Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ha ha de kappers doen weer goede zaken. Deze mama is gisteren ook geweest. :) Gelukkig hoefde er niet meer dan een halve cm af, viel me 100% mee. Ben tijdens de bevalling continu in en uit bad geweest en na de ks uiteindelijk 3 dagen plat op dat ongekamde haar :rolleyes: . Had verwacht dat me dat mijn haar zou kosten.

We zijn net terug van mijn oma. Ze hield Elia vast alsof ze gister nog zo'n kleintje in de armen had gehad, terwijl ze nog amper weet wie ik ben of de rest van de familie. :) Had verwacht dat ik het doodeng zou vinden, maar het ging helemaal vanzelf en natuurlijk bij d'r. Lief hoor! Alleen wel 10 x vragen 'hoe heet ie?' haha ;)

Ik heb vandaag weer 'bevaldag' kennen jullie dat? Werd vanmorgen wakker met als 1e gedachte mijn 1e wee. En dan begint de hele filmp vanzelf weer te draaien :cry: . Vind het echt verschrikkelijk, wil er het liefst niet meer aan denken, maar ja. Ik kan die hele film dan ook niet stoppen. De hele bevalling komt aan me voorbij en ik voel elk pijntje opnieuw :pale: .

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Belle haar handje gaat echt heel goed.
    ze willen alleen nog zien of ze er dingen mee gaat
    pakken.
    maar dat doet ze nu al dus komt helemaal goed.
    bedankt voor het vragen.

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai meiden,

wat fijn Chantal! Heerlijk dat het helemaal goed gaat komen met haar handje. En erg naar dat je niet kan knuffelen nu...

Bianca, hoe kan dat? Wat vervelend... Ik hoo dat het snel weer op houdt, je bent het duidelijk een plekje aan het geven.

Ik bene rg druk, ik zit amper nog op internet en kan het echt niet bijhouden. Hier alles goed, Emma moet woensdag naar het CB, laatste prikjes voorlopig!
    Ze gaat onwijs hard nu. Doet vanalles. Grijpen, heel veel geluiden maken, allerlei toonhoogtes, draaien van rug naar zij en van buik naar rug.

Vanavond wordt ze alleen steeds wakker en moet dan echt ontroostbaar huilen. Ik weet niet wat er aan de hand is. We zijn gisteren weg geweest (verjaardag van mijn broer) en 's nachts thuis gekomen, ze heeft gewoon goed geslapen bij hun, alleen dan dus we haar uit bed gehaald hebben om half 12 vannacht. Vandaag leek ze nergens last va te hebben, gelukkig. Zou het nu pas gekomen zijn? Kan dat?
    Ik heb ook gehoord dat ze rond 4 maanden gaan dromen.. Ik vind het zo zielig, ze heeft nog nooit zo hardverscheurend gehuild. Echt met dikke tranen en dikke snikken... :cry:

Emma is morgen 4 maanden.

Beetje Ego verhaal.. Maar ik wil toch zeker af en toe even aanwaaien, ik kan het alleen niet meer bijhouden.. Maar ik lees wel hoor.. :D

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Vervelend dat ze zo moet huilen.
    Mss is het idd wel van gisteren
    Maar het dromen begint pas rond een jaar zeggen ze.
    Al had Britt er met 10 mnd al last van

5. Niet meer actief

Dag ladies,

@Chantal jakkie das niet fijn nee dat je niet kan knuffelen met je meissie! En het handje top om te lezen en dat pakken komt vast en zeker helemaal goed met haar.

@Silvie ja irritant is dat he die avater ik begin er maar niet eens aan, want ik snap er de ballen van ;)

@Tigger heeeeeey Ego ;) nee grappie hoor, maar wat sneu voor Emma zeg... nou ook een dikke knuff voor haar van Joaquin en joehoeeee morgen alweer 4 maanden pfff wat gaat dat hard he! 9 sept is Joaquin pas 3 maandjes ;) maar dan nog aat het TE hard...

maarwees blij je bent effies van de prikjes af hahaha

Hier alles top! Joaquin kwam netjes om de 4 uur vandaag woooooooooow thanks voor tip Tassie ;) effe zien hoe dit verder gaat niet waar... komt helemaal goed..

Verder niets te melden eigenlijk, even op de verjaardag geweest van me zusje is 14 geworden.. dus dat was wel weer effies gezellie en nu lig ik al in bed met de laptop...

Even over de bakerzak he... vind het wel eng worden eigenlijk, want Joaquin wilt draaien, maar kan het nog net niet, maar die tijd komt eraan ben ik bang.... hoe moet ik dat doen met die bakerzak? Moet ik met hem gaan oefenen ofzo gewon overdags in de bakerzak en dan met hem gaan rollen of wat? Iemand tips?

Nou ik ga er weer vantussen! Knufffffffff

6. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ chantalk: was het leuk op de kermis?

@ chantal87: dat is echt vervelend dat je nu alweer last hebt van een koortslip. misschien moet je eens proberen na te gaan voor jezelf of en zoja waardoor je een verminderde weerstand hebt. Van het virus kom je niet meer af als je het eenmaal hebt, je kan het alleen maar voorkomen door je weerstand optimaal te houden. Desnoods wat extra vitamientjes innemen.

@ tigger: blijf maar lekker hier komen om je hart te luchten hoor! Wat zielig dat Emma steeds zo overstuur is. Ik hoop dat het snel weer overwaait. ALvast gefeliciteerd met haar 4 maanden.

