Mei 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by simalex, Apr 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Hoi Silvie,

Nee gelukkig niks ernstigs. Hij is snottie verkouden en hoest de hele tijd.
    Zijn oogjes zijn waterig. Als hij niest komt het snot er zo uit.
    Heb echt medelijden met hem.
    Gelukkig heeft hij geen koorts dus dat scheelt weer.
    Vanmorgen heb ik neusspray in zijn neusje gedaan. Had verwacht dat hij zou gaan huilen, maar toen ik in zijn neusje sprayde begon hij te lachen en bij het ander neusgat ook :) kriebelde mss in zijn neusje. ;)

Dat wordt morgen geen babyzwemmen :(

2. Niet meer actief

Chantalk; Dylan heeft het ook. Ik vind het zo zielig.

gister en eergister was hij ook steeds in de nacht wakker vanacht viel gelukkig mee.

3. Niet meer actief

@Silvie, ik had voordat ik zwanger was maatje 46, ik moest toen ook afvallen ivm de pcos. En was dus 23 kg afgevallen had maatje 38 weer :)

Nou daar heb ik nog geen 5 maanden van mogen genieten hihi.. want werd zwanger. Ik ben tijdens de zwangerschap 30 kg aangekome en er alweer 20 kwijt dus dat gaat wel lekker niet waar ;)

Maar dan nog duurt het lang hoor, voordat je ook maar iets kwijt bent, het lijkt errug traag te gaan. En daarnaast die striemen pfffffffff ben net een zebra ](*,) Ah ja.. had een goed doel niet waar.

@Chantalk... geef je Luca een dikke knuff van me...

@Amilah hehehehe ach je weet hoe mannen denken he... :-$ maar of kindjes echt doen dromen? Hmzz dat is een goede hoor... Joaquin gilt weleens in zijn slaap, ga ik kijken ligt ie gewoon te slapen :-k

Zooooooooooow me webwinkel is bijna klaar :) maar mag het hier niet spammen ben ik bang ;) is wel leuk voor zwangere mutsen en voor mensen die leuke kleding wilt hebben voor zijn / haar zoon of dochtertje...

Er staan allemaal handige producten op (2e hands en nieuw) zwangerschapskleding en baby kleding voor jongens en meisjes........ maar de naam wordt nog omgezet uiteraard, maar dat duurt effies. Ik ga dat samen doen met zuslief vandaar de meisjes kleding erbij ;)

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    @chantalk: ik heb gestemd op je lekker ding :)
    @rachel en chantal: beterschap met jullie kleintjes
    @tassie: gelukkig dat hij al wat beter sliep, vermoeiend he om dan weer snachts wakker te worden als je gewend bent om te slapen.
    @ow: ik had ook van de week lekker geshopt, heerlijk he
    @silvie: ik was 17kg aangekomen :( Inmiddels weeg ik 67kg normaal woog ik tussen de 60-62kg.

Zo gisteren lekker verwend door manlief. Ik kreeg als kado een kapperbezoek. Dus ik heb mijn haren laten verven bijna zwart en heel mooi in lagen laten knippen. Ik heb blauwe ogen en ben nu lekker bruin en door mijn zwarte haren vallen mijn ogen nog meer op.

ELenora gaat echt steeds meer praten ahah zo lief, zelfs als het pikkedonker is dan hoor ik haar weleens praten :)

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    @ tassie. aaahjaaa zielig hè? dikke knuff voor Dylan

@ ow. dank je zal hem zometeen lekker knuffelen als hij waker is ;)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel een beetje trots ben op mijn zebra strepen :oops: Van mij mag iedereen weten dat ik een prachtige zoon op de wereld heb gezet...ben zo reuze trots op me mannetje. (pffff zullen de hormoontjes nog wel zijn :) )

@ bibiche. dank je voor je stem :thumup:
    de kapper oh daar heb ik ook zin in :) ik ga deze week maar eens een afspraak maken. Heb nu nog half lange haren maar ze gaan er (bijna) helemaal af :) ben ze zo moe 8-[

6. Niet meer actief

@Chantalk, ga jij ze er ook afhalen, ik heb dat al gedaan :) echt een mama kapsel whahahaha... en de streepjes ach ja.. net wat je zegt he... het is omdat er zon super mooi knulletje uit is gekomen ;)

@Bibiche, heerlijk is dat he shoppen kan zo weer gaan hehehehehe.... kan altijd nog online shoppen niet waar hihi..

Zoow me knul slaapt nu nog... ik weet het af en toe echt neit meer hoor met die voedingen, het lijkt wel of hij zelf niet eens weet wat hij wilt hahaha....

Ga tassie advies opvolgen 5x 210 cc eens effe zien of ie dat trekt, en tot nu toe wel ;)

7. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Hele kapper-explosie, haha! Ben vorige week ook even langsgeweest, een mooi stukkie eraf laten knippen en in laagjes. Nu alleen nog 'even' het kleurtje erdoor, staat nu echt voor vandaag op de planning!

