Mogguh, @Tassie, fijn dat hij zo lekkr geslapen heeft. Werkse vandaag @OW wat ben jij vlot zeg, nu je huisje al schoon? Moet nog ff opstarten hoor
hahaha ja ja, moet weer in het ritme zien te komen he... nog 2 daagjes vrij en dan weer werken.. ben veel te bang dat ik te lui wordt hihi.... Ga eens even spieken op je forum
silvie dank je wel. Gata wel lukken, morgen zijn we weer een dagje vrij. OW, wat ben je toch fanatieken gediciplineerd.
@OW, jij te lui? Volgens mij ben je altijd in de weer. Word al meo als ik het soms lees @Tassie morgen weer lekker genieten van Dylan. Ik hoor best vakk dat de moeders die werken het nodig hebben om er ff uit te zijn. Naar hun werk dus. Klopt dat bij jullie ook? Ik zit al bijna 1½ jaar en ben ook echt wel toe aan werken eigenlijk. 31 maart is mn verlof afgelopen, dus dan mag ik weer .. haha ..
Goedemorgen, ik zal even vertellen, Emma is 's avonds nog een keer overstuur wakker geworden en 's nachts ook nog 2 keer, om half 1 en om half 4. Echt zo zielig. Als ze weer rustig is, slaapt ze ook zo weer verder. Ze wordt ook niet stil als we bij dr zijn, dus het is niet uitproberen ofzo. Ze is echt onwijs verdrietig. Gelukkig is ze de rest van de week thuis. Jullie zijn lief! *SMAK*
Owh wat vervelend Tigger. Je kan je zo radeloos voelen dan he? Is het mss een sprongetje? Ik kreeg nl een mail dat er met 19 wkn weer 1 aan zit te komen. En Emma is nu toch ongeveer 19 weken? Hou je taai meid ...
@ Silvie -> Ok negen maanden ongeveer.. Dat duurt idd nog wel ff.. Ik kan niet wachten hihi.. Ik verklein mijn avatar altijd in photoshop dat gaat redelijk goed, hoe doe jij dat dan? @ OW -> Dat doet Ameera ook ja huilen of schreeuwen als ze slaapt. Welke tip gaf Tassie dan? Want hier komt ze dus nog om de 3 uur. @ Assepoester -> ik ben ook constant moe idd.. Alleen ik heb toch niet het idee dat ik zo slecht slaap.. Gek eigenlijk dat ze nog steeds programmas hebben zonder macversie, er zijn toch zatmensen die een mac hebben. @ Emmetje -> goh 6 kilo onder je gewicht.. ik ben helemaaaaal niet jaloers..... grmbl @ Chantal -> Beterschap met je koortslip, echt balen Oh wat was er met Belle's handje dan? Dat heb ik gemist @ Bianca -> Ik ken dat, ik beleef mijn bevalling ook soms weer helemaal opnieuw. Echt akelig is dat he? @ Tigger -> Oh wat zielig dat ze zo moest huilen. Geen idee waardoor het zou kunnen komen. Misschien had ze ergens pijn ofzo? Het blijft soms toch gissen met die kleintjes.. @ aLIDA -> Hey leuk je weer te zien. Wat lastig dat spugen. Hadden ze bij het CB geen tips daarvoor? Als OW lui is dan weet ik niet wat ik ben ik denk dat daar geen woord voor bestaat Hier vandaag naar het CB, ik zelf naar de dokter en daarna heupecho in het ZH, drukke dag dus.. Oh trouwens de mensen die problemen hebben met de avatars, stuur de foto maar naar mij als jullie willen dan kan ik er een avatar van maken Ik ga de kleine maar eens voeden.. laters
Ik heb het nu via http://www.fotoverkleinen.nl/ gedaan en daar 79 ingevuld. Maar vind ze zo onwijs wazig worden. Voor mij bestaat er ook geen woord hoor haha
ja ja ja ik te lui nee maar ben altijd zo tenminste vanaf dat ik op mezelf woon zeg maar... me mams kijkt er nu nog van op hoor Hmzzz Joaquin kan maar niet in slaap komen is ook strontje verkouden hmzz ook maar uien op zijn kamer leggen en vanmiddag iets voor zijn neusje halen, want meneer wilt een speentje, maar gaat een beetje moeilijk he met die snottebellen... in zijn bed slaapt hij niet maar ik leg hem er zo wel in... in de baker zak, want hij slaat zichzelf weer hihi... dussssssss dat schiet niet op he.. ow tigger dat is minder jah.. knuff voor je kleine meid
