heeeee amilah daar ben je weer. Fijn dat het goed gaat met Ameera. Wat een mooie banner wat een schatje. Hier nog geen schaterlach maar gaat steeds uitbundiger lachen dus zal er wel aankomen
whahaha chantal... ja ja katten breek me de bek niet open zeg... Puma heeft 3 dagen niet naar buitengedurft totdat wij hem oppakte en meenamen naar buiten en hem lieten zien dat er NIKS achter de schutting zat hahahahaha.... Tsjah.. daarom ivm de pcos weet je toch niet hoe of wat bij ons.. en ik wil het er ook wel op gokken dan zijn we gelijk klaar...
Ja die banner is gemaakt door Assepoester, gaaf he? Oh hij komt eraan dus, hou de camera maar gereed dan
Yepsie? Wij zijn 2 jaar geleden hier naartoe verhuisd. Mijn man heeft hier al is 4 jaar gewerkt en toevallig kwam ik hier geregeld op vakantie. Toen we samen op vakantie gingen hierheen zijn we bij zijn oude werkgever langs geweest en die vroeg of we zin hadden om allebei bij hem te komen werken. Na wikken en wegen hebben we besloten dat te doen. En zodra 1 van ons het niet bevalt dan gaan we weer terug naar NL. Voorlopig bevalt het ons hier prima en hebben we nog zin om terug te gaan. Maar wat niet is kan nog komen
Helleu Er heeft er hier 1 gigantische poepbroeken en rode konen,geen koorts,maar kan nog geen tand ontdekken...... ra ra wat is het?
Zo, ben weer even bijgelezen... Tussendoor Yildou nog gevoed en strakjes komt Alexander al weer thuis uit het werk, dus moet eigenlijk nog even druk in de weer (was ophangen enzo)... Die ontslagen kaboutertjes mogen jullie hier wel heensturen via een heropvoedingskamp graag. Kan wel een paar kabouters gebruiken... Yildou heeft echt een sprongetje (rond 4,5 maand) gehad. Ze kan ineens weer veel meer. Ze is steeds meer aan het brabbelen en vooral met bbbbvvvv is ze erg mee bezig. Echt lief. We hebben gisteren geprobeerd of ze in de kinderstoel kon zitten en dat ging best goed. Alleen had ze wel een paar knuffels nodig omdat ze anders teveel ruimte over had... Foto zet ik er zo even bij....
Hoi Simone......... kabouters are on the way! jeetje al in de kinderstoel, die moet ik nog aanschaffen joh
@Simalex: Aaaaaach wat schattig... Met de knuffel op schoot. Kan ze al lang rechtop zitten. En blijft ze dan ook zo zitten? Zojuist naar het consultatiebureau geweest. Hij weegt nu 6190 (geboortegewicht was 3335). En hij is ruim 61cm (bij geboorte 52). Eigenlijk loopt hij exact op de curve en ze zijn daarom ook enorm tevreden. Ik heb ze nog even laten checken op tandjes maar dat duurt wel even. Weer een enorm tevreden persoon gesproken alleen hebben we elke keer wel iemand anders is dat normaal? En die prikjes. Tja het is even brullen maarja hij had dan ook weer honger, ff knuffelen en klaar! Vandaag is onze man precies 13 weken morgen precies 3 maanden wat gaat de tijd hard! (Zeker als je weer die kleintjes ziet op het cb, wat een verschil!) @OW: Een tweede? Nou ik zou wel willen. Niet gelijk ik gun mijn lichaam de kans om te ontzwangeren en 2 kinderen bv geven zie ik ook niet zitten. Maar als onze kleine een jaar is, nou dan zie ik het weer hoor. Zwanger zijn ooooh heeeeeeeelijk... Tja dat wil ik wel weer. @Jingles: Het kan een tandje zijn maar eer dat deze echt doorkomt kan nog wel even duren hoor. Je kunt ze evt. al wel voelen, alleen dan moet je dus even over zijn tandvlees aaien. Het is overigens heel normaal dat bv kindjes minder poepbroeken hebben. (Wel min. 1 per week) en dan zit die luier uiteraard VOL! Dus het kan zijn dat de komende dagen niets komt.... Hier al 3 dagen niets dus ik vrees voor vandaag. En dan heeft Toon ook rooie konen hoor want dat eruit werken is niet niets!
Hey meiden, tijdje niet gezien! Heb het momenteel heel erg druk met niks en met vervelende dingen (zelfmoord epidemie). Nog steeds BV troubles, ik heb nog steeds een productie van 0 komma 0. En oa daardoor een gefrustreerde beeb (tja, hij heeft nu helemaal door dat ie alles in zn modn wil stoppen, maar heeft nog niet door dat sommige dingen te groot zijn en dus niet passen. Daarnaast werkt zn voetje nog niet helemaal mee op in zn mondje te passen (foei! stout voetje! ). En hij wil steeds maar rechtop zitten, dus dat is ook een heel gevecht (ja, ook tijdens het voeden. Dan pakt hij mn hand, trekt zichzelf in zit stand en wil dan niet meer gaan liggen,dus dat is dan weer vechten, De makers van Streetfighter kunnen nog wat van ons leren ). *baby alarm*
hahaha GT gaat weer lekker dus... maar uhh toch niet van jezelf of wel soms? En hoe is het met je huisje etc etc?
Ja, Harmless, dat is allemaal bekend hoor. Normaal gesproken 1x in de 3 dagen poepen, en nu al 3 broeken binnen 2 dagen. En hij zit met zijn tongetje telkens op dezelfde plek te duwen. Hij was ook een beetje aan het jengelen daarstraks.... Vast een tand. @Simone: leuke foto! Hoe lang kan ze al zitten?