

hoi Harmless,
    ik vind Toon ook een leuke naam
    lekker hollands.
    succes bij de cb.

2. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo meiden,

Alles goed, ik lees wel mee hoor maar heb even geen zin om op alles te reageren.
    Wat een naam tigerlilly dat wordt w.s. tigger, tja....
    Wat de tweede betreft ook hier wel wat kriebels maar verstand zegt wel even te wachten. De fase van minder slapen en overal aanzitten komt er nog aan ;)
    Chantal leuk dat je voorlopig koopcontract is getekend, spannend allemaal hoor!

Tja de beebs groeien hard, las dat Lindsey al over de 7 kilo is. Denk dat Tessa ook zeker wel 6,5 is (maar die is ook wat jonger). Ach goed teken dat ze hier allemaal lekker groeien.

Bij mij wat probelemen met de borstvoeding. Het kolven gaat niet zo goed en daardoor loopt mijn produktie snel terug na een dienst (24 uur). Als we weg zijn geef ik ook wel eens een fles en sla dan het kolven over. Ach ze krijgt nu zoveel als mogelijk uit de borst en de rest kv. Ze is bijna 4 maanden dus ik heb mijn best gedaan. Ik heb geen zin om nog een andere kolf te proberen of spray (ook hormonen voor tsr). Hopelijk lukt combi nog een poosje. Het is zo een gezellig moment. Ik maak mij er niet echt druk om want dat heeft ook geen nut.

3. Niet meer actief

@Harmless. hmzzzz idd een vage plek lijkt steef wel hahahaha... die kan dat ook zoooooooooow goed, maar wij hebben nu een dressoir waar alles netjes in staat en dat is VERBODEN TERREIN! voor manlief ;) hij mag niets aanraken van mij... alles maakt ie kwijt hoe lief hij het ook bedoeld niet waar.....
    En de naam Toon vind ik geweldig hoor... ik ben ook wel voor oer Hollandse namen maar voor me zelf wist ik het ook niet hoor... is moeilijk moeilijk altijd ;) waarschijnlijk wordt eht bij een volgende zoon Jonathan of Stephano :rolleyes: we shell see ;)

zoooooooo KLaAARIO! althans beneden morgen weer een dag voor boven... heb ik geen zin meer in bah bah bah :p en de tuin moet ik ook nog doen... en de ramen... kabouters jullie hebben GEEN vakantie meer.... en als jullie uiterlijk morgen niet gauw gaan beginnen zijn jullie allemaal ONTSLAGEN! :rolleyes: ;)

4. Niet meer actief

@Erica, je hebt helemaal gelijk, ik vind de 4 maanden zo en zo al een giga prestatie... k kom bij de evt tweede bij jullie in de leer ;)

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ chantal. Tiggerlilly is de indianen prinses van peter pan :)

@ erica. Geen zin om te reageren? [-X :) ;)
    de kriebels zijn er hier ook al. Zeker nu een collegaatje en de vrouw van mijn neef weer voor de tweede x zwanger zijn.
    Mijn neef had veel commentaar gekregen dat ze nu alweer een tweede krijgen. Hun zoontje is vorige week 1 jaar geworden.

@ ow. dan ben je sneller dan mij ;) ik ben alleen met de stofdoek rond gegaan. Toen had ik geen zin meer en heb ik paps en mams gebeld of ze een bakkie wilde doen. Ze zijn net weer de deur uit want paps moest gaan werken.
    Ik heb de kabouters al ontslagen. Ze lieten al het werk steeds voor mij liggen ;)

6. Niet meer actief

Hmzz zullen we gewoon met zijn allen gauw die pil of wat dan oook in de hoek smijten ;) worden we weer mei mama's maar dan van 2008 whahahahaha

7. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hoi hoi

Ff snel tussendoor, vanavond lees ik wel weer bij. Ga nu snel nog ff de stad in voordat het gaat regenen, want zo ziet de lucht er al wel uit.
    Heeft iemand ervaring met de luiers van de Trekpl**ster of de A.H? Zitten er meteen zoveel in een verpakking, vind het jammer als ze dan niet schijnen te werken.
    Had zelf een pak van 72 gehaald bij de Schl*cker, en tja.... ze waren ook erg goedkoop...... de wasmachine draaide overuren.

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha ow ja dat zou wat zijn hè?

bianca ik had altijd de pampers van k.v die bevielen mij prima. Nu heb ik bij k.v de aanbieding van pampers met rupsflex gehaald en die bevallen me eigenlijk nog beter :)
    Ik heb geen ervaring met andere merken...kan je dus helaas niet helpen.