Ook al verkouden ... je hoort het veel he? Hopelijk is hij gauw weer opgeknapt. Kijk dit bedoel ik nou, zit ik achter de pc, kom ik er neit meer vandaan ook. En ik moet dweilen, heb alleen geen zin. Pak nog maar eenk op koffie
hahahahaha nou je raad nooit wat ik nu doe pfffff heb weer wat hoor... Steef zijn schuld zal het hem ook vanmiddag zeggen ook grrrrrrrr Joaquin wilt nu dus alleen maar gewiegd worden in de wipstoel dus je raad het al ik zit achter de laptop met een wipstoel onder me voeten pfff ](*,) ah ja hij is stil en dat is al heel wat niet waar hahahaha... Tassie gaf mij de tip om 210 x 5 te geven ik gaf voorheen 6 x 180 maar dan kwam hij gerust m de 2,5 uur dus dat was ook niet alles... en nu maar goed dat is pas 1 dag niet waar hahahahha... en aangezien Joaquin echt een kind is die zijn eigen ding wilt doen wacht ik alles rustig af hiero @Silvie wat een gezeik he op dat topic
Dus jij zit nu te wippen .. haha .. Als hij op die manier ztil is ... vooruit dan maar toch? Zal hem vmi als Steef thuis is toch mooi aan hem geven ... jouw schuld dus leef je uit .. haha Nou idd een gezeik zeg. Waren halen ze de lef vandaan. Fijn dat hij het trouwens zo goed doet op 5x210 Hopelijk blijft dat zo .. Jørre zit nu op 3x 220 en 1x 240, zn laatste fles. Ben er ook wel achter dat ik hem uiterlijk 2130 uur zn flesje meot geven anders komt hij een stuk vroeger. Gisteravond kreeg hij hem om 2230 uur en vmo om 7u had meneer weer trek. Hoelaat geven jullie de laatste fles?
@ Erica: haaruitval is nog steeds aan de gang. Hopelijk komt er toch echt snel een einde aan, want het begint nu gevaarlijk uit te dunnen. @ Tigger: dat heeft Sabrina ook een tijdje gehad, gillen in haar slaap en daar werd ze soms geschrokken wakker van. Inmiddels gilt ze niet meer, maar begint ze te jammeren. Maar volgens mij doet ze het nu wel om de aandacht. Helaas is dat om 6 uur 's ochtends. Ik duim voor je dat Emma er snel geen last meer van heeft! Hier gaat alles verder wel goed, alleen heb ik het idee dat de bv wat begint terug te lopen, dus ik ga wat extra kolven en een paar hangdagen inlassen. Dan zou het wel weer goed moeten komen, nietwaar? Huishouden blijft wel liggen en anders heeft OW nog wel tijd en energie over (of ze moet haar poetskabouters even deze kant opsturen) Ga dus lekker mijn bedje weer opzoeken met een goed boek
@Silvie Yeps... wipperdewip hiero hahaha... ach jaaaaaaaa shit happens... maar idd waar halen ze het lef vandaan maar kun je zien hoe hoog hun iq is als ze beginnen over bloedtransfusies whahahahaha ](*,) @Assepoester idd ga jij eens een paar hangdagen inlassen en alles weer op gang helpen want sabrinaatje wilt dat wel hebben hoor maar dat komt helemaal goed.... een daggie of 2 en hup alles is weer op peil toch? @Silvie 3 x?
hoi amilah, toen Belle geboren was hing haar handje naar beneden waarschijnlijk heeft ze klem gezeten. ze krijgt daar therapie voor maar dat gaat zo goed dat ze nu pas terug hoeft te komen als ze 4 maanden is om te kijken of ze dingen ermee pakt en als ze dat doet is ze helemaal klaar er mee. maar ze pakt nu al haar speen elke keer ook met haar linker hand dus dat komt helemaal goed. gr van Chantal.
Silvie, ik dacht ook aan een sprongetje. Het lijkt er wel het meeste op. Thanks allemaal voorhet meedenken. Ze heeft vanmmorgen bij Rieanne een halve fles op, ze kon niet wakker blijven, zo moe was ze. Ze slaapt nog steeds. Welk topic? Ben ook wel nieuwsgierig. Silvie hier ook om 2200 uur laatste fles. Ook 4 voedingen. Gisterenavond rijstebloem in de fles gedaan, ze vond het heerlijk! Assepoester, succes met hangdagen, hopelijk helpt het!