aaaaaaaah simone wat een schatje. Echt een knappert. Ik heb het stoeltje nog niet geprobeerd. Luca kan wel al goed rechtop zitten (nog niet alleen hoor ) GT leuk dat je er weer bent. Hier nog eentje wat het liefst rechtop zit....behalve als er een flesje komt, dan wil meneertje maar wat graag liggen om te lurken vreetmonstertje
Ik heb nog een vraag; Ik ben gestopt met de vitamine K & D toen de bv afgelopen was. Nu hoor ik op mijn werk dat vitamine D tot hun 3e elke dag moet ongeacht wat ze eten of drinken. Maar op de verpakking van de friso staat dat je géén vit D hoeft te geven. Wat doen jullie?
@bianca: geen vitamines extra geven want ze krijgen genoeg via KV @simone: niet te lang laten zitten he, officieel mogen ze niet eens zitten want het is heel slecht voor hun rug. @GT: heeft weer iemand zelfmoord gepleegd in je vriendengroep?
wahaha ja die zitten binnen op hun bakkie vlees te w88. En de jack die zit nog steeds op w8 snap niet dat dat beest niet een keer moe wordt.
nee joh daar is het een russeltje voor wel grappig katten en een hondje samen... gaat dat wel goed altijd?
@Bianca: je hoeft geen vit D en K te geven. Dit zit al in de kv. Als je straks koemelk gaat geven dan wel weer D geven. Alhoewel dat ook discutabel is.
Lindsey wou nu al haar flesje....wel te vroeg dus zal de wekker maar op 6 uur zetten morgenvroeg. Lees zo even bij meiden!
Yildou kan nog niet alleen zitten, ze heeft nog iets ondersteuning nodig. Dus ze heeft ook maar 5 tot 10 minuten erin gezeten hoor... Maar hoezo slecht voor de rug Bibiche? Ik geef ongeveer nog maar 1 x per week de D drupjes omdat ze gecombineerd borst en fles krijgt. Zodra ze helemaal op de fles zit, gooi ik de drupjes weg.
Wat een lieve foto zeg in die kinderstoel. Ze mogen idd nog niet telang zitten nee ivm met hun ruggetje. Is nog niet stevig genoeg. Pas als ze het zelf kunnen mag je ze neerzetten. Maar de foto is wel erg lief.
Ff tussendoor... Juffie is bevallen he met 26 weekjes van een beebje (meisje) is zon 840 gram... hopen dat ze het red! DUIMPJES OMHOOG!
@ow: ja ik hoop inderdaad dat alles goed zal gaan met de baby @simone: omdat ze pas mogen zitten als ze zelfstandig kunnen zitten anders is het heel slecht voor hun rug. Elenora wilt ook steeds vaker omhoog om te zitten maar ik doe dat niet, ik laat haar half liggen/zitten op mijn buik. Dus haar rug tegen mijn buik. En laten staan is ook slecht voor hun knietjes. Ik merk dat als ik haar rechtop hou dat ze gelijk gaat staan op haar voetjes maar dat is ook slecht.
Als ze het zelf doen is het niet zo slecht hoor. Is ook een soort "training" maar je moet ze niet zelf neerzetten om te staan of zitten
@Silvie: heb je nog een keer de link van die stoel, die helemaal plat kan? Mijn Jelte is ook zo groot die moet gewoon nog plat. Waar heb je hem besteld en hoe duur was 'ie? ( brutaal he?)
Bedankt voor jullie reacties. Heb ook nog even het cb gebeld, wie weet hebben ze nog eens goed advies hihi. En ja hoor..... ook hier het antwoord dat het pas hoeft als Elia koemelk krijgt, nu zit het in de kv. Zal het morgen ook meteen even op de creche melden voor ze meer moeders het verkeerde advies geven.
Hebben jullie ook gekeken naar die babyfluisteraar? Was toch wel indrukwekkend hoor. Zal zo'n kleintje echt al zoveel van je weten? Vind het wel vaag. Maar goed, dit kleine mannetje is weer tevreden, dus de ouders ook en daar ging het toch om? Ga wel spontaan twijfelen aan onze buggy
http://www.britax.co.uk/ProductDetail.j ... d=6&type=1 Ik heb hem hier in DK gekocht, maar je zal hem in NL ook wel ergens kunnen kopen of bestellen denk ik. Hij was wel duur .. 230,= maar goed .. hij kan erin tot de 18 kilo. Hier zit hij er prinsheerlijk in