Zo en nu ga ik maar eens ff stofzuigen :) oja bleh de strijkwas staat er ook nog :(

9. Niet meer actief

@Bianca, nee sorry geen ervaringen mee.. gebruik zelf weer pampers, maar ook daarbij soms poep bende hahahaha... maar goed komt niet zo vaak voor.. hebo ok de Aldi gebruikt, maar dan wordt de pamper zo zwaar en hard van de urine, en dat vond ik zielig :) niet dat hij erveel last van zal hebben, maar ik zou het ook niet als prettig ervaren denk ik

10. Niet meer actief

ja de strijkwas hiero ook... maar uhh zal er morgen ook nog wel staan denk ik ;)

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @ OW Zag je antwoord staan in de Lounge over het 2e kindje! Het kriebelt flink geloof ik he .. haha

Wel leuk om te lezen hoe sommige van jullie met een 2e bezig zijn ..
    Wij doen niet meer mee hoor .. ;)

Wij gebruiken de luiers van de Aldi en die bevallen me tot nu toe het best. Van de week hebben we in NL die van de C1000 geprobeerd omdat de onze opwaren maar dat zijn toch klote dingen zeg.

Hier gaat alles zn gangetje.
    De kids liggen allebei heerlijk plat.
    Jørre slaapt goed trouwens tegenwoordig snachts zeg. Hij kreeg om 2130 u zn laatste fles en om 0830 werd hij pas wakker. Echt super .. nou zn zus nog zo lang slapen en ik kom helemaal bij.

Is het bij jullie ook van dat prut weer?

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ff tijd voor een bammetje....niet te had werken ;) bah bah bah nu de strijkwas nog. :( die staat er al een week :oops:

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Strijken .. bah

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hier schijnt lekker het zonnetje.
    Wat heerlijk als ze zo lang doorslapen hè? Luca heeft nu al een paar daagies dat hij al tussen 7 en 8 uur wakker wordt. Normaal sliep hij door tot 9 of soms 10 uur.

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik vind het wel wat hoor dat lange slapen.
    Ga nu langzaam zn laatste fles vervroegen.

Hoelaat geven jullie de laatste?

16. Niet meer actief

Ja hier slaapt hij ook door tot nu 8 uur als ik hem niet hoef wakker te maken.. jij schiet niet op he ;)

ow ja het kriebelt wel maar ook weer niet, het moet echt snel gebeuren anders is de mirena er wel in denk ik.. zal toch nog even voor de zekerheid met manlief vanavond erover hebben ;) want niet dat we dadelijk iets doen wat we niet willen eigenlijk.. en dan bedoel ik de mirena erin doen zeg maar.... we hebben besloten dat als het bij een van ons kriebelt dat we het aan moeten geven..........dus we moeten praten whahahaha... hehehehe erg zeg ;)

17. Niet meer actief

hij komt om 19 uur voor zijn een na laatste fles, maar om 21 uur wil die weer een 'beetje" en dan gaat ie snurken

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heerlijk ...

19. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hallo meiden,

nou elke keer neem ik me voor om hier wat meer te komen maar dan gebeurd er weer van alles en doe ik het niet :oops:
    Ik neem het me nu gewoon weer voor!

Hoe is het met jullie allemaal? Hier bij mij gaat het allemaal redelijk. Moeilijke situatie nog steeds en ben druk aan het voorbereiden om te verhuizen enzo. Met Ameera gaat het hartstikke goed. Ze goeit goed is ontzettend vrolijk. Die meid lacht bijna de hele dag. Hebben jullie ook al schaterlachen gehoord? Jeetje wat is dat lief, ik kon haar wel doodknuffelen.

Ik zag dat sommige van jullie al kriebels hebben voor een tweede :confused: daar heb ik nog helemaal geen last van. Ik vind het super om een kindje te hebben maar de zwangerschap en bevalling vond ik ZO afschuwelijk dat moet eerst een beetje verwerkt zijn. En ja mijn man wil ook niet meer aan de kinderen dat maakt het ook niet makkelijk natuurlijk hihi..

Nou ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Ik heb in ieder geval weer eens de fotos van jullie kindjes gekeken en ze zien er allemaal goed uit. Goed gegroeid. Wat gaat dat snel he?

Liefs,

Amilah

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hier rond 21.00 uur 21.30 uur laatste flesje. Als ik eerder geef gaat hij niet slapen. :) Als ik hem na 21.30 u in bedje leg is het prima en valt hij zo in slaap, maar als het nog geen 21.30 u is is het brullen :(

haha ow. Bij mij kriebelt het ook wel, maar manlief ziet me al aankomen...nee laten we maar ff lekker w88. Maar goed kan het me in jou geval wel voorstellen, geloof dat ik dan ook geen spiraaltje liet zetten.

pfffff die jack van ons spoort niet helemaal :( -de katten zitten in de garage (hebben een luikje naar buiten). overdag met fijn weer zitten ze binnen omdat de honden dan buiten lopen- ze zit voor de deur naar de garage te w88 en als ze wat hoort sprint ze naar buiten naar het katten luikje in de hoop dat de katten naar buiten komen :rolleyes:

Deel Deze Pagina