Mijn halfzusje heeft vandaag de 12 weken bereikt en heeft zelfs al een buikje, ze past haar gewone broeken al niet meer. Ze heeft een heel ander postuur dan ik, dus ze heeft niets aan mijn spullen.

Ik heb vandaag weer heerlijk genoten van Emma. Nu ik weer werk geniet ik nog intenser van haar. Ze probeerde vandaag te kruipen, haar benenwerk is al heel goed, alleen als ze zich afzet met haar benen om vooruit te komen, doet ze haar armen schuin voor haar in de lucht :) vooruitkomen lukt dus nog niet echt.
    Deze week krijgt ze weer prikjes (dinsdag) en de heupecho (woensdag). Hopelijk slaat ze zich er goed door heen.

Ik las iets over bellen blazen: ik zag gisteren haar rompertje omhoog borrelen van het poepen. 't zat zowat tot aan haar oksel. Dat werd dus een badje.

die avator is mij ook nog niet gelukt. Via photobucket kun je wel aangeven dat je een foto op avator formaat wil hebben, maar dan nog is het te groot voor dit forum...

Ik heb trouwens nog steeds 7 oktober open staan voor een mini-meeting, dus wat mij betreft kan dat nog wel doorgaan voor wie wil. De grote meeting zullen we dan in maart echt gaan plannen en organiseren

7. Niet meer actief

Ow leuk ik ben wel voor de mini meeting eigenlijk ;) waar en hoe laat.. lijkt me wel leuk ;)

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hoi meiden,

Alles goed hier?
    @Chantal succes met je koortslip, nou ja eigenlijk meer met het niet kussen en knuffen

@Tigger fijn dat alles goed is, zielig dat gehuil. Heeft het nog lang geduurd.

@Bianca vervelend dat je soms nog zo een 'last' hebt van de bevalling.

@Silvie hier ook zo een last van haaruitval grrrr.

@Assepoester hoe is het eigenlijk met jouw haaruitval?

@Emmetje succes met de prikjes en foto. Leuk dat je zo geniet. Is inderdaad aners als je je kindje minder ziet.

@Ow geen idee hoe dat gaat met rollen en een bakerzak, wel iets om effe uit te zoeken ja.

Alle andere ook groetjesssss

Hier alles prima. Behalve dan dat ik net mijn haar heb geverft en het nog even onduidelijk is of dat kleurtje ook goed is uitgpakt. Jullie schuld jullie begonnen over de kappersexplosie waardoor er bij mij ook een lichtje ging branden ;) :D
    Alleen niet zo een helder lichtje want heb een apart kleurtje genomen. Nu ziet het er met 'kunst' licht altijd wat anders uit dus ik wacht morgen even af. Ah ja dat zou de 2e keer in 4 jaar zijn dat de kleur niet goed is en over moet, niet slecht toch ;) .

Groetjesssssss

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Een tijdje niet geweest.
    Lees wel af en toe mee.
    We hebben flink genoten van onze kleine man. En nu ik weer aan het werk ben moet ik echt een gaatje zoeken om hier te komen.
    Lars spuugt nog steeds erg, ga morgen andere voeding kopen en dat proberen als dat niet helpt ga ik naar de huisarts. Denk dat hij in de tussentijd van 2 flessen de hele fles wel weer heeft uitgespuugd. Maar niet met bogen.
    Hoop dat het met iedereen verder ook goed gaat. Hoop dat ik gauw weer een gaatje kan vinden om weer op iedereen te reageren.

Groetjes Alida

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik pas hoor voor die mini-meeting.
    Beetje ver rijden ;)
    Wij komen in okt wel naar Nl toe maar das pas het weekend van de 20e en dan heb ik een meeting met mn eigen forum.

@Alida127 waarom bel je niet ff naar het CB of de wijkverpl. Misschien hebben hun een goeie tip.

@Erica Als het niet gelukt is willen we wel ff een foto zien hé ;)

@Emmetje75 Vervelend he die prikjes? En de dag er na nog voor dr heupjes ook. Hoop dat alles goed gaat en is.

Ik ga maar is op tijd naar bed denk ik ..

11. Niet meer actief

Eigen forum?

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Yep.
    Mag geen reclame maken hier hé ;)

13. Niet meer actief

ah ja ze hebben 10000 leden zullen ze dat nu echt zien hahahaha

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik geloof het wel .. ze lezen hier alles ;)

15. Niet meer actief

hmzz pb dan maar ;)

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ga mn bedje maar is in .. krijg nu toch wel slaap.

*GAAP*

truste

17. Niet meer actief

Jis goed meid, ga morgen eens neuzen :) Welterusten!

18. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik ben ook wel voor de mini meeting en 7 oktober staat nog steeds in mijn agenda.

Dylan gaat gelukkig weer redelijk goed. Vanacht heeft hij weer heerlijk doorgeslapen. Mama ook blij, want die is natuurlijk weer aan die arbeit. Die uien en de pilletjes hebben goed geholpen.

Morgen moet Dylan weer voor de prikjes en dan zijn we er gelukkig een tijd vanaf.

Liefs Nathasja

19. Niet meer actief

hey girl! Fijn om te horen dat je weer heerlijk hebt geslapen ;)

joaquin ook hahaha... die heeft zich netjes aan de 4 uur gehouden opeens eens zien hoe dat vandaag gaat hiero ;)

heb het huisje alweer schoon, wasjes draaien alweer op naar de aardappelen en ga die maar eens schillen ;)

20. Niet meer actief

He meis,

dat is hartsikke lekker. Je bent lekker bezig.

Ik zit weer op het werk, ben wat dingen aan het uitzoeken

Deel Deze Pagina