ff een filmpje van Jørre ... hij is vandaag voor het eerst gaan oefenen met rollen http://s37.photobucket.com/albums/e77/O ... 8-07-1.flv En ff een close up .. haha Sorry hoor, wil ff mn mannetje showen
@Rachel weeeeeeekend genietse! @Simone hoe is het vandaag gegaan met Yildou? Was ze wat beter in haar doen? Vervelend he die dagen, arme Alexander zijn kleine meisje van slag. Dennis vind het ook erg zielig als Tess zo van slag is. Enne zo een dag komt echt niet van 10 minuten kinderstoel hoor meid, daar keek ze heeeel tevreden in. @Ow Tess was vandaag veeeel vrolijker dus je gesus zal wel gewerkt hebben. Tis nog niet helemaal weg dus sus effe door a.u.b. Tjemig dsie schoonmaak zit er helemaal in he bij jou, kom hier ook maar langs! @Silvie leuk filmpje! En voor je mannetje showen hoef je geen sorry te zeggen. Leuk juist hup showen die baby's, ze zijn niet voor niets zo mooi! Zo hier ging het vandaag vele male beter dan gisteren. Tessa was nog wat prikkelbaar maar kon gelukkig ook weer veel lachen. O wanabe popstar shit shit vergeten doei doei doei.
@simone: komt echt niet door die 10 minuten zitten hoor maak je daar maar geen zorgen over. @silvie: wat een lekker ding zeg, en zo schattig die beentjes in de lucht Nou Elenora heeft iig ergens last van, veel huilen en pas stil zodra ik tegen haar praat of optil. Ze moet ook vaak huilen bij anderen alleen bij mij stopt ze dan met huilen. Wel lief hoor maar soms ook wel vervelend naar opa en oma toe, want daar moet ze vaak huilen Ach komt wel goed, is een fase.
Zo ladies, ik heb een echte slaap dag achter de rug. Vanochtend zijn we samen nog even op koffievisite geweest en om kwart over 1 thuis. Toen Jelte en ik allebei naar bed ( had echt vreselijke hoofdpijn). Om 15.00 uur wakker, drinken en om kwart voor 4 sliepen we weer allebei, toen om half 6 wakker. Toen ben ik eruit gegaan, ff koken, Jelte was ondertussen natuurlijk aan het clusteren, ff in de box, bij papa hangen , afwisselen met drinken en toen om 20.00 uur, was meneer vertrokken. Echt een luie dag dus, heerlijk. Ik moet hier ook nodig aan de gang,maar ik heb er echt geen zin 'an. Menno gaat morgen zeevissen met vrienden, dus dan ga ik even kijken of er wat uit mijn handen komt ( kabouters zijn welkom, wie is er omkoopbaar?). Silvie bedankt voor de link, leuk filmpje trouwens. Ik heb van Menno vandaag het blauwe babysetje van Swarovski gekregen als geboortekado voor Jelte. Het schittert hier in mijn kast, ben er erg blij mee. Dames, tot morgen!
hé meiden, nou, na mijn nachtelijk avontuur met het kolven en de muggen, ben ik van 3 tot 6 uur wakker geweest. Opeens werd Emma rond 5 uur wakker met enorme honger (ze wou het liefst de borst erbij opeten zo leek het). Ook wel logisch, want ik had haar voor 19 u gevoed, ik moest om 19u sporten, normaal blijft ze dan nog een uurtje of zo bij me liggen om zo nu en dan nog 'ns een slokje te nemen, maar dat kon dus niet. Moet ik voor volgende week even iets op verzinnen... Op m'n werk had ik vanwege m'n moeheid de hele tijd koud (deur stond ook de hele dag open ivm de verbouwing), had hoofdpijn en noem maar op. De dag kon me niet snel genoeg voorbij gaan. Volgens mij had ik ook wat verhoging. Vandaag voelde ik me gelukkig weer beter. Maar een hectische week is het zo wel.. Kennen jullie de Harry Potter films met die zwevende eettafels? Daar moest ik aan denken toen ze onze 'nood'werktafels vandaag aan touwen ophingen omdat de vloer geëgaliseerd moet worden Zo krijgen jullie een beetje een indruk hoe we op dit moment werken, m'n kantoortje wordt niet opgeknapt dus wordt gebruikt als opslagruimte, als je goed kijkt zie je daarvandaan licht komen (rechter bovenhoek), ze zijn vergeten het licht uit te doen voor ze gingen egaliseren, dus dat moet maar even aanblijven Nog een week en dan hebben we een supermooie apotheek, tot die tijd, als ik het even niet meer zie zitten, dan is dit alles wat ik nodig heb om me beter te voelen: http://i193.photobucket.com/albums/z34/ ... and007.jpg