Zijn jullie ook zo moe? Ik kan de hele ochtend makkelijk in bed blijven (en doe dat dus ook vaak). Nu slaap ik wel heel licht en wordt ook vaak wakker 's nachts, misschien dat dat het ook wel is. Heb dit jaar maar 1 keer 6 uur aaneengesloten geslapen, voor de rest alleen meerdere keren korte slaapjes achterelkaar.

Ga nu even een hapje eten en dan mijn lijstje voor vandaag maar even afwerken.

Oja, heb wel op een mei-baby gestemd, maar weet niet meer welke :oops:
    Edit: heb even gekeken en zag dat ik op Belle had gestemd ;)

8. Niet meer actief

@assepoester hihi... leuk joh met die haren he... maar uhh wat is trouwens mac?

9. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    De meeste mensen hebben een pc, maar mensen met een grafische achtergrond hebben vaak een Apple Macintosh. Oftewel de iMac (en in mijn geval de eMac = Educational Macintosh, ivm met mijn opleiding tot grafisch docent).
    Deze werken met MacOs ipv Windows en dus kunnen een hoop dingen niet op de mac, die wel op de pc kunnen. Om te kunnen pokeren moet er een programma worden gedownload en die draait alleen op Windows. Dus ik kan niet eerder via die site pokeren tot ze een Mac-versie hebben ontwikkeld.
    Lang verhaal maar hopelijk wel duidelijk ;)

10. Niet meer actief

jeetje dat is wel jammer met sommige dingen natuurlijk maar goed zon grafische achtergrond dat zou mijn mannetje ook graag willen hebben ;)

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Fijn he die striemen en die kilo´s?
    Voel me echt nogsteeds een walrus.
    Maar goed...heb 2 heerlijk kids.
    Alhoewel, nu 3, manlief is thuis he. Mannen zijn ook
    net kinderen als ze ziek zijn. Maar dat terzijde ;)

Idd een kappersexplosie zeg.
    Toen ik zwanger was van Britt ben ik mn haar gaan laten groeien. Ondertussen zit het dus onder mn BH bandje maar van de week gaat het er echt weer helemaal af. Ik ben me toch een haren gaan verliezen, niet normaal gewoon. Het ziet er nu echt neit meer uit. Zo dun. Dus we gaan weer naar een kort koppie. Heb er helemaal zin.

Waar spelen jullie Poker? Heb ik denk ik gemist

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    ow ik had ze tijdens mijn zwangerschap al een heel stuk korter laten knippen, maar ze zijn alweer gegroeid dus nu maar helemaal ;)

silvie. haha ja weet er alles van ;)

Luca was net belen aan het blazen met zijn neusje hihi dat zag grappig uit.

We gaan zometeen ff naar de kermis een paar uurtjes. Oma komt oppassen.
    Dus ws tot morgen.

fijne dag verder.

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Leuk de kermis.
    Veel plezier meid.

Hier ligt alles plat.
    Heerlijk ... ff tijd voor mezelf.
    Moet eigenlijk stofzuigen .. maar dat doe ik vanaaf wel ff. Eerst maar is ff genieten van de rust

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    bedankt assepoester.

zie nu pas dat je maar weer 1 keer kan stemmen
    wilde op alle meibaby`s stemmen elke dag 1.

ik heb echt een vreselijke koortslip maak mij
    er een beetje zorgen over.
    heb er een compeed patch overheen gedaan ik
    hoop dat hij snel weg is.

groetjes van chantal.

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Balen he dat je maar 1 x kan stemmen.
    Wel eerlijker, dat wel.

@Chantal87 Moet je wel oppassen nu met Belle zoenen he? Is gevaarlijk voor die kleintjes.

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    Goh, er is weer lekker gekeuveld hier!

Mijn moeder kwam gisteren onverwachts even langs en ze heeft heerlijk met Emma geknuffeld. Emma heeft de hele tijd tegen haar gelachen en gepraat. Ik vond het zo ontroerend...
    M'n moeder heeft m'n hubbie opdracht gegeven er voor te zorgen dat ik niet nog meer afval (zit ong 6kg onder m'n oorspronkelijke gewicht), dus ik krijg al de hele dag allerlei lekkers voorgeschoten :D

wie wil er allemaal wel via msn pokeren? Ik heb dat gedownload en kan nu via msn anderen uitnodigen... stuur maar een pb-tje met msn adres

17. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    hoi Silvie,

ik durf niks meer.
    kussen echt niet en knuffelen geen denken aan.
    mis het nu al.

gr chantal.

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Ja kan me voorstellen.
    Is echt balen.
    Hoop voor je het snel weer over is.