Vind het steeds zooo leuk om de fotos van jullie kindjes te zien! Wat een schatjes allemaal zeg! en dat fimpje is ook zooo schattig.. Hier is het nog steeds hetzelfde.. Alhoewel.. ipv snachts om de 4 uur te komen, komt lars nu om de 3 uur Dus ik ben doodmoe inmiddels (maf he, net na de geboorte vond ik het helemaal niet zo vermoeiend.. want toen "hoorde het zo" en nu ik het niet meer gewend ben vind ik het ineens dodelijk vermoeiend.. Maargoed.. morgen weer op spenen jacht
@ onzewonder: zullen we een keer samen online pokeren? Of doe je het met geld, nee toch? @ silvie: wat een heerlijk jongen is Jorre, echt al een flinke knul, en leuk filmpje! @ is de babyfluisteraar ook ergens op "programma gemist" of zo? jeetje, ik heb wel bewondering voor alle ijverige schoonmaakmama's.... bij ons schiet het er momenteel toch iets teveel bij in. Normaal deed ik heel veel schoonmaakwerkzaamheden 's ochtends voor m'n werk, maar nu ben ik 's ochtends gewoon druk bezig met flessen schoonmaken, kolven, flesjes voor Emma klaarmaken, evt. voorraad invriezen, Emma voeden+verschonen en mezelf ook nog aankleden. Tja, deze tijd dat ik nu achter de computer zit zou ik dus eigenlijk nuttiger moeten besteden..... Ach, morgen weekend.. nieuwe kansen Ik denk trouwens dat iedereen toch onzeker is als je kind ontroostbaar lijkt, en dan hoeven ze er niet eens een reden voor te hebben. Slaap lekker allemaal, ik duik er vroeg in, een knuf voor alle beebjes
trouwens... kan het ook zijn dat lars die 6 uur doorslapen in de avond "gebruikt" ipv in de nacht? Want de laatste fles had hij nu bijv om half 10 moeten hebben (half 6 was vorige) maar hij slaapt nog steeds. En gister meldde hij zich ook pas 6 uur later.. Kan ik dat ook veranderen? Zodat ie die avond wel gewoon na 4 uur komt, maar snachts pas die 6 uur doorslaapt? (of 2 keer 6 uur doorslapen) Of is dat heel raar gedacht..... dan gooi ik het gauw op de vermoeidheid hoor...
@oekoek: ik zou hem overdag na 4 uur wel wakker maken zodat hij wel een ritme krijgt en daarna s'nachts laten slapen. Overdag maak ik ELenora na 4 of 4.5 uur wel wakker, nou ja is eigenlijk nooit nodig want ze wordt vanzelf wel wakker. Lekker avond alleen, net gesport. Manlief ff met vrienden weg, ik aan de rosé en achter de pc. Elenora slaapt al sinds 20.30 uur en ik ga maar ook zo ff slapen. Wou zeggen dat ik mega verliefd ben op haar want ze gaat steeds meer terugpraten haah zo schattig. Trusten ladies
Oek oek, ik zou hem ook wakker maken tegen 2200. Hij moet toch leren wanneer het nacht is en wanneer dag. Schijnbaar heeft zijn bioritme de nacht iets te vroeg in laten gaan. Ik geef Elia om 1900 een voeding van 165 en dan om 2300 maak ik hem wakker voor een voeding van 180 voor de nacht. Dan slaapt hij 7 uurtjes door.
hoi hoi allemaal... hoe gaat het allemaal bij jullie!er is weer veel geschreven jeetje wat gaat dat soms snel! hier gaat alles goed, ben ondertussen weer begonnen met werken, is wel weer wennen maar het is ook wel lekker... ruben slaapt lekker door...vanmorgen tot half 9! en gister tot 9u! heerlijk! hij krijgt dan zijn laatste fles tussen 22.00/23.00 @OW ook zo verslaafd aan poker hahahaha, ik speel dat ook heel vaak!hhahha het werkt inderdaad erg verslavend! @ silvie: wat een mooi manneke heb je!en een prachtig kind! mmmmmmmmm...... meer heb ik niet meer onthouden van de laatste pagina's ...wat erg zeg! me zwangerschapsdementie is nog steeds niet voorbij hahaha, me geheugen laat me nog steeds in de steek! sorry voor degene die ik allemaal niet heb benoemd! groetjes aan iedereen!
@Silvie leuk filmpje joh @Tessa... lieve kleine meid......... je krijgt heel veeeeeeeeeel knuffeltjes van Joaquin en nu lekker gaan slapen en dan morgen weer met een giga glimlach wakker worden ok.... @Jingels is toch lekker zon daggie.. ik was om 18 uur ook helemaal kapot, maar je ziet het..... ben nog wakker hehehehe... morgen maak ik er een giga luie dag van @Emmetje leuke foto zeg weer om op te vreten, en wat het pokeren betreft is prima hoor.. en echt geld uhhh laten we dat maar niet doen hahahaha dan ben ik failliet ik pb je wel... of msn wellicht? @Oek Oek... good luck vannacht... denk aan je ok @Emmetje, ook hier af en toe een onzekere mama hoor, en kan helemaal niet tegen gekrijs hmzzz moet ik ook maar eens iets op gaan verzinnen.... steef is gelukkig daar veeeeeeeel makkelijker in... die troost net zolang totdat hij weer op zijn gemakkie is... ik daarintegen spring in de stress... @Oek Oek, ik denk dat het wel kan, Joaquin heeft dat ook even gehad hoor... dan moet je je kleine bink gewoon wakker maken andes... Joaquin had vandaag om 16 uur flesje op het KDV gehad toen wilde hij weer rond 19 uur en toen viel hij als een blok in slaap... en ik weet dat hij nu rond 21 uur ook normaal zijn flesje wilt hebben... dus heb hem in de box een schone luier gegeven en kleertjes uit en toen een flesje in zijn mondje gedaan hij dronk ongeveer 90 cc en hij sliep gewoon door he... en toen hup naar bedje.. dus die zie ik niet eerder dan morgen vroeg... ik denk dat als ik hem ahd laten slapen meneer ook was gekomen vannacht en dat moeten we niet hebben @Bibiche... ik ben ook verliefd op me binkie Nou ladies... ik lig alwel in bed met de laptop... manlief ligt naast me te snurken want hij moet knaken verdienen morgen dusssssssssssss heeft hij even pech hahahaha... nou ja ik heb hard genoeg gewerkt de afgelopen 2 dagen neit waar... het glimt hiero heb nu ook wel weer genoeg gedaan voor de komende 5 dagen en dan beginnen we weer vrolijk van voren af aan pffff ah jah.......... ik moet nog een winterjas hebben dus ga eens op online shoppen neuzen... Nou ladiesssssssssss knuffels en sweet dreams...
Zo, kom ook nog even om het hoekje neuzen Hier gaat alles prima, Sabrina is echt een heerlijk meissie! Geniet echt met volle teugen, net als jullie Heb een aantal mooie foto's voorbij zien komen en ook nog een leuk filmpje, wat worden ze snel groot he? Ik merk wel dat ze nu langer wakker is, je hebt minder tijd voor andere dingen. Als ze op bed ligt ben ik in huis bezig en als ze wakker is ben ik met haar bezig Heb ook al tijden de site niet meer geupdate, dus daar ga ik me morgen weer even tegenaan bemoeien, weer nieuwe foto's en filmpje plaatsen. Oja, sinds gister houd ze heel erg goed haar hoofdje omhoog als ze op de buik ligt. Ze kan er meteen ook geen genoeg van krijgen, ze raakt er helemaal buiten adem van! Oeh, waar pokeren jullie dan, vind ik ook zo leuk! En ook hier even fotootje spammen:
zo hier is het spannend we zitten te onderhandelen over de ons flatje we zijn zo benieuwd als ik wat weet laat ik het horen we hopen zo dat het door gat en zo niet dan wachten we af
Goede morgen dames, Ben ondertussen aan het klooien met foto's oplaoden bij de H-M- snel sevice, maar ben al een uur bezig om de foto's ge-upload te krijgen, dus echt snel is het niet. We hebben namelijk vanmiddag een feestje van mijn (schoon)oma, die 85 jaar wordt. En een cadeautip was, foto's van de achterkleinkinderen. En ja, gezien de zelf-afgedrukte foto's op den duur vervagen, moet ik dat natuurlijk op het laatste moment regelen... Strakjes bij de h-m- nog even een leuk mapje erop kopen en klaar is klara... Yildou was gisteren overdag heel lief en tevreden, totdat ik naar het werk ging. Op dezelfde manier krijsen als eergisteren... Alleen als ze bij Alexander lag was het goed... En op een gegeven moment heeft Alexander haar helemaal doodmoe in de wieg gelegd en toen sliep ze gelijk. mama: Succes! assepoester: Applausje voor Sabrina! Wat leuk heh, dat ze zich zo ontwikkelen! Leuke foto hoor! nemo: Hoe gaat het met solliciteren? En ben je al een beetje zenuwachtig voor het trouwen? Onzewonder: Heb je nog lekker online geshopt? desi: Heerlijk dat Ruben zo goed doorslaapt! Bibiche: Wordt jouw man niet jaloers? OekOek: Net zoals de andere dames adviseren, wakker maken voor een laatste fles. Je merkt op een gegeven moment wel dat hij dan steeds meer laat staan van de fles en dan kun je hem weer voorzichtig weglaten. Emmetje: Grappige gang van zaken bij jullie op het werk! Maar kan me voorstellen dat het wel allemaal extra energie kost. Wat een lieve foto ook weer van je meisje! Jingels: Ben je lekker bijgekomen van je slaapdag? Heb je ook een plaatjes van het kristal, ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet... Erica: Lief dat je er naar vraagt *knuf*. Hoe is het vandaag met Tessa dan? Was het programma leuk? Yes, de foto's zijn ge-upload en krijg een mailtje wanneer ik ze op kan halen! Nu zal ik nog even wat nuttigs doen in huis en vast de spulletjes klaarzoeken voor vanmiddag!
hoi meiden, ik las ergens anders iets over een meeting!gaat dat ergens nog door? want ook ik wil dan wel mee!vind wel leuk om iedereen eens te zien met die mooie kindjes..
@ simalex -> oh wat schattig zo in de kinderstoel. En ik zou me er niet schuldig over voelen hoor. Je hebt haar er toch maar eventjes ingezet? @ goddess -> klinkt lastig dat rechtop willen zitten maar wel goed dat ie dat al oefent. Ameera is er nu sinds kort ook mee begonnen @ chantal -> En hoe ging het werken gisteren? @ rachel -> ik weet helemaal wat je bedoelt die zwangerschapskilos ik word er gek van.. maar sporten en fatsoenlijk eten lukt me nog niet @ Silvie -> geweldig dat filmpje. Die concentratie op zijn gezicht.En ook lief dat hij een koekje aangeboden krijgt hihi @ Assepoester -> Wat een schoonheid is ze toch @ mamma1986 -> ik duim voor jullie flatje Hier gaat alles wel goed. Ik heb het idee dat Ameera nu al uit de 2e serie pampers gegroeid is Of is dat normaal? Ze zit continu onder de poep en de plas Maandag zal ik weten hoe groot ze weer is geworden en dan krijgt ze ook haar laatste prikjes voorlopig dan en een heupecho. En dan heeft ze weer even rust.. Ik heb nog even twee filmpjes van mijn mooie meid (ja ook ik moet ff trots showen hihi) http://www.youtube.com/watch?v=hA_KhubWTyI http://www.youtube.com/watch?v=S1sWgIzeNwg
@assepoester, ik zit tegenwoordig op pkr.com dus wellicht iets om een gokje te wagen bring it on hahahaha @mama86 en en en ? @Desi nope ik op pkr.com (sorry nu al twee keer reclame gemaakt hahahaha) Wat die meeting betreft staat op een laag vuurtje geloof ik... @Simalex.. neuh heb nog niet geshopt pfff had er de kracht niet meer voor gisteren avond... steef belde me net op... we gaan om 3 uur naar de stad en dan ga je mij de pin geven en we kopen een jas en kleren voor jou stuk eigenwijs OK BOSS ik ben namelijk vrij krenterig voor mezelf qua kleding enz enz @Amilah leuke filmpjes Nou hier alles wel top! Joaquin werd om half zeven wakker... flesje gegeven toen om half negen zette meneer het op het krijsen... hmzzzz om 9 uur toch maar flesje gegeven en toen heeft hijgeslapen tot 1 uur GOOOOOOOOOO Joaquin... hij is al net zo eigenwijs als mamsie geloof ik hehehehe.... was dus blij dat joaquin eindelijk sliep werd ik 4 x gebeld door dezelfde persoon had niet opgenomen omdat ik er 1 geen zin in had, en 2 omdat ik ook effe me oogjes dicht wilde doen... maar 4 x bellen COME ON! Zooooooooooo ga me nu douchen en omkleden ziej e nou wel dat ik er dus een slome dag van heb gemaakt vandaag Jingels